A legrosszabb élmény a nyaralás Hurghada

Én egy turista, aki nyaralni 12.12.09 19.12.09 szóló Hurghada.

És valamilyen okból a túra volt, én eladott 12.574 rubelt, ezt az összeget az árfolyammal 31 rubel 20 kopecks per 1 dollár ebben az időpontban, és szerepelnek a felár az üzemanyag, amelynek mértéke 40 $, de valójában az oldalon feltüntetett hogy a pótdíj 30 $, 10 $ tűnik leírni csak úgy, mint a bónusz utazási iroda vezetők. Ez volt az első látogatása Hurghada 5-ször, hogy nyaralás Sharm el-Sheikh. Hagyott nekem egy nagyon rossz benyomást a cég részt vett a nyaralás, ami nem igaz a Sharm el-Sheikh és „Tez Tour”.

12/12/09 07:30 repültem Moszkvától Hurghada járat 9819 légitársaság Kolavia Domodedovo.

11.30 Megérkezett, voltunk köszöntötte útmutatókat „Mostrevel”, és bevitték a szálloda velem a hotel állandó még 2 ember, ugyanazzal a repülés volt vele csak egy utazótáska a vállán, és egy bőröndöt a kerekek nem nehéz. Egy rövid szünet után, kaptunk a kulcsokat a szoba, kaptam szoba 161, az 1. emeleten 3 szintes épület, és mentem, hogy elfoglaljuk a portás, és azt akartam, hogy saját a gördülő bőrönd, mert egy enyhe, de a portás ragaszkodott.

Amikor bement a szobába, azt kezdte vizsgálni, és látta, hogy egy fürdő, amely a szennyeződéseket és a sárga foltok, meg kellett hívni a személyzet többször, úgy, hogy betette a fürdőben - mosott rá, és a tisztább jött többször, és mondott valamit a saját nyelvén, és rájöttem, hogy ez nem kosz, hogy mossa le, és hogy edzettek ülés cigaretta, nyilvánvalóan valaki a dohányzás hozzám, és a kád néha megtört, és kértem őket, hogy változtatni a szoba, hamarosan jött egy ember aki keveset beszélt angolul, és azt mondta: „Nos, uram, mi fog változni Ön helyiség tiszta szoba „, mondta Hívom 5 percig, majd távozott. Persze, nem vagyok senki nem hívott vissza, és én maradtam ebben a szobában. Nem megalapozatlan, én csatolt képeket a mellékletet a jelen nyilatkozatot.

Mindez idő nekem ment a portás, és akar valamit, ő mutatott be a bőröndöm, és nyilvánvalóan várt rám, hogy tip, de nem tettem semmit, hogy, mondjuk köszönöm, mert én nem kértem, én készen magát, hogy ő bőrönd, különösen azért, mert ez az első emeleten, a felvonó nem volt szükség, általában a 10 perc alatt eltűnt, és volt egy másik személy ugyanazt a ruhát, és elkezdte mondani, hogy „baksis”, nem értettem először, mi az aztán elkezdte mondani, hogy a szálloda ők nagyon rosszul fizetett, azt mondta 60 $ havonta, és hogy valamennyi ügyfél pla ez baksis, azt nem volt hajlandó fizetni, mert nem kényszeríti senki, és nem kérte a portást vette forgatom a bőröndöt, és azt hiszem, ez a munkájuk, a munkáltató fizet érte. Általában miután panaszkodott nekem az életem 10 percig, mondtam neki, hogy ez nem az én problémám, hogy van egy ilyen fizetést, hogy beszélnie kell a munkáltató, és ha van valami nem tetszik elutasította, és más munkahelyet keres, ez egy nagyon hosszú ideig nem térhet el, és én megállapodott abban, hogy adjon neki 5 font kb 1 dollár, azt mondta, hogy ez nem elég, általában dühös voltam, és tegye őt a helyiség az ilyen durvaság - beleegyeztem, és ő még kereskedés.

18.00 ugyanezen a napon megbeszélést tartottunk egy vezető, aki elhozta nekünk a repülőtérre, hívták Wael.

23.30 Éjjel, rájöttem, hogy én élek egy szobában nem csak én, hanem a legyek, szúnyogok és szúnyog, és nem spray-k és a fertőtlenítés nem kínált nekem.

13.12, 14.12, 15.12 A következő három nap volt elég gyors, és jól voltunk napozás a strandon, és boldogan ment, az egyetlen dolog, amit nem egészen értem - én fizetett All Inclusive 4 *, és reggel a fő én szállodában étterem nincs gyümölcs és gyümölcslevek tetrapaketah, de csak zöld dinnye, gyümölcsök és gyümölcslevek csak délután és este, bár azt hittem, hogy a kifizető az egységes lényegében az ár Double és All Inclusive azt legalább számíthat egy pohár gyümölcslé tetrapaketa és gyümölcsök.

16.12.09 szerda reggel mentem reggelit a fő étteremben - La Perla és mint mindig nem találja a gyümölcsök és gyümölcslevek. Ott, a recepció mellett, ahol nem volt zöldség, közel volt egy asztal, amelyen írták friss gyümölcslé $ 2 és voltak különböző gyümölcsök, vettem egy narancsot, és úgy döntött, hogy üljön az asztalnál, majd odajön hozzám tiszt, és azt mondta, hogy látszólag csak friss gyümölcs, vette a narancs, és tegye vissza az asztalra, megkérdeztem, és akkor hol gyümölcs stand, mit mondott nekem, hogy az állítólagos itt és ott mutatott, ahol az állandó zöld dinnye és zöldségek, azt kérte, hogy neki, mutatott egy dinnye, és azt mondta, hogy ez a gyümölcs, azt válaszolta neki, hogy ez nem gyümölcs, és, hogy ez általában egy bogyó, és nem tetszik neki, és egyedül volt. És megkérte, hogy hívja a menedzser nekem az asztalnál, azért jött, 10 perc után, megkérdeztem tőle, hogy miért minden reggel, nincs gyümölcs, gyümölcslevek, amit azt mondta, nem a saját a saját nyelvén, és azok, mondott valamit, azt mondta, hogy nem, és mindent mondtam neki, hogy én fizetett All Inclusive 4 * és nem is tudom számíthat egy pohár gyümölcslé gyümölcsből és tetrapaketa? Általában elégedetlen azzal a ténnyel, hogy mentem a szobámba, ahol vártam a szomszédok, akik elfoglalták otthon. Mondtam nekik a történetet, természetesen ők is elégedetlenek az étteremben, de ők fizetik félpanzió.

Ültem ebben a kanapén, és végül 10 perc múlva jött a menedzser, aki beszélt velem, és meghívott a vezérigazgató irodájában, amely mögött található a recepció, nyilván mentek, azt sértegetik, és drasztikusan Általános manager találtak, és kiszabadította magát velem beszélgetni.

12.00 Elmentem az irodájába, és mindent megbeszéltünk: gyümölcsök, gyümölcslevek, szoba, élelmiszer, rovarok élnek együtt, és hordárok, amelyek a dollár nem pénz. Ő hívott, ahol kérték, a saját nyelvén, majd azt mondta, hogy most már meg fogja változtatni a számát, amelyre azt mondtam neki, hogy én, és így sok időt töltött rajta vár egy találkozót vele, hogy én most megy a partra, és nem szándékoznak ne veszítsük perc azt mondta: „a jövőben, akkor is, ha valami történik, kérjük, keressen meg közvetlenül nem vár semmit,” meghívott a teherhordók és megkérdezte, melyik közülük már kikényszerített pénzt, mentünk, amit mondott az este jön a strand, akkor változtassa meg a többi helyiség.

A hotel tulajdonosa hozzátette, hogy itt, az én szállodai él 5000 ember, és mindenki boldog, és mindenki boldog, és azt mondta, hogy meg kell értenie, hogy akkor fizetik nagyon kevés, és hogy ezt a kedvezményt a hibákat és rossz lépések a szolgáltatás, és így tovább. Megszólalt valahol, majd átadta nekem a telefont, ott volt a vezető, aki azt mondta: „Jó estét, a szálloda tulajdonosa nem akarja látni a szállodában, holnap 11.30-kor a recepción, mi elhozzuk, és módosítsa a szálloda ugyanaz szinten „, és letette a kagylót. Ennek eredményeként, a szálloda tulajdonosa Elkezdtem mondani, hogy holnap áthelyezett, ha nem tetszik az én hotel, én nem akarom, hogy itt élnek, amelyre azt mondtam neki, hogy sajnálom, hogy nem felel meg, hogy üldözőbe, azt mondta, hogy nem érdekli, mondtam neki, hogy én is vissza a pénzt, ha a pénzt, és aláírt egy szerződést egy utazásszervező, hogy ez lesz a turisták tőlük a szállodában, milyen beszélgetés szeretem ha nem tetszik, általában mi elváltunk. És mentem elment a szomszéd, azt mondta nekik, hogy ők voltak a sokk, majd elaludt.

09.00 Alvás persze nem működött, felébredt többször az éjszaka folyamán, így reggel elment a reggelit a szomszédokkal, mert az étterem személyzete, mert nem volt suttogtak egymás között, és féltek, hogy jöjjön az asztalhoz.

09.30 Reggeli után mentünk a partra mentem, hogy elbúcsúzzon a barátja, ő állítólag a strandon idején, találtam búcsú a szomszédok, és elment a dolgokat gyűjteni.

11.40 jöttem a vétel volt útmutatók és Wael Hamdi. Hamdi ugyanezen sügér, aki megígérte, hogy a rendőrség letartóztat és hogy az én több Egyiptom nem a lába, azt mondta, hogy van egy választás csak 3 szálloda: Minamark, Mashrabov és Regina Style, megkérdeztem mi a helyzet Minamarkom hol van és így szólt, ez egy jó négy Hurghada központjában, a hely van egy csomó európaiak mehet most, akkor valahol hívott és azt mondta, hogy van, akkor azt kérdezték Regina Style, és ugyanez történt a második alkalommal, aztán azt mondta, hogy csak Mashrabov 4 csillag ott nincs más választása, és Posted in Általános, vagy menjen az utcán, azt mondják, meg fog maradni.

12.30 Általában jött ez a hotel, megyünk, ő szörnyű állapotban van egy régi, 2-3 csillagos igazán közel a központhoz, megkérdeztem az oroszok ott ül ez a hotel mögött ott vannak a csillagok, azt mondták 3 csillagos, és minden a régi, azt mondta, hogy a vezető nem lehet elfoglalni, 3-csillagos, azt mondta, hogy az a fajta élő vagy ha lesz az utcán, általában próbált hívni vétel Mashrabov a TRAVCO Mostrevel a forródrót, ott került át a hívást, hogy az orosz nyelvű lány, elmagyaráztam neki a helyzetet, azt mondta, hogy senior vezető most! hívni, és oldja meg a helyzetet nicheg nem sikerül rendezni, hogy jól értem hívják ezt az útmutatót, és azt mondja nekik, hogy minden rendben van, általában itt minden így van a menedzser vagy a vezető kap, vagy elérheti a nagyon nehéz, mindent úgy döntött, helyben, a problémák elkerülése érdekében a hatóságokkal, mint durva és szemtelen kapcsolatban az ügyfelek, mint soha többé, és nem szűnik.

15.00 Általában, mentem egy útmutatót, és úgy döntött, hogy hívja a Alexandra Moszkvában, hogy megtudja, mit tanult, vagy sem, azt mondta: -I hívják Mostrevel kaptak a kapcsolatot útikönyv idegenvezető azt mondta, hogy minden rendben van, az ügyfél telepedett Regina és stílus elégedett, hogy van, aki távollétében hozott oda lakott, és hazudott nekik, hogy minden rendben van az ügyfél boldog volt, 15.00 egyiptomi idő szerint pontosan, mert én útmutató azt mondja, egy taxit saját költségén! Amit nem tudok állni, és mondja meg neki, hogy már lesz arrogáns elég, hogy én vagyok, mert akkor egész nap elvesztett (lemegy a nap, 17.00 és 16.00 kezdenek fújni a hideg szél), így még mindig azt mondják, hogy meg kell fizetni a taxi, én azt mondta, nem fizető fizettem, hogy jöjjön ide ez a dolga, akkor általában én vezettem a szálloda Regina Stílus ez központi helyen található a főutcán, állítólag 4 *, megmutatták néhány szoba, szörnyű szálloda van az életemben úgy látszik mindenhol penész, rovarok, minden piszkos, szörnyű régi bútorok, piszkos törülköző, fehérnemű se raj repedés, TV nem mutat semmit, a víz ömlik ki majdnem fele a szobában, légkondicionálás nincs kitöltve, és a szaga por, a szobák piszkos, én All Inclusive ahol meg lehet venni csak szódavíz, gyümölcslevek nem, semmi sem az étterem, a bár és durva vétel, bár a medence mellett semmi, de szóda, strand kavicsos szörnyű ott, koszos és az érzés, hogy feküdjön között régi elhagyott gyár jachtok.

18.12.09 Az indulás előtti napon megismerte a kalauz a jegyet, nincs változás, és hány holnap indulunk. A hallban, ahol a vezetők találkoznak a turisták voltak az emberek is, az „Mostrevela”, és közeledtem köszöntem és megkérdezte: „Lehet holnap repülni haza, és amikor a busz jön, hogy” ő azt felelte: „Tudod, ha akarja,” tette azt kéri, hogy adjon neki egy jegyet. Adok, és azt mondtam neki, miért beszélsz így, azt mondja, én általában beszélni az emberek ülnek túl minden sokk, és azt mondta neki, Mohammed alias általában beszél, miért vagy vele, és ő válaszol is rájuk, ő egy ilyen vitatott kliens és dob arcomba jegyemet vissza, persze nem azt mondom, semmit a repülés. És én elmentem sétálni. Este kerestem az állványra, hogy nincs változás.

19.12..09 reggel jött a dolog, attól féltem, hogy ilyen sikert, nekem nem jönnek, az Isten dicsősége jött, és én mentem a repülőtérre, és repült haza.

21.12.09 hívtam Alexandra az utazási iroda megkérdezni, hogy van, és miért van az, hogy nem csináltak semmit, hogy segítsen nekem, azt mondta, hogy az állítólagos, és mit tehetek, hívtam, ezért azt mondták nekem, hogy élsz, és én megnyugodtam típusát.

Ez hogyan működik magasztalt „VKO Club” és a „Mostrevel”.