Vonattal Malagától Madridig

A játékot Madridban kellett megtartani. a stadionban: Santago Bernabu. ), miután egész nap dolgozott a családja javára (mosoly), Sheremetyevótól Madridba (Barajas) repültünk, 22:25-kor repültünk. (Madrid 2 óra kevesebb, mint Moszkvában.) Üzleti osztályon repültünk le, ezért van minden. Nos, tovább költöztünk Madrid utcáin. A fennmaradó idő, amikor elmentünk Madridba korábban lefoglalta az autót. Útunk Madridból (ahol visszatérünk a labdarúgáshoz), Cordobáig.

Spanyol élvezetek. Madridba mentem Andalúziába. Volt olyan körülmény, hogy a vakáció. Malaga - 3 éjszaka, kirándulás Ronda és GranadaMadrid - 3 éjszaka, Segovia és La Granhu elutazás. Krasnodar-Moszkva-Madrid-Moszkva-Krasznodar. Természetesen nem a leginkább költségvetési. com, vagy inkább a szállodát választották, Malagában. és más városokban ez volt a hostelek, a kényelem. Malaga - Hotel Sur - tengerparti szabadságokra Nem javasoljuk, a szobákban nincs hűtőszekrény, nincs hajszárító, de.

egy Moszkvából Madridba tartó repülőgépen. Vettem jegyet az AVE vasútra Madridból Malaga felé. A jegyet megvásárolták. Madrid másfél napig maradt. Érkezés napja és másnap egész. Az első nap. "Torrijos és társainak kivégzése Malaga partján", 1888-ban és "Juan Mad" -on ez a név. Mi más Madridban sikerült. Először tegyen egy kört egy turistabuszra. Üljön le. az igazi régi idõ különösen nem. Bár Madrid város kellemes, érdekes és minden méltó. Nagyon sokat mentünk Madridba a metróban, 2 napig jegyet vásároltunk az Abono Turistik nyerőgépen. A metróban minden.

Sevilla, Granada, Ronda, Cordoba, Málaga. Marbella és a Sierra Nevada síközpont. remélem) a Ronda, Cordoba, Malaga és Marbella listájából (vagy inkább a balra, amíg a következő kirándulás). még mindig a buszokon vagy vonatokon belül mozgott a Spanyolországon belül. Röviden, az emberek, keresztül. Almería vagy Granada előtt vagy Malaga előtt. jól és persze még Madrid előtt is. de ott, amint kiderül. Moszkva, vonattal vonulok Moszkvába 11 további Madrid. és Almeria és Granada csak Madridon keresztül repülnek. jegyeket Madridba. Sóhajtottam - az ügy eltolódott. Spanyol buszok, a www.alsa.es webhely és a vonatok.

Madrid központjával vonattal érhető el.