Utazás Mandzsúriába vonattal Krasznojarszkból

Sokat hallottam Mancsuráról és Kínáról, általában arról, hogy mi van. Valóban, az árak alacsonyak szinte mindent, és különösen az élelmiszerek éttermekben; Igazán látni akartuk ezt a csodát a saját szemünkkel.

Miután, öt hét külföldi útlevél (a tengerentúli eszik először) a következő napon, égő vággyal, inkább vonattal, akkor az én két barát és a férj elment a vasútállomásra jegyet Csita, a hallott egy kínai kiránduláson keresztül ezen a városon át a Zaboykalsk-ba. Érkezéskor nagyon razocherovanie megtudjuk, hogy a vonat Csita este lesz holnap. De vannak Ulan-Ude-i jegyek, majd csak egy fenntartott autóban. Erősödött a vágy, hogy siessen Kínában. Egy percig gondolkodunk, jegyeket veszünk. A férjek sokáig felháborodtak, de aztán megállapodtak abban, hogy "hamarabb enni fogunk." (Férjek csak provazhali, fenyegették, hogy otthon maradjon a kisgyermekek, és egy héten legyen apja és anyja. Elfogadom, hogy a férfiak nem szokás nagyon nehéz.) Itt be vonatunk. Mi megy az autó, a vonat nem volt egyenes Krasznojarszk és a Moszkva, az emberek az autóban volt egy csomó különböző nemzetiségű, és hogy a cigányok a burját. Nem sok ijesztő és ijesztő volt.

És így kezdődött a vonat. Nincs visszaút. beleegyezett, hogy a lányok együtt maradjanak, ne beszéljenek kevesebbet enni, eldöntötték, hogy letelepednek és lefekszenek, mivel reggel két óra van. A nap gyorsan haladt, és mindenféle incidens nélkül, nem számítva azt a tényt, hogy az egyik cigány gyerek ellopta a papucsunkat és egy törülközőt. de Isten legyen velük, feltételezzük, hogy adtuk őket. Buryatia fővárosába érkeztünk. A vonaton ülve. állomás körülbelül 1,5 óra, ott ültünk a expressz vonaton, és 9 óra repült Chita. Ott találkoztunk Victoria-nal, a cég turnéjának igazgatójával, amely a bizonylatokat kiállítja Manciuria felé. Miután megtörtént az összes szükséges dokumentum, 14 órát maradtunk a kínai Köztársaság titokzatos városától - Mandzsúriától. Az idő gyorsan haladt, és most már a Chita-Manchuria vonaton ülünk. A Chita-idő alatt a vonat 20.00-kor elhagyta, ezért a kínai számításaink szerint reggel 10-11 óra lesz. Spirálási szellem, a szívem megdermedt, elhagyjuk hazánk és belépünk a KNK területére. A vasút két oldalán hatalmas fészkelő babák vannak. Véleményem szerint még mindig nem értem, miért vannak ott. Azonnal megütött egy másik dolog, hogy nincs semmi hó (Krasnoyarsk térdben térdel!)

Miután a vámellenőrzést közvetlenül a vonaton haladtuk át (sokat a szerencse!), Jöttünk a vasútra. Manciuria állomás. Ott már vártuk a buszunkat, amely a mi csoportunkhoz tartozott, és amely a szállodánkba vezetett. 10 emberből álló csoportunk egy 4 csillagos "Cang-Yan" szolgáltatást kínáló, meglehetősen új szállodában telepedett le, a nyomtatás szuper volt.

A szálloda étteremmel és úszómedencével rendelkezik, a szobák pedig szuperek. A tisztaság a sorrend. a szobánk háromágyas volt, két szobából állt. Egy szobában két nagy ágy volt, és egy másik bizarr kerek formában egy két hálószobás ágy! Minden szobában volt nagy TV, bár az orosz csatornákat nem mutatták be. és nézte a tévében, hogy nincs idő (fáradt otthon!). Gyorsan leültünk, egy étterembe mehettünk, aki a 2. emeleten található szállodában van. Mindannyian vártak a teremben. És itt ülünk az asztalnál, egy menüt szolgálunk fel, és a szemünk szétszóródott, megpróbáljuk kipróbálni mindazt, ami ott van: Gabadzhou, kínai draniki, és számos kínai saláta! Az egész csapat úgy döntött, hogy mindent egy kicsit megrendel, kezdtünk kísérteni a kínai konyha ételét. Nem sokféle ízlést írhatunk le. és szeretném megjegyezni, hogy mindent nagyon könnyű (nem az oroszországi Draniks és a pite 10-szer olajfinomított). Nagyon finom ebéd után megismerkedtünk a város és a híres kereskedelmi sorokkal. Az első kereskedelmi hely, ahol meglátogattuk, a XXI. Század bevásárlóközpont volt. Egy napra csak azt akarom mondani, hogy nem lehet megkerülni. Mit mondhatok az árakról? hogy valóban alacsonyabbak. összehasonlítva a Krasnojarsk piacán lévő dolgok áraival, de nem annyira olcsó, mint hallottuk és olvastuk a már itt lévők válaszaiban! Valószínűleg azért, mert nincs áramlás a turisták és a transzferek. az Orosz Föderációnak a Kínából származó, 35 kg-ot meg nem haladó áruk kivitelére vonatkozó új törvényével kapcsolatban a kínaiak ebből a helyzetből árukat emeltek.

Természetesen szükség van alkudozásra, még akkor is, ha szükséges, különösen mivel a kínaiak nagyon szeretik ezt. De lecsapolod a megvásárolt árat, az áru 20% -át lecsaphatja az eredeti árról. Miután a piac kisebbik felét lerántottuk, úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk a város más üzleteit. Az a benyomásom, hogy nem lesz elég hét ahhoz, hogy mindent el tudjon kapni. Az első napon visszatértünk a szobába nagyon későn, benyomások tenger, és a mérlegről, és hatálya az árut. Másnap nagyon korán keltünk fel. Ők rendbe hozták magukat, és újra vásároltak, vásároltak, vásároltak. Ami a nyérc, és nem csak mink shu, stílusok, színek, a leghosszabb kabátok, a betakarított termés és a rendes, a minőség az út, és nem a minőségi pezsgő szőr. nagyon, nagyon.

Azt akarom mondani, hogy a bundák árai is megnövekedtek, ha a törvény elfogadását megelőzően jó minőségű mink bundát kaptak, körülbelül 1,5 ezer dollárért. most ne álmodj kevesebb, mint 2 -2,5 ezer nem fogsz. és más rendeltetési helyek esetében - az orosz állampolgárok alku, alku. három napig Mancsuriába érkeztünk, mindent megvettünk, nos, mindent, amit csak akarunk, mind a házat, mind magunkat természetesen a fényes férjek és a gyerekek iránt. Sok "jóízű" próbát kipróbáltunk. például véres és ónozott teknősleves, sült kígyó és béka. Azt mondhatod, hogy az út sikeres volt.

Még nem hagyja el Kínát. vadászni, hogy jöjjön újra. És ami a legfontosabb, mégis közel van, de külföldön és ott van az átlagos orosz utazás. Szerintem a leginkább kihasználatlan. Részlet azoknak, akik mennek, hogy látogassa meg a város Mandzsúria, az út vonattal Krasznojarszk Mandzsúriában (vízum, fizetés gostinechnogo teljesítmény számok az úton, és vissza Krasznojarszk elvitt minket durván mintegy 10.000 rubelt!

Döntsd el magadnak, hogy látogatni szeretnél-e vagy sem, bár nem nagy, de még mindig Kína. Nem bántam, hogy ebben az érdekes és csodálatos városban éltünk.