Önkéntes programok, kozmopolita magazin

Smile és a hullám: a teljes igazságot a pozitív gondolkodás

• Alina Farkas tudom. hogyan lesz egy tökéletes anya: kövesse ezeket a szabályokat!

A csoportban 14 volt a résztvevők a különböző országok és két tábor vezetője Indiából. Fiatalabb, mint én, már csak egy fiatal férfi a Belgium. És a legidősebb nő. pszichiáter Franciaországból. Nemrég kiderült 65. Amikor megtudta. Azt Oroszországból származik. hirtelen énekelni kezdett: „Ne is hallotta a zajt a kertben.” Kiderült. Az iskolában tanított orosz és még személyesen ismerte Vysotsky!

Mi telepedett egy távoli faluban. A házban a bankok a híres Kerala holtágak. Ettünk a kollégiumban a tanulókkal: Fig. tortilla. zöldség-pörkölt. gyümölcs tenger. 2-3 napon belül - hal vagy csirke. További szín, azt elfelejtettem az evőeszközöket, és mindent megevett a kezével.

Mellettünk parasztok éltek. aki nőtt a rizs. banán és ananász. Ezeken a helyeken szinte nincs turistákat. Camp vezetők tettek számunkra helyek listáját. meg kell látogatnunk. és felszólította, hogy a „kulturális sokk”. Ez tartalmazza a templomokat. Fort St. Angelo. Kerala Népművészeti Múzeum. férőhelyes színház. gyár termelő sigaretok bidis. merített szövet. alkoholos ital puncs. Különösen jól emlékszem a rituális birtokában szellemek a helyi hindu templomban.

A nap a következő volt: az első, már felújított játszótér. majd részt a diákok a katolikus iskola. Megpróbáltuk megtalálni a megközelítés, hogy minden. Mi játszott velük. énekelt. festve. Szervezett karácsonyi party Mikulás. tánc és ajándékok. Aztán bumm elment három kilogramm csokoládét. az Oroszországból importált.

Gyakoroltunk jóga. hallgatta előadások Ayurveda. Az elmúlt hétvégén, mentünk a strandra. Mi volt a tartalék Wayanad. ott láttam először a vadon élő elefántok! Azt hiszem. normális túra nem lett volna oly sok érzelem és érdekes ismerősök. "

Catherine Gorcharova (21), újságíró

Basida projekt. Spanyolország

„Önként a tapasztalat. Az első tapasztalatok - a mezőgazdasági projekt Izlandon. A második - egy táborban Észak-Olaszországban. ahol a gyerekeket tanítani angol nyelven.

A hétvégén, mentünk a környéken. Meglátogattuk Toledo - egy csodálatos középkori város. Este beszéltek a saját országukban. előkészíti a nemzeti ételeket. Mi filmeket nézni különböző nyelveken. És az indulás napján a kórteremben is rendezett ünnep számunkra: pogácsával. előkészített üdvözlet. Azt mondják, egy jó szót az egyes. Mi balra 06:00. és az egész központ kísért minket. "

Anastasia Tankova (22), PR-manager

Project NICE-12-60 Taisi-Tonda. Japán

„A program vonzott a leírása a segítséget a megőrzése a természet helyi hegyek. Figyelembe véve. hogy a „helyi” azt jelenti, „japán”, küldtem egy kérést.

A önkéntes csapat dolgozott a városokban és Tondabayashi Taisi két hétig. Mi elpusztította a bambusz. ez ezen a területen - parazita növény.

De a legfontosabb eredmény - a siker programunk. Amikor megérkeztünk. Forest szörnyen nézett ki: hatalmas bambusz fák. nincs fű. sem cserjék. Most nézd meg a képet. küldje el nekem-japán barátok: lyukasztott gyógynövények és a fiatal fák. "

Olga Sokolnikova (19) Közgazdász

A projekt védelme Marine Turtles in MOTIN del Oro. Mexikó

„Mindig is szerettem volna dolgozni, mint egy önkéntes külföldön, és úgy döntött, hogy kezdje a mentő a teknősök a tengerparton.

A száraz évszak, éltünk sátrakban. és az esőben. költözött egy mellékletet az óvodában. Dolgozott a Nap után: éjféltől 06:00. Most Mexico fogás teknősök szigorúan megbüntetnek (minden ellopott tojás adott 10 év börtönre!), De ez nem áll meg orvvadászok. És mi, együtt a helyi járőröznek strand és ünnepelt. ahol teknősök rakják le tojásaikat. Aztán eltemették őket egy védett terület - „teknős kórházban.” A frissen kikelt babák megjelent az óceánba. Ez annyira megható!

Munka után az éjszaka aludt délig. Aztán valaki gyakorló spanyol. valaki játszott a falusi gyerekek. Tanítottam őket angolul. Jó idő, mi toborzott görögdinnyét. banán és elment úszni a lagúnában.

Később délután minden készen állt az éjszakai műszak: kényelmes cipő. védelmet nyújt a rovarok ellen. elemlámpákat. Séta a sötétben a part már egy kaland: az elején a dzsungelben. Ezután átgázolni egy sekély patak. Egy nap az úton, hogy a strand tábor vezetője tett minket meglepetés és figyelmeztetés nélkül hajtott tartalékban a partra az óceán. Eleinte nem láttam. hogy kis pontok tarkított tengerparton. De. amikor közeledett. Láttam. ez több száz. sz. Több ezer óriási teknősök! Azt mondták. Sok túlélte csak hála az önkéntesek munkáját. "

Maria Egorov (21), a művész

Project Jeunesse et rekonstrukciója. Franciaország

„Az ötlet adott nekem egy apa. Mesélt a lány. aki külföldre ment, mint önkéntes. Megtanultam a nyelvet. Néztem országban.

És írtam egy levelet Franciaországban. és egy héttel később kapott megerősítést: az élelmiszert a rekonstrukció a történelmi épület. Laktunk egy három szobás sátrak légmatracok. Minden „szoba” két. Zuhany és a konyha volt a stadionban a közelben. Van azonosított hat kerékpárok. és még néhány kaptuk kölcsön a helyi. Utaztak 10 perc alatt a régi iskola - átalakítottuk a fal körül. és szinte mindig csatlakozott a polgármester és a helyi fiatalok. Munka után az ebéd és a pihenés. Barátkozz a város lakói. ezek az autóikban elvitt minket, hogy az alvó vulkán. A sajtgyár. A hétvégén mi gyakran meghívást - játszott a gitáron. Táncoltak. mondta magukról. az országban. Egy nap és egy másik orosz önkéntes sütött palacsintát. A francia Nyilvánvaló: egy hatalmas halom összetört abban a pillanatban!

Egy hónappal később, egyik barátja, a francia küldött a scan az újság a kép és a felirat: „Ez a srác segített helyreállítani a kultúra.” Apám büszke volt! "