Arról, hogyan mentünk Diveevo-ba, a kirándulási és zarándoklási szolgálat - az urál zarándok

"Frissítsd lelket gyakrabban a kolostorok meglátogatásával. Ha láthatod, hol van Isten fénye, akkor csak a kolostorokban "(St. Theophan Zatvornik)

Permben a "The Inextoundable Chalice" Isten Anyja ikonjának tiszteletére mentek a templomba,

Az első éjszaka Udmurtia volt, a. Perevoznoe, ahol az Uspensky-kolostor található. Ott üdvözöltek bennünket, táplált bennünket és biztosította nekünk az éjszakai szállást.
Az éjszaka következő állomása Cheboksaryben volt, a Megváltó-átváltoztató női kolostorban.
Reggel imádkoztunk a liturgiánál, és jó ételt ettünk a kolostorban, folytatta.
A hagyomány szerint a Nizhny Novgorod régióban megálltunk a Fish Paradise áruházban.
... vásároltak egy nagy harcot a forró dohányzásból és ettek együtt.
... Diveevo este este nyolcra érkezett, és azonnal eljutott az átváltoztató templomba a Sárvári Szent Seraphim emlékeihez. A szent rákja olyan jó volt és áldott, hogy az úti kellemetlenségek csekélynek tűntek.
Miután az ima után vacsoráztak, elmentünk a szállodába. Nagyon jó szobák, ahol van egy zuhanyzó és egy konyha.
A konyhában egy csésze tea, egyebek ...
A Diveevo-i tartózkodásunk következő napján imádkozni kezdtünk a Szent Akathistával. Sarov seraphimja, aki minden nap reggel 7-kor olvassa el a kolostorban.
Az újonnan épült székesegyház a Boldogságos Szűz Mária kijelentése tiszteletére.
Ez maradt a hagyomány, hogy Szent Seraphim megjósolta nővérek a jövőben katedrális a groove, ami összhangba kerül a Szentháromság székesegyház és harangtorony.

A moleben után az egész csoport elment engedelmeskedni a refettóriumnak, majd ebédelt. Beszélünk további terveket ...

Meglátogatta a St. Sarov seraphimja.

A meglehetősen hűvös időjárás ellenére sokan beolvadtak a forrásba.
Este mindenki szolgálatban volt.
Esti kilátás a kolostorról a szálloda ablakából.

Másnap reggel, miután egy korai liturgia (ez volt az a nap az emlékezet bl. Paraskeva Diveevsk (pasa Sarov)), elment a dicsőséges város Moore. Családi fotó az emlékműnél Péter és Fevronia.

Szentháromság-kolostor (XVII. Század), ahol a szent kegyes hercegek Péter és Fevronia emlékei temettek el.

A GAZelle a kegyhely falain van.

Az Angyali ünnepi kolostor, amelyet a 16. században alapított Ivan the Terrible. Vannak Constantine herceg és Michael és Theodore gyermekeinek emlékei.

Murom érkezett késő este, de úgy döntött, hogy ismét át a groove a legszentebb Theotokos. És másnap reggel, egy moleben után az Akathist, St. Serafim Sarovsky elment Diveevskie forrásokhoz.

A St. Nagy Martyr. és a gyógyító Panteleimont.

Az Isten Anyja Kazan ikonja forrása.

Miután meglátogatta a visszatérő útra indult forrásokat. Diveevtől 15 km-re található. Suvorovo, ahol a Szent Evdokia, Dárius, Dárius és Mária evangélikus emlékei eltemetésre kerültek a Nagyboldogasszony templomában.

Korábban ezt a falut Puza néven nevezték, majd átnevezték Suvorovo-nak (az ügyet nem tisztázták).

Fotó a Suvorov emlékműve.

Visszatekintve pedig a templomba látogatják el a faluban az Isten anyja Smolensk ikonját. Kimenő, Arzamas község.

Visszatérve otthon ugyanúgy - az éjszakát Cheboksaryben és Perevoznomban töltötte.

A Perm régióban megálltunk. Govyrino, ahol a Szentháromság Cross Permaltation Skete a Perm városának Stefanov kolostora található.

A kolostortól egy kilométerre Sarov Seraphim forrása származik.

Sokan tavasszal úsztak.

... 100 km-re Tagilig, egy kerék tört át rajta, egy órás javítás ... De senki sem volt kedvét elcsábítani, vagy morgott! A hold annyira ragyogott, hogy láthatta az utat. Otthon tizenkét éjszaka visszatértek haza, fáradtak, de nagyon örültek! Mentse az Úr vezetőjét, aki irigylésre méltó türelemmel szenvedett minden kísértést és bátorított minket.