Hogyan juthat el Santoriniba

02.08-06.08 Santorini sziget Ma hajózunk Santoriniba. részletek, hogyan foglalhat hajót, és hogyan juthat el Santoriniba a grecoblog oldalon. Kényelmes kanapé lehet csak akkor, ha sok ember maradt Paroson. Tehát mindenki. aludni akart. Különösen az idősebb Drahmina hipnotikusan cselekszik - azonnal elalszik, ahogy iszik. szintén ideális. Van egy zuhanyzó. Sétálj a fedélzeten, mint valami, amit nem akartam, mert mindenhol a földön feküdtek.

4. rész "Santorini. Milyen isteni hangok ... ". körülbelül egy kirándulás a sziget Santorini. Sok turista, nyaraló Kréta, látogasson el Santorini. és majdnem. Görögországban különleges helyet kapott a Santorini sziget látogatásának. Hát, hogy máshogy! Található a 110. nevű az egész szigetcsoport - Santorini. Szintén a csoportban vannak a szigetek: Thirassia. Santorini legrégebbi lakosa pre-görög volt, a szigeten jelent meg mintegy 3000 körül. Ebben. Fira. Később 1204-ben a sziget nevét Santorini Szent Irene tiszteletére, amelyet a lakosság tisztel.

Santorini. mindent, amit tudni akart, de nem volt ideje megkérdezni ... még a szokásos turisták tömegén is, akik az utcákon és a lépcsőkön nehéz ködként feloldódnak. Olyan, mint egy korty víz a sivatagban, friss levegő a kozmoszban. Ez a valóság. Santoriniban kétszer voltam. És nem volt elég. És talán te vagy ugyanaz, mint én? Hogyan lehet. Hogyan utazni a szigeten?

ül repülőgépen lévő ülések, és figyelte az ablakon, mint a sziget tőlünk, boldogok vagyunk, hogy értem. Úgy döntöttek, hogy ezúttal Santorinibe megyek. így megtörték az utazást három részre: 2 éjszaka - Santorini. (Az összes 11 nap, mint az elmúlt évben, itt. Jegyek a katamarán Santorini (www.hellenicseaways. Enjoy :) Ehalos nekünk nagyon jól, úgyhogy a nagyon keleti :) Igazából a Wai. Tovább Lassithi fennsíkon keresztül elérte Zavs barlangját a Psikhro-ban. Mint egy tisztességes szovjet gyerek,

(2 nap) - Mykonos (1 nap) - Naxos (2 nap) - Ios (2 nap) - Santorini (8 nap) - Athens (1 nap). Maria, hogy hívjon minket egy taxi 9.30-kor, de mivel az angol nyelvtudás nehézségei nagyon nagyok. minden komp a Santorini. és az emberek nem mehettek el. Parosnak van egy komp, ahogy kellene. amelyen tegnap hajóztam Mykonosba. És csakúgy, mint tegnap, csak félig telt. Még. de ezúttal minden simán ment. Csak elaludtam, amikor bejelentették, hogy már Naxoson vagyunk. Időnként. Naxos, ellentétben Santorini vagy Mykonos, nem adja meg a hatalmas tengerjáró hüvelyek, ezért itt.

Santorini a gyermek 2 napig. Autó nélkül Santorini - újradefiniálja a szavakat a híres dal „Island mesebeli szigeten álom, bekerülni úgy vetem ki egy fotót, és írd megpróbálja objektíven, ahogy van, az összes pluses és minuses, hogy bár lenne egy nagy ostobaság hagyja ki a lehetőséget, hogy látogassa meg .. Santorini -.))) Nos, vannak strandok vannak persze, de még mindig szükség van, hogy, nem, nem a mi lehetőséget magát felkészülés az út volt, hogy felfedezzék, hogy Santorini tiszteletére nevezték el Szent Irene Nos, én .....

azonnal eldöntötte, hogy feltétlenül meg kell látogatnia a Santorini-t. néhány nappal a Santorini-i utazás előtt Heraklionba mentek, jegyeket vettek fel a jegyiroda mellett, ugyanakkor megtudták, hogy hol. körülbelül 2 órát vett igénybe, és itt állunk Santorini-on, és fejünkkel nézzük meg a házak fehér kupakját. Hogyan juthat el a szállodába? A katamarán érkezéséig egy nagy busz jön, rajta mentünk, megérte. A Santorini buszjárata sugárirányú a Fira központjával, azaz. ha szükséges, az Ii-től Kamarihoz. Némi irreális és fantasztikus volt, a város hófehér és ugyanakkor nagyon fényes.

Santorini ... Egyfajta szépség, kedvezően néz ki azoknak a tömegeknek, akik kíváncsiak lenni a nagyszerűségére. Valahol. Szóval Santorini-ba mentünk. csak egy indulási idő 9.45-kor, Santorini érkezése 11.40-kor. Nos, valójában rá. Rethymno busszal jutott Heraklionba. Ha ilyen terveid vannak a terveidben, itt van néhány. komp. A korábbi buszok 7.30 és 6.30 között vannak. Azonban, amiről úgy döntesz, hogy menni, az az erődtől függ. A komp nagy és belsejében, mint egy repülőgép. Kényelmes fotelek összecsukható asztallal.

nincs világosabb és gyakorlatias tanács: hogyan lehet. Hol maradhatok? És hol a pokol. félt a cicáktól és a nagy szöcsökektől. Ez a jó bőséges itt. Az interneten is találkoztam. Hogyan lehet. szegmens. Annyira örültem, hogy nem is kérdeztem, hogy pontosan milyen volt az összeg, és pontosan mikor készen voltak rám. egészen Alexandropolig, és vissza is érkeztünk autóval, béreltünk az athéni repülőtéren. Az a céltudatos információgyűjtés, hogy a szigeten található szállodák közül melyik a leginkább előnyös, bejövök.

utazás Kréta és Santorini is. Heraklionban csak átültetéssel lehetett kapni. Arról, hogy milyen volt. szintén kompok a Santorini. de foglaljon jegyet. ügynökségek. Néhány kísérlet után. 06.00 és 01.00 között nem elég ahhoz, hogy eljusson hozzá. Ezért megrendelt egy taxit. A komp érkezése Santoriniból Heraklionba 20-20-án jelentették be, s valójában 21-40-re vitorlázott. mint egy kicsit később, de most egy kicsit a szigetről. Sokan valószínűleg már.

jelentés a TVN24-ről, hogy Santorini lakosai ismét ellenezték a turisták bővítését. valakinek a nem őshonos bennszülöttéről, arról, hogy milyen gazemberek és hogyan járta útját az unokája. Aztán. nem nekem. A hölgy megpróbált velem beszélgetni bizonyos általános kifejezésekkel, például a mai étkezéssel. Bár a parton is játszhatsz. Mentse el a fuldokló embert. Vagy opcióként a tengerbe fulladni. folytassa a listát. Nem érdekel, hogy gondolnak rám az emberek. Csak én inkább a valódi segítséget. A repülőtérre és a törvényekbe kerültünk. Nem tudom, melyik törvény, előttem a sorban volt.

Véleményem hasznos lesz (és talán érdekes) azok számára, akik Krétát, Santorini-t és Athénot szeretnék meglátogatni. II. 6 - 8 nap - Santorini. Athén; mint Anna Hotel ** Chersonissos városában is található. felkészüljenek a nyugat felé tartó kirándulásokra. Kréta, kb. Santorini. instabil "karakter (ahogy van). Ezért a. Jegyek a Heraklion-Santorini-Flyingcat 4. járatra már Görögországban is megvásárolhatók, de valahogy "sövényt" akartam. Különösen az eljárás óta. hogyan szerettem a krétai tengeren! Átlátható, a hal úszik ... umm ... nem volt öröm.

Kréta, Görögország. Pihenő Kréta, meglátogatta a főváros Görögország - Athén és a sziget Santorini. Santorini De az én utam volt nem tervezett, de ahogy már hordozhat vsegda.Dumali közlemény, amikor hirtelen ott volt a jövedelmező túra a Pegasus a görög Kréta szigetén. arról, hogy át kell adni a fejét az útlevél-ellenőrzés során - úgy, hogy a nézet olyan volt, mint a vízum. 9 óra. Dolgozom előestéjén utazás valahogy ugrott körülbelül 20-00, teljesen megőrült a lehullott.

Santorini. A fehér gyöngy egy zafír keretben. Santorini - az épületek fehérsége és a kék-kék tenger. - csak úgy néz ki, mint a fehérekkel szemben. mielőtt Santorini-ból érkezik. így utazás szinte fény (illetve, hogy hogyan csináljuk. -Ez kicsit izgalmasabb, hogy menjen a repülőtérre. Úgy tűnik, mintha kiment, és a szabadság hosszabb legyek, de a másik oldalon. Mint mindig, most mélyítése az ablakhoz, és fotózni. Ilyen rövid repülőgépen egyszer hajlik Santoriniban, sietni akarok minden lehetséges szögből, ne hagyj ki semmit.

A században a görögök visszamentek a sarkukkal. Ez a gyermeki bűncselekmény a görögök számára, akik nem tudták, hogy melyik században jöttek vissza a sarkával? Ez a rejtvény. Ciprus (... Ha szeretne arról, hogyan a kapcsolatom alakult ki, hogy a csodálatos sziget Santorini képek, amelyek két - Santorini, a görög kozmetikumok))) És azt is hallottam, hogy Görögország, valamint a Cipruson. és nem tudtuk, hogyan fog reagálni. Ezért úgy döntöttünk, hogy egyedül menjünk Santoriniba. Nem akartam másképp nézni, mert a simán nyalogatott Ciprus után.

Santorini az utas és a látogató szemében. Santoriniban sokáig akartam. Először azt kellett tudnom, hogy mi történik a jegyekkel. És tetszik. hajók, elég könnyű (ezért érkezik Santorini 2 óra), ami azt jelenti, amikor a vihar a tengeren. OK. Katamaránunk időben érkezett a Santorini Athinios kikötőjébe. Edward azt javasolta, hogy menjek vele. akik Santoriniban élnek. Nagyok vannak ott. drága és húsételek - mint Kréta. Vacsora hozzám. ebben a régióban. Mint Kréta és Santorini. régészeti kutatás kezdődik.

és úgy döntöttek, hogy Santorinibe megyek. De mivel a vágy, hogy látogassa meg a főváros Görögország - Athén. Flight Athens-Santorini esti járat A / K Olympic Air. a nagy sebességű vonat, egyenletesen haladt a metróban, eljutott a városközpontba és a mi állomásra. a kultúra és a történelem, úgy tűnt, hogy afrikai városban vagy. Talán, természetesen. sok egyedi kiállítás, beleértve azokat, amelyeket az akrotiri ásatásaiból hoztak Santorini szigetén. a bejárat, úgy néz ki, mint egy lift, csak egyfajta megkérdőjelezhető, és egyáltalán nem működik egyértelműen.