Rocks kolostorok - turizmus Kuban

Rocks Kolostorok széles körben népszerű a területen kívül a turisták, hegymászók és hegymászók. Kőzeteket északi nyúlványai a gerincen. Kotsehur. Ez az első alkalom, hogy a tárgyat tesztelte a Krasnodar hegymászók a 60-as években. Mi kezdett kialakulni egy új mászó útvonalak, amelyek kaptak egy meglehetősen szokatlan név :. Sail, nagyapa, WC, leginkább versenyképes, hajók, kis verseny, Garbage, csókok, stb Rocks Kolostorok - különleges szikla létesítmény különböző úton - az egyszerű, ami lehet megy a felső kötél, hogy egy viszonylag tisztességes komplexitás, amely megköveteli a munka egy csomó srác, egy speciális védőeszközök és jó hegymászás és a hegymászás képességeit.

Ez a meglehetősen hosszú sziklás gerincen magassága mintegy 10 és 50 m, metszett majdnem fele malomban adatfolyam. A déli oldalon a sziklák útvonalak különböző nehézségi magassága mintegy 20-25 m. Rocks nahozhennye szép és tiszta. Az északi oldalon a útvonalak sokkal nehezebb, és akár 40 méter. De ebben a pillanatban vannak néhol benőtt bokrok és elhagyott. A másik oldalon található Mill Creek mentesítés összetett sziklákat, kis közelükben. A leglátványosabb útvonal „Halál imperializmus” - a legnehezebb szakasza a rock lóg, töltött jumper.

Kolostorok Rocks halmozott sötét homokkő. Ez a fajta már jobban ellenáll az eróziónak, mint a környező kőzet, ezért ők látszanak a felszín felett formájában a gerinc mintegy 3 km hosszú.

Nő körül sziklák tölgy és bükk, sziklák környéke nő nagyszámú fenyők. Mill Creek, boncoló homok gerincek folyó vízesés vele körülbelül 5 méter magas.

Ahhoz, hogy a szikla kolostorok sok különböző útvonalakon, de a legkényelmesebb út a művészet. Kholmsk és a falu. Pshada a „alpesi” menedéket. A faluból. Pshada a menhelyre vezethet egy SUV vagy motorkerékpár.

hegyre néző apa Cloisters
malom Falls
Nagyapa szikla
Ház a hegy alatt Szahalin
szikla Titanic
szikla kolostorok
vízesés romjai a hercegi

Útvonal település Pshada - rock kolostor - falu Pshada.

Hossza 35 km, a futási idő 1,5-2 nap.

A községben. Pshada a végállomás van, hogy megy az úton az irányt az északi. A villa a város Oblego folytatni kell a főút mentén kitaposott. Az út keresztezi a folyót többször Pshada, csavaró és hajlító körül. Minden fordul, és villával kell, hogy tartsa a fő jól kitaposott út, megy felfelé Pshada folyó.

Breaking hetedik ford úton ugrik a bal parton a jobb oldalon van egy nagy tisztásra. Ezen réten található Pshadskoe erdészet. Ezután az út néhol erős szél, néha egyenesen az ágy a folyó Pshada. Körülbelül 5 km-re, az erdei úton Pshadskogo vmste a folyó miatt óriási a hurok, viszont délre. Ezen a ponton p. Pshada kap o. Popeye. Ezek egyesítése ellentétes irányban egymáshoz megfeleljen szinte. Bal p. Popeye, jobb o. Pshada. Kell menni az úton, kövesse a dr Popeye.

Mintegy 1 km az út visszafordul, és követi az észak-nyugat. Az út továbbra is a szél, a sok idő, hogy átkelni a folyón. Primrno után 8 km, a bal elhagyott kerti telek. Miután körülbelül 800 m. A bal oldalon van egy nagy rét, a továbbra is Papayskogo lesouchastka. Egy másik 1 km új területeken, amelyek korábban már a büntető kolónia, most maradt csak romok. Ezután 1,5 km-re a bal oldalon, a folyón, hogy a romok házak, híd, és a híd egy menedéket építettek a folyami kövek. Ezt a helyet nevezik a falut. Novosadovy.

Tól Novosadovy a kolostor valószínűleg menni két módja van: az út a menedék „alpesi”; és az út át a romokat, a gróf.

Tól Novosadovy kell menni a főúton kitaposott. Az út lesz 2-szer átkelni a folyón, és körülbelül 2 km-re jön a menedék „Hegymászás”. A menedéket az észak-nyugati szélén az ösvény van jelölve, kilépve a ford a folyón. Popeye, majd felmegy patak mentén Mill. Körülbelül 30-40 perc, az ösvény vezet a Mill Falls.

Vegyük Novosadovy falu - traktus Earl romok - rock kolostorok - Falls Mill

A hossza 5 km, a futási idő 1,5 óra

Ősszel és tavasszal a „nagy” Popeye folyó átkelő víz nem ajánlott átlépni.

Közvetlenül a falu. Novosadovy fordulni a főútról kitaposott balra és átkelni a folyón keresztül a hídon Popeye. A híd után rögtön jelzett turistautat. Be kell, hogy menjen át rajta. Mintegy 50 m. Trail balra fordul, és megy felfelé a beáramló p. Popeye. Mintegy 1,5 km, az útvonal áthalad a régi vágás. Ezután a ösvény vezet ki egy vízesés a romjai a fejedelmi traktusban. Innen vezet az út a jobb és párhuzamos legyen a gerinc rock kolostorok.

Körülbelül 1 óra múlva az út kiadja a malomba esik.

Új útvonal település - a folyó völgyében Big Hubley - Pass Papaysky (Arch) - traktus Fekete Aul - Popeye a folyó völgyében - árvaház „alpesi”

futási ideje 2-4 nap (attól függően, a készségét a csoport), a nehézségi fokát II, hossza 45 km, magasság + 750 m

A községben. Új útközben a végállomás irányába a főúton, hogy a keleti felé megy a felső folyásánál a folyó völgyében Nagy Khablo. 500 méter után a helység szélén, az út megy fel drámaian. A helyreállítás után a jobb, van egy magas szikláról, márgás lejtőn, hogy a bal oldalon, néha benőtt bokrok sárga cserszömörce. Ezen a ponton az út lemegy jelentősen. Egy rövid ereszkedést, átkutatták a házat - egy távoli részén a falu. Új elnevezett a helyi lakosság körében, mint „Grushki”. Körülbelül 800 méterre a villát. Balra az út megy fel a faluban. Pine Grove. Meg kell mozgatni jobbra. Továbbá, minden fordul, és villával kell követnie a főúton, akkor világosabban kitűnik a többi utak és bumping. Meg kell jegyezni, hogy az út a helyszínen nehéz átadni még a nyáron, néha vannak mély medencék több mint 1 m. Ezeket az akadályokat kell arra, hogy az az út szélén, ahol néhány helyen vannak kisebb pályák. Körülbelül 8 km út ismét keresztezi a folyót, ami ezt a helyet, majd folyik a bal oldalon az út, és átmegy egy szűk szurdok, az úgynevezett Bear kapu. Ez szurdok a szűk völgyben a folyó Hubley. Mintegy 1 km a jobb oldalon van egy rugó, és a fák szögezték egy kis bolt. Továbbá, 1 km-re a tavaszi út újra keresztezi a folyót előtt volt egy napló híd, amely továbbra is romokban. Mielőtt Wade, jobbra, elhagyja az utat 500 m. Az viszont van egy kis vadászház, az úgynevezett helyi lakosság „Szahalin kunyhó”.

A tetején a pass Papaysky balra és jobbra az útról, a fő és a kitaposott - irányítja a völgyben a folyó a traktusban Popeye Fekete Aul. Menj le az út. Továbbá minden, a villa és a menetek tartsák kitaposott főúton lefelé a völgybe Pápay folyón. Körülbelül 1,5 óra elteltével elhagyni Equ. Fekete Aul. Ez a hely fontos, hogy ne hagyja, hogy könnyen felismerhető a világos villát a főúton balra megy fel a Black River Valley, mi út kevesebb ezzhena, megy jobbra átgázolni a folyón apa és megy felé downstream. Van is egy nagy tisztásra, az elszámolási előtt egy szép tiszta patak közelében, a villa az úton. Erről a helyről, hogy a menedéket járni kb 1 óra. néhol az út egyenesen a folyómederben. Minden fordul, és villával kell tartani a főút és menj felé downstream. A menedéket található jobbra az út elhalad észrevétlenül lehetetlen. Kolostorok a sziklák előtt menedéket kell menjen le az utat, amelyet le kell írni az előző útvonal.