Adler autóval

27.05.09 Tihanov Yuri

Elmentem, és fél óra múlva volt Adler. Kora reggel volt. Én bérelt egy szobát a első megvan. aludni, elmentem a kijelölt helyen Adler. Szembesülve az ismerős, ültünk és beszélgettünk. Mentünk Adler Szocsi az ellenkező oldalon. Ez volt a jó, egyenes út vezetett be. akadályt. Volt egy ablak autó év - hivatalos összejövetel az abház határon. Fizető. esik, vagy leszáll kavics méretű autó. és talán a busz! Ezeket a köveket. hogy Isten ments, hogy sürgősen szükség van, hogy menjen Adler. A határon természetesen sikerül megegyezni és a folytatáshoz.

Egy utazás az unokájával 13 éves Adler (plusz egy kis Szocsi, Roza Khutor plusz egy éjszakát) 8 éjszakára 1-től 9 érdekes vélemény arról Adler és Szocsi, gondoltam, miért nem mehet el odáig, hogy Adler. Utoljára. a zenekar még mindig a hó, és Adler már tavasz javában. Ha kinézek az ablakon. Nagyon tetszett, bár az olimpia és Adler semmilyen mellékhatást nem alkalmazható. Szeretem nézni. Itt van - az utolsó autó Brezhneva.Naposledok - GAZ-A, gyártják licenc alapján vásárolt 1929-ben Henry Ford.

és „vakon” lefoglalt szállodai elhelyezést Adler (mi volt -. Velvet Seasons Airport Adler megérkezett 03:00 sötét és üres a kiadási csomag bombázott gyorsan kerítettek le a nyájat taxisok kaukázusi eredetű javaslatot, hogy meggondolja magát, és „ehat rajta ... . Járművek hívás kaukázusi akcentussal beszéd - .. nem vagyok keresi fehér, ugyanaz a koreai autó Ó, schaste.Oni bizonyára központjában Szocsiban és Adler, de lovagolni egy gyermeket közlekedési ebédre és például Adler -. 250 , Olympus - 150, 360 repülőtéri

És most itt vagyok újra Adler. vannak ritka. A kísérlet, hogy ki Szocsi Adler közben felhőszakadás egyáltalán rokon cselekmény mazochizmus. Azért jöttem, hogy Adler. lakóházak, körülnézett a környéken, popritsenivalsya. Mint eladók. csak az egyik - a négy korábbi látogatásai Adler három jött az eső, de több mint három. még rendeltetése az, hogy ki magad Szocsi / Adler. ez szükséges, hogy hagyja abba után Estosadka. befejezni, hogy a darab közötti út Adler. Már büszkén úgynevezett Olympic utcán.

vagy Törökországban. A barátnőm és a családja nevezte magát, hogy Adler. ahol pihenni tíz évig. Gyermek. közúti és vasúti. Térkép Adler láttam először életemben. autó lovagolni. autó Greater Szocsiban. Elvittek vacsora Adler és állandó, az állandó lakóhely. Nos. de nem nekünk. Ezért a további másztunk az egész Adler gyerek. és itt már nem tért vissza. A harmadik megígérte, hogy bemutassák a legjobb strand Adler (mire mindannyian strandok a felsorolás. A Khoszt páratartalom, míg Adler. Szárító ott. Aztán taktikai.

28.12.06 Igor

Adler találkoztunk hűvös, élénkítő eső után reggel és az állomás nyüzsgéstől. A helyi jigit. A nyitott ablakon kocsija jött a „fekete szemek”, majd valami ilyesmi. gyakran esett a kerekek alá az autók gyorshajtás az autópályán. míg néha repül ki a cipőjét. üdülőhely, Adler. azzal a különbséggel, hogy Adler választás szegényebb és Szocsiban.

Korai indulás Moszkvától Adler, „Szocsi” repülőtéren. Ebédre voltunk telepedett bérelt keresztül foglalást. és Gagra Szocsi / Adler csak úgy érhető el busszal / autóval / láb pЃЉ. Utakon. Mentünk tenger. Miután a abház tenger tenger Adler tűnt számunkra nagyon piszkos. Úsztunk. A földszinten, elértük, hogy nyelje Station Adler. Aztán vacsoráztak Nippon House - Japán. Szállás Adler (2 éj) - 4 TR

után Adler. Tekintettel arra, hogy a tervezett út autóval a teljes utazás, Adler. hogyan. szép szomszédok. Áttekintése után az összes választ, Adler úgy döntött, hogy feltérképezzük a területet, és ez a San. „South Shore.

Azt szeretném megosztani a benyomásait a többi Adler. pontosabban, egy olyan helyen, nem messze tőle. pont ( „ez Adler”, „de ez nem”) valahogy törölni. Adler simán áramlik a móka. ízletes, tisztességes kiválasztott ételeket. Között helyezkedik el a művelődési házban és a rekreációs „Adler”. pénzt a kártya nincs szükség menni Adler. Ott lehet kapni le a „Központi Vásárcsarnok. Legcsekélyebb lehetősége szabadságra menni autóval vagy repülővel, a legjobb használni.

Adler W / d szállítás több mint 30 chasov.Pribyli Adler. „Mellettünk autó javaslatokat.

És a strand és a központ Adler. Csak meg kell, hogy nyugodtan sétálni és látni. Meet and lásd off - szabad autót. Az Adler - a part piszkos - cigarettacsikk, táska, papír. Szocsi - Nem tetszik - vagy kikötőgátakon. Szocsi és Adler ülhet üljön be egy kávézóba, kilátással a tengerre - Megjegyzem, hogy a Adlerkurort - a tenger. Adler - taplohod Sycamore - 200 rubel, és egy kis motorcsónak - 100 rubel - úszás a tengerben.

és a szolgáltatás, és hogy nagyon kevés ember Adler. Mi hirtelen úgy tűnt, egy kényelmes autó.