Függetlenül Kréta

Üljön le, barátom, hát, én megmondom a mese. Mintegy bízva orosz nagynéni, aki az ő naivitása szinte teljesen eltűnt a sűrű krétai erdőben olyan mély vízmosások ... És ha egy egyszerű módon, majd míg a nyaralás Kréta, Rethymno, úgy döntöttem, hogy a saját, a buszon, ami a Argyroupoli, igen csak ott ragadt örökre.

Amikor készül egy utazás, találtam képeket erre a helyre, és döbbenten örömében. Azt akarom, hogy ott!

Alig mondani, mint megtenni. Consult menetrendek, jegyet. A sofőr elvitt a sor. Figyelmeztetett, hogy a visszatérő busz innen csak akkor lesz este 6 órakor (de a reggeli órákban). Oké, azt hiszem, vagy úgy, mintha lenne eltölteni egy egész napot, vagy felmászni a falu, van egy visszatérő busz kb menni a délutáni (a menetrend vizsgálni!). A néhány tíz méter, és én vagyok a helyszínen.

És micsoda hely! Maradványai egy ősi vízvezeték, körül vízesések, szökőkutak, vízvezetékek Arch rugózott a szivárgás, és vizet öntenek átlátszó fala függőlegesen ...

Függetlenül Kréta

Beauty, minden zöld, Tenek és hidegvérrel, minden rohanó, csengő, szökőkutak és a görögdinnye hideg, mert vállalkozó görögök minden „kakas” vízzel épített a kocsmában.

Nos, jól sikerült, mert az ellenőrző és fotózni a területet elvitt körülbelül 15 perc alatt a hatalom. És akkor mi van? Természetesen a narancslé inni. Ültünk és ivott a moldovai pincérnő, hogy házas, beszéltem. Úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy tudja, az idő 12. Azt mondta, egy utat egészen a falu, és mentem.

Leült a padra, „itt”, várt. egy csoport német turista a buszra várt. Saját busz is, mégis. A németek maradt. Saját busz még mindig ott van. Nos, az ötlet. A busz nem jött. Megértem, hogy ebben a melegben, és ebben az időben nem volt itt senki, és a vezető nem állt le. Semmi köze, lement újra. Csak egy kicsit ott megfordult, és látszólag túljutott a falu, és láthatóan ez az út, és ez még akkor is vezet le, de ez nem az út! Ne menj le, menj vissza a faluba? De nincs senki megkérdezni, szieszta, mind meghaltak.

Függetlenül Kréta

Oké, imádkozás, még lement, csúszda szandál, megy, azt hiszem, „Isten ments, lábtörést - csak megtalálni a jövő tavasszal, még ezen az úton, úgy tűnik, nem megy” - és aztán megy ki a forrásokat.

Nem csinál semmit, hagyja, visszament a moldvai, pour, mondom friss, öntök a bajom. Cool, megnyugodott egy kicsit, és az egész nép körül, és egyre több és több lesz a bérelt autó már parkolt sehol, egy népszerű hely, sokan jönnek. Azért jöttem friss gondolat: fogok ülni és várni, hogy az autót valaki vissza. Gyere, bárkik voltak, hogy hogyan valamit, azt fogja kérni, hogy a nagy úton. Amikor a döntés született, hogy várjon egy békésebb, ismét egy kozmetikai megjelenés.

És akkor látom az autót bezárja a férj és feleség, menj a „my” kocsma és beszélnek oroszul, abban az értelemben, hogy „ha nem hozott minket, nem úgy tűnik, hogy a boltok itt csak egy kocsmában.” Vagyok nekik. Így és így, valóban szükségünk van a segítségedre. Általánosságban elmondható, hogy kiderült, hogy elment a felső falu oliva kozmetikai üzlet, de megfordult, és lement. Meglepő, hogy nem tudja, erről a helyről. Megígértem nekik bemutató mondani „és te engem, hogy jó emberek, dobálják az út, mert én itt ragadtam, mert a dis vezetése ... görög vezetők.” Megegyeztünk. Nagyon édesek együtt ebédelni, barátkozott, fizetett, és elhajtott.

Dovezli azt mondták, hogy Georgioupoli. Mondtam neki a kiutat ott a tenger egy kápolna Szent György, amelyre szeretne menni a halom sziklák.

Függetlenül Kréta

Érdekli őket, mi megy ott (szandál ugyanaz, csúszós, menj, esküszöm magam „újra keres kalandot az ő w ...?”), Tedd a gyertyát oda-vissza.

A nagy út megálló, és az ő népét, és a busz megállt, és megfordult, hogy Rethymno, és én vezettem a buszmegálló és van, hogy a szálloda, de a „nem igazán emlékszik pontosan (c)” ... És mivel ez a nap én inkább a tömegközlekedés a szigeten nem mentem. Csak vezetett túrák, csak egy csoport!

Köszönöm szórakozott. Emlékezett saját „tragikus” történet. Egy-egy, de mentünk a kolostor Arkagyij. Megérkeztünk egy csodálatos görög busz 11:00. Menetrend mi van, és akkor nem igazán hiszek (bár a menetrend azt állította, hogy a visszatérő busz Rethymno körülbelül három óra), de a sofőr kérte újra. Megesküdött, és megesküdött, hogy személyesen jött, és hogy a buszok Kréta megy a pillanatban. Igen, a busz természetesen nem jött. Next - a négy óra harminc este. Rendben. A kolostor és környéke vizsgálták minket alaposan. Négy óra harminc voltunk vissza a buszmegállóban a társaság két vagy három azonos, mint mi, samturistov Németországból. A busz nem volt 04:30 óráig. És itt látjuk a farkát, aki elhagyta néhány, a falon a buszon. Ahogy futott, azt kiabálta az elérhető összes nyelven. Utolérte a buszt. Mint kiderült, ő jött és állt az árnyékban magát a hátsó oldalán a kolostor alatt falon. És anélkül, hogy megállítani magam visszament Rethymnon.
A következő alkalommal a buszon tett egy kis kitérőt, így kilométer 10 dobálják a nagyapja a bárány pórázon. A harmadik eset tanulságos volt indul busz az autóbusz állomás Rethymno 10 perccel korábban, mint azt az ütemtervet. Ezután, hogy mi krétai busz bekötött szemmel és az utazás autóval. De szívesen emlékszik az összes ilyen események. A busz, az úton van, kiváló - könnyű szék, légkondicionálás.

Nem valószínű, hogy kérje valaki az autóban. Magukat a következő kirándulás Kréta kellett evakuálni az embereket a különböző pontokat.

Extrém sportok. -)))
de egy életre memória!

Feride [ingyenes regisztráció] [28.09.12 01:22:04] IP: 176.101.63 *.

Igen, és ez a történet még egyszer plusz javára béreltünk egy autót :)) És nagyon tetszett a félreeső Argyroupoli. Nemcsak vodoopadikami és közömbösség a 35, de az őszinteséget és a helyi. Beszélgettek németül egy idős házaspár, akik egy kis bolt, valami szép és finom vettek. Nagypapa görög vér nagy részletességgel ábrázolja a térképen A legérdekesebb Argyroupoli: és vízesések, és egy római mozaik (egykori római fürdő), és a kápolna öt fiatal szüzek mártírok az ősi nekropolisz (Tomba római időszak). Általában szívesen sétálgatnak a városban, bámult a halak vodoemchik kocsmákban, sfotkali helyi kutya a tetőn egy ház. Görög mosolygott közvetlenség: ásott kertekben darab oszlopfők és más római épületek annyira aranyos díszítse utca sütőt a udvarral és erkéllyel! Aztán fordult a sarkon. és megfagy öröm előtt egy gyönyörű mozaik! Csakúgy, mint, hogy a házak között a falu túlélte a nagy töredéke egy elveszett ősi kultúra. Általában nagyon meg voltak elégedve az utazás. Magukkal vitték egy fotót a pár, a vendégszerető görög :)))

Michael [ingyenes regisztráció] [14.08.13 01:56:11] IP: 89.105.233 *.

Csak Argiupoli mozdony érkezett Georgioupoli. Van még egy nagyon érdekes múzeum, létrehozott egy család. Bemutatja az élet a krétaiak, ahogy azt 50-100 évvel ezelőtt. Látogasson el, nem fogja megbánni.