Egy út a 2019-es motorcsónakra, a Vileika víztározó, Fehéroroszország

A következő pénteken és az útvonalon pontosabban frissítik a memóriát. A Vileika tározó előtt a helyi utakon. A Google Föld ugyanazt az utat választotta, amellyel a ZG1000-es kilátómat átadtam a Vileyka után, nem Minszkben.

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Szerettem volna hosszú ideig meglátogatni a Vileika víztározót, ahogy gyakran történik - és közel van, és a szállítás is elérhető, és az út, de nincs ok. És végül is megjelent - egy női motobedinenie "Fecske". Kupalye egy archaikus pre-keresztény ünnep, két ünneplés
összeegyeztethetetlen elemek - a víz és a tűz, a mezőgazdaság egy ősi ünnepe, amely a solstikához kapcsolódik. Ezen az éjszakán a gonosz erők aktiválódnak, Papar-kvetka virágzik, a nem házas lányok üvöltenek ...
A Glubokoy-ból vettem a pluszot, csomagolunk egy pár női kozmetikusot, akik egy kilogramm súlyú 7-et vesznek fel és kezdik. Az idő jó, szeretem, néha meleg.

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Jól érkeztünk, amikor megálltunk egy fotóért. És hol sietni és miért? Én inkább élvezem az utat, a tájat, a természetet, hogy lássam, hogyan élnek az emberek. És az érdekes helyek - vannak jó erdők, sok faházak, régiek, jóak, faragott készpénzelőadók, időnként megfeketedettek és több mint egy nemzedéknyi bérlőjük maradt fenn.

Normális esetben dobunk nonstop 200-250 kilométert, üzemanyagtöltő Fehéroroszország 1 csak megy a határ, a tartály térfogata (28,5 liter), és a fogyasztás az autópályán 5,5-6 liter lehetővé. A legfontosabb dolog a 120 km / h sebességű nagysebességű rendszer, és megkerülve a városokat.

A Vileika víztározó - a legnagyobb Fehéroroszországban, azért jött létre, hogy fedezze a vízben lévő főváros igényeit. A földrajzilag érdekes helyszínen helyezkedik el - a folyók vízgyűjtőjén, a Viliya és mellékfolyói a nyugat felé haladnak a Balti-tengerre. És a víz a tartályból emelkedik a támogatás magassága 70 méter, és dobnak a Svisloch, ami ömlik mellékfolyója a Dnyeper - a Berezina, jól Dnyeper ömlik a Fekete-tenger.
És az a tény - érdekes a hatalmas mesterséges víztározó, amely sok mőködési eszközzel rendelkezik. Néhány ilyen struktúra - a gát, a komp, a csatorna, az infrastruktúra már jóval a tározó előtt látható, és lélegzetelállítóban van.

A fényképek azonnal elkészülnek, mert nem túl magas színvonalúak

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Infrastruktúra az emberek (mármint drága) befejezte a falun kívül Vyazyn kezdődik kavicsos úton, majd egy mutatót a kemping „Rybchino”, és az út fordul egy területen primer, majd - egy erdei pálya a rizómák fenyők. Elmegyünk a plusset és a csere benyomások, már úgy döntöttünk, hogy a mutatók csalás. Végül egy sátor és egy asztal a szervezőkhöz, ragasztja be a karkötőket, anélkül, hogy pénzt kellene venni. Azt gondoltam, freebie azok számára, akik érkeztek, és nem köpött félig :)

Megérkeztünk 13.00-kor, ott voltak szabad gazebosok asztalokkal és grillezőkkel is, ilyen helyet foglalunk el, nagyon kényelmes, közel állunk egy sátorhoz és egy mottóhoz. Szombaton a Polotsk barátai / elvtársai felzárkóznak, elegendő hely marad mindenkinek.

A szél nyugati, jó hullám, az alsó és homokos strandok, kedves járni mezítláb, a vízen, jet-ski, jachtok, csónakok. És egy hatalmas teret!

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Megszervezzük, tüzet építünk, sütjük a kolbászt és lemosjuk a hazai kvasszot. A másik meleg lenne, nem pedig +18 fok és hideg szél.
A fecskék élnek a bankokban:

A fák között van egy tábor, egy nyílt parton egy kicsit több:

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Míg fotkaem és tanulmányozza a terepet, az első csoportok jönnek, elindul a koncert-versenyprogram. Kevés ember van és józanok.

És mindenféle versenyen:

A válluk mögött terhelt puska, nem ez a személy nyerte meg, és a barátom - 40 vagy 43 alkalommal kinyújtotta:

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Az első nap befejeződött, éjfélkor a hívást bejelentették, hogy másnap és este mentse meg az erőket. Mi feküdt, a víz húzza a hideg szél, az utcán 13 fok, nem túl kényelmes. Boldog hazudni és sütni a sátorban a felkelő napról - szép!
Nem nagy érdeklődést keltünk az alkohollal szemben, ezért vigyázunk Vileikára az ellenkező oldalon, lebegő hajókon, a tiszta és nem túlzottan mennyei repülőgépeken. A homokból mindenféle ostobaságot ábrázolunk:

Este a legjobb fürdési öltöny, a koncert, a Papatsi-kvetki keresés, a Kupala máglya gyulladása. A "Crow" csoport nagyszerűen játszott, nagyon tehetséges énekes és zenésze.

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Kerek táncolást hajtottunk végre, koszorúkat a vízen, kvetkát kerestünk, majd discoig, egészen reggelig a legtartósabbakig. 3 óra múlva fekszünk le,
a dalok bosszantottak.

Ébredt, mosott és az elsõ esõ cseppek elhagyták a friss és nedves Vileikát. Egy gyönyörű és karizmatikus város történelmi épületekkel a központban, tágas és széles. Intuitíven kimentem a benzinkútra a pisztolyokkal a szerelvények horogján, kitöltem (mint kiderült később), nem túl jó benzin. Kis esővel és nedves úton haladunk. Pontosan, gyorsan, Dolginovo falujához vezetünk a piacon.

Egy utazás a 2017-es motorcsatornára, Vileyskoye tározó, Fehéroroszország

Mintha 10-15 évvel ezelőtt visszatért volna: nincsenek műanyag kioszkok, nem szigorú rend, a földről kereskedett, ott parkoló, a gyalogosok és a kerékpárosok összekeveredtek.

A vasárnap nem egyszerű nap, mindenki siet: az egyházra vagy templomra, a buszra vagy a boltokba, a piacra. A bennszülöttek úgy néznek ki, mint az idegenek, azt javaslom, hogy a plussik a felfedezhetetlen földek úttörőjeként képviselje magát. Kiderül. Megnézik a töltött lepkéket, növényi gyermekeket, a fotózást. De sikerült egy disznó orrát venni:

Kikerülünk a piacról, átmegyünk a közúti rendőrségen, elmegyünk mögötte. Körülbelül egy kilométert hajtunk egy mozdonyon, 50 km / h sebességgel, haladjunk tovább, menjünk tovább, menjünk egyenesen, és kikapcsoljuk. Csendesen mozoghatsz. Begin neponyatki XX fordulattal, töltsek be egy másik benzin utántöltést, néhány tíz kilométer után a probléma eltűnik. Nos, ez nagyszerű. Fáradt szivacsot építek, adok
egy másik mágnes, és én magam is láttam egy másik 30 km-es otthont. A zuhany, az étel nem a cöveknél van, és a füstös termoszból készült tea kellemesen emlékeztet az otthoni kényelemre. De akkor ő és a ház minden utazás után, még egy kicsit is visszatérjen hozzá. Várjuk az időjárást, és egy új út egy éjszakai tartózkodással a területen már fejlesztés alatt áll. Minden sima út!