Moszkva - St. Petersburg (éjszakai) - Lipin Bor - Vytegra - (megkísérelt passzolt Olkova) - Shalsky (éjszakai) - Pudozh - Chelmuzhi (éjszakai) - Medvezhegorsk - Girvas - Kivach - Petrozavodsk - Sheltozero (éjszakai) - Ascension - Vytegra - Lipin Bor (éjszakai) - Feropontovo - Kirillov - Vologda (éjszakai) - Moszkva.

Romkina testvér hívott minket, velük együtt autók lovagolni tó körül Onyega. Ezek általában ment Rostov-on-Don utazás. Tervük az volt, hogy Peter, Ladoga, Onyega, talán Arhangelszk. És általában - ahol a szem nézni a térképet. Romka azonnal visszautasította, ahogy van munkája. Azt javasolta, anyám, ő szívesen üdvözölte a javaslatot, és elkezdtünk gyűjteni. Vállalat: Én vezetek, Maxim (nincs havonta két év) az ülés és anyám. Miközben folyik, meghívott minket Vologda barátnőm, az ő fia - Maksimkin közel azonos korú (Makár), akkor a harmadik tagja a személyzet még egy barátnője. A „gyerekek” személyzet gyűlt össze egy sátorban avtopohod és déli vendégek aludni a sátorban volt hajlandó, ők fognak maradni vendégházak, szállodák. Elkezdtem tanulmányozni az útvonal az út, ez érdekes. Ültem az interneten, és figyelte a részleteket. Abban az esetben, ha levonják, ahol az emberek abbahagyják az éjszaka, keres fotókat látni, milyen közel tudnak felhajtani a tóhoz, és amelyen gépek. Végtére is, ami igazán akarta látni a keleti parton - Petrogrify - több volt, mint a rendelkezésre álló. Az út ott - ez az útvonal jeeping, vagy kirándulás a part mentén. Azt riasztotta a pillanatban, és tanulmányozni kezdtem mindent, mindent, mindent! És igazam volt! A Southern rokonok azt mondta, hogy megy a tó körül, úgy döntöttünk, hogy a gyerekeknek nincs szükségük rá, akkor megáll az éjszakát a keleti, majd térjen vissza. És valahol keresztbe, és együtt visszatér a Vologda. Részletesen vizsgáltam a part Medvezhegorsk (csak abban az esetben), és az utolsó, amely rögzíti a tett megjegyzések - ez kitöltésével. A helyszín a Lukoil és a TNK írt mindent, ami a mi útvonalat.

Pudozh - szervizelése (TNK - teljes tank). Természetesen az utántöltő nem lehet szükség minden egyes alkalommal. 15 liter víz alá, de nem akartam, hogy a kockázatokat - ez lehetséges - még mielőtt a teljes akaratát. Miután Pudozh út vált irreális. Nem hiszem, hogy ez lehet az. Különösen egy olyan hosszú távú. Vagyis, megértem, ha egy darab rossz úton, de amikor rossz az egész úton az egyik városból a másikba! És mindezek után értelmes pályán. Néhányszor én erősen veri a boxba. Ez ijesztő volt. Megyünk tovább, és távolabb a jól ismert helyeken. Szinte nincs autó. Települések is. És ha ez megtörténik? Nem tudom, ha valaha is olyan ijesztő, mint akkor volt. Azt lelassult a sebesség, az összes, az is, hogy jól, néha mozog sebességgel 10 km óránként. Néha a pálya szélén, néha találkozott darabokat javított út 500 méter vagy kilométer. Aztán szétszóródnak, hogy legalább valahol csökkenti az utazási időt. Hát én nem tudom, hol aludni és utazás Olkova én nagyon óvatos. Emlékszem, a kifejezést a távoli utazások rossz utakon: 120 gödrök nem vette észre. Hmm, ezek a lyukak, ha kap, akkor lehet, hogy ki a földre a gépet. Még ha egy tisztességes darab aszfalt is befut yamischu. Nem bízik a módon. Találkoztam egy darab néhány (talán 5 km) Az út ismét egy tökéletes új járda, jelölések és reflektorok a széleit. Tehát Karjala találkoztunk párszor között az utak terror hirtelen a kifutópálya, nem értik a jelentését e.

Elmentünk Chelmuzhi és bennünk érett döntéseket visszaút nem kívánatos, akkor jobb, ha van, akkor a tó körül! És ott tetszik, és az útvonal Murmanszk Petrozavodszk Medvezhegorsk, ott kell lennie a normális. A második megoldás - ez a jelentés déliek tartani, még ezen az oldalán a tó - nem, hogy miért. Map - az út mentén a tó, azt gondoltuk, hogy mielőtt megtalálja a kijáratot. De a feladata a három kérdés a falvakban mindig üdvözölték elutasítást. Azt akartam rámutatni mi a hely ezeken a helyeken. Kevesen vannak, de ha mégis - ez egy hatalmas nyüzsgő falvak között, valamint egyenes séta útvonalakat az emberek és az esti órákban a alakoskodó gyönyörű lányok (valószínűleg a disco?). Van valami, általában kértük minden. Ezek hullámzó el a szúnyogokat, élénken elmondta, tudtuk, hogy nem voltak ott, és folytatta. A tó néha elhagyta villant a horizonton. Mi vezetett végig, de szinte nem látni. Súlyos erdő körül a mocsaras táj vált a homok és a fenyő, inkább kellemes a szemnek. A homok fehér volt. Fenyők sütött a nap, piros. A nap sütött néha még a szélvédőre. Nehéz sokáig ült alacsony, úgyhogy nem tudtam csökkenteni a függöny, nem terjed ki, és a dudorok egyáltalán nem látható, és ez megnehezíti a más sorrendben. Röviden az út egy részét feküdtem a kormánykeréken, bámulja az aszfaltot. Nos, ez a hajtóka Chelmuzhi. Mi vezetett végig a gréder a zajos falu (tizenkettedik óra idő). Azonnal séta felnőtt párok arra kért minket, hogy hol. Csak vitt bennünket a temetőbe. Újra itt vagyunk, ők pereobyasnili bennünket ... áthajtott a halott híd, ami lóg előtt egy tégla, de „minden megy”, eltelt egy temető, kiderült, hogy a területen út mentén, a tó, majd két szám gyűrött füvet az út a tengerparton. És senki sem ... De azt olvastam, hogy Chelmuzhi parkoló. Hogy mindig van egy csomó sátor. Talán nem vagyunk ott. Még egyszer, akkor láthatjuk, hogy szükségünk van egy megfelelő ismeretekkel rendelkeznek a gép és helyen. Mert ahol abbahagytuk - területén. A tó egy kis homokos lejtőn. Cow pályák és sütemények. (Ha jönnek itt a reggel?) És maga a tó - a szája, azaz keskeny ága. Szúnyogok este és a nap folyamán bögöly - sötétség. De a szúnyogok már tudjuk, hogyan kell elrejteni és gadflies, akkor nem él a reggel megy tovább. Nos, a fa - nem itt. Valahogy az általunk gyűjtött valamit, és vele voltunk Vologda))) Már megtanultam, este, hogy készítsen az élelmiszer az egész nap (és akkor a gyerek egészen a pot ugyanazon takarmány), valamint a tea főzött egy termosz . Szükség van egy reggel tűz eltűnik. És Maxim, mindig tartja beszél „NEM” a gyermek, mindig hízelgő vagy könnyek lefekvés mindig kínálnak lefekvés egy nagyszerű szeszélyes hisztérikus tagadás, a gyerek is. Futottam a sátorba, és kérte, hogy feküdjön le. Vett két kis prémes játékok, kivert velük, azt követelte, hogy azt tedd az egész buszok és autók, és békésen elaludt magát anélkül, hogy a tündérmesék és mások. Hozott ... Baba Sleep érteni varázsát. És mégis megváltozott a játék. Korábban ő gépeiket sorakoznak egymás mögött vagy egymás mellett (a városi cső). Most pedig autók és buszok mindenhol lovagol. Ül az autóban ülés és vezeti őket a lábuk, a testen keresztül az autó ülés hevedereket.

A nap kiváló volt. Egy darab egyenetlen aszfalt Medgora már nem sok feszült, vagyunk szokva. És ami a legfontosabb, mentünk reggel. És amíg az este keres egy éjszaka még mindig nagyon messze van. A hangulat kitűnő volt, az időjárás továbbra is élvezhetik a napsütést és a meleget.

A Medgora tankolás (TNC - a teljes). Egy benzinkútnál néhány autót, és futott a dobozokat is. Ismét egy tipp a helyi mentünk a tó, a strand. Most a messzi északon a tóra. Másfél óra úszott, napsütötte, teát ittak. Mi köré a felhők, és hallotta a mennydörgés. Mi elhajtott a vasútállomás, van egy séta a gyermek, kivéve a buszok Maxim nagyon aggódik a vonat, és megáll közel a „mozdony múzeum” mi csak nem tudott. Aztán mentünk közötti úton Murmanszk és Szentpéterváron. Ahogy én tudom, szerencsénk volt, csak javított és Petrozavodszk majdnem kész. Legalábbis mi már megfosztott DC feszültség a pit-úton. Mi vezetett sebességgel 100 kényelmét. Voltak bitek és a rossz utak -, de nem ahhoz képest, amit ez a keleti parton. Elhagytuk a várost, és zihál - a szépség! Road keretezi sziklák (sajnos írva mindenféle feliratok). A sziklák - fenyő. A út jobb és bal különböző tavak. Autók nem sok, de vannak. Most sebességgel haladó 20 just for fun, hogy nézzen körül. Girvas ment - hol olvastam, láthatjuk a vízesés. Fordult Girvas. Megkérdeztük a helyiek. Vállukat megvonva - egy vízesés. Lehet, hogy a gát? Nos, nézd meg a gát mégis))) Kivach - központi múzeumban. A parkolóban az autók és buszok. Sok látogató. Mi fogtak el az eső, mi járt a vízesés esőkabát és gumicsizma. És körül más turisták, civilizált város))) Miután levette a főút Petrozavodsk, az út ismét romlott. Mi mindig megfelelt a déliek. Utaztak Ladoga és igyekezett Petrozavodszk, de csökkent a rossz utakon vagy javítást. Ezután megosztott a benyomások, és nem tudott arra a következtetésre jutott, hogy hol és kinek ehalos rosszabb.
A városban az út még rosszabb, voltunk döbbenve ismét (valamilyen okból nem tudtuk megszokni, és megcsodálják a jó utak, és nem rossz?). Mi ballagott végig a vízparton, az órájára nézett, rájött, hogy az este jön, és meg kell nézni újra. Csak itt a helyzet bonyolultabb, mert a keleti parton, azt tanultam, West - nincs. Nem olvastam, vagy nézte, ahol az emberek abbahagyják az éjszaka, nem tudom, az állítólagos kirándulásokat a tó, és még a benzinkutak, stb Szinte azonnal távozáskor találtunk egy csillogó tó a fák között. De nem lehet megállni. Azaz, mi lett volna, hogy dobja az autó az úton. Általában vezetett 85 km. Megálltunk szinte minden maradt fordulat. És visszatér. Voltunk gyalog, és megértem, hogy nem adja át. Mi érdeklődött a falvakban, és azt is megérti, hogy nem adja át. És a tó közelében, és lehetetlen, hogy menjen vele. Mi biztosította egymást, a végén, csak tölteni az éjszakát az erdőben, nem a víz. Mi is csak aludni, de a tűz éget, hogy a tea. Megálltunk egy karrier, vidéki falvakban, a gyárak, a mólón. Láttuk mindenféle tó partján Onyega. És majdnem tovább növelte a sátor egy kis területen, közel a víz az út mellett kvarcit növény)))) Az út nem jó. Ismét, nem különösebben overclocking. Így jutottunk el Sheltozero. Ez volt az utolsó pont a Onyega a térképen, ahol az út közelebb ment hozzá. Nem először voltunk azon az úton, ami a tó. Néhány fűrészmalom, a „a tó” a falra írva jelek helyi történeteket. Utolsó hajtóka megijesztett. De volt egy srác, azt mondta, hogy az út proezzhaema, hogy ne féljenek. Azonban addig, amíg a tó - homok van. Ő járt velem, mutatta. Elérték mély pocsolyák. De én mindenre kész. Szerint a tócsa nem fog menni, és tegye a sátor itt ... Úgy találjuk helyiség magát a következő éjszaka.

Barátaink vártak eltört mentők hosszú idő után indulás. Azok jött egy van tele alkatrészek. Megváltoztatták az akkumulátort. De a az út közepén kiderült, hogy hiba a generátor. De nem volt velük. Megváltozott. Visszatértek a Vologda öt reggel. A déliek ült velünk egy párt Vologda, aztán mentünk sétálni a vízparton, és mentek tovább - nyugtalan. És mi ... azt hittem, hogy a hegyek nehéz visszatérni. Kiderül az utat - is. Maxim a lakásom beront az utcán, és ott kopott körül az udvaron, mint egy őrült. De korábban koax sétálni, kellett játszani az egész előadás. Mindig szeretné, hogy a kormány mögött, és megy valahová. Elborzadtam gondolni a mindennapi élet Moszkva: egy ház udvarán ház udvarában. Felhívja azonban az út ....