A Seychelles Jekatyerinburgi vadember

Az ötlet, hogy ezen paradicsomi szigetekre menjek, már régóta a fejemben van, de mindig megállította az árat. A Seychelle-szigetek luxus üdülőhelynek számít, így a hotel árai enyhén embertelenek voltak. De szó szerint az elmúlt négy évben sok rendes lakhatást hoztak létre és ponotokryvalos. A döntés született - legalább három hétig megyünk.

Perelet: repült Jekatyerinburgból, az Arab loukoster Air Arabia-ból Colomboba (Srí Lanka) Sharjah-on keresztül. Dokkolás 1 óra és 45 perc őszintén elégedett. A repülőgépek újak és a helyek tisztességesek, minden időkre jellemző. Általában elégedettek voltak. Kiegészítő szolgáltatás díj ellenében, de nagyon olcsó. Én azonnal fizetett extra poggyász (20, 30 fizetett) és az élelmiszer. Rendelheti az ételeket, választja az európai ételeket, az arab menük nagyságrendje rosszabb. Srí Lanka-ban közel 3 napot fogunk.

A következő járattal Colombo-Mahe is olyan, mint a Loukoster Mihin Lanka. Az árak sokkal magasabbak. A gép régi, az élelmiszer ellenszenves. De minden időben is van. Repülni 4 órát a kaszkádokkal és a korábbi járatokkal.

Mae felé repült, a repülőgép megrázta, minden a felhőkben volt. Ah-ma! Annyira menni és rossz időben ... Elhagytuk a gépet, esik, az ég szürke. Ez valamilyen oknál fogva stabil bármely országban. Kimentünk, körülnézett, taxit kellett vennünk. Anse Lamouche-n éltünk. 40 euróért nagybátyám hajlandó volt átvenni minket ideiglenes otthonunkba. Útközben megálltak, hogy pénzt cseréljenek, a csere a repülőtérre zárva volt.

Az első szállodai vendégházunkat Loasi Guest House-nek hívták. Azt javaslom, hogy vegyen egy szobát egy konyhával. Néhány olasz embert tartanak, nagyon érzékenyek, nem panaszkodnak róluk. Az első nap személyenként 15 eurós vacsorát ajánlott fel. A többi idő az apartmanban készült, a konyha nagy és kényelmes. Csak egy szendvics paradicsommal és tésztával, olajbogyóval, mintha nem lenne komoly. Termékek vásárolt közel a boltban a hinduk, van minden, csak kérni.

Azt mondhatom, hogy a hely jó, mert a strand 200 méter hosszú, nagyon sekély, de: a buszmegálló mellett - leült és elment a szem felé.

Az első délután rohant Victoria, de hiába ... Seychellois - az emberek nem nagyon szorgalmas, illetve minden bezárul, 4, akár 5 óráig. Victoria kicsi, hogy ne vesszen el, megy egy helyi kreol van turservisa ott veszi a térképet a sziget ingyen, mert lehetetlen, hogy vásárolni. Két ilyen központ létezik: az egyik szemben a Big Ben és a másik a buszmegálló közelében. Mi futott gyorsan megvette az állomás közelében a jóga szőnyeg, azok voltunk, akkor nagyon sokat, mert van szükség, mert a homok nedves néhány helyen, és a törülközőt nem túl kényelmes, de a matracot az esetleges problémákat. Felhalmozta, hogy szüksége van egy napágyra a homoktól, a szőnyeg tetején, és pihenjen, napozni!

A Seychelles Jekatyerinburgi vadember

O. jen tetszett BAIE LAZARE vagy ANSE GAULETTES, jó feküdni egy ilyen kavicson és olvasni egy kis könyvet. A legnagyobb kövek itt voltak. A naplemente a tengeren jó - homok, fű tovább, de nem vitorláztak, mert a hullámok elég erősek voltak. Természetesen Krasotischa. Azt is vásárolták a helyi polip fogók egy este 300 rubel. Hazafelé (Victoria felé), a tengerpart közelében egy katolikus templom volt, minden belül egyszerű, de nagyon kicsi kívül.

A kedvencem a GRAND ANSE. Nem tudunk úszni, de fürödtünk. Minden tengerparton egyenruhát kapsz (a rendőrség kiderült). A tisztasági sorrend figyelemmel kísérésére, valamint a rossz helyen való merülésre is szükség van. A Grand Anse valahogy különös buzgalommal kezelik, de azt mutatják, hogy mélyen térdelnek, mi tüzelni fogunk. Oké, mondja gurgle, csak az a feladatom, hogy értesítsem, merci azt mondja, törődöm, mosolyog. A Sejsheltsy többsége barátságos, sokan azt mondják szívesen, ha egy kérdéssel fordulnak hozzájuk.

П ляж Maia gyönyörű, de nem nagyon kényelmes úszni. A hullám be van kapcsolva, és a kövek nem láthatók azonnal. Viseljen papucsot, a gyerekek nem tanácsot adnak. Az Anse la Mush mellett található.

ANSE ROYALE egészen a La Digáig tartott és nagyon sekély volt, így nem is állt ott.

A jól ismert BAIE BEAU VALLON a látott szépségek után nem lenyűgözött, de nem okozott csalódást. Jó megközelítés a tengerhez, gyengéd hullámok, valamiféle turisztikai jelenlét vagy valami. Mellette egy újabb tengerpart, nem emlékszem, mi volt a villáink melletti ünnepség is. Egyszer csak feküdni és zokogni! A halak tömege repül, majd a delfinek. Távol a parttól, de jól látható volt. A helyiek szeretik a piknikeket, a családi vállalkozásokat grillezésre, zenére, mindenre olyan, mint a miénk. Valaki nem szereti ezt a környéket, de szórakoztató volt, mintha helyiek lennénk.

ANSE INTENDANSE lenyűgözött, de lehetetlen volt úszni ott. A tenger egyszerűen valahogy brutálisan beleveti magát, megüt, és elhúz a mélységbe. Csak csinált egy pár kockát.

A Seychelles Jekatyerinburgi vadember

Ferry a La Digue-ba. Annak a ténynek köszönhetően, hogy barátaink 15 15-kor érkeztek, 16 00-kor nem kaptunk automatikusan a komppal. És később kiderült, hogy egyáltalán nem megy. Ennek eredményeképpen a következő nap 10.30-kor a Praslin előtt maradt, majd azonnal a La Digához. Minden információt, amellyel segítettünk, hogy megtudja és tisztázza lakásaink tulajdonosát, köszönetet mondani nekik. A komphajó egy erős vihar, nem ajánlom a másnaposságot, egy lányunk rossz volt. A kiadás ára személyenként két irányban 6200 rubel, nem mindkét oldalon azonnal eladták, így mindenki megvásárolta a helyszínen. A kártyát nem lehet kifizetni.

La Digue. Őszintén szólva Mae után szűk volt és túl nyugodt voltam. 9 napig éltünk, ugyanabban a villa Villa Authentiqueben vagyunk. és barátok a másik oldalon, majdnem egy kilométerre van tőlünk a La Digue Nyaralóban. Új villa volt, csak szuper. Tágas, szép, konyha, nappali. Egy teraszon csak 3 íróasztal található. És a szokásos számunk van, bár nem, ha rendes lenne, akkor általában nem lenne terasz. És egy stabil szag. Szemben az öszvéreket, amelyeken az újszülöttek viselik. És az öszvérek, mint tudják, nem csak enni ... És esténként a szálloda éttermében tele volt, senki sem látta szagát a szaga. Bár ebédeltünk és vacsoráztak először. Készülj fel, mondhatjuk kiváló, de a szag!

Én is kiemelném az ételt. A Mahe-nál nincsenek megszakítások az élelmiszerekben az üzletekben, a La Digue-tól eltérően. Menjünk a tengerpartról, megállunk az üzletben, OGO! Te hoztad a csirkét, meg kell venned! A táska tele van, 5 emberünk van, holnap talán nem. Ugyanaz a történet görögdinnye, zöldség, hús, de általában szinte mindent. A La Digue étteremben vannak éttermek, de! Munka egy menetrend szerint! Ebéd 12-től 14-ig. 19. és 22. vacsora. Ha nem volt időd - a problémád, akkor mindig az üzlet melletti úton és a Take-awayen dolgozik. Találkozott olaszul, tetszett, de nem annyira, hogy ah. Az óránkénti munka és a kisgyermek jelenléte miatt, szinte mindig a házban készült. És a tulajdonosok biztosítanak egy grillezést, mindent megadtak nekünk (ez mind a Villa La Digue Holiday).

A La Digue-i ​​közlekedés természetesen kerékpárok. A standard ár 100 rúpi = 300 rubel naponta. Nem tudjuk nélkülözni őket, ezt az első napon megértettük és béreltünk egy pár vaslovát a tartózkodásunk egész idejére. A barátok szintén béreltek, mivel gyerekkoruk volt, a csomagtartóban egy műanyag szék és egy kosár volt. Az érzés az, hogy Ön az úttörő táborban, a testnevelésben és a sport minden orosz mindennapi életében van!

Látnivalók La Digue SOFTLY beszélnek egy kicsit. Látogasson el a parkba, ahol láthatja az Emmanuelle házát, a hatalmas teknősöket és a La Digue-ANSE SOURCE D'ARGENT névjegyet. A teknősöket táplálták, nagyon görcsösek voltak. De a strand kicsi volt, de nagyon szép. Ezek a fenséges gránitkőzetek, amelyek több mint 65 millió évig úgy tűnt, hogy minden alkalommal gondosan faragtak. Mindig volt az érzésem, hogy ezek valamiféle táj. Nagyon szép! Igaz, a legtöbb ember itt találkozott. A Seychelle-szigetek többi tengerpartján legfeljebb 2-3 embert találkoztunk, talán csak a szezont.

A Seychelles Jekatyerinburgi vadember

A legkedveltebb strand mindenkinek, köztük egy hároméves gyermek volt a Grand Anse. Előtte, 15-20 perc egy kerékpáron, de milyen. A hullámokban telepatikus voltunk, vonakodtunk kilépni a vízből, szinte minden nap vezetett. Általában utaztunk mindenhol, ahová vezethettél. Minden szép, hol vannak a kövek, ahol a hullámok vannak, ahol sekély.

Csak a tiszta tisztaság tiszta volt. Vettem egy műanyag szemeteszsákot velem, szégyen lenne, ha egy papírdarabot vagy egy palackot dobna az utcára. És a tisztaság mindenütt Mahe és La Digue. Jól csináltak ebben a tekintetben!

És itt is újra Mahe felé rohanunk, négy nap maradt. Települt a Palm Seychelles-ben, ami segített nekünk találni és zabukat Sergei. 210 euróért egy éjszakára, elegáns apartmanok, a strand közelében. 2 hálószoba, nagy konyha, 1 kis erkély, 1 nagy, előszoba kanapéval és TV-vel, 2 WC. Ami fontos a kisgyermekes családok számára, a medence, míg a gyermek alszik, merülni anélkül, hogy a jegyiroda elhagyta volna. Soha nem mentem oda, és soha nem fürdtem ... Egyszer bérelt egy autót, egy dzsipet 50 eurós áron.

Az autó nagyon kényelmes, különösen mivel a La Diga-ba buszos utakon feltártuk az összes útvonalat. A benzin drága, körülbelül 60 rubel literenként. Szombaton Victoria-ra mentünk a Market utcán vásárolt halat, zöldséget. Vettek egy pár képet Big Benről, elmentek a posztba, hogy küldjenek maguknak és rokonainak egy képeslapot. Ott ugrottak a múzeumban, a Seychelles-i növény- és állatvilágra.

Készülj fel arra a tényre, hogy ha nem vásárolsz szombaton, akkor vasárnap nem zavarja senki, szinte mindent lezár. Az öltözött emberek a templomba mennek, a mozgás majdnem nulla. Ezért szabadon söpörtünk a sziget körül, megállva a legérdekesebb helyeken.

Ui Az árak ára 50 rubel / 1 euro.

Kövesse az utazást a Vkontakte útján: