Tourclub MSTU n

Az utolsó túlélő darab Ryazan, Vladimir NGR, osztályozatlan rész Tuma - Golovanov Cottage - szokatlanul érdekes tárgy okozza a remegő a rajongók szívét a keskeny nyomtávú technológia és az utazás.

Ez az egyetlen keskeny nyomtávú állomás joghatósága alá tartozó RZD. Van rá esély, hogy hamarosan eltűnik örökre. Bár személyszállító vonatot törlik a tavasz, még mindig lehetősége van arra, hogy lovagolni acél síneken.

Olvassa el a történet a kerékpár séta egy éjszakát ezen a csodálatos helyen.

És így történt, rájöttem, egy régi álom. Rájöttem, az én születésnapom! Csapatunk látogatott Golovanova nyaralók és odaértünk a szél egy kocsi-úttörői.

Ebben a kampányban minden összekeveredett, aszfalt, homok, mocsarak és kisvasút. Mentem el, és a szembeszél az elegáns járdán. Volt még egy éjszakára kört a puha homokban fényében a dzsip fényszórók.

Miért volt eddig a Ryazan régióban? - kérdez. De Oroszország más. Ez nem csak a végtelen forgalmi dugók és nyaraló falu a horizonton, a szupermarketekben. Ez az orosz távolodó. A kisebb, de még mindig maradt. Ez nem fogja megtalálni a helység Moszkva. Vannak erdők, ahol az emberek ritkán látni. Vannak olyan falvak, ahol nincs üzlet, és autobench hozza kenyeret hetente egyszer. És akkor ott vannak az elhagyott falu, ahol rozoga házak állnak, mint a kísértetek.

És akkor ott van az állomáson, ahol rönkházak állomásfőnök szinte az állomáson. Az emberek egy kicsit durva az első és jó a lélek, amely, ha a mosoly, akkor csináld őszintén és nem viselnek álarcok ulybochnyh. És amikor motodrezina meghúzza a két kis platformok és kisvasút fut át ​​egy keskeny tisztáson, és ágak szinte fájt utasokat. Az Oroszország annyira homályos, de ez a miénk, és ami ilyen mély érzéseket, és így távozik.

Dalszöveg Maxim Golubev

Ennél elég lyrics. Azt viszont, hogy a pragmatika Jurij Romanenko.

Mezinovsky (Torfprodukt) - Aristovo - Starkova - Poserda - Fekete - Fehér - Prudkyy - Lunev - Chiryaty - Munoch - Maxine - Oskina - Kobyliha - Gureeva - UZ - Golovanov ház - Olgino - Shelter szúnyog rüh - Gorkij - Deulina - gyengéden - Solotcha - Ryazan.

Az ötlet a PST shki ott sokáig a fejében Andrei Zaitsev. Nagyon érdekel ez a gondolat, de családi okok miatt, Andrew nem tudott menni, és úgy tűnt, hogy az ötlet nem sikerült. De hirtelen megjelent Maksim Golubev keserves vágy, hogy tölteni az LDPE. Sietve összeállított egy csapatot a következő uchastnichkov:

Tourclub MSTU n
Szóval, szombaton. Kora reggel. Ezekhez a harcok a Kazan állomás vonat Vekovki. Nudyat nagyszülők, nagymama kell, hogy a szoba, a szokásos módon.

A 11 állítsa le Torfprodukt állomáson. Platform javítás - ugrik ki a Elqui az építési hulladék kupac. Mi megy a faluba, ahol a beszerző elrendezést. A termékskála a boltban csekély. De az éhség nem halottak.

Végül nyeregbe nagy, és olyan módon. Mielőtt Starkova szép üres aszfalt. A falu Palischi fedezze fel a gyönyörű tserkvuhu. Tól Starkova hogy Poserdy gruntovochka nagy, de bolotingom közelében Poserda folyón. Swamp nem szörnyű, a többség át száraz lábbal.

Ezután egészen Oskina - aszfalt. Még földet Lunev - Chiryaty aszfalt, annak ellenére, hogy a talaj térképet. Őszintén, kell etetni.

Tól Oskina hogy Gureeva pálya - nagyon kellemetlen, vmorduvind, por, stb Azt reméltük, hogy megy a bolt a faluban Kobyliha vagy Gureeva, de annak ellenére, hogy azok jelenléte, az út számukra régen benőtte a gaz ... Tehát nem hivatkozhat az üzletek az útvonal mentén.

És itt vagyunk, végül Gureeva. Minden lakói mosolygós aranyos, mutasd meg nekünk az utat, hogy Szergej Alekszejevics. Sergey - site művezető, tulajdonos motodreziny. Hordozza az embereket így Golovanov.

Azért jöttünk rá, egyre sötétedett. Sergey él közvetlenül a csomópont állomáson Gureevsky. A kapunál voltunk találkozott egy szigorú ember körülbelül 60 év. Tulajdonképpen ő volt az, aki megfordult Szergej Alekszejevics. Azonnal adta nekünk valahol, vagy folytatni, t. Hogy. Ő most 4-szer ment Golovanov és fáradt volt. Menjünk a reggel, és így tovább. N. Mi fájt, azt mondtuk, hogy kell holtan, hogy meg kell halni, de túléli, és bejutni Golovanov.

Azt mondta, úgy gondolja, gondolta ... ... Egy órával később kezdett gyűjteni platform a vonat. Bevezettük a kocsi, felhúzzák rá a sínekre, a betöltött kerékpárok és menj!

Tourclub MSTU n
Ó, igen! Ez jó volt! A keskeny folyosó áthalad a sűrű erdők, festői mocsarak, mezők és a kis falvakban. És rohan a régi technika 40 km / h. Szórakozás és romantikus ugyanakkor!

A Golovanov Dacsa érkeztek, amikor már sötét volt. A sötétben kezdtük keresni az út a Ol'gino. Láttam egy férfit, dugta körül dzsipjén. Odamentem hozzá egy kérdés ...

Betli, férfi becsípett: Ó, velossypedisty, így pakatatstsa, elment, hogy az utat! A fenébe. Kezdte dzhyp, és vezetett bennünket, hogy megmutassa nekünk az utat, hogy szórakoztatni minket a stílus a zene. Azt Drifter és a tolvaj, és az apád ... Ügyvéd.

De hála Istennek, az ember kiderült, hogy jó természetű, nagyon mutatta az utat, és ha fáradt volt, közismertebb elmagyarázta, hogyan lehet eljutni Olgino nélkül peskozhoppinga hogy nagyon hasznos.

És végül Ol'gino. csak egy kicsit, és Pra. Hurrá, van. A sötétség nem azonnal megtalálja az utat, hogy a szúnyog rüh. Mi mászni kerékpárok a bokrok. De most, végül a pálya! Mosquito rüh 100 m. A fenébe, ő elfoglalt! Ez balszerencse. Na jó.

Tourclub MSTU n
A közelben állt, a másik felszerelt parkoló. Idő 23.30. Mindegyik prifigeli. Tanya Generalova azonnal elájult, azt is ünnepelte a DR Maxim. Reggel Maxim felkelt hajnal előtt, és elment, hogy megünnepeljék a solo otthon DR. Mi ostobán aludt 11. reggeliztek, és elment egy látogatás a szúnyog rüh, bálványokat imádnak.

Pofotkalis, és mentünk tovább. Nagy, természetesen, végtelenül szép =). Nagy homokos strandok. Fenyves. Tőzeg Vodicka. Csak szép. Nagyon szép volt, hogy hömpölyög a parton.

A falu Gorki hogy Deulina végigsöpört gruntovochke. Szerencsés, A homok mindenütt át. A Deulina bementünk egy boltba, és választhat egy földút és aszfalt. Úgy döntöttünk, hogy a Ryazan aszfalton keresztül Solotcha. Aszfalt jó, egy üres, de hosszú. Elege.

Tourclub MSTU n
A szeretettel kapcsolva vetetlen kisvasút és kiváló kört a pálya mentén, amíg Solotcha tartalmazza. A Solotcha nézd híres kolostor. Pihentető és úgy döntött, hogy Ryazan a buszon, mint autópályán betöltött vágy nem merül fel. Busz megérkezett, mi volt itt találkoztak megatotka, öves egy tekercs jegyek Aki patron övek, sikoltozva: egy kerékpár nem engedi! Így összeomlott a reményt, hogy otthon minden gond nélkül.

Világos volt, hogy a vonat Moszkvába, nincs idő. Igyekeztünk, hogy beleférjen mindenféle áru Gazel, de ezek a próbálkozások átesett összeomlik. Elment. Road - undorító. Dofiga gép, mielőtt a híd Oka hatalmas forgalmi dugó, az autók mászik mentén, a por legyek.

Megérkeztek a híd, a híd alatt javították - az elakadást. Mi fér bele a teljes áramlási, megy a gép. Megyek, hogy csatolja az első néhány Zhiguli, a többi nekem. Hirtelen hallottam a hangját csikorgó fékek és a kocsi megcsúszott fut. Reflexszerűen nyomom a féket, és abban a pillanatban előttem egy betonkerítés indít Niva dobott beton blokkok, mint egy kocka.

Ezen a ponton az ideje, hogy hagyja abba. Remegő kézzel lábak tartják. Abban Tanya, aki velem utazó lettem hisztérikus. És mindez azért, mert az a tény, hogy a vezető a Niva úgy döntött, hogy ő mehet gyorsabban a kerékpárosok, elkezdett előzni bennünket az ellenkező irányba, majd az ellenkező közlekedési rendőr megy. Ő ésszerűen inkább kenetet nekem a betonkerítés, mint hogy megfeleljen fejjel a zsarukat. Csodával határos módon nem történt semmi. Az erkölcsi - nem hajt az autópályán.

Továbbá a vasútállomás Rjazanyi érkezett incidens nélkül. A 20.12 vonat előtt balra Golutvina. Abban 22.35 -tól Golutvina Moszkvába. A házat 2 éjszaka.

Következtetések és ajánlások

Útvonal csodálatos, azt javasoljuk, hogy ismételje meg. A résztvevők fel kell készülnie arra, hogy. Pontos futásteljesítmény ismeretlen, mind különböző időpontokban a PC visszautasította. De mintegy 160 km. A csoport elég elk, és az abroncs egy kicsit. Nem kell az extra időt vezetni az autópályán.