Miközben Pétervárról Izhevszkre utaztunk és autóval (Oroszország)

Meglepődtem, hogy nem tudtam még meg arról a tavalyi Udmurtia utazásról. Jól vagyok!

Tavaly nyáron Ira és én majdnem új autójuk volt - Gesha (az útlevél alatt: Hyundai Getz). És úgy döntöttünk, hogy hazánkba rohanunk, Izhevszkbe. Az autós utazás előnye, mi nagyon szeretjük, de a kerékkel, hogy egyszerre legyőzze mintegy kétezer kilométert, soha nem történt meg.

Hajnalban elhagytuk kedves Pétert, délután három órakor Moksvében. Az utat emlékek, forgalmi dugók (Vyshniy Volochek, Khimki) és. több mint semmi. A Moszkva-Peterburg útvonal unalmas, közvetlen és meglehetősen feszült. A jövőben úgy döntöttünk, hogy magunk nem indulunk tovább, ha feltétlenül szükséges. Jobb, ha 150-300 km-es horogot csinálsz, hanem átsétálsz a festői helyeken, mint kihagyni az egész utat, megnézheted a szomorú szürke tájat, és egy feszült áramlást keresek.

Szentpéterváron annyira használjuk a jó jelzést és a navigációt az utakon, amelyek azonnal hiányozták a jobb oldali bejáratot Moszkvában a harmadik körgyűrű bejáratánál. Az a tény, hogy a fővárosban mutatók gyakran a turn után helyezkednek el, mint láttuk három-négy alkalommal. Ennek eredményeképpen a harminc fokos hőfokon közel kellett állnia a forgalmi dugókhoz, majdnem az egész TTK-t.

A fővárosból úgy döntött, hogy éjszaka indul. Miután az éjszakát barátaikkal töltötte, reggel három órakor elmentek és. nagyon szorosan a Gorky-úton és majdnem az egész Moszkvégi régión át mozogtak az M7-en. A javítás alatt álló utak részben átfednek, és a teherautók és az autók áramlása csak növekszik.

Reggel beléptünk Nizhny Novgorodba. a közlekedési dugókban állt, egy közlekedési rendőr megállt, aki a dokumentumokra pillantott, boldog utazásra vágyott, és nyugodtan elhagyta a várost.

Ezután kezdődött a tájkép.

Gesha a Kama folyó partján

Meglátogattuk a Kalashnikov múzeumot Izhevszkben is. És akkor itt az ideje, hogy visszatérjenek az úton.

Sőt, a visszaút sokkal érdekesebb volt, tele van benyomásokkal és új felfedezésekkel. Érdekes, hogy a gyengébb minőségű utak és a nagyobb távolságok ellenére (kb. 300-350 kilométer, Darovskaya megérkezéskor) könnyebb volt vezetni, és a fáradtság kellemes volt.

Tetszett a tatár falvak texturált házak a dombok, liba, kacsa és csirke az utakon, lovagolt szekerek és lovak legeltetni a réteken.
A Vyatskie Polyana nagyon rossz utakat sújtott. Ha van lehetőség arra, hogy megkeressük a várost - menjünk körbe! Nincs mit tenni, de hagyja a felfüggesztést, vagy balesetbe kerül - könnyen.

Impresszálta Urzhum. Nagyon szép, kicsi és csendes város. Valamilyen oknál fogva nagyon szép volt maradni benne.

Miközben Pétervárról Izhevszkre utaztunk és autóval (Oroszország)

És nem akartam elmenni. A késleltetéshez még a zászlóval is fényképeztünk:

A következő volt nagyon jó (javítás után) és nagyon rossz utak a Kirov régióban. Darovszkaja faluja, ahol láttuk nagymamám házát, aki nem változott meg egy kicsit az elmúlt húsz évben:

Másnap reggel Kostromába mentünk. Még csak nem is mentek be, vitorláztak, mivel nagy mennyiségű felhő volt, és az utak szó szerint folyókká alakultak.

Miközben Pétervárról Izhevszkre utaztunk és autóval (Oroszország)

Ezt a lövést úgy hajtották végre, hogy a kamerát az ablakon kifeszítették, ami jobb, ha nem, mert a fényképezőgépet azonnal elárasztotta vízzel. Azonban. ő nem hagyta abba a munkát.

Jaroszlavl üdvözölt bennünket napsütés, egy finom reggelivel egy luxus, hiszen ekkor arra gondolt, McDonald, lekvárok és bosszantó kilép a város, aminek köszönhetően képesek voltunk felfedezni a helyi látnivalók. )

Aztán ott volt az elhagyatott Rybinsk. Az utcákon - senki sem! De egy tiszta, meleg homokkal rendelkező strand volt.

Rybinsk hídja

Strand Rybinsk

A Rybinsk partján

Egy gyönyörű város, nem ért egyet?

Tovább haladtunk a Rybinsk víztározón egy nem túl egyenletes, de általában toleráns úton, festői falvakkal.

Miközben Pétervárról Izhevszkre utaztunk és autóval (Oroszország)

Fürdő a folyón egy csendes faluban a Rybinsk víztározó mentén

Nagyon szeretnék kipróbálni a helyi halakat. Amitől kiderült, olvashatsz a P-104-es pályaudvar kávézójában.

Cherepovetset emlékeztette három sikertelen kísérlet arra, hogy kikerüljenek a városból Szentpétervár felé. Ahhoz, hogy valahogy gondoskodjunk a sorrendben, mihelyt a Sheksna hídja után megálltunk a Shell tankolásán. Feltöltődött, pihent, és úgy döntöttem, megkérdezem, hogyan menjek St. Petersburgba a pénztárosban. Szép lány, szó nélkül, de csak enyhén elmosolyodott, a pult alá süllyedt, és kivitte egy A4-es lapot, a városon áthaladó kézzel rajzolt térkép másolatával. Kiderül, hogy sokan vándorolnak itt. )

És akkor minden egyszerû: a Leningrád régió szemétkõjében betömött és törött. elegáns Murmansk autópálya a Szentpétervár bejáratánál és a házban. Home. )

Mindössze két hét alatt 5600 kilométert hajtottunk végre. Ez az utazás csak megerõsítette szeretetünket autóutakkal. És még az olyan apróságok is, mint a rossz utak és a minőségi szolgáltatások hiánya az utakon (tankolás, motelek, WC), még mindig úgy gondolom, hogy az országban a legérdekesebbek és élvezetesebbek.

By the way, a közelmúltban áthaladtunk a szomszédos Ukrajna és Fehéroroszország között, melyeket naplóban olvashatnak: egy utazás Szentpétervárból Kijevbe az út mentén "a varangiektól a görögökig". E95 útvonal.

Hamarosan újabb utak indulnak majd a Geshe-ben Oroszországban és a szomszédos országokban. De ez még mindig titok. )

Ezt a kódot használva hivatkozhat erre az anyagra a turbina utazási jegyzetének, fórumának, blog bejegyzésének vagy fórum üzeneteinek szövegében.