Utazási Szentpétervár - Kirov

Hello mindenkinek.
Két héttel ezelőtt, visszatért szeretett felesége utazni hazánk - a város Kirov Kirov régióban.
Odamentünk az útvonalon: St. Petersburg, Tikhvin, Cherepovets, Rybinsk, Jaroszlavl, Ivanovo, Gorodets, Shahunya, Yaransk, Kotyelnyics, Kirov.
Fordított útvonal: Kirov, Kotyelnyics, Yaransk, Shahunya, Nyizsnyij Novgorod, Vladimir, Chernogolovka, Klin, Tver, Novgorod, St. Petersburg.

Kezdtük utazás 7/27/13 at 09:00. Balra a körgyűrű, mi vezetett a kilépés a Murmanszk autópálya és áthajtott abba az irányba Novaja Ladoga. Az út szabad volt, és én csak a sebesség 100-110. Road minősége kiváló. Tól Novaja Ladoga Megfordultam Tikhvin. St. Petersburg Tikhvin javították kétirányú híd felettük elhaladó, de megmentett, milyen volt a szombat reggel, és volt néhány autó. Mielőtt Tikhvin általában az út jó, sokan voltak területek, ahol a javítás. És aszfalt megállapított újra, és nem végezte el az úgynevezett „Folt” javítás. Némelyikük kellett állni egy fél órát - csak egy sávot mindkét irányban. Tól Tikhvin hogy Cserepovec út is egészen elfogadható, szeretném megemlíteni, hogy ha egyszer átlépte a Vologda régió, az út rosszabb lett. A Cserepovec megközelítőleg 17 órán dönt, hogy enni, de az, aki dönt a hosszú távú járatok - a Vologda vagy közel Rybinsk Rybinsk víztározó. Mivel a horog nem akarja, akkor úgy döntöttünk, hogy menjen át Poshekhonye és Rybinsk. Ezen az úton vegyes érzelmekkel - egyrészt nagyon szép (hatalmas víztározó, a természet kiváló), és másrészt - a szörnyű út állapotát (vezetési nem gyorsabb, mint 90 km / h, mert kár a felfüggesztés és a kerék). Azt is meg kell jegyezni, hogy az összes forgalom szinte nem volt annyi, hogy a Jaroszlavl. Jaroszlavl megjelent körülbelül 21 órán át. Akartam egy éjszakát Ivanovo, de egy másik 100 km én nem sajátította mellett sötétedik. Ebben a tekintetben, úgy döntöttünk, hogy az éjszakát egy motelben az autópályán. Kétágyas szoba - 1300 rubel naponta. Ez egy jó motel, tetszett. Míg én olyan állapotban, hogy csak azért, hogy az ágyba.

A reggeli zuhany, reggeli, és menj! Aludtam jól, folytattuk a futás a szülőföldön. Yaroslavl és Ivanovo navigátor vittek át Gavrilov-Yam. Minden rendben, amíg a fent említett városban, majd nem indul el az utat és irányát. Szörnyű az út állapotát, néha egy alapozó, de meg kell tisztelegni a hatóságok - minden volt a javításra. Ezek 130 km több mint két órán keresztül. Valahogy egyre Ivanovo, úgy döntöttünk, hogy nem töltenek időt menyasszony és a szövetek, és rohan előre. Utunk feküdt keresztül Shuya, Palekh, Pestyaki a gát a Volga. Az út nehéz volt, mert a böngésző nem akar dolgozni, és abba kellett hagynia a Nézőpont azzal a céllal, hogy megtudja, az utat. Ahhoz, hogy a gát megérkezett, és mindent elfelejtett - nagyon szép, sok megjelenítést. A sebességkorlátozás a gát - 40 km / h, és nem akarta, hogy menj gyorsabban - nagyon festői. Átmentünk a Volga és a lázadó navigátor, és úgy gondoltam -, hová menjen legközelebb. Úgy tűnt, hogy eljött az ideje, hogy menjen egy térképet a legközelebbi benzinkút, amikor hirtelen - ó, csoda - egy mutatót a Kirov! fordultunk a Kirov, és továbbra is kövesse a jelzéseket a vidám sír a „hurrá”. Navigator néha megtalálta a módját, és néha azt mutatta, hogy megyünk egy olyan területen, 100 méterre a helyes úton. Ebéd órán át 14 egy út menti kávézóban finom gombóc és hegyezte sílécek.

Aztán ott volt a sok kilométernyi út, erdők és a falvak, majd végül a várva várt pointer Kirov régióban. Azt állítjuk, hogy a legszörnyűbb - szörnyű és híres az egész országban utakon. Még egy olyan belső összerezzent, mintha fújni ... és nem történt semmi. Az utak kiválóak, csak felújított - béke és nyugalom, nem akarom ed. Under Yaransk telt a hely egy szörnyű baleset - frontális ütközés a hídon, az egyik gép repült egy szakadékba. Nem állt meg, amint a sebesülteket vitték. Lenyűgözött, lelassult egy kicsit, és néhány tíz kilométeres megtett nem nagyobb, mint 100 km / h. Aztán látszólag feledésbe merült, és a szülei azt akarták, hogy a lehető leghamarabb, így újra elment 110-120-130. Szeretném megjegyezni, az utak állapota a g.Kotelnich - p ... p. Solid gödrök, mintegy 20-30 cm mély, a por, a büdös teherautó. Feltérképezett 40 percig nagyobb sebességgel, mint 20 km / h. Nos, akkor megy az úton, mi mélyen beszívta a levegőt (még Monsieur tette), és futott a maradék 100 km-re a Kirov. Megérkeztek fél óra - egy nagy út, és egy kis forgalom.

A visszatérési útvonal része volt ugyanaz. Szeretném megemlíteni a közlekedési dugók a bejáratnál, hogy Moszkva (az első nap este, ahogy volt órás közelében Petushki, ahol a tervezett tölteni az éjszakát), az állami autópálya M7 „Moszkva-Ufa” 4 (volt autópályák stretching tíz kilométerre, de alapvetően rázza), két sáv amelyek közül az egyik elfoglalt stabilan csillék, lovas nem gyorsabb, mint 90 km / h. Aludtunk egy kicsit tovább Petushki is egy útszéli motelben. Az ár ugyanaz, mint a Jaroszlavl - 1300 kétágyas szoba. Azt az erőt, hogy egy zuhany és ágyba. Aztán reggel egy kis közlekedési gyűrű turnézott Moszkva és Wedge ment az M10. Mielőtt Peter van eseménytelen (kivéve a másfél órás dugók Vyshny Volochyok és frontálisan ütközött közelében Torzhok - rosszabb, mint amit láttunk az úton, hogy Kirov). KAD megállt, körülbelül 21 órán át. A vicces az, hogy úgy döntöttem, hogy mennyi az elég benzin, és hogy a BC jogok a hozzávetőleges távolság a tankolás előtt. Kiderült, nem hazudik, mert én vagyok az a nyíl helyzete 0 és egy égő lámpa benzinkút vezettem Pulkovo Highway és kilép a Mega-oktatás. Többször azt hittem nem befejező, mert Kade voltak forgalmi dugók miatt javításra csíkokra. De megérkeztünk, és minden rendben volt.

Benyomások a gép:
• Ülések nagy távolságokra nem hajlamosítanak (kellett Ikea, hogy vesz egy kis párnát, és egy botot a háta mögött az ágyéki régió);
• üzemanyag-fogyasztás autópályán - 6.4 l / 100 km (átlagosan 110 és 140 előzés);
• Out of the box néha, amikor előzés, de nagy megmenti gyorsulás üzemmód, amikor a „booster” pedálok és ledönti pár fogaskerekek;
• merev felfüggesztést, de mivel ez a kezelés a magasban - fordulat, kerülőutak gödrök - kiváló;
• Elégedett tempomat - lábtartó, és az M10 autópálya települések állítani 70 km / h;
• sebesség - 110 km / h. Ha gyorsabban vezet, elkezded érezni, hogy az autó nem ilyen. De lehetséges, és gyorsabban - akár 130 km / h rohanó, mint egy tank, és ha gyorsabb, akkor van bizonytalanság az irányítás és szeretnénk dobni legalább 130.

Általános benyomások a túra:
1. Nehéz fizikailag. Minden alkalommal, amikor az esti ki a kocsiból, megdöbbentő, mint a részeg ember. Néhány elem a test fáj néhány nap után))
2. A legrosszabb utakat - Cserepovec és Rybinsk, Nyizsnyij Novgorod régióban.
3. M10 - egy katasztrófa. A sejteket minden településen, és néha közöttük.
4. Cash költségek - az üzemanyag-6700 + 2600 = 9300 rubelt egy éjszakán át. Ha megy a vonat, a 6000 fő oda-vissza a cég fenntartott helyet bio-WC.
5. töltött idő - a gépkocsik 36 óra vonaton 23 órán keresztül.
6. Ezzel szemben hozott sok zöldséget és gyümölcsöt termesztenek a szülők - ez egy plusz))

Összefoglalva, azt akarom mondani, a következő alkalommal megyünk vonattal.

Mindig örömmel válaszolunk kérdéseire.