Fotójelentés a Crimea 2018-as útjáról

Hosszú ideig álmodtam, hogy megyek a Krímbe és autóval, és most az álom valóra vált! Péntekről szombatig távoztunk Moszkvából, vártak a forgalmi dugókra, hogy eloszlassanak és elhajtottak! A "Don" autópályán haladtunk! A moszkvai régióban a fizetett hely nagyon örül, a határ 110-130 km / h, gyakorlatilag nincsenek kamerák. Nos, azt követően, hogy ez csak egy lény, aki készül: a Lipetsk és Voronyezs régiókban szinte minden kilométer költség kamera és csak 90, annak ellenére, hogy az út a két sávos mindkét irányban, egy nagyon tisztességes minőségű, és ugyanabban az időben 100-120 minden kicsit! Nem világos, hogy mi a pénzt ... Eleinte autóztak hárman, akkor is csatlakoztak a másik három barát a Rostov régióban és az utat a Krím-félszigeten, mentünk a két autó! Előzetesen lefoglaltuk a kompot az elektronikus várakozásra, időtartamunk 03:00 és 09:00 között volt! A Kaukázusi kikötőben érkezett egy órával az idő előtt, 2 éjszaka. Megmutatták a jegyeket és a sorban álltak! Sorban állva, mindannyian aludtunk az autóban, és hol 6 órakor már a Krím-parton voltunk! Nagyon gyorsan haladtak át, szemben azzal a ténnyel, hogy ebben az évben az emberek 40 órát állítottak egymás után! Alutához mentünk, ahogyan megálltunk Koktebelben, hogy megcsodáljuk és frissítsük magunkat! Alushta egy serpentin mentén vezetett, ami elég volt ahhoz, hogy túljusson bennünket, de a kilátásai elegánsak! Úgy döntöttünk, hogy szállásokat foglalunk helyben! Mert nagyon fáradt, nagyon sok lehetőség nem néznek oda, levette a Nézőpont 3 szobás lakás saját udvar, nem messze a tenger! A ház általában tetszett, elég kényelmes és mindenre szüksége van, minden ott van!

6 nap töltött Alushta-ban, szinte minden nap, ahol elment! Rode a vízesés Jur-Jur (nagyon szép hely), majd utazott jaltai voltak a hegyen Ai-Petri, onnan le a felvonó, majd felment a hegyre Demerdzhi UAZ, ott nyit egy nagyon szép táj! Aztán két barátai Rostov sürgősen szükség volt haza, és mi maradt a negyedik! Úgy döntöttünk, hogy megváltoztatjuk a lakóhelyünket és elmentünk Sevastopolba! Ház Sevastopol nehéz megtalálni, mivel ez egy kikötőváros! annál többet kaptunk a haditengerészet napján, az emberek sokat voltak! telepedett le Lyubimovka faluban, a város közelében! a strandok vannak gyönyörű! Ott maradtak 3 napig, többször ment Szevasztopolba járni! A város lenyűgözött, nagyon szép, van valamiféle hangulata! Vissza mentünk keresztül Szimferopol, az úton anélkül, szerpentin ehalos gyorsan, miközben nem egészen a dugót Kerch viszont a komp! 4 órán át álltunk ott, sok autó volt! De hála a tágassága 160 gép minden kompok, és ott vannak 4 db ilyen álltunk csak 4 óra helyett huszonnégy óra vagy annál több!

Krím lenyűgözte a szépségét! Az emberek nagyon kedvesek és szimpatikusak, mindig kérni fogják, ha valamit kérek! Nem tudom, mi volt azelőtt, de most a termékek hasonlóak, mint Moszkvában ... benzin 39-40 rubel, egy kicsit drága, de tolerálható! Korábban azt mondták, drágább volt! Az egyik végén az út 1,860 km volt.
És most csak egy fotó:

autók a kompon, az enyém az alsó szinten

a víz jéghideg hidegebb

Cape Fiolent, nem messze Sevastopoltól

Strand Lyubimovkában

Hajókirándulás

Csak a regisztrált felhasználók vehetnek részt a megbeszélésekben.

Jól van!). és a 14 g-ig terjedő termékek árai körülbelül 4-5-ször alacsonyabbak voltak.

ay malades!
Ha autóval megy - mindent fel kell másznia!
Hogyan gráfni - MINDEN KELL!

megegyeznek, mindenhol meg kell látogatnia)))

félelmetes képek! osztály! mennyibe kerül az utazás?

köszönöm) három házba hajtottuk, és benzinnel 22 ezer volt! Mindenütt evettek, nem hajlandóak semmit)))