Utazás Rhodes szervezett és önálló

Nos, végül a gépet csökken, úgy tűnik, a tengerbe. De nem, minden rendben, itt van Rhodes repülőtér. Az ókori Görögország találkozik velünk egyszerre, mert a repülőtér nevezték az ókori görög olimpionika Diagorosa. Ha elment az iskolába, akkor emlékezni a történet egy nő, aki annak ellenére, hogy a tiltást, behatoltak az olimpiai verseny. Az ő fia nyerte meg örömmel futott neki, de a ruhája volt kellemetlen, és mindenki látta, hogy egy nő. Azt akarták, hogy végre kell hajtani, ezért elfogadható, de kivételt képeztek olimpionikov anya. Tehát ez a nő volt a felesége olimpionika Diagorosa, gyermekeik és unokáik is, már ismert Olimpionik, és minden jön Rhodes. És a hálás utókor állandósította a nevüket. Egy kicsit többet a repülőtéren. Görögországban van egy kifejezés „fehérhúsú-fehér húsú” annyit tesz, mint „lassan, netoropyas”. Tehát a görögök, akik élnek ezzel a mottóval, az épület a repülőtér Rhodes ... 14 év. Csak egy poggyász öv remade 6 éves korig: szerelt, de láttuk, hogy valami baj van. Ki volt ott, és láttam a szalagot, mondják, hogy „ott 6 év csinálni. „Teljesen egyetértek velük.

Mi (és ez én, a férjem és felnőtt lánya) volt pihenni egy hétig, de ezen a héten sok minden 2 szervezett kirándulások és 2 külön utak egy bérelt autó, az érkezés napján, az indulás napján, és két teljesen lusta strand nappal, az idő repült nem -Görög, nem „fehérhúsú-fehér húsú”!

City (amit láttunk) kiderült, hogy egyik ága a Cherkizovsky piacon, mint az említett mi útitárs. Valóban, a turné véget ért az elején az utca Socrates és amelynek két sor padok, és semmi több. Volt csavarást oldalra (jó, volt egy térkép), akadt egy szép étteremben az udvaron, ahol egy üdvözlő fut zöld papagáj. Próbáltam beszélni vele, így könnyen, a görög, és azt mondta neki: „Kalimera”, és ő fejét oldalra, szeme kidülledt, nem érti, úgy tűnik, én Moszkvában akcentussal.

Utazás Rhodes szervezett és önálló

Általában szeretem ezeket a középkori gorodochkov (az ő idejében a vad öröm maradt Tallinn, Kréta Rethymno), és így akartam, hogy ott még egy ideig, hogy ásni a régi város, de ez nem jött össze.
Ez a túra hasznos volt számunkra, hogy az oda-vissza mentünk az úton, amely aztán mentek lovagolni a saját. Ez volt az első élmény bérleti autók külföldön, így, ha figyelembe vesszük a túra, mint felkészülés önálló út, ez nagyon hasznos. És az a tény, hogy ez hozta zöldek gyógynövény likőr 7 a gyomor problémák, 50 grammos puzyrechki és festése. Lánya a Rhodes még mindig nem tudott ellenállni, és vettem egy karkötőt egy görög design.

A második túra volt egy egész napos „csodája Rodosz szigetén.” Persze, egy ilyen kis szigeten lehetne vezetni magad körül, de lenne egy túra csak nekünk lányával, a férje lett volna, mint a munka, a volán mögött. És itt vittek az úton egész jól beszélt (idegenvezető Lena, Beleon túra neki köszönhetően nagy). Mi vezetett végig a Égei-tenger partján, az Égei-tenger egy egészen más jellegű, a gyors és a paradicsom a szörfösök és kajakosok.

Utazás Rhodes szervezett és önálló

Voltak a romok az ősi város Kamiros, a hegyi falu Embona, a főváros Rodosz bort. Emelkedett a romok egy régi vár a Knights ioncserélők.

Az út volt, és praktikus, mi is kezeltük, és az üzleti ajándék; Délután etettük ízletes és megtermékenyíteni a helyi kölyök; Mi hozta ki a fenyő és a kakukkfű méz, bor, hölgy könnyű Malaguzya (már részeg!). És úszni egy hely, egy romantikus neve Kiss of the két tengeren. Fürdött az Égei-oldalán, a Földközi-tenger velünk minden nap, és így volt a szállodában. Van valami, amit Kréta naprygalis az Égei-hullámok idején, és a férje és lánya voltak vnovinku és nagyon élveztem.

Kiadó vette Nissan Note, kiderült, hogy ez volt egy nap kétszer, de nem egy sorban. Az árat nem befolyásolja - 35 euró naponta. Az első napon a vacsora előtt mentünk úszni az öbölben Afandou. Az első benyomás a legszembetűnőbb - minden nagyon élveztem. Lánya odarohant a sziklák, fotkala mindent, ami mozog (gyíkok), és nem mozog (kövek, virágok ...) A víz tiszta, rendezett öbölben, védett, meleg víz, hajó néhány vitorlás közel sodródó - szép!

Utazás Rhodes szervezett és önálló

Hagyjuk, és itt a kávézóban egy rendőrautó! És van egy orosz jobb! Amikor szerződést kötött, a jobb nem is kérte, csak egy útlevél, de a szálloda vezető figyelmeztetett, hogy ez valójában egy megsértését és bírságot engedély nélküli járművezetés 350 euró. És azt mondta, hogy a legfontosabb dolog, hogy ne szakadjon el semmit, mert csak, hogy ellenőrizze a dokumentumokat senki leáll, nem indította őket ott van. Azért kellett menni a kávézó és eszik fagylaltot, míg a rendőrség nem engedélyezte. Amikor még csak nem is egy autó közeledett, jobb félni, mint megijedni.

A vacsora után mentünk a Rodosz városa. Először elérte külvárosokban, a szupermarket, ahol már csak 4 darab gyakorlatilag a szomszédban. Meglátogattuk kettő. Mivel az első ok nem volt Metaxa. Vásárolt olívaolaj, egy zöldebb (Minerva), mind a könnyebb és olcsóbb. Ouzo. Helyi csokoládét. Olívaolaj műanyag (amely szintén a folyadékokat, bepakolás a csomagtér!) Juhtúrós. Egy darab feta, napon szárított paradicsompüré és a méz halva megvette a repülőtéren dyutike. By the way, az árakról. Metaxa 0,7 liter a szupermarketben költsége 8,70 euró és 1 liter a repülőtéren 15,40 Euro. "Számítanak" (c)

Ezen a napon, 5 liter tankolt, de nem ment messzire, és nem égett, és egy pár liter must. Amikor elvitték az autót a második alkalommal vettem, és azt mondta, igen színes fiatal Platón, aki vezetett minket, hogy az autó, és a szerződést megkötötte, és hagyta, hogy a második autót, hogy elhagyja a szintet a benzin kisebb, mint azt már telepítve van. De még mindig vissza az autót, amely magasabb, mint jelezte. Hogy az ilyen gazdasági gépek, illetve távolság Rhodes olyan kicsi :)

A második alkalommal kaptunk egy kis kék Noutik, azonnal hívják a bazsalikom. Reggel mentünk a altemplomi Tsampika. Her kolostor nevű gyakrabban, de nekem úgy tűnik, hogy ez a bizonyos fordítás - Word nyomon használat és valóban kolostorok tudásunk és a könnyű nagy egyházak, sokkal gyakrabban fordul elő a kis kápolna Görögországban. Eddig senki kihívásokkal, amely segít Agia Tsampika, de még mindig ivott, és magával vitt egy üveg szentelt víz, vásárolt az ikon került olaj, gyertyát. A templom szép, fehér, piros dísz, és az udvar kövezett tengeri kavicsok, van egy közös útburkoló - kavicsos, meg a szélén, séta nem kényelmes, de nagyon szép.

Utazás Rhodes szervezett és önálló

És akkor - úszni! Lementünk a partra. Isten, a legtisztább homok krém ... De égett a bűnös láb jobb, mint a serpenyőben az alvilágban! Elvitték egy napernyő és két napozóágy, 8 euró. Minden felszereltsége: ruhatár, zuhanyzó, WC tűnik ingyenes, de előtte egy asztal és egy férfi ül, boldog, hogy „tip.” Aztán a lányom nyafogott „fáradt”, és a férje volna, hogy „vessen egy vízszintes helyzetben egy órát”, és mentünk „otthon”.

De az úton megállt enni egy útszéli kocsmában, mert ebéd ideje már elmúlt a szállodában. Azt vettem észre, ez a kocsma is, amikor lovaglás a strandon - a főúton a part keskeny, de nagyon aszfaltozott úton, és egy helyen, mint gyöngyök egy szál felfűzve ez kocsma, néhány darab a sorban. Tetszett az a tény, hogy ő bejárat díszített két szökőkutak, Vodicka mormogás tenyok, közömbösség alatt napellenző előtt parkoló autók, minden jó. A tábla volt, közvetlenül a fűben egy hatalmas diófa (fa, természetesen). Előtetők szőlő, hiszen liliputochnymi szőlő, olajfa a kerítés mögött, fenyők az út mentén. Citromfa, barack - és mindkettő már a gyümölcs. Sütés után beach - földi paradicsom! És a gyermekek számára ott van a tenger a szórakoztatás: a csúszdák és homokozó és hinta, és házak, és függőágyak, és a játékok.

Lánya egy függőágyban ringatta, amíg „fehérhúsú-fehér húsú” viselte a sorrendben. Csak vicceltem, itt csak „fehérhúsú-fehér húsú” nem megfelelő! Ő szolgált minket (4-5 asztalnál ültek) egy kellemes görög, fészkelődött a mozdulataiban nem, de még mindig volt ideje, és szolgált gyorsan. És már tudja néhány szót az orosz, azt mondják, hogy tényleg kezdenek tanulni oroszul. És akkor mentünk oda - a szomszéd asztalnál fizet orosz gőz; Vártunk keresztül - a szomszéd asztalnál ült egy nagy orosz cég ...

Utazás Rhodes szervezett és önálló

Miután a délutáni nap, a lánya nem volt hajlandó menni máshova menni (ő készülődött éjszakai diszkó barátnője Faliraki, találkoztam egy lánnyal Ivanovo, és boozed meg), és a férjem és én elmentem a strand Traganou. Amikor készültem az utazás, rábukkantam egy fotó barlangok közvetlenül a tengerparton a tenger tűz oda menni. Itt a fórumon feltett kérdésekre, hogy hogyan juthatunk el oda. Az emberek azt mondták, hogy több mint egy kilométerre menni off-road vagy gyalog menni, ha a gép aljára, és a kerekek nem biztosított. Kiderült, van viszont a lámpánál a főúton a jel „Traganou”. Kilométer az aszfalton, és te vagy a strandon, ingyenes parkolás. Csak ezután mentén a tenger a kavicsok bal 300-400 méter (nem vagyok erős méter), mentünk át a szikláról, és azonnal tudja! Az egyetlen dolog, ami felborítja, ez a fényes számok a boltívek ilyen barlangok - leltár sikeresnek kell lennie, mindent figyelembe véve. Vannak barlangok keresztül, ahol lehet mászni egészen parton, nem feltétlenül a tengeren át, hogy, mint mondják. Nem, hogy van olyan különös szépséget, de a hely lehetne nevezni «látni kell».

Míg ott voltunk másztak és úszott a part ült egy srác egy lány, a görögök, hogy volt egy komoly beszélgetésre, de nem láttak minket, nem szakította, rájöttünk, hogy nem boom-boom. Azonban itt a szavak, és nem kell. Elmondta neki valamit szemére könnyes hangon, leült, szorongatva a kezét a feje mögött, és akkor valami azt mondta, hallottam a „sajnálom”. Aztán magasba! „Te sajnálod? Te sajnálom „És akkor valami mást, és tisztán neve - Anastasia. Itt gondolta volna, hogy? És ezért úgy döntöttünk, hogy megváltoztatta azt valamilyen Anastasia és most bocsánatot.

Útban vissza a kocsihoz úgy döntött, hogy inni, lehetőleg narancslé. A part mentén, csak a strand felett, számos kávézó, emelkedni kezdett a rövid, de nem voltunk még engedték be a nyitott veranda - az ember kijött egy védő formában, és azt mondta, hogy ez egy zárt intézmény csak a görög hadsereg. Sajnos még tovább ment. Fréchet a strandon nem volt, és úgy döntöttünk, hogy igya meg Faliraki. A főút helyen nézett halott, bekapcsolt egy ismerős jelzőlámpánál, majd látta, hogy egy rendőrautó mellett, hogy autót bérelni, és világosan megérti a rendőr, hogy a vezetőt. Mi fordult a bal és elhajtott, és úgy döntött, hogy lehet élni, és az utolsó napon (a következő nap kellett hagynunk) nélkül Frenchet nem fog a kaland a ... nos, tudod. Ezt követően, azt szigorúan megbüntették a férje téli kiegyenesíteni magukat a nemzetközi jog, a pokolba, mint az idegeket! By the way, a friss részeg egy kávézóban, hogy áll egymás mellett Grecotel kezdődik, hogy bevásárlóközpont, ahol az utolsó napon pedig csökkentette mind maradványai euró ajándéktárgyak, és a lánya még kártya „zsírtalanítani” egy kicsit megvásárlásával memória minden amire szükséged van és nem kell.

Utazás Rhodes szervezett és önálló

Nagyon tetszett Görögország (egyáltalán!) És Rodosz (egyáltalán!), És Grecotel (egyáltalán!), És minden a mi kis görög üdülési különösen!

Kösz a tippet!

Minden kiadó és kész autók a „mi” jogokat (IDP nem csak abban az esetben)

Jobb félni, mint megijedni.

Idézet:

A jobb, értem a vita használhatatlan!))) Még egyszer köszönöm a tippet!

Olvastam. Mint a legtöbb orosz turisták Beleony akkor zashugannyh és tenyésztik a szolgáltatásokat. Ehhez én nem szeretem a házigazdák. A nemzetközi jog előírja, csak a biztosítási baleset esetén. Szokásjog Európában minden út, majd más szabályok? Vicces, a megfelelő szó. Vissza Beleonu - az utazásszervező hegy mukalatury ki, de abban az értelemben is nulla! TELJES nulla! Hasonlítsa össze az azonos prospektus Argonaftisa nem is - minden esetben, és egy csomó oktatási és informatív. És a büntetés, az országot és a kártya ágyazva. A buszjegy, Felerimos költség 4 euró 10 cent. Falirakiban 2 euró 20 cent. Lindos majdnem 5 euró. Csaknem 10 € Kiss of the két tengeren. A gép csak akkor előnyös, akár egy nagy család vagy a távoli partok / öblök.

Kösz a tippet.
Tanulok kocsma „Atira.” Ott vagyunk is nagyon mentálisan ült.