A sípálya - yurmanka

részletes leírása

A sípálya „Yurmanka” meghívja kültéri szerelmeseinek és a téli sportok!

A sípálya „Yurmanka” kínál az ügyfelek számára:

* Trails a síelni és snowboardozni különböző összetettségű
* Képzési Park és szolgáltatásait oktatók alpesi sí és snowboard
* Snowpark szerelmeseinek ugrások és trükkök
* Snoutyubov pályák, korcsolyázás, sífutás
* Lovaglás és snowmobiling
* Szállás és étkezés közvetlenül a sípálya
*. és mind-mind-mind a tökéletes téli üdülés a családjával és barátaival!

A komplexum található az egyik legszebb hely a Novoszibirszk régióban - Szalair hegyvonulat. Ez az ősi hegyek, akiknek életkora több mint négyszáz millió év. Salair határán található a Nyugat-szibériai-alföld, Altáj és Kuznyeck Alatau. A domborzat jellemzi festői - hegyi patak vágja át a völgyet, felfedve az ősi kőzetek és alkotó egy sziklás parton.

Salairsky gerinc - a legtöbb emelt területe a Novoszibirszk régióban, ami jön be a területére való észak-nyugati részén. A legmagasabb pontja a Novoszibirszk régióban 523 m tengerszint feletti magasságban lévő Szalair hegyvonulat.

A különleges vonzereje az a terület, télen - tiszta hegyi levegő és a természet teszi lehetővé, hogy elkerülje a várost, és a sport szerelmeseinek és a turizmus, hogy egy felelős elevenség és időt tölteni az egészségre. Ebben az időben, a turisztikai komplexum „Yurmanka” átalakul sípálya.

Útvonaltervmodult

Útvonal 1. Novoszibirszk (földalatti "River Station") - Berdsk - Iskitim - Ust-how - robin - Novososedovo - TC "Yurmanka"

Az útvonal indul a földalatti „River Station”, majd megy a szövetségi autópálya M52. Meg kell adni a város Berdsk, Iskitim. Iskitim kellett bekapcsolni a második pedig a bal oldalon. Haladva a főúton keresztül Iskitim, majd a főút mentén kell átadni konvolúcióval p. Barabka és kövesse végig a falu Ust-Than. Átadás majd mintegy 8 km, a villa utakon kell összeomlik a mutatót a jobb nyíl r / k Yurmanka. Miután elhaladt további mintegy 6 km-re egy villát a közúti kell összeomlik nyíllal mutató balra az irányt m / k Yurmanka.

Majd a lefelé mozgó főúton, már a települések robin, Novososedovo, mozoghat az átkelés a folyón. Ik és a meredek emelkedő (körülbelül 12?) Meredeksége hossza mintegy 500 m jobbra fordulását villát a táblát az irányt m / k Yurmanka. Átadás a konvolúció mintegy 7 km, a jobb az út egy kápolna, amely egy referenciapontot a komplex.

Miután elhaladtak a kápolna, panoráma Yurmanka turisztikai komplexum található, a kápolna kb 1 km.

2. útvonal Novosibirsk (földalatti "River Station") - Berdsk - Iskitim - Evsin - Guselnikova - Legostaeva - robin - Novososedovo - TC "Yurmanka"

Az útvonal indul a földalatti „River Station”, majd megy a szövetségi autópálya M52. Meg kell adni a város Berdsk, Iskitim, települések hordágyon, Evsin. Elszámolási Evsin kell, hogy egy balra a jel t / a Yurmanka. Ezután meg kell, hogy adja át a települések Guselnikova, Legostaeva. Mozgó hídján r.Berd a legközelebbi villa kellene egy jobb kanyar a jel abba az irányba, a t / Yurmanka. A következő az, hogy mozog, mint az út 1., a főúton, már a települések robin, Novososedovo, mozoghat az átkelés a folyón. Lek és a meredek emelkedő (körülbelül 12?) Meredeksége hossza mintegy 500 méter, jobbra a jel irányába m / k Yurmanka kereszteződésében. Komplex m / k Yurmanka konvolúcióval on g / Novososedovo körülbelül 8 km.

Változatok vagy Cherepanovo Vladimirovka.