Túrázás felszerelés nélkül és az élelmiszer fel a hegyre Semiglavaya

Az új évben találtam néhány lírai hangulatot és emlékek jöttek árvíz vissza. Még mindig él az emléke az első találkozás a hegyek és az első táborozás, persze, ha lehet nevezni az ilyen. Inkább ez több volt, mint egy séta. Azt már régóta akartam írni róla, de nem volt úton. Véletlenül, mi betévedt egy három személy (én, barátom, és a barátunk) Semiglavaya a hegy (1500 m), amely felszerelés nélkül és az élelmiszer, de a gumi papucs :)

A minőség a fotó sajnálom, akkor számunkra ismeretlen volt SLR és a film mosogatószerrel 36 személyzet volt, mivel a legjobb a haladás.

első nap

Mentünk az úton fogni az autót. menetirány, leírni egyetlen módja - az irányt adigeföld. Közepére délután stoppolás vezetett bennünket, hogy a falu Anastasievka, ahol kerültek dolmenekről. Botladozva egy alma gyümölcsös nyertünk 5 kg savanyú alma, nem tudta, mi a következő napokban mi lesz ítélve az alma diétát. De kezdetben, csak látni akarta a dolmenek, majd vásárolt összes terméket a boltban, és megy tovább az irányt adigeföld. De aztán találkoztunk egy csoport túrázók gyermekek egy oktató, aki ahelyett, hogy meséljen a helyét dolmenek, beszélt a közvetlen közelében a hegyek Semiglavaya, amelyre a „mobil csoport” lehet elérni, csak egy fél napot. Csak később tudtuk meg, hogy túlbecsülte a „mobilitás”.

Túrázás felszerelés nélkül és az élelmiszer fel a hegyre Semiglavaya

Lech azt mutatja, hogy nem csak el tudja látni egy hátizsákot, de én

Nem tudták, hogy a háromnapi útra

Mi a fene dolmenek, ha lehet egy teljes felső nyerni! - és úgy gondoltuk, trappolt a földúton gumi papucs, felment az emeletre. Ezután a hegy tűnt számunkra Semiglavaya rokon Everest, mert a beton dzsungelben Moszkva, kivéve a mozgólépcső a metró semmi több, hogy meghódítsa. Amikor besötétedett, úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk az éjszakát a favágók, akinek falu volt az úton, mint az éjszaka anélkül, egy sátor, nem akart. Elfogadtuk, kezeltük kompót fekete kenyér, mert feladtuk néhány ételek párolt hús (már vegetáriánusok), és még kínált egy ágy, de a helyzet a házban volt, hogy turisztikai hab volt kedvesebb számunkra. Aztán az első alkalom, úgy vélem, az emberek, akik segíteni tudnak, szinte anélkül, hogy bármi magukat.

A második nap

Joy nincs korlátozás

Pohodnichki - a papucsot, és egy zacskó almát

A zene eszem az utolsó süti

Közepéig másnap mentünk a havasi legelők az áhított top, nem számít, hol lenyűgöző kilátást, ha nem a felhők. Azonban még mit láttunk csodálkoztak moszkoviták nézd felkészületlen. A hegyi táj, hogy lássanak minket, mint valaha. By the way, a „mobil csoport” véglegesen elvesznek az utat, és várta, egy csapat gyerek a következő nyom. Is gátolja a sebességet szedés és étkezési szeder, málna, cseresznye, szilva és egyéb ehető, akkor kap az út mentén. Tehát a tetején, akkor jött egy túra csoport, nem kevesebb, fáradt, de boldog.

Tengerszint feletti magasság 1500 méter - a hideg

Alkalmanként réseken keresztül láthatjuk, hogy az alján

Minden borított felhők

Mindenütt stick kövek-sziklák

Ahelyett, hogy csak menjen vissza, mi vezette ismét a biztosítékot a vezető, hogy könnyebben és gyorsabban lejönni másik faluba (nagy Pseushko), és folytatta a gyerekekkel a gerincen. Ezért ő nem mondja, hogy az éjszaka hideg lesz a tetején, és hogy teljesen megy tovább? Talán látott minket egy nagyobb potenciállal, és nem tudják, hogy mi hozta ide a véletlen és felszerelés nélkül, bár a strand ruhát és egy kis hátizsák mást sugall.

Menj végig a gerincen a hegy menedéket éjszakára

A harmadik nap

Reggel, képtelen elviselni az éhezés és egy kicsit zavarban, meg fogjuk kérni az oktató egy fél tégla, fekete kenyér, amely eltűnt egy pillanat alatt, oldani a szájban, így emlékek a finom kenyeret a bolygón. Alma, az idő már csak utálta, és elhagyta őket egy pár darab.

Túrázás felszerelés nélkül és az élelmiszer fel a hegyre Semiglavaya

Mi megy végig a gerincen, és nézd le az utat

Dolmen, a földbe, és csúszik a szakadékba

Csak a végén a harmadik napon, kimentünk megengedett nagy Pseushko. Ez a nap tele volt az események: beszél az élet értelmét és a kampány, találkozó a kígyó, amit nagyon közel jött, ellenőrzése az íze gombát és ehető, a dip a jeges folyóba, Ohana és Achan a fenséges bükkösök, szúrja az ég és nyárs felhők a csúcsokat. A Nagy Pseushko először rohant a boltba, de mint várható normális falvakban ez már zárva volt. Ezután megkérdeztük a helyiek a tejre és nekünk adta, megtagadta, hogy pénzt. Aztán a második alkalommal Hiszek az emberekben. És majd busszal Tuapse, egyik napról a másikra a tengerparton, Sochi arborétum ...

Ahelyett adigeföld mentünk Szocsiban arborétumban

És így, a minimális felszerelést, és nem élelmiszer, mentünk a hegy Semiglavaya utaztak magasságban 1500 méter. Most már minden eszünkbe jut, nevetve a mi felkészülés hiánya azonban idézi a gondolat, hogy van akarat, van lehetőség. És most egy listát a tétel / esetek utazás néha előfordul, hogy elképesztő :)

1 lifehack - hogyan mentse a szállodák

Meg kell nézni nem csak a Buckingham! Én ezt a kereső - RoomGuru. Ő keres kedvezmények foglaláskor 30 helyek, beleértve a foglalás is.

Leértékelt szállodák

2 lifehack - hogyan mentse a biztosítási

A biztosítás akkor most minden nagyon nehéz. Szükséges, hogy nem a legdrágább, de működik. Mindig elolvasom egy csomó vélemény és a biztosítási szerződés a politikát. Ezt követően, minden támogatás egy utas lennék minősítés.