A gyilkos hitvallás kinyilatkoztatása

Tanfolyamot adunk. Fogja meg a Szóköz billentyűt és a jobb egérgombot, válassza ki a mozgás irányát, és az Assassin felmászni fogja az alátéteket. Az ökrökkel harcolunk az őrrel (LKM), és felfelé emelkedünk. Felfelé emelkedünk, és megöltük négy őrét egy karddal. Ismételjük a kettős, a képzési programot. Miután felfelé álltunk, megközelítjük a kő sasot, és nyomjuk meg a Shift gombot a kölcsönhatás érdekében.

Megöljük az őrséget, elmegyünk a mini-térképen feltüntetett pontra, és négy őrrel foglalkozunk. Nyomja meg a Shift billentyűt és beszéljen vele.

Három ellenfelet öltünk és előre haladtunk. Megöltünk még egy őrséget és mászunk fel. Felejtjük az ötödik Templomot, és lemegyünk. Nyomja meg a V gombot, és menjen be a sas hangzásához. Az ellenségeink pirossal jelennek meg. A bal oldali kocsival megyünk, és amikor az őr balra sétál, egy szénakazalban bújunk. Várjuk, hogy az őr közeledjen a szénakazalhoz, mutasson rá és támadjon (LMC). Amikor egy közeli sávban két őr a folyosón megy, kövesse őket, és jobb oldalra forduljon. Fordulj balra és haladj előre, amíg meg nem áll. A templomosoktól elrejtünk, és a kapitányhoz futunk.

Megölünk több templomosot, menjünk a mellkas mellé, és tartsuk a Shift-t keresni. Miután megtalálta a gyógyszert, tartsa lenyomva a Q gombot, és kattintson duplán az orvosi palackra. Elindulunk a kontroll pontra, a templomosok megölésével. A toronyhoz emelkedünk, és megölik Leandra, a templomosok kapitányát.

343 érmét veszünk páncélból. Követjük barátunkat, és használjuk az új eszközt a tetőhöz tapadáshoz. Tanfolyamot adunk. A Hookblade segítségével a vezérlõpontra jutunk, a szinkronizálás után a híres hitet ugrálunk.

Folytassa Yusuf mozgását, lépjen a szomszédos épületek tetőjére, használja a Hookblade-et a köteleken. Megnézzük, hogy mit csinál Jusuf, mi ragaszkodunk a kötélhez, leugranjuk a kötelet az őrség fölött és semlegesítjük. Fussunk az épület tetejére, a torony jobb oldalán, éles véggel. Beszéljük a gyilkost. Feladatunk: visszaszorítani a templomosok támadó hulláit. A bal oldalon lévő tetőn íjászokat állítottunk be. Két ember mindkét oldalon tökéletesen elfogadható.

Miután a harcosok lőni ellenségeinket, létrehoztunk egy barikádot. A legközelebbi tetőn egy bizonyos számú lövőt küldünk. Miután a barikád lesz pusztítva több mint 50%, létrehozott rá következő barikádot. Visszaverte 18 hullámok előtt a legújabb beáramlása, helyezze az első a torony a Assassins, amennyire csak lehetséges a barikádokon, valamint az első helyet annyi lövész és íjász - lehetőleg a jobb oldali tető. Látjuk, hogy az ellenség küldött egy hatalmas páncélozott kocsit a mi oldalunkra, a templomosokkal.

Megöltünk 3 templomos támadást Yusuf ellen. Futtatjuk az ember után, kiválasztjuk a bombát és dobjuk a jelölt pontra, hogy eltereljük a templomosok figyelmét. Továbbra is követjük Yusufot. Megöljük az őrséget, akit Yusuf nem öl meg, és kommunikálunk barátunkkal. Push on V, beleértve a képességét "Eagle látás", és keresse meg a kapitány a templomosok.

A kapitány a torony bal oldalán, a négy Templom között van. Közelebb közelítünk hozzá, és a tetőn ugrálunk és megölik egy pengével. Nem lehet egyenesen menni és megtörni a templomosok egész csoportját. Sietünk a toronyhoz, és felmászunk, tüzet kezdünk. Egy szénakazéba ugrunk.

Menjünk be a portálba, és beszéljünk a rabokkal. Az ellenőrzési pontra megyünk és látjuk, hogy sok őrség van, ezért meg kell keresned egy kerülő megoldást. Tehát itt van, amit csinálunk: a vezérlőpontot (a terület zöld színét) ütköztük, balra fordulunk, átlépjük a falat, jobbra nézünk és átlépünk a második falon. Elkaptuk a ház őrét, és elloptuk tőle egy csomó kulcsot. Meg is ölheti az őrséget, és megkeresi a testet. Visszatérünk a fogolyhoz és kinyitjuk a ketrecet.

Átmegyünk a házba és kommunikálunk egy csinos kislánnyal. Aktiválja a sas látását és keressen egy kerek eszközt, ami a kulcsa a titkos átjáró megnyitásának. Faszerkezetek segítségével a mennyezet közelében kapjuk a vezérlőpontot. Megyünk lefelé, kinyitjuk a csomagtartót, bombákat, csalókat és repülő bombákat. Az első segítségével - minél több templomot csalogatunk, és a második bombát dobjuk az "élőhalott" konglomerátumba. Használhatja a dobó késeket, és dobja a holttestet a vízbe. Vidd a kulcsot, menj a következő szobába. Ismételje meg a cselekményt a bombákkal. Megölheted a templomosokat egyszerre. A harmadikba megyünk, azt találjuk, hogy a kapitány (V) középen áll. Az ajtót keresjük - a küldetés célja a kezünkben van!

Menjünk a következő ellenőrző pontra, egy cigány tömeggel egyesülünk, követjük a mellkasát. Az első őr egy tollal mérgezett. Így megölik az összes őrséget az útunkon, és felveszi a mellkasát. Vigyük oda, ahova a cigány mondja.

Követjük a "diák" -t. A következő feladatban megtévesztjük az őröket, kívánatos elvonni, és engedjük el az asszinokat. Sietünk a gyilkosságok gyüjtöhelyére, és az őrszolgálatért járunk. A faluban haladunk, ártatlan embereket segítünk. A diszlokáció helyét a mini-térkép mutatja. Most be kell mennie az erődbe. Mássz fel a bejárat jobb oldalán levő táblákon, és a falon ölni a kereszteseket. Megmentjük barátunkat.

Az Assassins-t követjük Topkapi-ba. A régi barátunk, Yusuf, elindul, de ha legalább egy hibát adunk be, akkor megelőz bennünket. Mi takarunk egy szénakazalban, miután három mintadárverő megközelít minket, ugrik ki és fülsük őket. A művészek testét ugyanabban a szénaban rejtjük el. Három másik művészt ártalmatlanítunk, és áthelyezzük a holttestet a homokszalagon.

A falhoz közelünk, a járőrőrségektől a bokrok közelében. Beszélünk a harmadik három menedzserrel. Aztán játszunk a dallammal az őrök előtt, és bemegyünk. A tömeg mellett állva aktiválja a hangulatot, és miután a célt azonosítottuk, zenélni kezdünk. A tömeg oldalra fordul és a gyilkosok egyenesítik a gyilkosokat.

Miután találkoztunk Yusufval, egy barátunkhoz megyünk. Tartunk egy hangulatot, találunk négy Templomot, zenélünk, elvonjuk a tömegeket, és megnézzük, hogy a merénylők hogyan támadják meg az utolsó gyilkosokat. Ne aggódj az utolsó templomosnál.

Felmászunk a tetőre, és az igazságosság tornyának felé haladunk. Figyelmesen hallgatjuk a beszélgetést, miután jobbra lépünk, megkerülve a tilalom zónáját, és átadjuk a meghatározott területre. A tető felmászása, a fából készült deszkán haladunk a hajó árbocához. A fedélzetre lépve foglalkozunk az őrrel. Ha egy tippet használunk, megtaláljuk a csomagot, és visszatérünk ugyanolyan módon. Szófiába megyünk, a boltjába.

A hangulat aktiválása előtt 3 jelvényt látunk. Szükségünk van egy ikonra a 2. számra. A következő lépés a könyv megtalálása. Ejtőernyővel repülünk az épület tetőjére, amire szükségünk van. A lépcsőn lefelé ugrotunk a lift felé. Mi lecsúszunk, és a csatát a sziklákkal hagyjuk. Felmászunk és az ellenőrző pont felé haladunk, figyelembe véve a szegélyek elhelyezkedését. Akkor ugorj az ívbe, majd - a platformra. Menjünk le a kötélen, és bemegyünk egy kis barlangba.

A szikla felemelkedése a bal oldalon, egy nagy ugrás. Átkerülünk a struktúrán és találunk magunkat egy épületben, egy barlangi nagyterem közepén. Vízmalomot használunk, előre haladunk, és az alagúton eljutunk a kötélhez, amelyen áthaladunk a vízesésen. Felkelés, azt találjuk, hogy a szerkezet megsemmisült, és mi a vízben vagyunk. Az elpusztult híd mentén haladunk. Ezután kövesse a folyó irányát. Felfelé emelkedik a fából készült táblák, használd a köteleket és vidd a trófeát.

Al-Mu'alim-t áthelyezzük az égő tűzbe. Hét gyilkos támadásból indulunk ki, viszont nem ütköznek! Felkapaszkodni a toronyra, nézni, hogyan írják be az alma erejét, fékezik - "bumm", mászik a legmagasabb csúcsra. Kiválasztunk egy almát, az epizód elhalad.

Ebben a hiányban meg kell találnunk egy Tarik nevű férfit. Megkeressük Tariqot, kövessük őt, nevezzük magunknak cigányokat és elrejtjük a tömegben. Az őrök figyelmét egy bombacsali zavarja. Az utazás végén Tarik beszélgetést kezd a kapitánnyal. Kövesse őket a saroknál, miután a két férfi eloszlik, folytatjuk a mozgást Tariq mögött. Három hírnököt fizetünk, akik azonnal megkezdik keresni a lázadók népét. A lázadók tömegét építjük a kapu közelében az arzenálban. Látjuk, hogyan harcolnak a dühös janisárok a tömeg felé. Olyan kényelmes fegyvereket használunk - egy pisztolyt, egy kereszteződést, dobott kést. A misszió teljes szinkronizálásához meg kell mentened legalább 40 lázadót. A küldetés átadásának minimális határa 25 fő.

Miután a kapuk megtörtek, menj Manuel mellé a mini térképen lévő zöld jelzés felé. Célunk egy épület építése az erőd közepén. Elhagyjuk az arzenálot, hajóról hajóra ugrottunk, kötelek használatával, pl. minden olyan tárgyat, amelynek átadása nem könnyű feladat az ellenség számára. A teljes szinkronizálás érdekében a gyülekezeteket megölik, kötelek használatával (ugrás).

Elindulunk a piacon, találunk egy tolvajot a központban. A tolvaj megragadása után meghallgatjuk a tulajdonában lévő fontos információkat. Találkozás egy kereskedő, gondolkodás nélkül hosszú ideig, akkor mérgező, és hogy a képet. Sietnünk vissza Szófiába. A hangulat megváltoztatásához válassza ki a középső rész jobb oldalán található szimbólumot - az elpusztult vízvezetéket.

A templomosok után futunk, próbáljuk meg nem esni. A legfontosabb, hogy ne veszítsük szem elől a hajót. Minden olyan képességet használunk, amit korábban megtudtunk, valamint a horog kés. A fennmaradó Templomokkal kiegyenesített, aktiválja a hangulatot, és megtalálja a folyosót - az ajtót középen.

Mária mellé lépünk Abbashoz, aki korábban ellopta az almát. Menjünk a faluba, gyilkosokat gyilkolunk, és találkozunk Darima-val. A fiaval együtt menekülünk a faluból. Ne felejtse el megvédeni a fiát a gyilkos támadástól. Lovakra ugrunk.

Megközelítjük a tornyot, és megtaláljuk a janicsárt. Egyenesen az őrökkel, mivel az ász nem veszi észre. Csábítják a Jancsárt egy szénakazalba, amelyben elrejtjük, miután megölik. A járőrhöz csatlakozunk, és követjük a táborban. Megverjük az embert, köveket dobunk, és folytatjuk útjukat. A sátorban elrejtve neutralizálja az őrséget és bombákat hoz létre a fal mellett. A bombázó bombák és a repülő bombák használatával minden janisárral foglalkozunk, bombákat dobunk le a falról. A szénaban elrejtve megöljük az utóbbit. Menjünk a sátorba. A bal oldalon felfelé haladunk. Bomba-csalik használatával elvonjuk az őröket, és azonnal a falra költözünk. Felmászunk és Tariqot megölik. Miután átlépte a falat, megyünk a városba.

Elmegyünk Suleimanbe, bérelünk gyertyákat. Többször is ezt tesszük, mert sok őrség van. Miután meglátogatta Suleimant, cigányokat bérel, kilépjen innen. Átugorjuk a falat és kilépünk a tiltott zónából. A kereskedőhöz megyünk tulipánok vásárlására, de sajnos a virágok vége. Elmegyünk a kereskedő sarkán, aki friss tulipánokért ment, és három darabot szakít, és egy egész csokrot kapott. Visszaérünk Szófiába, adjuk neki a virágokat, és helyette ajándékot adunk neki. A torony felkelésével és a hangszer aktiválásával ismerjük fel a könyvet. Az épület melletti jellel egy kupola vezet.

Menjünk előre, és kattintsunk a kútra. Menjünk a nagy szobában és aktiváljuk a titkos átjárót. Húzzuk az első kart, lépjünk az első eszközre, és figyeljük a vízszint csökkenését. A második karhoz húzzuk, ismét a második eszközhöz érkezünk, a szint tovább csökken. Ismételje meg az eljárást a harmadik karral és a készülékkel, a vízszint nulla. Folytassuk a kulcsot. A negyedik karhoz húzunk, a vezérlőpanelre futunk. Felkeltünk a lépcsőkön.

A tornyot egy lánccal közelítjük meg, elvonjuk az őröket és bombát dobunk a blokád eltávolítására. Közeli harcban nem tudsz csatlakozni! Az ágyúból hét hajót pusztítunk el a kerületben. Két percig félig merülő hajók mentén mentünk a mentőhajóra. Követjük a tanítványt, felmegyünk az erődre. Szükség esetén foglalkozunk az őrökkel. Abbasba megyünk és pisztolyt használunk.

Felmegyünk és átmegyünk a barlangon, a városban. Átköltözünk a vezérlő pontra, a táblákon a szikla felé szaladunk és szinkronizálunk. Lefutunk, és elkezdek keresni Tariq kémeket. A kémek az orvos mellett találhatók. Követjük a szellemet. Miután bejutottunk a korlátozott területre, megkerestük a helyet, ahol Dilyara börtönbe került.

Sietünk a piacon, ahol megpróbáljuk megtalálni az őrséget a kulccsal. Ismét aktiváljuk a szellemet, menjünk a szellemre, ami elvezet minket az őrhöz. Elvesszük a kulcsot az őrségtől, és felszabadítjuk Dilyar-t. Négy puskát ártalmatlanítunk, ugrásszerűen megtámadjuk a vezetőt. Párhuzamosan közelítjük meg. Felfelé haladunk a sziklán, ahogy korábban, és áthaladunk a hídon. Ha egyszer a fegyverzetbe kerülünk, bombákat dobunk (ha vannak) az őrökben. A mellkasban robbanóanyagokat találunk, és lőporokat gyújtunk.

A vastag Manuel után futunk, kiegyenesítsük az őröket a kapu közelében, felmászunk és megsemmisítjük célunkat. A templomosoktól elrejtünk, siessünk a városba, aktiváljuk a szert, és elszaladunk a barlangokba. A teljes szinkronizáció érdekében meg kell őriznie a hp készlet legalább felét. Visszamegyünk a hajóra. Szünet után megtaláljuk magunkat a faluban, kísérjük a testvéreket Polo. Láthatatlan gyilkosok létrehozásához almát használunk. A toronyhoz közelítünk, és felfelé megértve újból aktiváljuk az almát. Búcsúzzuk Polo-t, és adjuk a Masyaf kulcsait a zsebünkben.

Megvizsgáljuk a boltot és megtaláljuk Jusufot. Mi támadjuk a fegyverraktárat, használjuk a nyilakat, hívjuk a gyilkosokat. A gyilkosságokkal együtt a temetőben gyülekeztünk, felmászottunk a falra az erődre. Két percünk áll a rendelkezésünkre: Galat felé emelkedünk, megmentjük a lány életét. Miután ugrottunk le egy ejtőernyőt, repülünk Szófiába, és megmentjük.

Vagonra költözünk, megmásszuk a szekereket és lovakat. Aktiváljuk az ejtőernyőt, és leeresztjük a lovakat a lovakról. Az Akhmettel való légcsatornában az alábbiak szerint járunk el: az első szakaszban megvédjük, a második szakaszban ellentámadást folytatunk.

Sophia felé haladunk, és Masyaf felé haladunk. Menjünk a könyvtárba, és helyezzük a kulcsokat a jobb oldali ábrán. Bementünk, és tüzet gyújtunk a fáklyákon. Búcsúzzon a fiamhoz, tegye ki a fényt.