A három napos kirándulás a tó Kardyvach

A három napos kirándulás a kaukázusi Bioszféra Rezervátum, hogy Kardyvach tó.

Lake Kardavych található egy természetes medence körülvett és hegyoldalakon Tsyndyshha, Loyub, Kuteheku. Lake moraine eredetű alakult a mozgás az ősi gleccserek. Meg van egy ellipszoid alakú, és a mérete 500 méter hosszú és 300 széles. A víz a tó bármikor az év hideg, még a legmelegebb napon a hőmérséklet nem emelkedhet 10 ° C A leginkább figyelemre méltó dolog, hogy a tó teljesen bezrybnoe. Ez annak köszönhető, hogy az Emerald vízesés után helyezkedik el. A víz áramlását nem tud legyőzni, nincs hegyi pisztráng.

Hogy látogassa meg a tó Kardyvach kétféle menetben kiadásához szükséges: a labdát, hogy megőrizze, és adja át a Határszolgálat. Ha megengedi regisztráció a tartalék nincs semmilyen probléma, ők adnak napos kezelés 200 rubelt személyenként naponta, majd a második menetben már időkorlátok pogranpropusk ki 40 napon belül, tehát ha úgy döntött, hogy menjen Kardyvach, valamit azt kell gondolni előre, hogy ingyenes. Hogy csökkentse a gyalogos része az útvonalat, hogy Engelmanovyh mezők dobja off-road transport, így megy 25 km át az erdőben egy földút nem nagyon érdekes.

Day One. Krasznaja Polyana - Engelmanovy tisztás - Fenyő Meadow.

A reggel kezdődött egy ébresztőóra. Mivel én nem szeretem gyűjteni egy hátizsák éjszakai kemping, gyűjtök egy hátizsák reggel. Mivel mentünk a KP az első vonat (Adler 8.00), felébredtem 6-kor kezdtek gyülekezni a felvonulás. Amely az összes szükséges és csomagolva egy hátizsákot, mentem a vasútállomásra. A vonaton már várja a többi résztvevőt a túra (összes volt 6 fő). KP megérkeztünk 09:00, érkezéskor vártunk a lovasok az UAZ Engelmanovy tisztáson. Menj körülbelül 2 óra, minden bizonnyal képest a gáz 66 UAZ kényelem és a sebesség, a lényeg, hogy történt, hogy leesett 66 Gas oh még odaér rastryaset minőségileg. Amikor elérte a határt Psluh mi megnéztük a dokumentumok és kihagyások, ezúttal vettünk egy nagyon hosszú ideig Psluh határőrök, akár nem ébred fel, vagy elfelejtett betűk állt meg Psluh körülbelül 20 percig. Elértük Engelmanovyh tisztások meglehetősen gyorsan, olyan módon, hogy ne hagyjon prishlos- vezető UAZ Agop egészen, mondja érdekes történetek és anekdoták, az út volt, sok móka)))).

Golden Autumn on Engelmanovyh tisztásokon.

Híd a patak.

A fenyő egy kandalló és egy jó helyet a sátor alá, mielőtt a sötét, úgy döntöttünk, hogy gyorsan tábort, és előkészíti enni. Míg a fiúk felállított sátrakban, lányok mi valahol elveszett (gondolom maradt meg sebyashki és fényképét a lepkék, amelyek nem), és nincs a lányok mi maradt tűzifa a tüzet, nem voltam lepve, és megdöbbent, sőt bizonyos mértékig nem volt nagyon Gondolom, hogy a lányok mennek tűzifa.

Kandalló a fenyő. Itt például itt hagyott néhány turista parkoló mögött.

A három napos kirándulás a tó Kardyvach

Bit rendezett kandalló, égett a bankok és a ballonok. Vacsora után mindannyian összegyűltek a tűz körül egy bögre teát, ez már sötét, erősen hőmérséklet alá süllyedt nulla, és megvitatták tervek a következő napon. az óra nem volt még 21:00 mentünk aludni, a nap már telített.

Második nap. Fenyő termőföld - Lake Kardyvach.

A terv szerint már ma volt korán, majd a következő fordulóban 7 órakor, de a reggeli volt annyira hűvös és friss, hogy úgy döntöttünk, hogy nem sok mást kap meleg hálózsákot és kijutni nem sokkal később. A reggeli után, és nem gyűjt tábor mentünk az út, a nap felmelegedett a levegő nem sok, és nem volt elég meleg az utcán. De hogyan a nap nem sütött felmelegítjük és sok helyen az útvonalon már jég. Körülbelül egy órával később jött a határ, ahol ismét ellenőrzik a dokumentumokat és a jelenléte pogranpropuska megtudta, hogy a határőrök a tó üres, akkor természetesen örömmel. Itt pograntsov mellékesen elkapja MTS és Megafon.

A határt Kardyvach mintegy 6 km pálya. Menj körülbelül 2 óra, az ösvény jó, ez a szubalpin rétek. Az utóbbi időben, a terület a tó körül megváltozott, hogy a híd a Mzymta, korábban kellett átkelni a folyón gázló, és a tó mentén készített fa ösvényt menedékhelyet asztalok a parkolókat turistákat.

Ponyva asztallal és padokkal.

A három napos kirándulás a tó Kardyvach

Mivel 12 órakor voltunk célunkat-tó Kardyvach. A terveket már látogató és felső Kardyvach, de a tervek megváltoztak, későn jött, és a tábort állított. Úgy döntöttünk, hogy tábort, és tegyen egy sétát Kardyvach. Mi felállított tábor, harapjon valaki valahol, aki maradt a táborban, és aki elment egy sétát a környéken. A tó már sokkal hűvösebb, mint fenyő, még kellett melegíteni a szivacs. A Kardyvach nagyon nyugodt és csendes, nincs nagy számú turista a nyári pihenhet és élvezheti a természet.

Ma este ülések a tűz körül, az egyik résztvevő a mi túra ma születésnapját. Kóstoltam velünk egy finom sütemény és tea a hegyi gyógynövények (fűszernövények magukkal hozták, a hegyekben már nem, hogy ebben az időben ott), elindultunk a fotós, hogy nem éjszakai felvételek Kardyvach (az írás időpontjában, a fotó még kezelés feküdt ki külön fotók) . Tart ez a dolog körülbelül 2 órán át, ami után visszatért a táborba, a visszatérés a csoport már lefeküdt, noha az óra még nem volt 21:00. Igen, és úgy döntöttünk, hogy nem marad sokáig, és pihenni.

Három nap. Lake Kardyvach - Fenyő Meadow - Engelmanovy tisztás - KP.

Ma egy nagyon mozgalmas nap, most már menni egy nap, mit fogunk és elment két napot. Ez a tervek szerint 09:00, az emelkedés 7 órakor összejövetel tábor és a reggelit. Csiga, küldtünk egy csomó nem használt, és maguk is közvetlen utasítást a táborban, gyűjtése a szemetet és a szomszédos parkolók és elégette, rendet fel parkoló a tó. Ez nem megijeszteni a szám 18 km, a hátsó megy sokkal gyorsabban, egy kicsit több mint egy óra múlva ott voltunk a határőröknek. Ahol újra ellenőrzik az okiratokat és engedélyeket.

Winter közel van.

A három napos kirándulás a tó Kardyvach

Vissza megy sokkal könnyebb délután voltunk fenyő tisztáson, aztán úgy döntöttünk, csinálunk falatozás, míg a lányok elő számunkra a különböző finomságok, I Ványa környezetvédelmi kampány „Szeretjük természet” (a kezdeményezője e fellépés Vanya), összegyűjtöttük a szemetet formájában üres konzervdobozok és gáztartály, lapított és zsákokba csomagolják és hátizsákok.

Miután ökológiai cselekvés.

Csiga, megint küldtünk nem sokkal korábban, és maguk vezette parkoló érdekében, utolérte őket Körülbelül félúton Engelmanovyh területen. Az autó, amit már megrendelt 16:00 érkeztünk körülbelül 03:00. Nincs sok idő, hogy felkészüljünk, látogasson el a helyi narzans, akik közel vannak, és akit a pihenő után a áthaladni útját. A lány elment, a rénszarvas karámba, ezúttal a szarvas volt agresszív, döfés a kerítésen.

Elmerülő UAZ, mentünk a hátsó, lementünk körülbelül 1,5 óra utazás annyira szórakoztató, sofőrünk viccek nem ért véget, és az a személy maga is pozitív. Travel. A környezet védelme, és ne hagyja szemetet parkolók.

Időzítés menetrend:

18.00 érkezett KP

Útvonalat a térképen.

A három napos kirándulás a tó Kardyvach

A pálya írták Kardyvach felé Engelmanovyh területen.

Ajánlások az útvonal.

-Ahhoz, hogy időt járni akár egy Kardyvach, meg kell hagyni a KP a Engelmanovy az óra 7 órakor, majd 9 órakor mehet a gyalogos része az útvonal.
-Tudod, hogy a útvonalat Kardyvach, periodikusan nyitja és zárja nyílt tartalék.
-Kardyvach körül rengeteg hely, ahol lehet menni radilaku - Kardyvach Lake Superior, Lake -Sineokoe (hivatalos út le van zárva), tó evett titokban (hivatalos út zárva) és a hegyi Loyub (hivatalos út le van zárva).
-Az ösvény általában kitűnő, de kevés mocsárvidékből, a legjobb járni a cipő.
-Az útvonal van jelölve az összes piros foltok fák.
-Hivatalosan az útvonalat nem lehet tábortüzet (mi égett, és égett szemetet), vigye magával a gáz.
-Vegyünk egy műanyag tartály, a visszirányú lehet tárcsázni Narzanov (útjukat, hogy körülbelül 7).
-Cellular kommunikáció a kék szemű és a határőrség (MTS, Megafon)
-Mire megy a mezőt Engelmanovyh Kardyvach 6-8 óra séta vissza 4-6 órán át.

Berendezések a kampányban.

-PalatkaMarmot Aura 2P szolgál hűségesen 9 év során, amely idő alatt a szilikon bevonat repült, és a zuhogó esőben sátrat nem rendelkezik, de elégedett a súly és a méret, teljes kopeck darab.
-Cipő Asolo Sasslong. vásárolt elején ezen a nyáron, cipő bizonyult, csak a jót, minden alkalommal folyamatosan láb szárazon bármilyen az időjárás, ülni a lábát, mint egy család, már velem körülbelül 1000 km túl ebben a szezonban, szolgálják hűségesen.
-Hálózsák pelyhes báb Riegel (-7, -30, súlya 1600), vásárolt 7200 p, áll a jelenlegi dollár árfolyam ebben a szezonban bizonyult hálózsákot csak egy jó lappal, mínusz őshonos kompressionik kell cserélni. Mostam többször, le nagyon jól viselkedett, nem veszíthetik el tulajdonságaikat. A Kardyvach -5 aludtam csak fehérneműt, nagyon meleg volt. Tartalmat vásárolni.
-Lámpa Petzl NAO. ez lámpás séta egy év, jól viselkedett minden időjárási körülmények között. Az egyetlen negatív, annak a ténynek köszönhető, hogy az akkumulátor mögött található a hideg lefagy Akuma, és gyorsan razryazhaetsya- kell vásárolni hosszabbítót Akuma elrejteni alatt a kabát.