Mekong Delta, értékelje a turisztikai Maksim-nav on

Az utolsó napon mi marad Ho Si Minh-város, mentünk egy utat a Mekong Delta. A felkészülés az utazás találkoztam egy csomó beszámoltak ilyen túrák, úgyhogy van néhány ötlet, hogy mit lehet látni. A kirándulás a Delta kínál szinte minden Ho Si Minh-város utazási irodák, amellett, hogy egy nap meg lehet menni a Mekong Delta 2-án, és még 3 napig. Mi nem vesz egy túra az utazási iroda, barátunk vietnami vezető volt olyan kedves, hogy vigyen magával egy csoport orosz turista érkezett Ho Si Minh Nha Trang két napig.

A túra indul a nem csavart egy turisztikai szempontból, a város My Tho delta. Elértük a kényelmet busz HCMC 1,5 óra. Elvittek a folyó város vasútállomás, itt van egy részletes turistatérkép érdekes helyek közelében a Delta My Tho. Mindenesetre ezeken a helyeken itt lehet vásárolni külön túra.

A mólón vár minket egy ilyen sétahajó.

Mekong Delta, értékelje a turisztikai Maksim-nav on

Ezen a hajón, mentünk egy a sok falu a Mekong Delta.

város RiverPort Mithilába (kilátás a folyó).

A leggyakoribb típus a folyami hajók, láttuk - turista sétahajók. Az elmúlt évtizedben a vietnami turizmus komolyan szigorították, azonban ebben látom, csak előnye van.

15 perc múlva leszálltunk az első kis faluban. Itt megmutattuk a technológia a gyártási kókusz édességet.

Mekong Delta, értékelje a turisztikai Maksim-nav on

3 órán belül felforraljuk kókusz szirup.

Az így kapott viszkózus masszát kinyújtjuk, vágjuk apró pelleteket, és csomagolva egy vékony rizspapír (ehető).

Magától azonnal felajánlotta, hogy megvásárolja a kész terméket. Olcsók édességet, nagyon finom, vettünk egy pár csomag, ajándéktárgyak, otthon mindenki szerette.

Csak mellett árult csokoládék különböző különbség: kókusz szappan, különböző kézműves kókuszdióból, övek és pénztárcák származó krokodilbőr és még sok más. Az árak alacsonyabbak, mint Ho Si Minh-város, neg. Emlékbe vásárolt néhány üveg kígyó tinktúra.

Mekong Delta, értékelje a turisztikai Maksim-nav on

A vizek a Mekong termékeny iszap, ami miatt a föld a delta képesek biztosítani az étkezést, az itt élő 5 millió. Mellesleg miatt az iszap, letétbe delta növekszik évente 75 méter, növekszik, így a legnagyobb és legértékesebb élelmiszer magtár Vietnam.

Következő lépésként kerültek kis izvozki szamár, és mentünk át a falun egy kis mólón, ahol vártuk a szűk kenu.

Ezeken csónak hajóztunk még szűk csatornákon előtt öt perccel a nagy csónakot.

Mekong Delta, értékelje a turisztikai Maksim-nav on

Aztán visszahajózott My Tho, látogatás egy falu az úton, ahol ebédeltünk, járt és pihentetni, bár egyáltalán nem fáradt.

Következtetés: A turné, ahol megnéztük különösen alkalmas a lusta turisták, akik először jött Vietnam mi lenne napozni a tengerparton, és egy irányadó áttekintését, az ország és 2 nap is elég. A Mekong-delta nagyon érdekes, és sokféle tárgy utazásra. Egy teljesebb merítés kell vásárolni két vagy három napos túra, vagy még jobb, hogy jöjjön ide a saját. Érdekes tárgyak mind a delta városok My Tho és Can Tho és folyómedrek nyomait, amely számos falvak, valamint az úszó piacokat. Ami minket személyesen, majd egy világos megértése, hogyan járja Vietnam egészét, és a delta különösen alakultak ki. Ez az ország nagyon örülünk, és van egy nagy vágya, hogy jöjjön vissza, és továbbra is tanulmányozza a sok érdekes helyen.

Köszönöm) Ebben az esetben, talán a legjobb a helyszínen nézni, én fontolgatják a független utat a Delta, de Chau Doc továbbra is szükség van a turisztikai cég, hogy egy hajó + busz a határ Kambodzsa át, és ez nem kevesebb, mint 25 $ fejenként, ha az információ az internet nem csalás. Annak érdekében, hogy könnyebb mérlegelni előnyeit és hátrányait, ha az ár ugyanaz jön ki, valószínűleg sokkal kényelmesebb, ha dovezut, transzplantált, és mind azt mutatják)

Igen, de ha tud maradni hosszabb tetszett ahol stb útmutatók, és hajtott, ahol szükség van, hogy gyorsan és ezek turisztikai öv, de én ki nem állhatom! Általában a mester-mester, még van idő gondolkodni.

Ez persze, én is nem egy rajongó a szervezett túrák)

És a kókusz édességet, van két tömések repült))

Ebben az esetben a legfontosabb dolog nélkül fanatizmus.

Yourself foglalni a Hotel Booking.com: lépésről lépésre és árnyalatok

Találkozás a Rettegett

Tartsd nyitva a szemed: hogyan kerülhető el a csalás külföldön