Egy utazás a tó Peipsi

Alexey Rakhmanov, 56 éves
Vezetek egy Toyota Hilux Tank
St. Petersburg, Oroszország

Úgy döntöttünk, hogy lovagolni a tó Chud. Mi eltért Vyritsa óra 11:00 és rohant, hogy az észak-öböl autópályáról 120 Bolshaya Izhora. A parton az öböl többi, snack és este megérkezett Ust Luga, ahol meghívott barátok nézni a nyaraló közvetlenül a folyó partján Luga. Reggel várt eső, balra az irányt Kingisepp. Szabadság nem akar - ez volt hideg és nyirkos, és mi is tölti az éjszakát sátorban ... Utazott Kingisepp, majd palatábla, országúton tette az utat a szomszédos Pszkov régióban. Köztes cél az volt, hogy nézd meg a helyet Plyussa folyón. By ebédidőben, a cél az volt elérni.

A tábor beállítása nem túl jó. Minden jó helyeket már foglalt

A nap folyamán volt elég meleg, hanem a fürdés volt, ki a kérdés.

Hely tetszett. Lehet, hogy a halászok és jó, de mi felfalta szúnyogok, és az éjszaka hideg volt őszintén, 8-10 fok meleg. Ezért korán keltünk, és egy gyors reggeli, rohantunk a tó Chud, a hatékonyság nem volt messze, 50 km-re található.
Hosszú nem tudott felhajtani a tóhoz. Mielőtt Gdov - szilárd határzónában, majd - az összes akadályozott. Végül találtunk egy jó hely, csak a falun kívül Zalahtove partján, az öböl Lahti.

Beach magas és száraz, nagyon tiszta, bár járni papucs.

A tó a szél fúj állandóan, így nincs repülő vérszívók, de problémák az élelmiszer főzés - fújás gázégők.

Összehasonlítva a leningrádi régióban sokkal melegebb lenne, lehet úszni, de a part sekély és nád. Bár az emberek fürdött!

Végül sikerült alvás - az éjszaka meleg volt, és ez volt meglepően csendes. Nevetséges azt mondani, hogy mászni száz kilométerre otthonról, aludni. Ez már csütörtökön és pénteken adta kedvezőtlen időjárás (heves esőzés és vihar), ezért úgy döntöttek, hogy jár, és jó időt a házban. A terveket még az úton, hogy csökken a tó Syabero, nos, ha csak meg kell nézni ... vacsora után, és levette módon ... Hogy csökkentsék a pálya nem utazott Pszkov, és ráfordult Plyussa a sávokat. Ennek eredményeként, nyertünk során a távolság, de az idő ... A járda természetesen nem volt kérdés, de a primer olyan volt, hogy egy másik gépen, és nem megy ... Általában 80 km kátyúk és 19 órakor tartunk a tóra. A parkolás nem találhatók - minden alkalmaztunk. Ott álltak az út egy ligetben, vacsora és így tovább. Meglepő az egész nap folyamán, akkor szinte nem felel meg a közlekedés az úton, nos, nagyon ritkán. És közel Tolmachevo mentünk Kijev autópályán ... csatolni az oszlopra, és hajtott mozdony. By 22.00 jött Vyritsa, ahonnan hétfőn kezdődött, az egész út tartott 750 km. A következő napon, az ablakon otthon nézi burjánzó természeti katasztrófák: vihart jégeső és vihar - idő megúszta!