Az első út tapasztalatlan utazó autójában a „Cseh Paradicsom” és a szlovén mese

Bécs - Portorož (25.07 kedd).

Reggel bőséges reggeli (büfé) egy tekintélyes helyszíni étteremben. Finomított terítés, a különböző ételeket. Kávé és tea kell önteni nem önmaga, és elrendelte, hogy a pincér (felár nélkül), akkor szembe elég gyakran, de az első alkalommal ez vezetett némi zavart.

Gyűlt össze egy szervezett, mi volt a kocsit a garázsban, és mentek tovább. A garázs tekinthető egy teljes nap, de nem egy adott időpontban, amikor elveszi az autót. Azt hogy az autó 23.07. A 15.20, 25.07 és figyelembe. 11.00. Az ellenőrzést, amit kapott a gép, úgy tűnik, ideje 15.20.

• 11.00 - elhagyta a szállodát
  • 13.10 - Ebéd a Bistro az úton
  • 14.00 - folytatták útjukat
  • 15.00 - szlovén határ
  • 18.30 - megérkezett a szálloda
  • Teljes idő - 7,5 óra

A lépés volt, hogy a leghosszabb, de kiderült, hogy nem csak kevesebb idő, de nagyon élvezetes. Úgy terveztük, hogy hívja fel az utat a Graz városában, de az eső esett, egyenesen Portoroz.

Útközben megállt a bisztró területén Ausztriában és jó ebédet. Amellett, hogy a vacsora, amit hozott sok örömet Thieme, roll a körhinta, ami a közelben volt.

Később rájött, hogy szükséges volt ebédelni Szlovénia, mivel kiderült, minden sokkal olcsóbb. Jó vacsora italokkal és a bor 4 felnőtt és egy gyermek (beleértve a csúcs) mindenhol Szlovénia, még elegáns étterem a várat Bledi-tó, a költség 70 euró.

A szlovén határ önkényes, már csak ellenőrizni a létezését több vízumok és azt kívánta, bon voyage. Általában érdekes érzés, még csak beszéltünk az osztrákok, akik beszélnek németül, egy perccel később költözött Szlovénia és egyértelmű, hogy te, és a mutatók - Brothers szlávok!

A szálloda könnyen megtalálható. Portoroz - egy kis üdülőváros, ahol a szálloda "Grand Hotel Palace" ***** volt a legjelentősebb. Találkoztunk az utcán porter betöltött dolgokat, és felvette az összes szobában. A recepción kommunikálni velünk Orosz (ez kellemes meglepetés volt), regisztrált és kívánunk kellemes időtöltést. A szállodai szoba sokkal kisebb, mint más országokban, egy kis erkély, amely ijesztő volt állni, mert minden a fény felé, és letelepedtünk a negyedik emeleten. Egy nagyon fontos részlet! Mi már lefoglalt egy szobát árnyékos oldalán, ami nem lényegtelen!

Este mentünk vacsora az étteremben (volt félpanzió), és van egy buta helyzetet. Nem tájékozódni egyszerre, mi köze a pontszámot. Az a tény, hogy az italokat nem tartalmazza a vacsora. Kiderül, hogy lehet fizetni készpénzben azonnal, vagy írjon a fiókjába, jelentkezzen az átvételi és pay-out. Bár válogatni ... Most úgy néz ki, nevetséges, de aztán kiderült, hogy a probléma. Az étterem tele volt, elegánsan berendezett ételeket meg különösen szép gyümölcs, desszertek és édességek, ez volt a tenger előételek, saláták, szószok - mindezt egy büfé. Ezen túlmenően, a pincér rendelése négyféle lehetőség első természetesen meleg előételek és főétel (benne díjak). Ezek vacsorát, ebédelünk.

Este elmentünk sétálni. Látványosságai valami hasonló a Krím-félszigeten, egy kis öbölben hegyek veszik körül, nem túl sok épület, nagyon zsúfolt. Minden felszerelt a nyaralás: a sok kávézó, étterem, kaszinó, gyermek körhinta, ajándéküzletek, utcazenészek.

Ezután beszélt a minap arról, hogyan, hogy valami még hiányzik. Aztán rájöttünk, - helyet. Nagyon kompakt, nagyon fülledt, nem fúj a szél, az érzés, hogy van egy unventilated szobában. De még mindig nagyon szép, pihenhet. A strandon fű, strand meglehetősen sajátos - nem fokozatos belépése az öbölben. Beach lebetonozott tőle a hidak, hidak lépést lefelé a víz. Taras egyetlen, aki merte úszni, azt mondta, hogy a víz jó, de ez még nem támogatott. Ebben az első találkozás a Portorož futottunk.

A szálloda rendelkezik egy orosz tv (RTR Planeta. Minden információ a szállodában, a menü az étteremben ott az orosz és még oroszul beszélő pincérek.

Ez nagyon kényelmes, hogy beszélgethet egy fürdőköpenyben a medence, ami a szobában, a lift, hogy menjen le a fürdö, és nem gondolni a dolgokat. Napozás szüksége saját törölközőt, így a prigodilis.U a bekerített strand, a vendégek ingyenesen használhatják a napozóágyak és napernyők, meg kell, hogy egy kupont a recepción.

Menj ki a nap folyamán az utcán nem tudott, öt percen belül az Ön macskák és kutyák. Sétáltunk este, majd alapvetően Taras, Sasha és Tim. Minden éjjel töltött a játszótéren, ahol Tim „rip” a teljes program - a vonatok, trambulin, vízi gépek.

Az első út tapasztalatlan utazó autójában a „Cseh Paradicsom” és a szlovén mese

Fürdőzés után az első nap a medencében, várta, hogy beteg, mint a klór szaga borzasztó, és nem tudom elviselni. Minden a helyére került, amikor olvastam a füzet a spa központban. Az egyik medence tele fűtött tengervízzel. A másik két medence előmelegített termikus ioncserélt vízben, amely figyelembe a forrástól a mélysége több mint 700 m, az összetételében jelentése klóratom, nátrium, fluor és sok más elem. Víz hat a bőrt és a légutakat.

Renee ment a túra. amit ajánlott újra Szentpéterváron, az ügynökség szervez kirándulásokat orosz (ez található az üzleti központ). Általában a rendszer, ha te magad is kiválaszthatja a számot és időt a helyszíni látogatások, szeretjük tovább.

Ljubljanában úgy döntöttünk, hogy nem megy, ahogy azt már láttam elég nagybetűkkel, el kell menni Velencébe lebeszélte, mert a hő 40 fok, így úgy döntöttem, két idegenvezetést. Group - 5-17 ember, akkor feltételezhető, hogy szinte privát túra.

hoztunk létre egy ilyen rendszer: reggeli, egy óra pihenés két órán medencében, ebéd, szundiidő majd egy órán át a medence, vacsora, séta és alvás.

Ma este volt világvége. Először is, egy erős szél jött, majd villámlás, mennydörgés. Lightning megszentelte az egész öbölre és a túlsó partra. És míg Szentpéterváron gyakran előfordul, itt nézett ki, mint egy különösen szép, még képeket. Ez egy kicsit ijesztő - az elemek tombolt. Egy ideig a szemközti parton maradt áram nélkül.

Majd Adam kalauz megtudtuk itt ez nem ritka - minden alkalommal, amikor a föld felmelegszik. És azt mondta vigyorogva a szemközti parton: „Igen, így ... talán ... ez Horvátország.”

Érdekes ország Szlovénia. Itt a szomszédos országok - Olaszország, Horvátország, Ausztria, Magyarország - nem csak szoros, ők láthatók nem fegyveres elől. Nos, Ausztriából megérkeztünk, láttuk a horvát tengerpart az ablakokat. Ahhoz, hogy a part Olaszország csak egy kőhajításnyira, a város, Trieszt, láthatjuk részletesen, vezetés az utakon Szlovéniában. A magyar fél már csak nem megy.

Borkóstoló és vacsora paraszt

Reggel és délután telt el a megszokott mód. Este mentünk első turnénk Szlovéniában. A zenekar volt, ahogy megígértük, és 17 ember. A két légkondicionált autóbuszok, megmásztuk a hegyeket, ahol történt az első megálló a pincészetek. A családja foglalkozik borkészítés sok éven át, miközben a népi hagyományok és a receptek. Fiatal mester (tulajdonosa lett a halála után apja tavaly) meghívott minket egy hangulatos kis ház, ahol a töltött ízű. A bor kóstoltunk, eladja magát, hogy nem kapható a boltokban, csak az éttermekben és a bemutatót. Hallgatva a történet minden osztály próbál házi kenyér olívaolajjal, ittunk elég finom bort. A kóstoló után vendégeink minden fajta vásárolt. A tulajdonos, a kezdeményezést, hogy a kép a mi családi emlékbe.

Bor csak a költségek 10-20 euró. Szeretjük, nem hamisítvány bor kerülhet 70-100 euró.

További utunk feküdt egy kis falu a parasztok vacsorát. A hely mesés hegyek, virágok, szép ház, asztal alatt a napellenző a csodálatos növények, csillagos ég és a csend.

Az első út tapasztalatlan utazó autójában a „Cseh Paradicsom” és a szlovén mese

A cég jól éreztük magunkat, turista volt Moszkva, Novoszibirszk és a másik valahol az északi, emberek humor. Us törődött nagyon figyelmes ember tiszteletreméltó korban. Vacsora finom volt, a házi bor elég volt, hogy egy jó ideig. Közel a hegyek található egy másik faluba, ahol a nap ünnep volt, így jött a harangszó. Nyugodt és vidám, jöttünk vissza a szállodába.

Mivel a vacsora a szállodában mentek, mi volt, hogy azt a szobát, de a lány a recepción valami elrontotta és megfeledkezett arról a vacsorát. De a következő napon lecseréltük a hiányzó vacsora étel. Meg kellett fizetni, és csak egy kis különbség. Egy ilyen szolgáltatás, olvastam a feljegyzés, amely adott nekünk Rennes túra Szlovéniában.

Portorož (30.07. Vasárnap)

Napot töltött idejét, az úszás és pihentető. Tim először úszik a kar fodros a felnőtt medencét. Legfőképpen szeretett víz alatti masszázs padok, ahol legyőzte a buborékok, és dolgozott a vízesések mellett. Az egész utazás Tim nem hanyagolja bármelyike ​​lány, egy lány, vagy egy gyönyörű nő. Itt, és a medencében, mindig játszott az olasz lány.

Portorož (31.07. Hétfő)

Kirándulás Postojna és Predjama Castle

Reggel mentünk a túra. Azt, egészen véletlenül, hogy az egyéni. Az a tény, hogy az összes orosz, akik érkezett Portoroz ebben az időszakban már járt ezen az úton, és így ezen a napon, mi rekord csak. Mivel Szlovéniában tartják, hogy egy csoport túra öt embert, úgy döntöttünk, hogy előnyünkre fizetni Tim (általában gyermekek 7 éves korig ingyenes), többet fizetni, mint 50% az egyéni túra. Ekkor, kapok egy csoport túra, amely abból állt, a családnak. Minden nagyon jó volt!

Benyomások a Postojna lehetetlen szavakkal leírni, ez annyira hihetetlen, összehasonlítható, talán csak a kozmikus vulkán táj Teide, Tenerife. A mai napig nem voltam képes tapasztalni egyfajta sokk és öröm, amikor a lélek hang csak „Ah!”, És úgy érzi, mint egy gyerek, aki kapott egy tündérország. Megcsodálta a pompa, a város, a nyugtató szépség, az Alpok és a környező táj van, minden alkalommal, amikor azt gondoltam: „Ez az utazás nem egy olyan helyre, ahol a lelkem fog állni a csodálat?” És ennyi. Postoyskaya barlang - ez egy csodálatos föld alatti világ gigantikus méreteket. A szobák ebben a barlangban olyan nagy (volt, ahol a 100 m-rel a fej és a 100 m alatt van), amikor láttuk, hogy az emberek más csoportok, séta előtt vagy mögött minket, emlékeztetnek liliputiak. Nincs még egy olyan ember a világon nem képes létrehozni valamit jobban és fantasztikus, mint maga a természet. Postoyskaya barlang - a korábbi medre a folyó, amely még folyik ott, de az alatt. Szlovéniában érdemes felkeresni, ha csak ide jutott.

Az első út tapasztalatlan utazó autójában a „Cseh Paradicsom” és a szlovén mese

Kirándulások ide vezet, mivel a 13. század előtt a vendégek kaptak fáklyák, és most, a termek nagyon átgondolt világítás (az egyik szoba eloltotta a lámpát, és kimutatták, hogy a koromsötét barlang). Elszoruló szívvel, sétáltunk az orosz híd (építette elfogott orosz míg ha nem tévedek, az osztrák-magyar háború), szörnyű volt, hogy lenéznek, mert nem volt egy hely, mintegy 100 m-alattunk. Kezdetben a híd fából és sokkal nagyobb volt, Most átépítették, betonból, de a név maradt.

Láttuk a „humán hal”, hogy él ezekben a barlangokban. Van egy könnyű és ugyanakkor a kopoltyúk és a bőr az ember. Az utolsó terem jártunk, használják a koncert, hiszen van egy csodálatos visszhang, hang terjedési 7 másodpercen belül. A túra végén vásároltunk ajándéktárgyak, ismét felszállt a kocsikat, és visszament.

Következő mi kirándulási program szerepel ebéd, így mentünk az étterem, hogy megpróbálja a nemzeti ételek és kedves, hogy beszéljen. Ebéd után a segítségével Adam vásárolt ajándéktárgyak, hegyi méz és málna likőr. Tinktúrák Szlovénia elképzelhetetlen szám, a legszokatlanabb és bizarr, mind irónia Ádám azt mondta: „Mi az alkohol úszik minden.”

Ebben a kellemes élmény nem ért véget, volt egy utat Predjama Castle. Struck első benyomást, ő meg előttünk, és teljesen váratlanul meglepte a szépsége. A hegyen, a rock, a szikláról, többek között a zöld magasodó középkori vár koronázó rendkívüli táj. Lehet kapni a várba csak a hídon, ami nem volt a középkorban.

Az első út tapasztalatlan utazó autójában a „Cseh Paradicsom” és a szlovén mese

Nem található a szikla, és nincs fűtés, így a belső elég jó. Arra a következtetésre jutottunk, hogy azok, akik élnek a kastélyban, nem habozik sokáig ezen a világon. A vár belsejében meglehetősen egyszerű, nem mutat, és bemutatja jeleneteket az élet akkoriban. Megbotlott az első alkalommal egy viasz alakja a kanapén aludt biztonsági őr, én rémület szinte felsikoltott. A várat a katonai célokra használt és a börtönben (láttuk a börtönben, a kínzás és a pap cella), és otthoni használatra. Az egyik szobában az ablak lógott egy harang, amelyben Tim nevű örömmel, ő hang szétterjed a hatalmas kiterjedésű mélyen a hegyekben. Van egy kastéllyal a trófeák

Séta a kastély, törés nem egy magas létra lépések, bementünk az ajándékbolt és vettem grushovitsu, amit nem valamilyen okból nem vásárolt Postoyskoy barlang (ez a nemzeti ital - körte alkohol), és visszament.

A nap elkészült egy kellemes vacsora, fürdés a medencében és egy esti sétát.

Holnap indulunk tótól.

A történet vége az 5. részben.