Ahogy mentünk Korfu - Korfu (Görögország)

A szállodától a gyűjtés helyét, hogy menjen 30 méter, így gyorsan és időben legyen a helyén. Tény, hogy azok, akik utaznak (turisták) mondom ezt, hogy ha Ön, szállodai vezető megmondja időtartamot, amely ha kell, ne legyen lusta kimenni legalább 5 perccel azelőtt, hogy késő. Hidd el, ha prozhdesh busz közelében egy másik szállodában, néhány úgynevezett csellengõ emberek, a hangulat még a turné előtt csökkenni kezd, és mi, sajnos, ezek az emberek vártak. Szóval, ha végeztem)) - de! - Ha az egész csoport állítottunk össze, elindultunk a falu Gastouri, ő, mellesleg közelében található Korfu, és ott volt az első állomás - a palota Erzsébet osztrák Habsburg

Nos, mindannyian azt ismertebb nevén Sissi hercegnő. Először azt hittem, hogy a palota nem olyan nagy, és azt mondták, de tévedtem, ez nem csak a nagy, hanem elegáns. Különösen ütött mellesleg éltek a császárné. Szerényen, még szempontjából azonos hálószobában. Nos, igen, szép és elegáns bútorok - komód, könyvespolc, szekrény. rendes ágyban! Mi valahogy várható, hogy egy lány, egy baldachinos ágy, vagy valami más, de itt - ágy és a hagyományos, merev, ahogy mondtam a kézikönyv, a hercegnő nagyon igényes magát, de nem a luxus kamarák. És bár ő volt a belsőépítész a palotájában, de a támadás a férje, ő nem tudott adni utat, és nagyon szerette a luxust és úgy gondolta, hogy senki sem lehet élni szeretett felesége, mint ezt. Nos, egyszerű módon. Mentünk szinte minden szobában, és valahogy sajnos hagytam a palotába. Azt nem hiszem, hogy Sissi volt a tragikus sorsa a (((Miután a Palace sétáltunk át a gyönyörű kert Princess, amely egy hatalmas, méteres 11-én a szobor Achilles, aki mellesleg az egyik kedvenc görög hercegnő hős. Panoráma a hely, ahol a szobor, egyszerűen lenyűgöző és lélegzetelállító. Fotók kijönni csak gyönyörű. Amikor kaptak több szabad időt, hogy sétálni a palota, akkor Olga (női) perefotkali valószínűleg minden szobrok, amelyek ott, és nagyon sok, és az egyik jobb, mint a másik. ott és görög istennők és múzsák és nimfák.

További utunk feküdt a család gyárban a termelés az alkohol és a termékek kis kínai narancs - kumquat, amely növekszik csak Korfun. Ott kóstoltunk és italt, és ouzo - egy görög vodka és konyak, valamint az íz az édes gyümölcs))) Itt üres kézzel, akkor nem hagyott, mert ott lehet, és vásárolni ezeket a termékeket. Nos, miután vártunk Paleokasritsa! Ha azt mondjuk, hogy ez szép, ez ugyanaz, nem mond semmit! Vannak lélegzetelállítóan gyönyörű. Mi voltunk a kolostor a 13. században, és csónakázás a barlangokban. Itt csak sikerül megragadni ezt a szépséget. Aztán ott ment ebédelni a falu Lakones, és egy étterem, ahol vacsoráztunk, található az egyik a helyszínek (Bella Vista, az úgynevezett saját), mely az egyik legérdekesebb faj nemcsak az öbölben formájában szív, hanem a minden Paleokastritsa és az Adrián.
Az utolsó állomás utunk Makrades falu, amely a híres termékeit az olajfa. Ott lehet, és vásárolni alacsony áron. Aztán elkezdtünk felé a szálloda és a város, élvezve a visszavezető utat, félelmetes kilátás nyílik a hegyekre, a természet, a tenger, és csak kellemes tájak lebegett kívül a busz. Elég, annak ellenére, hogy már ezen a turnén, és az érzelmek és benyomások először, ezért úgy döntöttem, hogy megírom ezt a felülvizsgálatot. Ez valóban tökéletes utazást. Külön köszönet Irina irányítani a sok új ismeretek és információk, valamint a gépkocsivezető Giorgos a prof.vozhdenie a nehéz szakaszok az út.

Ahogy mentünk Korfu - Korfu (Görögország)