Abházia 2018-ban

4. nap - Fortress
Úgy kezdődött talán a legérdekesebb napja ismeretségünk Abházia! Reggel a nap sütött, az ég felhőtlen! Jó idő egy kört a tó Rizza.
Az út a tó nagyon jó - az összes aszfalt, alig vagy egyáltalán nem gödrök. Az út keresztül vezet egy szurdok a hegyekben folyó mentén Bzyp folyó. Körül a lenyűgöző táj: hegyek, eltemetve buja növényzet, tiszta víz a hegyi folyó, szikrázó sugarai a fényes nap, és rendkívül tiszta levegő!

A bank a folyó Bzyp

Maiden könnyek át vízesés - sok, mintegy 50 méter hosszú, szikla, ahol a kondenzvíz szivárog. Nem veszi észre, hogy nem fog működni - a szikla borítja többszínű szalagokat.

Maiden Tears Waterfall

Útközben akkor megáll sétálni egy függőhíd a folyó felett. Itt kínálunk, hogy menjen a lovaglás - visszautasítjuk.

Eljutunk a bejáratnál, hogy a Ritsa ereklye nemzeti parkban. Az ellenőrzőpont kell fizetni bejárattal: 350 rubelt. személy. Fizetnek, és megy tovább. Az út a folyó Bzyp és most megy a folyó mentén Gega.

Hamarosan látjuk egy mutatót: „A természet csodája - Gegsky vízesés”. Mi kapcsolja ki a jel, és azonnal a göröngyös úton, lyukasztott széle mentén a szikla. Elkezdjük vágja a nő egy streamer. Mi lassan megy, hogy ne üsse az alján a hatalmas köveket. Felé fogott egy pár UAZ a turisták. Látva bennünket ez a „út”, kezdenek kiabálni, hogy nem vagyunk ott vezetni, ezért hajtani! De szeretnék vállalni a kockázatot, és továbbra is emelkedik! Néhány perc múlva, hogy hagyjuk a kis területen az út fordulópont. Látjuk Waterfall Szeretők - Gega folyó legurul a sziklák, amely egy gyönyörű patak! Ebből világosan látható, havas hegycsúcsok. Sajnos, a híd a kilátóhoz megsemmisül, és közelebb, nem tudjuk, hogy a vízesés.

Megyünk előre, és elkezd felmászni a szélén egy szikla mentén szurdok, amelyen keresztül folyik Gega. És még egyszer ragadtatva a hihetetlen tájak! Ebben az esetben a megfelelő felmegy szinte puszta szikla, és a bal oldali út végén mély szakadék alján, ahol a folyó fut.

Másrészt szakadék

Aztán felmentünk a fennsík és az út vált elég tisztességes primer. És miután egy pár kilométerre mentünk Gegsky Falls! A víz útját egyenesen húzza ki a sziklából, és ordított le gyékény le a magassága 50 méter! Elmentem a vízesés maga: minél közelebb a víz áramlását - annál erősebb a szél és a köd. A víz áramlása, mentem már csuromvizesen és észrevehető nehézség leküzdése légellenállás! És itt állok mellette a féktelen természet erejét és megérteni, hogy még jelentéktelen ember ebben a csodálatos világban!

Összehasonlítás vízesés humán növekedési

Féktelen víz erejét

Vissza az autó. Csak néhány tíz méter, és akkor én voltam a folyó partján és környékén a meleg és szélcsendes. Csak az üvöltés a vízesés megtöri a idill ezen a helyen, rejtve a sziklák között.

Ismét nagyon örülök, hogy jöttünk ide. A turisták hozzák UAZah jellemzően nem több, mint 10 perc sétára van. Ültünk csendben, snack, miközben megcsodálja a vízesés. Ivóvíz közvetlenül a folyó - nagyon finom!

A víz, amit iszunk

Némi szomorúsággal mentünk vissza - nem akarja elhagyni. Ismét hegyi úton, újra, gyönyörű kilátást, ismét csodálkozó szeme turisták UAZah!

Ami az út a vízesés: bármely terepjáró könnyű vezetni; A crossover - óvatosan (van elég nagy kövek); autóval, nem mennék, de ha a hasmagasság nem kevesebb, mint 17 cm és a kis kiálló lökhárító - ez elég lehet, hogy vezessen óvatosan. Lada Granta például, azt hiszem, nem lesz képes vezetni. A jelenléte összkerékhajtás nem szükséges (legalább száraz időben).

Néhány kilométerre menni az úton

És újra itt vagyunk az aszfalton, és felé fordult a tó Rizza.
5. nap - tó Riza