Pihenés - élet - blog a nyaralókról - lovag

Jó napot, kedves olvasóim!
Ma fogok mondani, a legcsodálatosabb, és szinte érintetlen férfi Régió: Pos'eta az Öböl-öbölben Knight Gamow félsziget egy kis falu Knight Primor, Khasan kerületben. Azt mondják, hogy egyszerű autókkal nem mehetsz oda, az út kőből készült, és a helyek szépsége leírhatatlan! Mint egy meseban :). Saját tapasztalataink alapján úgy döntöttünk, hogy megvizsgáljuk, hogy a hallott mítoszok közül melyik igaz és melyik nem.

Üdülőfalu "Olkhovaya"

A rekreációs központot alig találtam. A Vityaz falu bejáratánál egy kis jelzést észleltek az út mentén, balra felfelé. Először folytattuk, de az út olyan sziklás volt, hogy zavarban álltunk. A közelben volt valami romos épület, amint kiderült később, Yankovszkij volt kastélya, a 19. század elejének építése!

Általában kezdtük hívni a hostesset. Van még egy meglepetés: a Megaphone nem veszi a Vityaz-ot! Csak a tengerparton két helyen és mindent! Általában fél óra alatt futottunk a bokorban, amíg meg nem találtuk ezt az alapot. Még mindig ott volt az úton, ahol féltünk. Az út nem szökőkút ... Minden a macskakövesben.
Mit kell mondanunk az alapról: az alap zárt, zöld, járda, parkolóhelyek vannak.

Pihenés - élet - blog a nyaralókról - lovag

A területen négy nagy faépület található, kettőben pihentető ember, a többi házban. Az egyik épületben az első emeleten két zuhanykabin, két WC, konyha és pihenősarok - TV, zongora, könyvtár. Emellett az első emeleten két luxus szoba - 5,5 ezer rubel. WC-vel, zuhanyzóval és hűtőszekrénnyel. Nincs légkondicionáló, nincs TV. Drága, azt hiszem. A második emeleten kényelmes szobák várják a vendégeket. A második épületben az étkező első emeletén, a második - két kétágyas szoba egy nagy közös verandán. A szobák kicsiek, van egy franciaágy és egy gardrób.

Szintén a területen egy pavilon grillel és egy dohányzóhely. Nem jutottunk be a kerti pavilonba, más nyaralók elfoglalták. Mit mondjak még? a forró víz a zuhanyzóban mindig jól elkészült, az étkezőben tiszta és rendezett. A fazekas a konyhában, a teában, a kávéban, a kenyérben áll. Étkezhet az étkezőben vagy az utcán.

A területen nagyméretű trambulin található a gyermekek számára.

Pihenés - élet - blog a nyaralókról - lovag

Elvileg minden rendben van. De valami nem tetszett nekünk. a zuhany alatt mindig víz van a padlón, amelyet a házban szállítanak. A hűtőszekrény egyáltalán egy közös. Nem jutottak be a kerti pavilonba. És maga a hostel egy hegyen van, le kell mennie a part felé. Azt hittem, hogy a tenger felé vezető úton lefelé menni és felmászni egy romantika). Semmi szörnyűség nem fog történni velünk! De nem volt könnyű az egész napot a napsütés után, vagy ha a tengerbe egy másik öbölbe mentél, akkor másfél méterre felmászott a dombon, ez nagy probléma!)

Vityaz falu

A falu nagyon kicsi. Népessége mintegy 150 fő! emberek. A bejáratnál látta az "Iskola" jelet, ami néhány vadon vezetett. Talán elhagyott, és van még valami, amit nem tudunk. A part mentén vannak kikapcsolódási központok és üzletek. Itt a parton vannak mólók hajóknak a tengerbe történő elindításához - nagyon kényelmes. Számos kikapcsolódási központ kínál hajót, katamaránokat, kajakokat. Az árak elfogadhatóak. Az üzletekben nem olyan drága, mint rettegtünk. Andreevkában ugyanazok a rákok, rákok, gyümölcsök, zöldségek és még a fagylaltok is feltétlenül drágábbak! Vityaz fagylaltot vásároltunk naponta egy távoli boltban, tömeg szerint. Ajánlom! Nagyon ízletes és olcsó, különféle. Mindig friss).

Vityaz-öböl

Egyszerre elmondom neked, nem tanácsollak önnek, hogy úszjon a falu partján. A víz piszkos, sok apró alga száraz. És mindezek a zavarosságok, amelyek a hajók motorjai felé emelkednek, amelyek közvetlenül a tengerbe hullanak. A parton van egy jel: tilos az alom, tábortüzek ültetése, sátrak felállított, minden tilos. A tengerparton minden nap reggel füvet gyúrnak. A gyerekek és a nyaralók még mindig úsznak itt, ha nincs lehetőség más öblökre menni.
Ha balra haladsz a part mentén a sziklák mentén, akkor eljuthatsz az elhagyott delfinariumba (legalább 15 perc séta). Azt mondják, hogy a katonai delfinek eddig voltak kiképzettek. De most minden elhagyatott és megsemmisült. Valaki kutyája mindenki előtt elindul, kirándulást szervez).

Pihenés - élet - blog a nyaralókról - lovag

A tenger fenekén itt érdekesebb, úszhatsz maszkkal és bordákkal, lásd a tengeri csillagokat, sündisznókat, rákokat, különböző halakat. By the way, az emberek a flippers úszik az öböl közepén Vityaz, nyilvánvalóan, van kicsi. Még az öbölben is elhagyják, vízzel és idővel elpusztítják a hajókat. A sirályok és a kormoránok szeretnek ülni rajta, szárítsák szárnyukat.

Astaf'eva-öböl

Első alkalommal úgy döntöttünk, hogy az Astafiev-öbölbe megyünk az autónkban - a Mitsubishi Outlander, 4 éves! De akkor nagyon megbánta. Tényleg vezetett 5 km 1,5 óra. Az út először az erdőn, a macskaköveken, a törött ösvényen és így tovább ... Ezután a legmagasabbra áll a kőbányán. Az alul látható szépség leírhatatlan. A hátulról láthatjuk Vityaz falut, öböljével, előre, alattunk, a legszebb öblök és a nyílt tengeren! Az út különbözik: balra - az Astafyev-öbölig, jobbra lefelé - a Telyakovskii-öbölig. Sokan hagyják itt az autókat, és gyalog járnak Telyakovskogo öblére. Nos, autóval Astafievába mentünk. Eleinte semmi sem túl drága - a csúcson halad, a gerincen. A pálya helyenként homályos, bárhol homok van, de egészséges kövek állnak ki az útról. De egy helyen egyáltalán elakadtunk. 10 méter magas meredeksége és a kövek alatt. Alig vezetett valamihez, ami nem szakadt le autóval. Általában csak az első öbölbe érkeztünk, ahol a tengerpart sziklákat, homokot nem. Aztán nem volt vágy. Vettünk magunkat ott, és naturous és otthon. Visszatértek vissza olyan hosszúak és kemények.
Megérkeztünk az alapra, és a szomszédaink azt tanácsolták, hogy menjünk tovább a következő alkalommal. Amit másnap csináltunk. A gyalogos út örömmel fogadta minket: csak 30 perc, az erdő árnyékában, a szépség! És eljutottak az Astafiev-öbölbe, ahol a fehér homok és a kék víz). A bejárat 150 rubel, írja be az átvételi elismervényt: kirándulás az Astafiev-öbölbe a tartalékban (valahogy így). Körülbelül 10 órakor jöttünk, az emberek kevesen voltak, a víz meleg volt, a homok is, és itt volt olyan sok óra és négy ember! Egy egész kupac! Asztalokkal, esernyőkkel, sörrel stb. A homok forró volt, és a tenger turbulens lett (a nyaralók miatt). Általában összegyűltünk és elmentünk. Igen, egyébként maszkokban úszottunk, ott van egy gyönyörű alja, ahol az algák. Ez az öböl bal oldalán található. Azt mondják, hogy hajókkal és egyéb úszóhajókkal nem lehet menni. Még a kajakokon is. A matracokon lehet). Aztán elmentünk egy párszor az öbölbe. Gyönyörű, mit mondjak!

Telyakovszkij-öbölben

Inspirálta, hogy gyalog jöttek Astafyevbe, és mi tetszett, továbbmentünk Telyakovskiy-öbölbe. Ooooo ... volt 1,5 óra! Az út minden bizonnyal gyönyörű - az erdőn keresztül haladunk, a patakok futnak, a madarak énekelnek, a békák kréta, a tücskök csipognak! És az autók, amelyek oda-vissza járnak, szintén shvarkayut ... csak a sziklák alján: a skryab-skryab ... És boldogok vagyunk, járunk!). A gép nem az a módja, hogy megbénítsák! Általában alig léptünk fel erre az öbölre.
Olyan helyek, ahol maradhatsz, egy kicsit. És még az is okozta az autókat, hogy itt jöhetnek - alapvetően Mitsubishi Delica, Toyota Prado, Lexsus 5 literes, nos, tetszik. Természetesen láttuk, és a Toyota Prius is, sajnálom, mit mondjak.
Tehát ez az öbölről szól. A part kavicsokból áll, a tenger pedig nagy kövekből áll. Annyira nagy volt, hogy a hableányokat simogattuk. Az alsó is érdekes és mély, akkor merülhet a maszkok fins, ez nagyon érdekes. Vannak kagylók, kagylóhalak, csillagok és hasonlók. A kagylók természetesen üresek). A többi életben van! A sündisznó a tenger. így járni kell a flipperekben vagy papucsokban. Az öböl bal oldala a turisták számára zárva van, bár vannak ilyenek! Eh ...

Szóval, mit mondjak még a lovagról? Sok kikapcsolódási központ létezik: néhány a parton van, saját hajójuk van a hajók elindításához. Mások a falu mélyén állnak. Mégis mások mennek fel a hegyekre, és sok turistát is találnak. Számos kirándulásra van lehetőség: autóval vagy ATV-vel jó áron ugyanabba a kikötőhelyre tehet. Kajakok, katamaránok kölcsönzése. A parton lovaglóiskola van, ennek megfelelően kirándulások vannak a lovakra. Nem volt időnk, de a következő alkalommal biztosan megyünk!
És végeredményben azt mondom: bármely gépkocsival Vityazra vezethetsz, a legfontosabb az óvatos. Pihenjen többet az aktív emberek, a kisgyermekek nélküli autó, hogy a öblök nem éri el, messze. De milyen szépség! Nos, most, mint minden mondtam).

• Pihenés - élet - blog a nyaralókról - lovag
    Zarubino
    Kavalerovo Primorsky Krai

A hangulat keresztrejtvénye

Kattintson a szóra a szó elején.

Gratulálunk!

Befejezted ezt a keresztrejtvényt!

Feliratkozás a blogra!

FRISS TAGSÁG

Ieina a pihenésre Szocsiban akarok Szocsiba! Adler-t akarom!

Irina a táplálkozó galambokban A tüskék eltávolításával tápláltunk. Sok lába a lábak körül forog, nyilvánvalóan próbáltak elkapni őket a silki

Olga az etető galambokban Teljesen a galambok megszelídültek, senki sem fél. Te fickók! Mindig sajnálom a galambokat, az állomáson vannak, és a téren,

Irina Andreevka Primorsky Krai A Gamowa-ról van szó? Nagyon sajnálom, persze. Vityaz, aki Andreevka közelében van, fokozatosan megsemmisül. Írtam egy fickót Izraelből