Feladat: Halászni Johnsy-tóban

A Delay hívására válaszolunk.

A főnök beszámol az erdészeknek az újonnan felmerülő problémára vonatkozó állításairól, amelyek a tó körül járnak.

Feladat: A medvei nyomainak megtalálása a tó partján

Felismerve, hogy a halakat nem lehet elkapni, a tó partjára megyünk, hogy megtaláljuk az állatok nyomait. Azon a kőn, ahol a lányok kazettás magnó állt, papírokat találunk. Értesítjük Delaille-ről.

Feladat: A tabletta tanulmányozása

Henry csodálkozva néz a szövegre - feljegyzi a Delilah-val folytatott beszélgetéseket.

Tájékoztatjuk Önt a főigazgató megnyitásáról.

A szurdok oldalán hang hallatszik.

Feladat: A szurdok oldalán lévő furcsa zaj tanulmányozása

A szurdok felé tartunk. Átmegyünk a naplóra a másik oldalra.

Feladat: Furcsa zajok tanulmányozása közel

Rögzítse a rádiót a földön. közzéteszi ezt a furcsa hangot. Értesítjük a találatot. Előrehajolunk, és felveszi a rádiót. Megpróbáljuk megvizsgálni, de ...

Henry súlyos csapást kap a fejére, és átmenetileg elveszti az eszméletét.

Henry lassan érzi magát.

Beszélünk Deliloy-val. Tájékoztatjuk, hogy sikerült észrevenni a "Vapeti állomás" nevet, mielőtt elvesztenénk a tudatosságot.

Delaaila azt javasolja, hogy menjünk az azonos nevű rétre - Vapeti.

Célkitűzés: A Vapeti rétjének kivizsgálása

Kinyitjuk a térképet, találunk rajta egy rétet. Attól a helytől, ahol megtámadtak minket, balra (északra) fordulunk, a tó partján haladunk (az ellátás dobozába költözünk - megnézzük a térképet).

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

Megjegyezzük a 305 doboz előtt. Nyisd meg (kód: 1234). Módosításokat hajtunk végre a térképen. olvassa fel a jegyzetet Ronnak Dave-ból. Azt kérdezzük őket, hogy Delilah.

Követjük a rétre vezető utat. Használja a kötélet, hogy leereszkedjen a földcsuszamlásból. Ellenőrizzük a térképet. rövid idő után pihenünk a kerítéssel szemben. Értesítjük Delaille-ről.

Feladat: Menj át a kerítésen

A kerítés mentén haladunk. Elhagyjuk a kaput. A Deliloyval kommunikálunk. Nyomja meg a kaput, próbálja meg megnyitni. Balra, egy nagy sziklára, egy törött kőzetet veszünk, megpróbáljuk leütni a zárat, de semmi sem jön ki. Tartunk egy hosszú botot, ami ott fekszik. Vigye be a kaput, de a bot megtörik. Kapcsolatba lépünk DeLayla-val.

A főnök megemlíti a tűzoltókat, akik a tűz közelében, a Rub folyó mögött dolgoznak. Azt tanácsolja, hogy járjanak az ösvényen, amelyen feltárták. A tűzoltók segítenek legyőzni a kerítést.

Feladat: A szabályozott gyújtás helyének megtalálása a Rub folyótól délre

Megnézzük azt a térképet, ahol megjelent az új hely. Visszatérünk a nyomvonalon, amely ide jött, a Tengeri Gorge-ba. Erre a barlangba költözünk, átmegyünk rajta. Követünk a toronyunkhoz. Sötét füstfelhőket látunk délen. Beszélünk Delilával. A toronytól délre megyünk, a folyóba megyünk.

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

Átmegyük a sziklára. Kimentünk a dobozba, 307. kinyitjuk, frissítjük a térképet, olvasunk egy másik megjegyzést.

A térképen haladva követjük a kijelölt tábort.

Probléma: Tűzoltók keresése egy régi felderítő táborban

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

Találunk egy motoros motort. Értesítjük Delaille-ről. A tóról beszélünk. Továbbra is továbbhaladunk a tűzoltók útján.

Elmegyünk az Arapaho táborba. Látjuk, hogy a táborhoz vezető híd megszakadt. Forduljon jobbra, kövesse a sziklát.

Belépünk a tábor területére. Az egyik menedékházban, a falban, elolvassunk egy tájékoztatót a hiányzó idegenforgalomról (már találkoztunk ezzel). A táborban lévő tűzoltók nem találhatók, ahogy Delilah közölte. Menjünk a központi menedék és a bal oldali menedék között (feszített napellenző alatt).

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

Elvesszük a fejszét a fa törzsében. A Deliloyval kommunikálunk. A bal oldalon található egyik csomóban találunk táblagépet a szolgáltatási feljegyzésekkel. Olvassuk el a tűzvezető utasításait, amelyekben a Vapeti állomást említik. A réten van néhány tanulmány. Ezt a kérdést a főnökrel tárgyaljuk.

Henry azt mondja, hogy megtalálja az utat a szakadékon át a kutatóközpontba, és egy fejszével megnyitja a kaput. Delilah jóváhagyja a javasolt tervet.

Feladat: Vissza a rétre Vapeti

Sietünk egy balra elhullott fák eltakarításához. Követünk északnyugati irányba. Használjuk a fejszét, hogy átvágjuk a bozótokat. Megközelítjük a sérült fát, és alkalmazzuk a fejszét. A hídon haladunk a szurdok másik oldalán.

A linken ismét Delilah megy. Némi idegen zaj hallható a beszélgetés során. Delilah azt javasolja, hogy térjen vissza a tornyához, és ne hagyja, amíg ő maga nem fog érintkezni.

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

Henry reggelre már egyszer hívja Delilahot. Végül válaszol. Delilah arra törekszik, hogy megnézze a "Shoshone Erdei Flora" plakátját, és Henry szobájában falazik.

Feladat: Egy poszter tanulmányozása egy növényekkel

A poszterhez közelítünk, Delilah kérésére nézzük a fát. A második a bal felső sarokban Cottonwood.

Delilah utalványai világossá teszik, hogy Henrynek meg kell látogatnia a fa nevével kapcsolatos helyet.

Probléma: Menj a Poplar Creek-be

Megnézzük a térképet. Megtaláljuk Cottonwood Creek (Poplar Creek). Elhagyjuk a szobát.

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

A növekvő tüzet nézzük. Beszélünk Delilával, aztán lemegyünk. Dörzsölünk a déli irányt, amely a Rub folyóhoz vezet. Átsétálunk, és nyugat felé megyünk, a 308-as dobozhoz. Kapcsolatba lépünk DeLayllal.

Azt mondja, megváltoztatta a kódot 5678-ra.

Nyissa ki a fedelet, megtaláljuk a dobozban egy új walkie-talkie-t. Elvesszük, és dobjuk a régi rádiót a dobozba. Frissítjük a térképet. Beszélgetünk a főnökkel.

Probléma: szakadjon Wapiti rétére

A 308-as dobozból északra költözünk, a térképet a kövek köré navigálva (Medicine Whell). Északnyugatra fordulunk, menjünk a Thundering Gorge-ba. Erre érkezünk a tóra, és onnan a Szabadság rétjén lévő kerítésen lévő kapu felé haladunk. Egy baltával megtörjük a kaput. Átmegyünk a területre.

Feladat: Megvizsgálni Wapiti rétét

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

Kinyitjuk a dobozt, kivesszük a táblagépet, és elolvassuk a jegyzeteket. Megtanuljuk, hogy itt található a kutatólaboratórium. Menj balra, menj előre. Eljutunk a kőhídra, átugrani a hiányzó résen. Mi előre haladunk.

Elmegyünk a rádiós toronyba, vizsgáljuk meg, kommunikálunk Deliloy-val. Továbbra is továbblépünk.

Elhagyjuk a testvérkészüléket. Jobbra kövessük a sátrat. Ügyeljen a kijelölt területre.

Paródia a szakaszok - tűzfalu - 3. oldal - szerző lenin 17

Belépünk a sátorba. Megvizsgáljuk az összes aktív tételt és felszerelést, amely a sátorban van. Mindent fényképezzünk egy kamerával (csak abban az esetben). A sátor bejáratától balra találunk egy dobozt. Kinyitjuk, kivesszük a hullámvevőt, amely egy piercing hangot bocsát ki.