Nyaralás Montenegróban

Rose reggel láttak egy jó, tiszta időben, és ment, hogy megpróbálja a tengerbe. A tenger látszott lehűlni, mert mi erősíteni, hogy nem kíván menni ma feküdni a tengerparton, és újra megy egy utazás. Most - a Skadar-tó és a modern főváros Montenegro - Podgorica.

Van ígért nekünk az interneten, vannak boltok ruházattal (Inditex és hasonlók).

Reggeliztünk a kávézó priplyazhnom omlett kolbász (omlett volt zsíros), visszatértünk a szállodába, és ő élt mesterek Daihatsu. Vettem az autót a nő, aki, mint kiderült, nem volt Avtoprofi. Elindult az autó körül, ügyelve arra, hogy az autó ugyanaz, amit adott nekünk, ez minden. Sétáltunk egy másik irodába, ahol ígértek Yaris. Szerencsére az iroda csak száz méterre volt. Azért jöttünk, hogy a 10 a tervek szerint, és Yaris'a még. Guy ül egy másik, nem az, ami tegnap volt. Ez nagyon ideges, de udvarias. Megélése. Azt mondja, most az ügyfelek jönnek, átadja az autót, akkor hamar moslék, és akkor kiadja. Én elégedetlen arcot. És itt jön a kocsinkat. Orosz turista a kezét a felesége (a turista feleségével "helyett" vesztes felesége). irodai dolgozó nézett az egész gépet (nem mint egy nő, a korábbi office), ültem benne, hogy mennyi üzemanyagot van jelölve. Visszatértem a turisztikai 5 euró a benzin, ami sok az Yaris'e maradt.

Menj Budva rögtön szép és azonnal megijedtem (én és a vezető - nem ijesztő, ezért azt mondta). Két szalagok - egy minden irányban, bal kőzet megfelelő alkalom és a tenger, a legjobb esetben - törött és fák házakkal. Ijesztő. Minduntalan azt visította, és volt egy csomó fordul.

Kérésemre, lekapcsoltam a főúton a város Sveti Stefan, parkolt, és elindult, hogy megkeresse a sziget az azonos nevű, látni. Először csak levette a tenger (itt látható a Budva alatt csíkos hegy):

Nyaralás Montenegróban

Aztán ment keresztül a fenyves parkban Miločer, ami néha találkozott félreeső strandok és drága (50 euró használat):

Az egyik a strandok ( „Beach Queen”) már láttuk, és a sziget-hotel Sveti Stefan:

Ahhoz, hogy menjen tovább, hogy a sziget együtt a földszoros vezető, mi nem, mert itt az ideje, hogy menjen, és van elég távol az autó elment. Meg kell vissza. És mentünk ugyanabban a parkban vissza a kocsihoz. De aztán a sziget, és az összes Budva partján lehetett látni az útról. Íme képek a közúti (forgatták a mozgás, mert minden az ő oldalán):

Nyaralás Montenegróban

A területen a Petrovac út távolságra van a tengertől, és sétál a hegyekben. Úgy néz ki, valami ehhez hasonlót (nem volt látható a tenger elég egy kis patak)

Ezután mentünk át az újonnan ásott a fizetett (2,5 EUR) alagút, lovagolni egy kicsit az úton, ásott a hegyek (az alacsony hegyek és ásott kút, mert nem szörnyű), és a bal oldali volt látható Szkadari tó. A bejáratnál, hogy a tó, közel a város Virpazar terveztünk (Akartam, és a vezető hivatkozott tervem), hogy kikapcsolja a főút és megy nézni a város Rijeka Crnojevića. A fényképeket úgy tűnt, érdemes megnézni. De amikor jött egy útelágazáshoz úgy tűnt nem éri meg, hogy menjen át rajta. (Ne alig kavicsos út), szörnyű olyan keskeny, rossz lefedettség. Általában azt chickened, és mentünk egyenesen - a tó, és a Rijekai Crnojevica döntöttek, hogy a másik viszont, más módon, az úton vissza a Podgorica.

Elmentünk a gát-híd, hogy megy az egész tó. Mi át rajta.

Nyaralás Montenegróban

Amikor elkezdte a park másik oldalán a tó mellett egy hegyi, mindent látni, akkor kezdett toborozni más helyi srác. Szintén a hajó neve lovagolni 40 euró két. Azt mondtuk, hogy ez drága. Pár perc múlva jött vissza hozzánk, és felszólított 20 euró. Nos, én akkor is szörnyű volt, Jacob egyeztetett (valószínűleg azért, mert a sétát kétszer olcsóbb, mint az eredeti ár kínálnak). Visszatért mentén töltésen vissza a másik oldalon a tó, hagytuk az autót is. És 4 másik orosz turista - két gyermek 10 éves, egy fiú és egy lány, egy nő és egy nő-anya-nagymama, egy motorcsónak a közepes méretű, úgynevezett „Szergej”, egy sátor, mentünk lovagolni tó Szkadari.

A vezető a hajó nem volt túl beszédes. Beleértve a meghajtót vagy szalagos montenegrói zene (inkább, még mindig a lemezt, mert az egyik nem szereti a dalt a vezető folyamatosan kimaradt egy gombnyomással, és ez történik gyorsan, nem úgy, mint pazarlás kazetta), és gurult a csend. Gyermekek fogott a hajó nem olyan csúnya, mint lehetne, nagyon nyugodt. Egy idősebb nő, mi is beszélgettünk egy kicsit. Azt mondta, hogy Ulcinj jó homokos strandok. És alapvetően körülnéztünk - ahogy a vonat megy végig a gát-híd:

És nagyon ritkán épül a tó partján:

Nyaralás Montenegróban

Egy csendes holtág csónakos leparkolt, és vett egy horgászbot (valószínűleg a turisták, akik lovagolt nálunk vásárol egy halászati ​​út).

Horgok ő nyárs kenyeret. A fiú akart előírni tintahal, hanem a vezető a hajó a közös szláv nyelv és gesztusok kifejtette, hogy a tó hal, aki a tintahal nem tudja, nem fog. 10-15 perc múlva halásztak kenyér, megkerülte a hajót egy kis hal, de senki sem a horog pontozott. Egy nagymama Fry hálójába, de a végén az utazás, és szabadon engedték vissza a tóba. A vezető elmondta, hogy meleg, a hal maradt az alján.

Amikor a gyalogos időt véget ér (megvettük a 01:00), a révész húzza fel tét, ő gurult ki a nád és elment kibontakozni. Útközben ő megmutatta nekünk, hogy van egy hosszú utat a piros tetők - egy kolostor.

Nyaralás Montenegróban

És akkor én magam kiszúrták a messze távoli domb régi épület ismeretlen célból.

Nos, a környező hegyek, azt is megvizsgálják, ezek elég szép.

Aztán jött a marina, így 20 euró (család vett 60), nem volt vacsora a hal étterem ott a hídnál, és folytatta, Podgoricában.

Nyaralás Montenegróban

Mi elhajtott a város a hegy alatt Vranjina Vranjina.

Miután a hegyek végighaladt a mocsár, amely, úgy tűnik, a folytatása a tóra. Álltunk a dugóban, közel a vasútállomáshoz, amely miatt felhalmozódott a javítás aszfalt. Mentünk át a megjavított járda, félt, hogy a kövek megkarcolja az autónk. Keresztbe egy vagy több, a montenegrói faluban. Egy ponton, a rossz viszont, és áthajtott a falu, néztük a gyümölcsösök és házak szerény eszközeivel, visszatért a pályára. Mentünk a turn Podhorský repülőtér és volt egy egyenes völgy út Podgoricában.

By the way, ez volt a leghosszabb egyenes útszakaszon, amely minket ebben az országban. Talán még az egyetlen ilyen hosszú és egyenes.

Közvetlenül a bejáratnál, hogy Podgorica ismét állt a dugóban, ismét miatt a javítás aszfalt. De nem sokáig. Miután a városban, mintegy fele a harmadik (balra, ha jól emlékszem, a fele a 11., 40. perc egy óra és Milocer - folytatta csónakázás Összesen órán kétféleképpen.). Mi vezetett a város szó szerint „céltalanul”, és fogalma sincs, hogy hol kell. Azaz, ez volt az ötlet, hogy Podgorica kell keresni szép híddal, folyóparti parkban emlékművet Vysotsky, enni és megy a bolt. De hol van ez az egész - nem tudtuk. Mi vezetett, amíg csak előre.

Hirtelen láttunk egy épületben egy jel „Mall of Montenegro”, és úgy döntött, hogy menjen oda.

Nyaralás Montenegróban

Nem könnyen talált parkoló, mentünk az épületen belül, áthaladt az élelmiszer piacon. A második emeleten a piacra, mindent a sejtek a kis otdelchikah példáját követve a Krasznojarszk „Quantum”. „Nos, a bevásárlóközpont” - gondoltuk. És néhány esett be a szobába, nagyon emlékeztet a plázában. Legalább volt egy élelmiszerbolt hipermarket. Vettünk egy szépségszalon fényvédő és egy fésű (elfelejtettem lakását és élt anélkül, hogy egy fésű három napig). Megpróbáltuk mászni a második emeleten a plázában, de utolérte az őr, aki azt mondta, hogy a második emeleten nem működik. Ilyen a mega-store.

Kimentünk, és beletaposott a tér, amelyet azután az utca túloldalán ülni és gondolkodni, hogy hova menjen a következő. Tér, egy szép forró, szovjet gyermek csúszda, körülvéve egy csodálatos szovjet azonos betonszerkezetek. Ültünk és arra gondolt, tisztító Jacob pripechennuyu bal karját az ablakon, és úgy döntött, hogy nem tudjuk, hová megyünk. És mert szükség van, hogy egyenesen. Vissza az autó, akkor balra és egyenesen. Közel a bevásárlóközpont, az úton is szép felhőkarcolók. Csakúgy, mint a „szláv Bazaar” Krasznojarszk.

Az utcán ebben a részében Podgorica szólnak:

Nyaralás Montenegróban

Amíg mentünk utcáról utcára azonos negyedévében, megállított a rendőrség. Kiderült ismét, hogy menjen ki fényszórókra. Ismét a szabályok szerint, szükséges volt, hogy a jogot, hogy bírság megfizetésére 30 euró a postán, menjen vissza a rendőrség a jogaikért. Itt a párbeszéd zajlik:

Rendőr (AP) - Fény. A Tsrnagore legyen világos.
Yakov (Ya): - Nem tudom, nem értem, először a volán mögé. (Beleértve a könnyű)
P. - Te itt dolgozol?
Ya - Nem! Tourist!
AP - Ruski?
I. - Igen!
P. (rám mutatott): - A felesége?
AP - Milyen város?
Ya - Moszkva!
AP - Ahh, Moszkva kicsi, kicsi! (Ha-ha-ha, és megveregette a vállát)

És elfordult, elment, és ki is ment. Lásd: „Centar” pointer és odamentem. És hirtelen - láttuk a hidat!

Nyaralás Montenegróban

Áthajtott neki, elkezdte keresni egy parkoló, megkerülte a háztömböt, mentünk a Gazdasági Kar Montenegrói Egyetem. Mi visszatért a hídon, és találtam egy fizetett parkoló, közvetlenül a park mellett a bankok a Moraca folyó. Van egy gyalogos híd, párhuzamos a „Millennium”. Mentünk át rajta.

Azért jöttünk, hogy az emlékmű Vladimir Vysotsky:

Van egy másik gyalogos híd, mely annak köszönhető, hogy a szél a hullámok (féltem, és elszaladt). Itt van a kilátás a híd:

Nyaralás Montenegróban

Ezzel a híd, a parkban, mentünk a belvárosba, amelyet nem a képen látható a képen. Ez némileg egyszintes utcák kávézók és kávézókban. Emberek ülnek velük rendesen, valószínűleg azért, mert a vacsorát. Üzletek szinte láthatatlan. De vannak fák és nagyon kétes. Leültünk ebédelni egy kávézóban. De ne várja meg a pincért, és elment egy másik, a szomszéd utcában. Ebéd, olvassa el az internet wi-fi, ami aztán szerencsére volt. Keresse a térképen az aktuális Podhorský plázában Delta City, megpróbált visszaemlékezni, hogyan juthatunk el oda (megszámlálja a csomópontok és kiderül). Mi felvette az autót a parkolóban, és a második fordulóban találtam ugyanazt a plázában.

Ez általában kicsi. Vettem nadrág és strand papucs, a víz még inni. És mentünk az úton, hogy Cetinje. Ez egy praktikus módon: jobb rajta, és ez a bevásárlóközpont, ahol elment a boltba, ő megy Budva és van egy csavar a Rijeka Crnojevica, amit nem hívja reggel. De mint kiderült, ez az út javítani.

Állás után körülbelül 15 percig sorban, megfordult, és visszament az azonos pályán, ami jött Podgorica. Megnéztük a munkásosztály külvárosokban a főváros Montenegró.

Nyaralás Montenegróban

Vissza a parton, az áramlás az autók lassan elég. A falu Golubovci mentünk lassan és bérelt házak, üzletek értékesítési zöldségek és gyümölcsök, a közúti üzletek:

Ismét a lovaglás a tó:

Aztán sokáig ment busszal, és nem mertek előzésre (vagyis azt kérte, hogy ne előzni). Észrevétlenül busz elé eltűnt, az út lett szűkebb és felmászott. Nem világos, hogyan, de hiányzott viszont az újonnan ásott az alagútban, és nyomja meg a régi hegyi úton bypass. Straaashno (I). Fokozatosan ez az út feltérképezése a világ tetején, van elég jó dolog.

Nyaralás Montenegróban

Miután a labdát, és lassan elkezdett esni, és ki a tengerbe.

Itt a vezető történt megijesztett, és lemenni ütemben valamivel magasabb, mint 40 km / h. Ennek eredményeként, elkezdtem vinnyog, és lelassult a kis templom a Szent Kereszt.

Vettünk az útról és hajtott tovább, le a tenger, otthon.

Budva érkeztünk naplemente.

Nyaralás Montenegróban

Este séta a sétányon Budva. Megvacsoráztunk a szállodai szobában, hogy vásárolt a szupermarketben.

Az útvonal hossza Budva - Podgorica - 71,3 km.