Milyen volt a nyaralás az én finn férfi otthonában Finnország

Divat és elegáns stílus
KESZTYŰ
SZIBÉRIAI LADY

LATITUDE orosz lélek a háttérben svéd táj

A jó és a rossz

Divat napszemüveg: parádés modellek

WISE LIFE, tudja
Amit mi
NEM TUDJA
HOME

Milyen volt a nyaralás az én finn férfi otthonában Finnország

„Kérem, fogadja vallomás - magát a bíróság adom”
„... én például - más tudomány!”
AS Puskin

Milyen volt a nyaralás az én finn férfi otthonában Finnországban ... laktam egy szép lakás a város központjában található, kilátással a város főutcáján, és a többi ablak nyílik a város hegyen (ez az egyik helyi látnivalók) ... A központban a mindent a közelben: a városi templom egy városi parkban, bevásárló központok, könyvtárak, színházak, információs iroda a turisták számára, az egyetemi múzeum (egy út jobb, ugyanabban az épületben, ahol a lakás), a tó is a városban - akár neki, hogy menjen kevesebb, mint 1 km-re, domb séta utak, a központi sétálóutca ICA kezdődik csak pár lépésre a lépcsőn a főbejárat a ház, és a különböző szórakoztató rendezvények zajlanak az utcán ...
Nem tudtam aludni, ameddig csak akar, én sütni palacsinták és sütemények, főtt leves és a levesek - én főzés tetszett; Azt, hogy hova lógni az Oroszországból behozott szép képet, hogyan kell elhelyezni a gyönyörű kristály váza, hogyan lehet a szoba még kényelmesebb, hogyan kell adni nekik valamilyen másfajta, mint anélkül, hogy betörő vagy megbontja a személyes tér, felismert engem a saját nagyon helyet mellette.
Ebben az esetben én csak azt a tényt, hogy ő választotta, vásárolt és hozott magának. Ez, azt nem teszik kötelezővé az én íz, az ő stílusa - én csak azt mutatta, hogy hogyan lehet megváltoztatni a hangulat a házban. A lakás átalakított szemünk előtt. Mikor jött rá először, a nappaliban mennyezeti sem volt világítótestek, falak csupasz volt bútor a nagy szoba volt, csak egy kanapéval és TV-vel. És most a falakon festmények, ikonok, és a mennyezet - nagy kristálycsillár. Tettem a kanapé előtt egy dohányzóasztal, díszített kanapé párnákkal, olyannyira, hogy még megpróbálta megváltoztatni.
Nagyon örült az ő helyét a házban változás. Az biztos: az otthon, a korábbi lakás aszkéta, most lesz másképp szép, tele szép tárgyak szemlélődés, és ehhez én is kezüket. Túlzásokat nem volt, de nem volt üregek. És semmi sem a ház, és tenni valamit, hogy nem szükséges: ágynemű mosás gép, tál mosógép, van még egy port valamilyen okból nem. Igen, az életkörülmények házában nagyon kényelmes. De ez nem az enyém volt, én ott csak egy vendég, és mindig úgy éreztem, tudtam, emlékszem.

Megvárta, amíg pénteken és elvitt egy múzeumba. Miért pénteken? Pénteken, múzeumlátogatás ingyenes. Később, a második pénteken, néha szívesen jött múzeumok ... Azt kérte, hogy mutassa meg az ortodox egyház, és egy nap mentünk, amikor senki nem volt, sem a pap, sem a plébánia. Halkan imádkozott lágyító szívünket és megadásának véletlen öröm mind a ketten. Szeretnék néha megy istentiszteleten, és megkérdeztem tőle, az ő kapcsolata az egyházzal. Azt válaszolta, hogy lemondott az egyház, hogy nem fizet az egyház adót, mivel ily módon kiszámított az élete során lehet menteni egy csomó pénzt. Megborzongtam:
- Lemondott az egyház pénzt megtakarítani? ... És a halál utáni sorsa?
- Számomra ez nem számít a halál után.
... Miután magyarázatot imámat neki lett még melegebb ... én elfogadták a magyarázatot, hogy hogyan lehet hogy sokkal több, kiderült, hogy engem is. Nem ítélem. Csak azt sajnálom, szimpatizálnak, együttérzést.
Összehasonlításképpen, egy barátom a finn nő - ortodox. Vele jövedelemadót az evangélikus egyház, mint az állam, hanem az ortodox egyház, ő fizeti az adót - ingyen. Tudom, hogy a hosszú ideig, tudtam, hogy még azelőtt, hogy találkozott a férfi - mi barátok voltak 15 éve. Ő - biznesvuman, mint mondják, hogy képes számolni a pénzt, de ez és ez soha nem fordult elő, hogy lemondanak az egyház pénzt takaríthatunk meg.

Munkám során itt Finnországban, meglátogattuk legidősebb lánya és fia - elszigetelten. Mi bemutatták egymásnak, és maradt egy jó benyomást az ő gyermekei. A fiatalabb lánya maradt sokáig ismeretlen. Azt mondta, hogy a válás után, kapcsolatok gyerekek feszült, de fokozatosan a dolgok jobban. Csak azt, hogy ez csak a kisebbik lánya ment, hogy maradjon vele egy hideg feszített. Saját látogatók nagyobb gyerekekkel rövid életű volt, de nagyon könnyű, kellemes kommunikálni velük, és láttam, hogy az apjuk volt szép is. Ő, az úton, a gyermekek jelenléte ismét egy teljesen más ember, mint én egyedül. Általában azt már láttuk a „The Many Faces of” A gyors változás a hangulat, én soha nem tudtam, hogy mit lehet várni tőle egy perc alatt, én még soha nem volt biztos a pozitív reakció a szavaimat, akciók, javaslatokat. És ami a legrosszabb, Aggódom: Mit csinált, és amit mond, hanem hogy ő viszi ... Ez, azt már nem önmagában, nem voltam szabad és független, mint korábban: Azt a fajta eltolódás KÍVÁNUNK kapcsolatok és az eltartott, hogy tőle - vagy inkább az ő kapcsolata velem; És én szenvedni ezt mintha függő, de nem tépázta a kapcsolatunkat. És még mindig azt mondta egyszer: „Te nem látott igazi, valódi” - és ez a hang ... egy figyelmeztetés.

És én könyörögtem neki, hogy menjen a New Valaam. Nos, ez a távolság 100-200 km? Finnország olyan kicsi, hogy közben a nyaralás tudtunk utazni rajta minden észak-déli és kelet-nyugati irányban! De milyen nehéz volt, hogy ösztönözze, hogy legyen valami több, mint hogy elhagyja a házat, és gyalog a szokásos útvonal mentén a fő utcán egy megálló a plázában, hogy csak menjen oda, menjen és jöjjön vissza az utcán háromszáz méterre a háztól! Saints Orthodox helyeit New Valamo és női ortodox kolostor közelében található hagyott maradandó benyomást a fejemben. Odament mögöttem a kolostorban, megosztottam vele a lelkes érzéseket, megvacsoráztunk refektóriumának - ő fizetett. Nem vette meg nekem emlékbe, vagy a legkisebb apróságok a gyertya bolt memória - nem is javasolt, nem kérdezte, ha tetszik valami, azt akarom, hogy én valamit, hogy emlékezzen ... És én, mint egy bolond, nem vette egy pénztárcát ezen az úton a pénzt - egyszerűen elfelejtette másik táskát ... Nos, amit én nem egy emléktárgyat bármelyik New Valaam, sem Lintulla (kolostor közelében) ... már csak egy emlék.

Ó, ez az ő gyötrelmes nem hajlandók megnyitni pénztárca és fizetni valamit, ami nélkül tudott csinálni! Whisky költött pénzt könnyen, anélkül, hogy nyilvánvaló megbánás nélkül lelki gyötrelem. De például, átadjuk egy kínai étteremben. Van egy furcsa bűvölet velem: megállítani, mielőtt ki vannak téve a menüt, és megtanulják a nevét és az étkezések ára. És én még soha életemben nem volt egy kínai étteremben. Azt mondja, hogy ő megpróbálta az egyik vagy másik kínai étel alatt sok utazik szerte a világon, mi is megy benne, hogy az egzotikus és gyönyörű belső dekoráció a kínai étteremben teremben. Time - 02:00, ideje ebédelni.
- Nézzük ebédelni itt - Azt javaslom.
- Nos, meg kell gondolni, hogy mi vagyunk nagyon éhes - legyen a válasz.
- Én nagyon éhes. Nem bánnám, enni valamit.
- De otthon van étel a hűtőben.
Killer érv. Mi ebben a kínai étteremben, majd még mindig ment, de ez történt még néhány kört a város körül, mielőtt megkockáztatta bele.
Ő étkezési szokások már nagyon furcsa nekem. A diéta, az én stílusom a főzés, a diéta is tárgya lett a kritika, bár tetszett a gombócokat, és a palacsinta, és a cékla. Még ha minden finom, ő nem felejtsd el mondani, hogy én választottam a rossz ételek, a rossz kerülnek feldolgozásra, megfelelően közel vagy nyissa ki a fedelet az edény - csak akkor tegyük hozzá egy kanál kátrány egy hordó méz ... Megszoktam kezdeni reggeli szinte azonnal, amint felébredek, és felébredtem sokkal korábban, mint neki - és ő szeretett ágyban sokáig, és az ő reggeli idő jön, amikor én kötötte volna ebédre. És az én házamban, felállt velem a korai reggeli és a reggelit velem. Szerettem azokat a korai órákban, amikor mi, mint egy család, ott ültünk a kis konyhában a reggeli kávé. De a házában voltam kényelmetlen felkelni, és a reggeli egy sokkal korábbi, de nem akar felkelni velem az idő. És tettem fel, amíg az idő felkel, hogy még mindig együtt reggeliznek. Azt szoktam inni kávé tejszínnel, és a házamban, volt kávé tejszínnel, de otthon ő a krémnek a kávé nem vesz soha - ez túl káros az egészségre, túl zsíros.
Mire felkel, a gyomrom már meglehetősen szenvedett megsértése a szokásos étrendjén, és a fekete kávé nélkül krém csak fokozta nyomorúság. És kérje, hogy megvásárolja a krémet - ez azt jelentette, hogy hallja a másik a „NEM”. Ismerős nekem ebédidőben - valahol a délután - tolta négy órával később, és a vacsora volt 15 és 18 óra. Normális vacsora állt csak egy étel - a fő, de én inkább, és nem volt szükség. Vacsora után már nem akart vacsorázni - vacsora lenne ebben az esetben túl későn, és így ahelyett, hogy három vagy négy alkalommal ettem csak kétszer egy nap.
Szerette enni késő este, és amit nem evett vacsorára, vagy csak néhány darab a hűtőben. Én általában tiszteletben tartotta szokások, de a gyomrom, és én az általános egészségi állapot, egy ilyen étrend egyszerűen végzetes. És a táplálkozási szokások, úgy tűnik, nem érdekli, és nem érdekel. Ő Meggyőződésünk, hogy a házában, nem tudok hal éhen, és minden más - csak az én szeszély ... Ha azt mondtam, hogy én kezdődő, hogy fáj a gyomra, akkor a válasz csak hallottam, hogy azt én találtam ki, én vagyok valamilyen lelki probléma. Általában szerette kritizálnak - a szavaimat, véleményem szerint, és a kritika soha nem volt barátságos és konstruktív.
És a legmeglepőbb és bántó volt, hogy úgy vettem észre élvezte hatását a kritika, úgy tűnt, hogy szükséges, hogy látom a harag, én hajthatatlan - ha ez tesz engem nyugalmat és enyhítette a mentális erő, hogy - éppen ellenkezőleg, adott néhány extra energiát. És egyre gyakrabban, én inkább maradjon csendben, mint vitatkozni. Már majdnem fizikai fájdalmat mindenkor kész ellenállni, megvédeni - mindaddig, amíg a szavak. Még soha, de nem helyeselt neki: „Igen, drágám, igazad van, és én tévedek” - nem. De mit tehettem volna ellene a hülye makacsság? Meg kellett csak tanulni figyelmen kívül hagyja azt, ne törődj vele - ez az, amit próbáltam csinálni, de nem sikerült. Ez azt jelentette, hogy figyelmen kívül hagyja őt. És én már szerettem. Nem tudtam megváltoztatni. MAN nem lehet változtatni, csak ő módosíthatja, ha szeretné megváltoztatni. Még soha nem ez a kérdés nem volt az életemben annyira, és helyileg. És ezek a szavak, hogy senki és semmi nem változik a személy ellen, saját jóindulatától - mondta nekem egy nap, és szerette megismételni. Néha azt gondoltam, hogy úgy tűnt, hogy magát megvédje ezeket a szavakat magát előtte indokolt, maga magyarázott valamit ...

Volt ez az egész csak egy rossz dolog? Nem, természetesen! És a jó dolog, ami történt köztünk, annyira drága, hogy megállított néhány radikális megoldásokat. Van oly sokszor már a határán törés vele, én elég sok csak kész csak kidobni tőle, de minden alkalommal, amikor rájöttem, hogy nem akarok megtörni - nem: szeretnék megmenteni a kapcsolatot, és fejleszteni őket a jobb.
Ha valaki azt mondta nekem, azt mondják, amit ragaszkodnak, dobd rá, ne pazarolja az idejét, vannak más férfiak - Azt mondtam volna: „love it!” Ha valaki azt mondta nekem, azt mondják, persze, meg akarta külföldiek De RUSSIAN'd lett volna küldeni messze - mondtam volna: „love it!” Ha valaki azt mondta nekem, nos, mi folyik, miért olyan ápolják ezt a kötést, amely nem javult aZ ÖN ANYAGI SZABÁLYOK VAGY egész életedben - azt mondtam volna: „love it!” szeretet az orosz.

A szerelem minden más. És a különböző emberek elvárják tőle. És sok szempontból vegye. Imádta! Finn. Szeretem - oroszul.