Út a Klyuchevskoy park és hegymászás a Flat Tolbachik

Útközben elhaladtunk a falu Malki, ismert az egész Kamcsatka meleg források. Mellettük a vezetők azonnal feléledt és elkezdett emlékezni egy csomó történetet medvékről. És eszembe jutott, hogy ezen a helyen néha a kiutat a medvék, elkényeztetett nyaralóknak a Malkinsky forrásokból.

És akkor egy teljesen üres úton egy nő jelenik meg a kerékpár. Drivers azonnal elkezdenek vicc - menni holnap, hogy egy medve rág kerékpár. És akkor ezen a módon.

Mi vezetett a hölgy, és miután néhány kilométerre látjuk - jobb az út mellett ül medve ásni egy halom szemét, és egy kicsit távolabb a bokor rejti kölyök. A vezető abba kellett hagynia a busz - az utasok egyszerűen nem szabad vezetni. De leszállni a buszról nem volt lehetséges - a medve egyszerűen agresszív.

Néztük egymást egy pillanatra, medve bámulta a busz, és úgy döntött, hogy megszökött tőlünk vissza az erdőbe. Ha találkozol egy medve, a vad, meg kell legyen nagyon óvatos, a lényeg az, hogy nem bánt vele. Személy szerint, én leginkább félnek a találkozó a medve tartózkodásunk alatt Klyuchevskoi parkban.

Út a Klyuchevskoy park és hegymászás a Flat Tolbachik

A természet ablak mögött eleinte hasonlított a külvárosban -, mint a fák, de egyre több vad és az erdő folyamatos szalag az út mentén. Ebből monoton táj is indul elfárad.

Valahol a negyedik óra az út az erdő elkezdett ritkulni, és hamarosan ott volt egy sima gabona mezők. Mi vezetett fel Milkovo.

Mentünk Kozyrevsk és annak a ténynek köszönhető, hogy a pre-megállapodtak, hogy eljusson a Klyuchevskoy Park, ahol már várta egy autó. De csak azoknak, 5 percig, hogy eltolódott minden eleven 100 literes kiszerelésben, akkor megharapott annyira, hogy még futni távol ezektől a szúnyogokat. Ha tudnám előre, biztos, hogy vesz egy szúnyoghálóval.

A pilótafülkében, a gázai-66.

Út a Klyuchevskoy park és hegymászás a Flat Tolbachik

Mintegy szúnyogok tudok írni hosszú és egyfajta úgymond érezni államunk.

Ahogy telt az idő, éjszaka, és úgy döntöttünk, hogy tölteni az éjszakát a házban -, aki ott feküdt a padok, az egyik a padlón. Csomagolva egy hálózsákot, hallottam egy kis zümmögő fülébe. „Nem baj - gondoltam -, most prishlepnu, és továbbra is hallgat.” De nem, megölve egy zavar egy második és egy harmadik. „Hm, oké, megölöm őket is, még mindig nem volt a szobában egy csomó szúnyogok. Vacsora ugyanaz volt nélkülük, és mindent, ami a ház zárt - nem repülnek, ahol. "

Egy órával később, nem tudtam csak becsukom a szemem - idegek a határ, és a szúnyogok mindenhol látni karikatúrát. Mindannyian repült és repült! És úgy tűnt nekem, hogy csak nekem van ilyen probléma!
Ha nagyon erős csomagolja magam a hálózsák, hogy forró lesz, egyébként van egy nagy terület szúnyog ellen. Azt lehet mondani, én nem kap elég alvás. Később kiderült, hogy mások is ugyanazok a problémák.

1. nap.
Másnap reggel mentünk az útvonalat, és megkezdtük a 18 napos gyalogtúrát. A folyamatban nem volt könnyű - és szitáló eső érzékelő vér szúnyogok. Közepére délután elértük a célpontra. A lányok kezdett készíteni ebéd és vacsora, a fiúk mentek zabrosku utal, amelyhez kellett, hogy jöjjön vissza, miután a 9. napon.

Az út mentén, kilátással a Rock and Kluchevskoy (ez a hátsó), de nem igazán figyelni, hogy minden - egyelőre nem tudni, hogy mi az, ami, és az ilyen típusú gyorsan elbújt a felhők mögé.

Út a Klyuchevskoy park és hegymászás a Flat Tolbachik

Amikor minősített zabrosku, beültünk egy láva mező. Tény, hogy ez a megcsúfolása a lábak - egészen fel, le, balra, jobbra a fekete Scorched Earth. Ezek a területek kezdődik, ahol a távolság látható fekete föld.

Samu zabrosku dobtunk egy kis barlang, majd feltöltötték a bejárat kövekkel és szétszórt mindenhol ammónia kapszula. Ez minden óvintézkedést a medve - nem akartuk, hogy jöjjön át, és megismerni, hogy valamennyi állat elválasztjuk ebben az esetben kellett volna gyorsan befejezni az útvonalat, és menj a civilizáció.

Előtte már lejt Flat Tolbachik, mi csak oda.

Lapos Tolbachik Vulcan (Tolbachik, Tolbachik domb, Tuluach), melynek magassága 3085 m. Szűk ugyanazt a hibát, mint a Kluchevskoy.
Vulkán az aktív szakaszban ritka, de hosszú ideig. 220 éve, 1740-ben kezdődő sík Tolbachik kitörés regisztrált csupán 10 közülük erős - csak 4. Jelentős szünetek között heves kitörések - az egyik jellemzője ennek vulkán.
A lejtőn a vulkán viszonylag lapos, néha meredek rengeteg laza szögletes blokkokat. Akadályozza megugrottak előforduló kis hómezőkön. A kráter egy sekély vályú tele jéggel és hóval; átmérője mintegy 2 km-re. A nyugati részén a kráter található kolodtseobrazny meghibásodása átmérője körülbelül 300 méter, mélysége 40-50 m.

Út a Klyuchevskoy park és hegymászás a Flat Tolbachik

Ez megéri a mászás magasabb, mint a felhők maradt alul, az alattuk csak sokkal öntözés és általában kényelmetlen. Emlékezzünk csak az azonos szúnyog, amely eltűnik, amint a zöld füvet eltűnik.
A fenséges kilátás nyílik itt - azt szeretné, hogy hagyja abba, és nézd a távolba, figyeli a játék a felhők és a fény.

Névtelen erős robbanás a vulkán a Kamcsatka-félszigeten jobbára észrevétlen maradt, mivel nem volt halálos. Azonban az intenzitás ez egy par a legerősebb kitörések.

Forró hamu réteg borított terület 482 km2, olvadó hó és kialakult a völgyben Dry Hapitsa és völgyek található lejtőin szomszédos vulkánok gyors iszapfolyásokkal. Ezek az áramok mosott hatalmas súlyú száz tonna sziklák és felvitte a völgyben, lendületes el mindent, ami az útjába. A fákat gyökerestül kitépett vagy megégett. 3 hét után a kitörés GO Edények talált ezer adatfolyamok fumarole gázok emelkedik a felület egy 30 méteres hamuréteg terület felett, 47 km2.
Kő és névtelen.

Út a Klyuchevskoy park és hegymászás a Flat Tolbachik

Az emeleten, valami nagyon fáradt voltam - bár nem vagyok nagy volt az első (és ez a legnehezebb), de az erő valahol eltűnt. Dobtam a táskát a hó és lefeküdt. És én ott feküdtem, amíg amíg meg nem fagyott. Aztán örült, hogy voltam ma este szolgálatban. Volt, hogy a vacsora - ásni a hóban a konyha, egy jégcsákánnyal szúró jég, az egészet felforraljuk, majd öntse egy tálba, és a másik futója és fényképét. A végén, én vagyok a hideg és már álmodik, hogy mit kap a hálózsák.

Most néhány kép a naplemente.