az angolna

Tiszta és csendes, nagyon festői, Ugra már régóta vonzotta kajakosok és a szurkolók a szabadtéri kikapcsolódás. Kezdve az utat a Szmolenszk domb, ömlik a Oka folyó közelében Kaluga. -shirokolistvennye tűlevelű erdő a bankok a fekete áfonya, eper pázsit és rengeteg gomba, virágos rétek, számos forrás, valamint felszerelt parkoló autósok és a víz szakértők - mindez vonz nagyszámú turista.

Megmértük a távolság az útvonalat a térképen, átlagsebesség gumicsónak forgalom a folyón, hozzá egy pár nap, csak abban az esetben, és úgy döntött, hogy menjen Yukhnova 110 km Kaluga, és töltse ki az utazás tíz napig 20 km-re a háztól. A folyó kellett menni több mint 70 km.

Időjárás, meglepő módon, nagyon meleg volt. A folyó volt ideje felmelegedni is, és halad a part rekreációs központ szemben a falu Natalinka megpróbáltuk ne zavarja fürdő gyermekek és felnőttek, akik a homokpad oszlik el a teljes szélessége a folyó. Gyorsan úszott közeli strandon, és megfordult, hogy lássa, hogy Andrew hoz egy 1,5 kg-os csuka nád előtt döbbent úszók. Az első halat fogott, hagyjuk, hogy ne legyen, mint a csuka a Ugra még sok más.

Élvezi a környező tájat, ahogy közeledünk az este néztük után egy kényelmes helyen tölteni az éjszakát. De kiderült, hogy ez nem olyan egyszerű. A meredek part, amelynek mélysége nagyobb, mint 1,5 m, a csalán a deréktól felfelé, és ahol kényelmes hozzáférést - alkalmazunk. Csak alul a jobb parton a kongresszus fordult a folyó szerint a pálya, nagyon megfelelő szállítási valószínűleg traktort. Felkapaszkodott a hegyen a sárban, találtunk egy kis letaposott gyep kandallóval és egy másik forró parazsat.

Úgy döntöttünk, hogy itt töltjük az éjszakát. Pike nyárson citromos mustáros mártással sikeres volt, és mentünk pihenni, amikor már sok sötét.

A második nap utunk hosszú és érdekes. Úsztunk az elkövetkező egész homokos szigetek és lassan lebegett lefelé a folyón, élvezve a táj és az időjárás. Spinning egész sügérek, Andrew a pályán domolykó fogott egy kis lemezjátszó. Nagyon gyakran vannak szürke gémek, akik elkísértek minket egy darabig, ami a fészekből.

Estefelé a magas bal partján a falu közelében. Goryachkina láttunk jele a kijelölése parkoló watermen. Nem volt elfoglalva, és örülünk, hogy rendezni a parkolóban felszerelt Ugra Nemzeti Park grill és egy asztal az árnyékban egy hatalmas tölgyfa. Mi felállított tábor, és úgy döntött, hogy felfüggeszti ezt a helyet egy másik napra, mert a vonzerejét. A menetrend vagyunk illik.

Reggel felfedezte szomszédok. Vegyes erdő, méteres, 50-től táborunk, kijött valami, ami a közúti, nyilván ami a falu. A fák árnyékában volt „Zhiguli” és a két halászok a szigeten hagytuk az árral szemben „csónak”. Andrew ment a parton, hogy vizsgálja meg, és gyűjtsük össze tűzifa, és úgy döntöttem, hogy úszni egy szűk bal ujján és elrejteni valahol a kanyarban a sziget, hogy utolérjék az úszó rúd.

Mert ez annyira gyors, hogy mi volt, hogy annak érdekében, hogy betörjön a nád a fordulópont. Ez kényelmes helyet. Miután egy gyors patak - egy kis örvény. Nyugdíjba maximális mélységben a növényzet, ültetett egy hatalmas féreg, ásott a parton a tölgyfa alatt, és 15 perc múlva kihúzta polukilogrammovogo keszeg.

Ez a termelés volt az egyetlen. Körülbelül egy óra múlva a parton tűnt Andrew, aki hívott a reggeli, és 10 perc múlva megmutattam neki a zsákmányt.

Mi nagyszerű lett két füles és a sült hal sajtmártással, ebédre és vacsorára. A meredek domb tele volt az eper és a homok jön le a víz nagyon kényelmes úszás. A szomszédok is jött úszni. Amellett, hogy a hajó, akkor a parton állt zherlitsy, és a fogás, de nem adja meg a számát és súlyát.

A nap csodálatos volt. Ezek az erdőbe ment, de nem volt nagyon érdekes - a dzsungelben.

Másnap az útvonal ment körül a hurok, ami körül népesült. Plyuskovo. Nagyon szép strandok, virágos rétek és hárs, komótosan a folyó áramlásának, rugók. Több sügér fogott spinning, de szabadon engedték, mert a hal ettünk.

Később délután, akik után a parkolóhely, újra szembesül azzal a problémával a túlnépesedés. A területen d.Smagino landolt egy kis mocsaras jobb partján. Nagyon magas a stranddal szemben, egy gyönyörű fenyves, a tábor felbomlott zajos atomobilistov. Amint leszállt, mi lebegett már a szórakozás és számos vállalat a három hajó, csatlakozik egy darabban, ami szintén keres parkoló.

Ugra ezen a helyen, és szűkült gyorsan végrehajtható vízben viszont. Mielőtt ragadnak, hajónk parton ragadt egy férfi, aki egy partner, valahogy bejutni az erős áram a szemközti parton létrehozott szűkület és a szöcskék húzni kezdte ki egyenként kis domolykó. Egy órán át fogott egy domolykó vacsorára egy nagy cég, és véget ért, amikor a sáskák, elment a bázis.

A parkoló volt elég tiszta, a környéken - nizin, bokrok, rétek és számos patakok ömlenek a Ugra, amely megosztjuk terepjáró bejárattal.

Osztálytársam férje mellett, most egy viszonylag jól ismert helyen van a szülői házban, és megbeszéltük velük, hogy megfeleljen a strandon, ahol nem csak nyaral a családokat. Ott vannak felszerelve két parkoló Nemzeti Park, valamint a csak út a folyó kapu zárral felszerelt.

Amint megjelentek a horizonton a kupola Trinity Church, hívtam Lena. A félreeső hely, egy kis tisztás volt szabad. A közelben van egy rugó, ahol feltöltik a tartalékok ivóvíz.

A bankok az Ugra több rugó 140, vannak egyedi, változó sótartalom és kiáramlását legfeljebb 60 lóerős.

Barátaink érkezett hangos zene egy óra. Már letáboroztak, és lehetséges, hogy megengedhet magának a falánkság. Goldilocks Navara burgonya, öntött ez bőségesen olajjal és sült hús. Cvezhie zöldségek és hideg száz gramm is volt a helyén. Beszélgettünk egész éjjel, fürdött és énekeltünk egy gitárral Vladimir.

És eszembe jutott a múlt nyáron, amikor a következő utáni fesztivál „Archstoyanie” odaértünk horgászni. Coast ártéri taposott itt-ott lehetett látni a kis kék standján latrina. Ezen, és az ellenkező oldalon a folyó volt a tárgyak építészeti gondolat formájában hatalmas plotov- szállodák, tartják a gyors áramlását segítségével kötelek. Ugra újra itt, sokkal keskenyebb, és egy nagyon gyors. Mi landolt a szemközti parton, és úgy döntött, hogy úszni. Úsztam az építkezés egy hatalmas 2 emeletes kör bankok, épült egy tutajon. De amikor meghallottam, hogy a gyors, hogy a tutaj, és fogtam egy naplót tövénél, a lábam húzta alá a tutajt, és az első alkalommal a víz volt rémülve. Andrew nem tudott az én sorsát, mert nem tudtam húzza ezen építmény minden pillanatban. Félelem az emberek képesek sokat, és én valószínűleg megmutatta a világrekordot sebességű vyplyvaniya ki tárgyak Archstoyanie. Mostanáig utálok gondolni.

Ugra shore downstream vannak fátlan, sík, homokos. Annak ellenére, hogy a hő, dolgoztunk erőteljesen evezők, alkalmanként merülő a meleg vízzel. Estefelé a magas jobb partján, a falu úgy tűnt, hogy Matt - luxus lakások tarkított rusztikus nyaralók. Downstream, késő este, leszálltunk a parton, árnyas hatalmas fűzfa. Muddy alsó, kis folt strandok és a meredek, vájt fekete föld lépcsőház nyílik a területen, és egy földút fut a matt és véget ér ezen a ponton, egy kicsit tovább volt egy szakadékba. Volt, hogy egy sátorban az út közelében.

az angolna

Másnap volt az utolsó utunk. De ő is, emlékszem, egy kis stressz. A község területén Tovarkovo közúti híd vártunk az autó, de kiderült, hogy van előtte az autó is egy gyalogoshíd. Alatta a folyó fortyogott és ordított, és viselte a gyors folyású furcsa örvények. Sikerült feltenni néhány halász, előtt ülve a parton, ott van előtte a kövek. Azt mondta, nem, és mi Qusay, aki békésen aludt egy csónakban, védve a perzselő nap, a víz berontott a káosz. Csúszott a hajót, így a rémült kutya, minden fürdött vízzel, felmászott a fedélzeten, és egy halász állt a híd alatt, megkérdezte, hogy én benyomások ...

Impressions eltértek az útról. Ugra - csodálatos folyó, és tényleg azt akarják menteni legalább azt, ami megmaradt a természetes szépségét.