Fő »Don földet. Oroszország „Kirándulás a Rosztov Régióban Zaitsevsky szikla

Tájak Zaitsevsky sziklák teljesen atipikus a Rostov régióban. Számunkra a lakosság a sztyeppe, nagy sziklák - mindegy, hogy az igazi hegyek.

Természetesen nem ez a rendkívül népszerű Rostov hegyekben, amely szerint Psak, ezreit vonzza a nyaralók ukrán turisták. Zaitsevsky kőzetek még Rostov turisták nem nagyon jól ismert és népszerű. Jönnek ide, főleg a hegymászók.

Zaitsevsky lenyűgöző sziklák

Ez egy csoda, 140 km-re Rostov, a Krasnosulinskaya kerület Rostov régióban, Kundryuchya folyó, a falu és a falu Zaitsivka ketrecek, akinek a tiszteletére a rock és a nevét kapta. És nem azért, mert ott Nyulak (nyulak bár is található).

A kilátás a sziklák a környező terület Zaitsevsky

Egy forró nyári napon úgy döntöttünk, hogy nézd meg ezeket a köveket ...

Az út a sziklák Zaitsevsky

M4-Don menti Rosztovban Region

Általában mentünk mivel volt festve: először a M4 Don,

M4-Don közelében Schacht

már az emlékmű „visszacsapó” (ahogy az emberek hívják „Daruk”),

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Monument "visszacsapó" ( "Daruk")

által halmok az útvonal mentén,

Meddőhányók közel az autópálya M4 Don mielőtt Krasznij Szulin-i járás

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Bementünk a Krasznij Szulin-i járás ...

A jobb oldalon látható az első hegyen. Azonban ez nem igazi, hanem mesterséges. Emberek öntsük cölöpök. És szükségünk van valami igazi ...

Szemétben közel az autópálya M4 Don Krasznij Szulin-i járás

És egyre valahol a közelben. Bejelentkezés olvasni? Helység nevű hegy. Bizonyára nem csak ... Szóval, ott vannak, Rostov hegyek!

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Mielőtt Kamensk csak ötven kilométer. De ma már nem megy oda. Mi viszont hamarabb.

És Donleskhoz is, most nem. Voltunk már ott többször is. Higgye el, én is nagyon érdekes, de most várjuk a hegyen.

Átmegyünk egy híd a folyón Kundryuchya.

Kundryuchya folyó Krasznij Szulin-i járás

És a 563 kilométeres, ami annak a jele, mondja, mind Görögországban mindent, jobbra a Prokhorovka. Ez a 564 km-es útvonalon. És amíg Prokhorovka fordulat után még 3 kilométert.

Forgatás Prokhorovka

Mi is használjuk Prokhorovka. Majd felmászott a sziklákon folyó közelében, és elindult Kundryuchey. De most ne kapcsolja ki a köveket, és megy a Prokhorovka át egy kis hídon.

Az út a Prokhorovka

Prokhorovka is - egy kis falu, mentünk gyorsan.

Átmentünk a hídon, majd a falu lásd hulladék kupac meglehetősen szokatlan formájú - két kúp.

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Aztán ott volt valamiféle tompa farm. Annyira szokatlan, hogy a legtöbb ház egyszerűen elhagyták. És azok, amelyek több - okoz több kár, mint lelkipásztori érzés.

El tudom képzelni, hogy milyen széles mosoly most azok, akik elmentek (vagy megpróbált átadni) ugyanúgy. Mivel az út van nagyon feltételes. És rázta, és tele van lyukakkal, és pylischa ...

Továbbá, valamilyen ültető maradt még egy meddőhányók. Távolról hasonlít egy egyiptomi piramis.

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Szemétben távolságból - nos, csak egy egyiptomi piramis

És közel a hulladék kupac, mint egy nagy szomorú teknős tüskés héj. Ebben a teknős még jól látható a szem. És ő szomorúan nézett valahol félre.

És amikor közelebb értek, a szemétben nézett ki, mint egy óriás teknős

Átrepülése után a szemétben, mentünk a végtelen szántóföldön, amelyen keresztül az út festette ... nem, nem a fejekben, és a mi navigátor. A valóságban nincs út keresztül a területen nem volt a láthatáron. És rájöttünk, hogy egy kicsit elveszett ...

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Amikor ismét telt el a hulladék kupac, úgy tűnt nekem, hogy egy hatalmas teknős már mosolyog egy elégedett mosolyt. Mégis, itt talán alig valaki felhívja általában. És ha abbahagyom, csak ugyanaz, mint elkavarodnánk ...

Végül elmentünk a váratlanul sima aszfaltút, bár felújított az olimpiára. De nem a verseny itt nem végzik el. Road meglepően sima és lenyűgöző sivatagi. Mióta tudjuk tovább - nem felel meg a lelket. Amennyiben ezek a részek egy csoda? Honnan ez a fantasztikus út? Néha úgy tűnt, mintha fogott egy másik valóság ...

Az út a ketrecek

De hamarosan a bokrok útnál alig lehetett kivenni a nevét, a ketrecek. Ez az első alkalom láttam, hogy az index a település volt elrejtve azokat bokrok. De tudjuk, hogy keresünk. Ezért meglátá őt.

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Igen, ez a mutató, hogy a település, ott a bokrok

Határozottan vártuk a diadal. Ezt megerősítette a két nyárfa állt mindkét oldalán az út, mint a diadalmas oszlopokat.

Ott volt ... az út lett ismét lényegtelen.

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Nincs ideje, hogy örvendezzünk - az út lett ismét jelentéktelen

Mentünk valamilyen növény, és további jele lógott „mozgás tilos.”

Zavarban, elkezdtük keresni egy kis kitérőt. A kereső az út megálltunk néhány szikla. De Zaitsev.

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Jött, hogy megcsodálják a kilátás fentről.

És a sziklák kinyitottam olyan jellegű

Végül elhajtott az autó, ahol a sofőr kedvesen elmagyarázta nekünk, hogy nem megyünk oda. És szükség van, hogy menjen át Dudkino.

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

És itt vagyunk a helyes úton képest. Miután egy mutatót Dudkino ismét visszafordult, és elhaladt a forgatás a sziklák (megy már a mezőket és tudniuk kell, hogy hol kikapcsol). Ennek eredményeként a rendkívül festői út megálltunk egy farm Zaitsivka.

Hatályba Zaitsivka

A farm kihalt. Heat. Siesta. Senki sem az utcán.

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

A vonatok a falu keres egy élő lélek, végül felment a hegyre Zaitsevsky a folyó és látta, hogy egy helyi lakos, fürdött a vas ló.

Folyó a falu Zaitsivka

Elmondta, hogy mi volt, hogy megforduljon Dudkino mutató balra egy földútra. És akkor ott vannak fülkék egy kő.

Fürdés a Vörös Ló

Hagyjuk Zaitsivka

Életemben nem láttam ennyi rossz összekötő utak a településen más településeken. Ezek aztán az eső után?

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

Az út a sziklák Zaitsevsky szelek át a sztyeppe

És itt van a pótkocsi egy kő.

Leginkább pótkocsik, helyi látványosság

sztyeppe kör

És akkor -, hogy nyitottak a tetején Zaitsevsky sziklák! Igen, ha valaki azt hiszi, hogy torony fölött steppe - semmi ilyesmi. Mennek mélyen a föld, le a széles sugár.

Zaitsevsky kőzetek messziről

Vezetünk, hogy a szélén a fény. Itt a földút megy meredeken lefelé és jobbra. Óvatosan alászálló erősen remélve, hogy ezúttal senki sem áll vele találkozni. A pálya mély itt. Az eső itt egy nehéz idő ...

Egy utazás a sziklákon Zajcev, a világ útjain

és most itt vagyunk - a réten a sziklák alatt.

Megérkeztünk a helyszínre. Itt vannak - Zaitsevsky sziklák!

Tra-ta-ta! Olyan régen nem voltunk boldogok az érkezési pontot. Glade olyan nagy, hogy könnyen lehet fit száz sátrat. Jobb - Zaitsevsky kőzetek bal Kundryuchka folyón. Beauty!

Fák közelében - folyó Kundryuchya

De azt hiszem, hogy te, kedves olvasó, erősen fáradt, amíg eljutunk a látnivalók a Rostov régióban. És ahogy a sziklák maguk és környezetük nagyon érdekes és szintén megérdemlik a részletes leírást róluk azt fogja mondani, a második része a történetnek egy utat Zaitsevsky szikla.

És ez az út nem Ride. Várja meg a következő bejegyzést -, és én megmutatom, hogyan juthatunk el oda van. De látod, igaz -, hogy nem érdekes. Utunk nagyon izgalmas volt. De talán, egyszer, hogy elég egy kört. Csak egy út sokkal kevésbé bonyolult ...

És tetszett utunk Zaitsevsky szikla?

Szép út! 🙂
Benne vagyok a területen Zaitsevsky kőzetek hengerelt többször, de egyre számukra mindig a legkényelmesebb módon. Általában azt tapasztaltam, hogy az emberek gyakran terjed, nagyon zavaros magyarázatok irányban, hogy a cél. Egyszerűen helyet találni egy koordináta, mint például a következő utasításokat. Valószínűleg úgy, hogy ne adja át egy másik „Susanin” nem adok egy leírást az utazási helyekre járt.

És semmi nem engedi. Helyek, hogy leírja a kép és töltse fel az összes sok. 🙂 De elmagyarázni az embereknek, hogyan juthatunk el oda -, ami igazán fontos, nem zavar mindenkit. Mi ez, tényleg, mint geokesheru, mondta a blog, hogy tegye közzé a koordinátákat. 😉

Igen, szép út! Annyi szokatlan halmokat ilyen furcsa módon ... én nem is bánom, hogy ment át ezen Susanin. 🙂

Nagyon szép ez a hely! Kár, hogy messze laknak, és nem tudok menni. Még soha nem láttam ilyen kőzetek.

Én még kezd aggódni az eredmény az utazás, bár tudta, hogy a végeredményt. De általában, néha kóbor ez szórakoztató és megvan.
A teknős pontosan mosolygós ...