Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén

A Csendes-óceán határtalan kék területei között van egy kis paradicsomi oázis - Hawaii. Olyanok, mint az értékes gyöngyök, amelyeket óvatlanul dobtak az óceánba. Ezek a legelszigeteltebb szigetek a bolygón, vizeik a legszokatlanabb állatokkal teliek, a strandok pedig fehér homok és smaragd vizek.

Hawaii tüzet szült, a sziget mindaz, ami hatalmas vulkán maradt, eltűnt a víz alatt. Még mindig vannak vulkáni kitörések, emlékeztetve a természet hatalmára, amely megteremtette a hawaii szigetvilágot.
Maui szigetének természete meglepődik sokszínűségével és mesés szépségével: aktív vulkánok, buja zöld erdők, egyedülálló állatvilág, lávafehér strandok és paradicsomi fehér strandok.

Ma azt javaslom, hogy veled együtt mehetsz Maui szigete légkörébe ...

Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén

Ha a futómű érintette a földet, a gondolataim hirtelen eltűnt, és elhagyta valahol messze a felhők, és velük együtt, és az összes rossz dolog, hogy aggódnak és meggyötört lélek. Éreztem ezt a szokatlanul elbűvölő paradicsomi illatot, már a repülőtér kijáratánál. Maui egy édes virágos illattal nedves, tiszta levegővel találkozott. Minden olyan volt, mint egy álom. Megérkeztünk kora reggel, a zöld hegyek Maui voltak mell fátyol, lélegezni könnyű, mert ott nebylo szmog egy kitörő vulkán, és úgy éreztük, hogy talán ilyen álmodtunk Hawaii, úgyhogy elképzelni az általuk képviselt))
Átugrottunk egy taxiba, és kifutottunk a szállodába. Az út a sziget partján futott, mindig azt akartam mondani: "Állj meg, menjek ki", és ugorj bele az óceánba, felszólalt, és a karjába húzta.

Dizzy a végtelen ragyogása tájak folytatódtak és továbbra is nyitott előttünk, ahol ez volt a hegyek, mintha borított zöld kabát, ahol a végtelen mező nád, és a strandok ... strandok, néha úgy, hogy nem hittem a szememnek.

Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén

De a gépkocsivezető nem szándékozott megállni, a Napili Kai hotel legjobb strandjába vezetett. Mi a régi hagyomány szerint a vártnál korábban érkeztünk, és készek voltak arra várni, hogy Honoluluban várjuk, hogy várjunk, és szerencsére ez nem történt meg, és szó szerint a kulcskártyákat azonnal ki is adtuk a szobából.

Ahogy láthatja, Maui szignifikánsan különbözik Oahu szigetétől. Szilárd paradicsomi csodálatosság, elképzelhetetlen tájak, amelyekről még mindig álmodom. Nagyon sok zöld van, a fákon banán és mangó található

Leo egy banánfa alatt vizsgálja a hawaii virágot

Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén

A virágok illata annyira finom, megtalálható minden utcasarkon, nőnek a kis fákat, a virágokat, mi nem szakad, akkor esik le, és össze lehet gyűjteni a lába, nem tudtam tagadni magam az öröm viselni őket a haj, ahogy szokás Hawaii

Elfelejtettük otthoni számítógépeinket, és úgy döntöttünk, hogy a többieket lustálkodunk a napsütésben és élvezzük az óceánt. Gyorsan zuhanyozni kezdtük, amit csináltunk, minden első dolog, ami a tengerbe érkezik, szerinted mi a tengerpartra mentünk? nem, elmentünk enni. A szálloda vízpartján egy jó étterem található. de a benne lévő élelmiszer nem lenyűgözött bennünket, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy enni az ételt a szobában, ízlésesebb és olcsóbb. Mindenre volt szükségünk egy nagy konyhával, nem volt elég az én gadgetem, de általában nagyon jól felszerelt. Az ételeket az étteremben volt Hawaii, de a férjem azt mondta, hogy miért a Hawaii éttermek Kaliforniában volt finom, kellemes a gyerekek menüt, amelyet úgy alakítottak, amelyre megbízást a felnőtt, szabad volt. DE, a menü volt világos célja az emberek, akik nem rendelkeznek a gyermekek, úgy állt hamburger, sültkrumpli, pizza, tészta, fűszeres mártással bordák grill, hot dog ... akkor nem kell folytatni, azt hiszem, értem))) Szóval miután megkóstolta a konyhában az étterem, boldog voltam még több mint az a tény, hogy volt egy konyhánk a szobában. Ó, igen, még mindig az egyik csészébe Emlékszem egy hawaii étterem, kitaláltad desszert, nevezetesen a „Pineapple tiramisu” kevéssé hasonló a klasszikus. inkább egy torta, úgy gondolom, mint valami otthon szaporodni és megosztani veletek szokatlan ízzel. Ó, valami újra az ételtől származom))

Az ilyen fotókat általában a számítógép asztalára helyeztem, és egy nap álmodtam rajta, és itt vagyunk. Kicsi, üres strand, lógó pálmafák felett, apró liszt homok, olyan fényes, mint egy fény, amelyben tükröződést és türkiz átlátszó óceánt láthatunk. Leo félt, hogy bemegy a vízbe, de aztán kedvelte a bárányhúst, ami csiklandolta a lábát, lehetetlen volt kihúzni)

Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén

A szigeten korán keltünk fel. Az időeltolódás miatt könnyű volt elvégezni. És aludtunk, mint a gyerekek, a szörf hangja alatt. Az itteni éjszakák az áfonya, a kellemes, meleg képtelenség. Egyszer megtanítottuk az iskolában, hogy a madarak éjjel aludnak, itt nem alszanak, énekelnek nyersbőröt

Reggeliztünk és a tengerpartra futottunk, ami teljesen üres volt és minden reggel gyönyörű volt

A tengerpartról egy másik szigetet láthatunk, amikor tiszta idő volt és a kék eltűnt. Felfedezték magunkat, aki új földet talált, majd a sziget ismét elakadt a tejfoltban.

Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén

Átlátszó kék lagúna, itt a szabadság és a boldogság érzetét fedezi. Az endorfin szintje a vérben emelkedik

Nem érzem magam rossz időnek, Maui bizonyította nekünk. Amikor trópusi eső volt, nem volt egy csepp hűvösség, és nagyon gyakran látta az égen a szivárványt, ami hozzáadódott a már elragadó Maui varázsaihoz.

A hullámok olyan erősek, mint a madár szárnyai, az arany partot söpörte el, és a sziklákhoz csapódtak

Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén

A nap felborult a látóhatáron, arany fény árasztotta el a pálmafák tetejét. A szigeten égnek fáklyák és este, és pihenésünk egy pillanatra repült

Annyira szeretnék elbúcsúzni "És legközelebb elmondom neked!" Visszatérve Hawaii-ba és meglátogatni Maui paradicsomi szigetén

Olvassa el:

• Hawaii Maui, a nyaralás Maui, Hawaii szigetén
    Nyaralás Hawaii-ban. 1. rész Honolulu.