Hogyan töltöttem tavaly nyáron (1. rész)

Végül összegyűlt a szellem és az erő, hogy írja, hogyan töltötte a nyaralás tavaly))
Figyelem! Sok bukaff)))

Több éve a feleségem meg akarta mutatni nekem az Altai Területet, ahol a gyermekkorának nagy részét töltötte. De az az elképzelés, hogy ez a négy-ezer kilométernyi kilométer futás elején megijedtem)))
Az előző autó ment a Fekete-tenger partján, egyszer Oroszországban (Arkhipo-Osipovka, Gelendzhik, Novorossiysk, Abrau-Durso), a második - a Krím-part (Mezhvodnoe, fekete, Olenevka, Balaklava, Fox Bay, Resort).
Tetszett a Krím-hegység és a tiszta tenger, szeretnék még egy pillantást vetni erre. A jelenlegi helyzet Ukrajnában, valamint a Kerch-szoroson közlekedő kompok többkilométeres várakozása miatt valahogy eltűnt a vágy.

A következő programszám Cheboksary, Chuvashia fővárosa. Ott álltak meg, hogy láthassák a Cheboksary-öböl partját, különösen a Patrónás Anya és a szökőkút, amely közvetlenül az öbölből verte. A Védő Anya fenséges szobra úgy néz ki, mintha az egész várost átölelné. Ugyanakkor áldja meg az összes Cheboksary-népet, és védi õket ártól

További Folytatva mentén M-7, maradt egy éjszakán át útszéli motel ... Másnap vártuk Kazan)) A hagyomány szerint, megérkezett a város központjában, leszállt, felfedezni a közeli látnivalók - Kreml, a gazdálkodók Palace gát. Beauty! Feldolgozás után az étvágy, mentünk a kávézóban, hogy próbálja meg tatár pilaf és ital tea szárított gyümölcsök (sűrű és ízletes vacsora), majd elindult, hogy megkeresse a csoda híd című „Millennium” - egy nagyon érdekes épület, de imádta azt a maga nemében nem tapasztalt))

kedvenc utasaim))

a mezőgazdasági termelők palotájának megvilágítása

Miután Kazan éjszaka odaértünk Ufa (mintegy 9 órakor) ... Ha eléri a belvárostól, rájöttem, hogy elég fáradt ... A központban Ufa kategóriájú nem látni, ahol egykor szétszórva a városban. De mivel az állapotom volt, hogy mondjuk a legkevésbé sem nagyon, úgy döntöttek, hogy a reggeli egy helyi Mac, menj ki a városból, és tegye a kormány mögött a felesége ...
Feleség telepedett le a vezetőülés, és megpróbáltam, hogy egy nap az utas ... De ott volt ... Ural! Alvás, vezetési magasság volt irreális ... Persze, néha sikerült, hogy egy nap 10-15 percig, nem több ... A feleségem azt mutatta, rekord alacsony üzemanyag-fogyasztás 5,2l engedélyezve kondeem)))

Este felé jutottunk Chelyabinsk központjába. Frissült egy helyi kávézóban, elment a Chelyabinsk Arbat mentén, és meglátogatta a város látnivalóit, amelyek gyalogosan ...

Miután elhagytuk Cseljabinszkot, elhatároztuk, hogy éjszakát töltünk egy motelben ... A szülők felhívták, tájékoztatták minket a leginkább kellemetlen hírekről - az Altai-i árvízről! Volt gondolatok, hogy dél felé forduljanak a Fekete-tengerig, de mi azonnal félretettük őket, és hosszú álom után folytattuk a célt)
A Kurgan elhaladása és a város gyönyörű sztélájának megragadása a fotón, folytatták útjukat a kazahsztáni kitérõ útra, hogy ne kerülhessenek el a forgalmi dugókban a vámunióban ...

Az út áthalad Ishim, Abat és más településeken. Miután elhaladtak egy kicsit több, mint 200 km-re, elérte a falut Berdyuzhe Tyumen régió ... Soha nem fogom elfelejteni azt Berdyuzhe és mit kezd velük ... drága ez nem nevezhető ... Ez, és nézd, hogy az alján ne tegye ... 19 (!) Kilométeres már leküzdeni szinte óránként. Úton a NAC megelőzte tit számok a sofőr arcára tragédia volt ... Azt találták, hogy könnyebben, sok vidéki utak egy időben megtett)))

200/10 a pultnál))) két helyen látta a sebességhatárok jeleit 60 és 40)))