Egy hegyi kirándulás egy nyíl, egy teve és egy kő tál

Nyáron a Strelna-hegyre és más érdekes helyekre

Közvetlenül találkoztak a vízerőmű előtt és elhajtottak. Szombat reggel volt. Ezért nincs forgalom. Mindenütt jó volt az út. Gyorsan elérték Zolnoye-t.

Ott a következő meredek fordulattal (ezután úgy tűnik, a kis bolt még mindig) - fordult a Strelnaya felé. Már az út sem volt olyan jó. De még mindig a Land Roversen vagyunk! Átmentünk az ellenőrző ponton. Megfizetett útvonalak.

Egy hegyi kirándulás egy nyíl, egy teve és egy kő tál

Az autó az ellenőrző pont előtt. Amikor visszahúzódtunk.

És felszálltak a hegyre autókkal. Már van egy kavicsos út, néhány helyen a fák gyökerei elpusztítják az utat. De bármilyen gépen vezethetsz, szépen. Minél magasabb, az út szűkebbé vált. Nagyon szerencsés voltunk - reggelre mentünk, majdnem autók voltak. Néhány alkalommal csak részekre volt szükségem.

A tetején két parkolóhely található: az első, az alsó - a buszok, a második - a bejárat előtt - az autók számára. Ha sok autó van, nem lesz elég hely. De amikor megérkeztünk - szinte egyedül maradtak. Az alsó parkolóról gyalog 400 méterre, de az erdőben úgy gondolom, jó lesz extra mérőeszközökkel járni.

Elhaladtunk a bejáraton, az aszfalt széles úton haladtunk lefelé. Elértünk a lépcsőn. Legutóbb csak csinálta ezt a létrát kerítésekkel. Egyrészt jó. Idős emberek kényelmesebbek lesznek ezen a helyen. Másrészt a hegyi szabad mozgásérzet korlátozottá vált. Ha sok ember jön oda, és egyidejűleg 30 ember is lesz - ez már nem lesz kényelmes és zsúfolt. Mert van egy létra, de 2 ember szélességéhez és egy megfigyelő fedélzethez van tervezve - nem, jól, ez normálisan 5-6 fő. És több - nem lesz kényelmetlen! Ez a "sávszélesség" egy kicsit riasztó.

Egy hegyi kirándulás egy nyíl, egy teve és egy kő tál

Ie idegenforgalmi tárgyat készített, de nem gondolt az objektum nagy jelenlétére. Szükséges azonban a részvétel növelésére törekedni. De hogyan lehet ezt elérni, ha vannak olyan fizikai korlátozások, amelyek megkeresték ezt a létesítményt, amelyet maguk építettek?

És ott voltunk egyedül! És remek voltunk ott! Gyönyörű kilátás nyílik a natív élekre! Volga-szépség, Zhigulevskie hegyek. Nagyon szép! A helyszínről közvetlenül a kapuig juthatunk el a kövekig. Bár a kapu zárva volt, de ez nem állt meg. És csak ott érezzük a szabadságunkat és a szülőföldünk szabadságát. Egy kis fotó. Tiszta levegővel kimerült és továbbhaladt. A gyerekek is nagyon tetszettek nekünk!

Tovább a terv - a Stone Kupa. Azon a részen, az utazás nagyon kellemes. Elértük Shiryaevét.

Egy hegyi kirándulás egy nyíl, egy teve és egy kő tál

Vásárolt jegyeket és egy térképet (tájékoztatásul), és az ellenőrző pontig vezetett.

Ingyenes kölcsönadó 2, amelyen a második személyzet utazott

Mielőtt eső volt, de valószínűleg nem túl erős. Tehát a Stone Bowl közelében lévő parkolóhoz közel semmi probléma nem történt. Sok autóvezető nem vette kockára a kockázatot, régen a Stone Bowl előtt hagyta őket. By the way, hiszen ott a hegyek lezárták a helyet - nem volt olyan friss lélegezni, mint Strelnában

Egy hegyi kirándulás egy nyíl, egy teve és egy kő tál

Forró volt, és nem volt friss szél. A különbség tapintható volt. A parkolóban lévő piszkos Land Rover-ekre érkezve elhatároztuk, hogy elfogyasztjuk a táplálékot és tápláljuk a gyerekeket. Evettek - és felmentek a Stone Bowlba. Vizet vettek, egy kicsit ott maradtak. (valószínűleg ettek tovább) Folytattuk. Nem volt külön elvárásom ettől a helytől, csak itt akartam meglátogatni.

A kő kelyheket ismét Shiryaevóban hagytuk - még mindig volt idő és erőfeszítés. És úgy döntöttünk, hogy megyünk Camel-hegyre. Átmentünk az út mentén, a Repin múzeumában. De nem mentek oda - nem vették bele a tervbe. Legközelebb! És mentünk a Volga és a sziklák mentén. Az út nagyon keskeny, köves és nem túl kényelmes. Nem megyek ott a BMW-be. A dzsip felfüggesztése. Ellenkező esetben egy utazás után egyenesen a szolgáltatáshoz vezethet, rendkívül nehéz és nehéz eloszlani ott. Nem tudom, mert lehetséges egy rossz út, az út nagyon hosszúnak és fárasztónak tűnt. Néha úgy tűnt számunkra, hogy átmentünk. Mert lovagoltak és elmentek, hol van a Camel-hegy? De még nem volt hely, hogy megforduljon.

De végre eljutottunk a Tevére!

Egy hegyi kirándulás egy nyíl, egy teve és egy kő tál

Felmászottunk a hegyre. Még gyermekekkel is felmászott - képeket készítettek. Menjünk oldalra. Ott talált galériák. Az utcán +30 volt, és a legjobb esetben valószínűleg +20 volt. Még hideg volt.

Odamentünk a lejtőhöz - még mindig fotót készített a Volga és a partunkról

Miután tele voltak a hegyekkel, leereszkedtek a Volgába. sziklás parton - nem az, amit kövekkel dobáltak a gyerekekkel a Volga pobesitsya kissé. Már sötétedik. A gyerekek elkezdtek nyafogni (a gyerekek fáradtak voltak), és úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk.

By the way, a Volga mentén, amikor visszatértünk, sok sátort észleltünk. Az emberek pihennek. Jól van!

Egy hegyi kirándulás egy nyíl, egy teve és egy kő tál

Fotók a kamera Sasha. A csapatom egy kicsit fényképezett, és csak magamról készített fotókat, én vezetett

A Strelnuy-hegyre, a Kamenna Chashára, a Camel-hegyre vezető összes fotó megtalálható a Fotótárban.