3. rész: Megal Spileon kolostora

Most a Peloponess-félsziget északkeleti partján haladunk Corinth és Patras között a Mega Spilion kolostorig. hogy a "Nagy barlang" fordításában. Az ebéd időjárás forró lesz. Szükséges a felesleges ruhák eltávolítása. Gyönyörű szurdok mentén vezetünk. A tájak csodálatosak. Átmegyünk a buja fenyőerdőkön, áthaladunk a mély szakadékokon. Majdnem meredek sziklák keletkeznek jobbra. A busz megmaradt. És felmászunk a gyengéd lejtőn. A csoport haladt előre, és én megyek az utóbbiak között, élvezve a szép ezeken a helyeken.

A hegy alján egy szent tavasz van, ahol vizet inni és frissítheti magát. Ezután meredek lépéseket kell felmászni a kolostor ajtaihoz. Belépem az első terem hűvösségébe. Itt emlékszem, hová menjek, ahogy a csoport már elment. Határozottan felmászok a lépcsőn egy vörös szőnyegen a 2. emeletre. Valami kicsit megváltozott. Talán nem volt út. De volt egy nagy kép a lépcsőn. A második emeleten minden ismerős.

A Mega Spilion kolostora

A zarándokok egy kis szobába mentek a templomban. Megyek a Szent Lukács barlangjába. Itt vagyok egyedül. Szeretem itt. Egyáltalán nem sötét, és az ablak fénye belép a barlangba.

Lementem a lépcsőn a forrásig. Letérdelt, lehunyta a szemét, és elképzelte, mennyire két ezer évvel ezelőtt St. Luke írta a szent szentírást. Egy misztikus hely. Megmosta az arcát, élvezi a szent tavasz hideg vízének frissességét.

Miközben a zarándokok a barlangba költöztek, egy kis templomba megyek, itt a szürkület,

A Mega Spilion kolostora

megközelíteni a csodálatos viasz ikon Szűz egy ezüst doboz, a továbbiakban: „Velikopeschernaya” létrehozását, az apostol Lukács.

A Szűz és az Isteni Gyermeke jobb oldali képét a sötétedéses viasz ikonra vésették. A bal kezével a Krisztus Gyermeke fogantyúját nyomja a melléhez. A tisztelettel az ikonra alkalmazom. Itt a padlón van egy szoba a szent szentek emlékeivel. És egy múzeumi szoba történelmi freskókkal, könyvekkel, stb. Visszatérünk a parkolóhely felé vezető úton.

Tovább mennünk. Most átszállunk Patras városába. Mozogni sokáig. Este körülbelül 20 órára érkezett, amikor sötét volt. Csak a hotelben telepedtek le, mert úgy döntöttek, hogy egyenesen a tengerbe mennek és úsznak.

A Mega Spilion kolostora

Látjuk jobb szokatlan Rio-Antirrio híd öböl Korinthosz, amely összeköti a Peloponnészosz és a szárazföldi Görögország.

Ez a modern technika legimpozánsabb és legbájosabb mesterműve. A híd Rion-Andirion van 2880 m, és a szélessége -. Mintegy 28 m-A építési áll, öt fesztáv (a leghosszabb, amelynek 560 m) által tartott négy masszív pilonok.

A strand sziklás, a víz frissítő, a tengerben homok van. Beauty. Örömmel ragadtunk a hullámokon. Egy meleg szél fúj a tengerből. Esténként sokkal melegebb, mint a hegyekben.

Lefeküdtünk aludni. Holnap korán elhagyni.