Sétára Vezúv Herculaneum

Amikor sétáltunk Nápoly. megtekintheti az összes idő beleesik az egyik legismertebb földrajzi jellemzők Olaszország - Vezúv (Vezúv). Keresek egy gyönyörű és titokzatos Vezúv cég elhatározása alapján úgy döntöttünk, hogy ez ma a legjobb idő az önálló meghódítása a következő csúcstalálkozó. A megérzés megerősítették továbbá az időjárás-előrejelzés - az ég egész nap lesz a köd, így gyengítő hő elmarad ma. 🙂 odamentem Vezúv volt számunkra az egyik legfontosabb pont az útvonal ezen utazás. Ez az útvonal kombinálható még egy pár érdekes helyen.

Úgy döntöttünk, hogy a Circumvesuviana vonattal Porto Nolana Station, hogy elkerüljék a fő tömeget, amely ül a következő állomáson - Nápoly Centrale. Az iroda jegyet az állomásra Ercolano Scavi, és menj! Vonatok Olaszországban elég kényelmes, némileg hasonló a miénkhez. Rendszeresen fut fiatal fiúk és lányok, éneklés a dalok életigenlő. Csak van egy nagy különbség: a rendelkezésre álló még soha nem tesztelték, de a használata a vasúti szolgáltatások, mi minden nap. Minden a bizalomra épül.

Tény, hogy a legtöbb turista, akik szeretnék élvezni a nem csak a kráter a vulkán, és felülnézetben, hanem megőrizte a kitörés után a város, menjen a szenzációs Pompeii. Mi is fog mászni a Vezúv ott, de amikor nyaral Santa Severa. Találkoztunk egy helyi építész. Azt tanácsolta minden eszközzel vizsgálja Herculaneum: ott kevesebb a turista, és nagyon ősi város túlélte a jobb mellett van, és a vulkán közelebb. 45 perc múlva mentünk Ercolano állomás látogasson Herculaneum.

Herculaneum

Tehát van a helyén. Miután a platform jött létre a város, vagyunk figyelni, hogy a sok a cégek, melyek a jegyet a buszon, hogy elviszi a vulkán, és vissza 20 euró személyenként. Mivel már voltunk a fejében a konkrét terv, akkor nem érdekli ez a szolgáltatás.

Sétára Vezúv Herculaneum

Először úgy döntöttünk, hogy nézd meg Herculaneum. Az egész területén a feltárás áthalad a hídon, ahonnan kap egy általános képet a kiállítás. Őszintén szólva, nem vagyunk különleges rajongók egy átfogó tanulmányt a városok halott, ezért úgy döntöttünk, hogy közvetlenül az ősi város nem lefelé.

Mi az a legérdekesebb, mert úgy találta, hogy az ősi város csak nyitva az ötödik része. A többi épül egy modern város, és fedezze fel a többi szükséges tömeges népvándorlás, amely szigorúan véve, nem is olyan egyszerű feladat. Tud-e a többi város és pihenni örökre, aki tudja, hogyan lehet a legjobban ...

Rengeteg után néz az ókorban, úgy döntöttünk, hogy itt az ideje, hogy kell menni a legfőbb cél a mai - Séta a Vezúv. Szergej kövezett út Navitele, kiderült, hogy a séta egyáltalán, és nem messze, mintegy 14 km-re.

Sétára Vezúv Herculaneum

Ki tudta, hogy mennyi kaland előttünk. De nem fogom túltenni magunkat. Kezdetben voltak csak a szűk utcákon a város.

Útközben áthaladt a főtér a város Herculaneum. Különös figyelmet vonzott a régi bazilika Szent Mária Poolyana (Santa Maria a Pugliano). Belül nem kell menni, hogy ne térjenek el a fő cél -, hogy gyalog Vezúv.

Sétára Vezúv

Először is haladt meglehetősen lapos utcákon minden oldalról megrakott autók, boltok nyilván a helyiek összegyűltek a téren, és lassan növekedni kezdett elfogultság.

Sétára Vezúv Herculaneum

Többszintes épületek váltották fel magán, járókelők lett kevesebb és kevesebb. És a fejemben még mindig lógott a gondolat, hogy a 14 km képtelenség alakok, mint mi.

Fizikai fáradtság még nem kezdődött el, mi tetszett az egész vegetációs és virágzó kaktuszok világos színű. Megvizsgáltuk a kertekben a magánlakásokban, meglepve ápoltság házigazdák mindenféle opciók és dekoráció kertekben.

Elsétálnak egy tükröt, és nézd meg magad keményen minden lány, nos, akkor nem tudtam segíteni, de lenyűgözni minket ez még mindig nagyon friss és tele van erő.

Sétára Vezúv Herculaneum

Egy idő után, a táj kezdett megváltozni, elkezdtünk körül csak a természet és néha előzés buszok húzza turisták a vulkán tetejére. Mivel mindegyik látta Vezúv, és valamilyen oknál fogva van egy olyan érzésem, hogy minél közelebb nem válik.

Az út mentén megtalálható ma a szobrot. Például - a szám egy lány, aki úgy tűnik, még mindig képes felmászni a tetejére. Persze, hogy ilyen lábakkal, emelési folyamat sokkal könnyebb lenne. 🙂

És ez az ember nyilvánvalóan képtelen felkelni, és úgy döntött, itt maradhatnék.

Minden meredekebb és meredekebb

Fokozatosan, másztunk fel a hegyre. Nápoly és környéke nézetek jobb lett. Ha szükséges, akkor nézze meg a lakások a vízparton.

Séta a Vezúv futott egy nagyon festői helyen, már elhagyott épületek, közlekedés, ide ez az étterem egyszerre vonzott egy csomó turista, és most a kerület egyetlen rossz kutya.

Sétára Vezúv Herculaneum

Úton a tetején a pályán, hogy a jel fehér festék, jelezve, hány kilométert hátra a kráter. Hozzátették lelkesen a kaland.

Mikor a csúcsra, mi volt körülbelül 2 km-re, megálltunk közelében az autó. A vezető úgy döntött, hogy kérje, milyen messzire kell menni. Úgy látszik, a mi nézett ki, mint egy helyi. 🙂 Kezdetben beszélt angolul. Megkaptuk a kedves ajánlatot egy kört az úticél. Őszintén szólva, én nagyon boldog volt, mert a felemelkedés elhúzódott a tervezett 2-3 és fél óra. Orvul láb fájt. Míg Szergej gondolta, és beugrottam a kocsiba. 🙂

Kiderült, hogy a család - a ciprusiak a történelmi gyökerei Georgia. Vettünk egy autót Róma és elment, hogy vizsgálja meg Olaszországban. Nagyon pozitív és barátságos emberek. Néhány perccel később mindannyian közel a bemeneti pont a kráter. Pass ára 8 euró.

Idővel az út a kráter egyre hosszabb és még meredekebb.

Sétára Vezúv Herculaneum

És végül egy kráter. Azt mondják, hogy néha látni a füst. Nem vett észre semmit. Szerencsés! 🙂 körül kráter kövezett út, és még egy kávézó, ahol meg lehet vásárolni felmelegedés és erős italt.

A tetején volt olyan hideg és szeles. Képzett emberek voltak kabátok és kalapok. Magammal vittem csak egy vékony blúz ... Mi a legjobb ruha a nők számára - a szeretett karját. És tényleg megmentett.

De ha megnézzük le Nápoly, Herculaneum, mediterrán felejteni mindent, még az ilyen holodina. Forms igazán tántorog a képzelet.

Sétára Vezúv Herculaneum

Az új barátokat ciprusiak kedvesen felajánlotta le őket, hogy az autó, de úgy döntöttünk, hogy egy kicsit tovább maradunk, és élvezze a kilátást a legjobb felülvizsgálat helyszíni a régióban. Mégis, nem olyan gyakran sétálunk gyalog, a Vezúv. Nagyon akartam, hogy nézd meg itt minden, és képeket.

Azért jöttünk le a vulkán vagyunk sokkal gyorsabb, mint a rózsa. 2 óra után a süllyedés voltunk a vasútállomáson Ercolano.

Fáradtság a lábakban kerül sor, és az emlékek a mászás a vulkán marad velünk örökre!

Friends! Ne késlekedjen a felfedezés új és csodálatos hely a későbbi, a legjobb idők!
Keresse meg a legjobb áron a járatok a város és szállást a formában alább.
Tervezzük meg és végezzük az út álmai.