Mágikus utazásunk Krímben

Látta-e legalább egyszer az életedben, hogy egy macska a tulajdonosok lábára állítja a fogott egeret?))
Ugyanakkor a macska leül a tulajdonosok mellett, és minden tekintetben megmutatja, hogy önmagában büszke és legalábbis dicséretet vár.

Az álmodozás nem káros 😉

Ez a gyönyörű 2 emeletes ház, mellesleg, a férjem és én tavaly észrevettük, amikor egy "nászútra" mentünk. Elhaladtunk az Aranyparton, és "csavart az ajkam" - mondta a férjének: "Olyan ilyet akarok élni! Balra - és azonnal a tengerparton! Szépség!)) "De aztán nem tudtam elképzelni, hogy egy évvel később nem fogok csak a tengerparton élni, de ebben a házban, sőt szinte az egész család =

És mégis a férjem és én, egészen a közelmúltig titokban tartani mindenkinek a házban van a strand)) Még ha el is kiszálltak a mi zsákokat ki a taxi és a menedzser vett minket a benyújtani, az épületek között tűnt egy darab a tenger, és elkezdte tisztán hallja a hangot a hullámok. Annyira kellemes meglepetés volt a rokonok számára, mert a férjem és én előre "figyelmeztetett", hogy a tenger lesz néhány perc sétára =)

Mágikus utazásunk Krímben

A szálloda neve "Robinson's Hut" (Feodosia, Crimea), ha bármi, én nagyon ajánlom!

Ez a kilátás a szoba ablakából =)

És ez a kilátás a házunk teraszáról =)
Igaz, igaz a ház a tengerparton)) A tornácról leereszkedik és azonnal aranyszínű homok! =)

Mágikus utazásunk Krímben

Nincs szükség semmiféle strandtáskara, ne öltözz ... Fürdőruha, ugorj és menj!))

"Arany", ezt a partot egy ok miatt hívják, ez egy nagyon szép arany keverék homok és kagyló rock. A tengeri vizek jól működtek a kagylók törmelékén: megfordították őket, és simákká tették őket, és nem szúrták a lábak talpait. Sehol máshol a Krímben, nem láttam ilyen homokot, ez a legjobb strand, amit valaha láttam!

Tavaly megemlítettem az emlékezetemben egy ilyen homokból álló jeget)
Szeretem ránézni és emlékezni ezekre a boldog, gondtalan napokra ...

Mágikus utazásunk Krímben

Ezek a szüleim. A legjobb a világon!
Apa sokáig ellenállt, és nem akart velünk menni, tk. Most házat épít, minden nap érdemes az arany súlyát. De annyira szerettem volna, hogy apa egy jó pihenést (nem csak időt töltött a családjával, azaz a többi), és én még mindig győzni =) És most mindent, és ez gyógyíthatatlan szeretnek Krím! =)

A régi ösvények az új kompozícióban ...

Menj közel Sudak, és nem megy egy séta a Golitsyn ösvény - nem engedheti meg magának azt)) Ezért egy nap bement a faluba, a New World, a séta a híres nyomvonal, vágott 1912-ben lejtőin sziklás hegyek, különösen az érkezését a király II. Miklós.

Ez az egyik legszebb hely Sudak környékén, így ha meglátogatja ezeket a régiókat, győződjön meg arról, hogy sétáljon a Golitsyno ösvényen - ne sajnáld!

Mágikus utazásunk Krímben

Ezeknek a helyeknek a szépsége lenyűgöző!

Feodosia-ban szerencsénk volt, hogy megfigyeljük a szuper holdat, nagyon szép volt (köszönhetően a 50x zoomnak)! Olvastam az egyik weboldalon, hogy erősebb, mint ezúttal, hogy a telihold csak 2034-ben fog megközelíteni bolygónkat.

Webkamera a vízparton Feodosia fáradhatatlanul őrzi tollas barátok =)

A felvonóval az Ai-Petri hegyre

Az Alushta-ban töltött többi rész második része: a férjem és én Alushta imádják azt a tényt, hogy földrajzilag nagyon kényelmes, onnan gyorsan számos érdekes helyre juthat.

Először a titokzatos Ai-Petri-hegyre mentünk, amelyről sok nép legendája és története van. Felmásztak a felvonóból Miskhor falujából. Ez a kötélzet egyedülállónak számít, és szerepel a Guinness Rekordok könyvében: a középső és a felső állomás között a leghosszabb nem támogatott span Európában. Hosszúsága 1670 méter, a hegyek közelében pedig 46 °, így a Miskhor-Ai-Petri felvonó a világ tíz legimpozánsabb kötélpálya.

Mágikus utazásunk Krímben

Általános szabály, hogy azok, akik nem voltak a hegyen Ai-Petri, amelyek a felső elhagyatott helyen éles fogakkal, ahol kevés a hely, és az egész meredek sziklák. És én elképzeltem úgy, amíg a múlt év nyarán nem emelkedik ott)) Tény, hogy a felső Ai-Petri egy hatalmas és szinte lapos plató, amelyen nőtt egy kis város mindenféle szórakoztató, kávézók és üzletek ajándéktárgyak.

Éles fogak a fennsíkon is van (ezek is jól látható az alábbi fotó), több, mint hogy - sok turista emelkedett egy fennsíkon, észre sem veszik, hogy mehet közvetlenül a fogak, majd kinyitotta csak félelmetes kilátást!

Itt fényképezünk a fennsíkon, csak néhány méterre a felvonó felső állomásától.

Mágikus utazásunk Krímben

És ez az Ai-Petri foga az ugyanabban a helyszínen, amit az előző fotón láttál =)
Kár, hogy egyetlen fotó sem tud közvetíteni, hogy a magasság érzése lenyűgöző!

Formált fogak a Felső-Jura-tenger zátonyaiból származó mészkő-sziklák fokozatos felhalmozódása miatt.

Mágikus utazásunk Krímben

Anya sokkban a szédüléstől a szépségig =)

Leszálltunk a harcokból és elmentünk az egyik barlangba. Összességében több mint 300 az Ai-Petri-fennsíkon, de csak három a turisták számára. Egyébként, az Ai-Petriben található barlangok létezéséről is, nem mindenki tudja, ki van a fennsíkon. Ha elmész, menj le az egyik barlangba, megéri! Csak ott van hideg, meleg dolgokat veszel magával =)

Aztán ... És aztán úgy döntöttünk, hogy "egy snack" kávézót kapunk a szikla szélén! A kávézót "Ai-Petri" néven is nevezik, és legközelebb újra kiválaszom!

A fennsíkon, persze, rengeteg kávézó (nincs ideje, hogy ki a kabin felvonó, ahogy minden oldalról egyszerre mesteri tout enni!), De több, mint a semmi kávézó büszkélkedhet ilyen jó helyen! Először szörnyű volt számomra, hogy leüljek a kanapéra, úgy tűnt, hogy a design egyszerűen nem tudta elviselni a súlyunkat, és összeomlik velünk a mélységbe ...

Mágikus utazásunk Krímben

A kilátás ebből a kávézóból is félelmetes és irreálisan szép!
És nincs üveg, a szél áthalad a rácsokon ...

Itt nem tudom itt elhelyezni =)
Kibaszott finom étel - füst! Most otthon készítem el. Vagyis próbálkozom)) Mert annyira ízletes, mint még, még mindig nem működik ki))

Mágikus utazásunk Krímben

Az Ai-Petri mikrobusszal leereszkedett egy serpentin mentén. A sofőr egy 20-22 éves fiatalember. Olyan őrült volt, mint én! Teljesen imádkoztunk. Élőben, de féltem, Jalta felé. Csak ott "felszabadult" =)

Az esküvő évfordulója a déli Demerdzhi tetején

És tudod mit fogok mondani? Ez irreálisan hűvös volt.
Ez volt a legemlékezetesebb kirándulás pihenésünkre a Krímben.
És tudod, miért ...

Mágikus utazásunk Krímben

Mert ez hihetetlen adrenalin rohanás volt! Annyira ijedt, hogy soha nem voltam.
És ebéd a kávézó szélén egy szakadék, és süllyedés nyaktörő sebességgel az Ai-Petri egy streamer, mely éles fordul 180 fok - mindez elhalványult a háttérben, amit tapasztalt, az emelkedő tetején Demerdzhi.

Az Ai-Petri felé vezető út, bár ez egy serpentin, de még mindig aszfaltozott és a felemelkedési szög kicsi, pl. az egész út előtt látható, ha nem sebességgel halad, akkor nem egy kicsit ijesztő. És a déli Demerdzhi felé vezető út először triviálisnak tűnik, és nagy része egy erdős területen áthalad, serpentin nélkül. De amikor már belépsz a fennsíkba ... A felemelkedés szöge nagy, már nincs látnivaló, 5 méterre ismeretlen ... A gép lassan felmászik a kövek szó szerinti értelemben. Úgy tűnik, hogy minden pillanatban az autó elveszíti a tapadást az "úton" és repül le ... Ez szörnyű, kár! Bal és jobb szünetek ...

Mágikus utazásunk Krímben

Már amikor megálltunk a fennsíkon és a szikla szélén parkolt terepjárók egyik vezetőjének, a 10 éves unokahúgom, Katyushka könnyes tört ki. Nos, nagyon ijesztő! Még apám is panaszkodott: "Hadd ... újra ... soha!"))

Az esküvő évfordulóját ott jelöltük, egy üveg krími pezsgőt fogyasztva.

És a pezsgő, azt kell mondanom, csudákat csinál =) A félelem szinte teljesen eltűnik, a gyönyörű fotók kedvéért felmászunk a csúcsra)))

Dél-Demerdzhi teteje, 1239 méter tengerszint feletti magasságban.

Mágikus utazásunk Krímben

De a dél-Demerdzhi-ről nyíló nézetek, annyira gyönyörűek, hogy nem bánsz semmit ...

Év az esküvő napjától =)

Dél-Demerdzhi fennsíkján. Hatalmas lovak várnak ránk))

Mágikus utazásunk Krímben

Ez sokkal érdekesebb - ment a vízesés Jur-Jur, elment Alushta akvárium, mely egy hatalmas gyűjteménye tengeri és édesvízi halak, lovaglás ugyanazon a hajón (a úszni a nyílt tengeren egy string), elment apámmal a mélytengeri halászat. Az összes fényképet itt nem lehet elhelyezni, túl sokan vannak.

Az életem első alkalmával a víziparkban volt. Ő nem a legnagyobb a Krímben, de nagy hatással volt rám! Nagyon tetszett nekem ez a két diák, amelyekre le kell menned a plushahon - megy és pihenjen, ez egy ilyen öröm!

Itt ezek a diák már hoo!)) Az érzések még csak nem is haladnak! Nem tudom, hogy a gyerekek nem féltek lovagolni!

Mágikus utazásunk Krímben

És itt vannak néhány ilyen, ilyen jakuzzi a szabadban)

És már az indulás napján a gyerekeket gyerekes pártra vitték egy habos "párttal". Hosszú ideig nem nevettem annyira))) Ahol a saját, ahol egy idegen - nem tesz ki))

Része az, amit Crimea-ból hoztam most =)
Itt ülök, kiosztom ezt a gazdagságot és a nosztalgiára halaszkodok azokért az élekért ...

Ha minden jól megy, akkor tavasszal a Krímbe megyünk, az évnek ebben a pillanatban egészen más.

A diagnózis - "a Krímben beteg", gyógyíthatatlan! 🙂

Mágikus utazásunk Krímben

Ui Ki érdekli, még több fotót az utazásról az oldalamon a kapcsolattartóban.

Köszönöm Tatiana, hogy elment a kedvenc krímiáért! Imádom az Arany Strandt, amikor sok szabadidőm volt, mindig mentünk úszni, nem pedig a legközelebbi strandhoz, maga Feodosia-ba. Most akarok Ai-Petri és Demerdzhi)))

Tanya, csak most olvastam a jelentését az útról, bár a levélben a hasznosságról folytattam.

Milyen hideg voltál az idő! - az egész család ilyen! kaland, szórakozás! Már az öröm könnyei vannak!
Kívánok boldogságot. az egész család egészségének és az élet sikerének!