A Kur-földnyelv

Felül kell vizsgálni az utazást.

Photo növekvő átkattintási

Az ő turnét mentünk, hogy négyen - ekkorra mi már két fia. A legfiatalabb 3 éves, és úgy döntöttünk, hogy menjen vissza a Baltikumban. Ezúttal úgy döntött, hogy Litvánia, hogy pontos legyek - a Kur-földnyelv. Fenntartott hely, elegáns természet, tenger, dűnék - ez az, amit meg kell.

Klaipeda vonattal érkezett, és onnan át komppal a Kur-földnyelv. Helyüket a pihenés, úgy döntött, egy kisváros

ahol csak 720 ember él. Mi található a Hotel „Kuršių Kiemas”

A Kur-földnyelv

és azonnal úgy döntött, hogy vizsgálja meg a területet. A vacsora után az étteremben a Villa „Flora”, mentünk a tengerbe. A tenger vezetett az út az erdőn át, meg kellett járni mintegy 1,5 km. Útközben legyőzte enyhe emelkedés, majd fürgén le a hegyről. Szélei mentén az út vannak padok, ahol a pihenni, de a gyerekek szerették, hogy üljön a nagy tuskók a pálya szélén. Meg kell jegyezni, hogy az erdőben sétálni, egyértelműen érezhető az illata tűlevelek és gyanta. Sea közelítés érezte messziről - nem láttam, de hallottam a friss tengeri szellő. Szinte a tengeren nem nőnek a hagyományos és a hegyi fenyők - ezek hosszú tűk és ezek több mint egy bokor.

Alattuk nőnek a kis sárga virágok, amelyben, ahogy azt később kiderült, a lé mérgező.

Itt van a Balti-tengeren. Szürke hullámok, fehér homok.

A Kur-földnyelv

Meg kell jegyezni, hogy a strand Juodkrante átadta Kék zászló. Minden nyilvános terek (hát, tudja, mire gondolok) - bár szerényen, de bezuperchno ügyes. Nem törmeléket.

Közvetlenül a tengerparton hűvös, mi luxuriated a homokban a dűnék, egy kis „rookeries”. Még a kerítés szőtt.

A következő napon, ráadásul egy séta a tenger, meglátogattuk a Hill boszorkányok. Közben séta Juodkrante kíváncsiak voltunk ebben index:

A Kur-földnyelv

Kiderült, hogy az utca túloldalán a vízparton - Mountain Raganu (Kiki).

A 1979-1981 gg. Nyáron népművészek egész Litvánia faragott tölgyfa mintegy 80 darab, a téma a népmesék és legend.Pozdnee kiállítás feltöltik az új szobrok: hinta, csúszda és padok.

Ezek található benne egy árnyas erdőben a kanyargós utak és ábrázolja ezeket boszorkányok, ördögök, sárkányok és más karakterek.
A bejáratnál a találkozások:

A Kur-földnyelv

A gyerekek el voltak ragadtatva. Nem megy, és futott egy szobor a másikra. Lovaglás egy hinta, ül faragott trónok, még megpróbált lovagolni egy fából készült hullámvasút. A szobrok nagyon szokatlan, és sok közülük. Íme néhány közülük. A fénykép nem nagyon, mert A kamera még mindig nem digitális, film, majd digitalizált.

Miután egy ilyen aktív járás akart snack. Kávézók Juodkrante kényelmes, az étel jó. Nyugodtan ülni várja vacsorára a fiúk kemény volt, és azok, kávézók, aki szintén egy játszótér, lehetőség nyílt. Ott vannak a földön, és menj. Ültünk és csendesen beszélgettek, és a gyerekek nem sújtja nekünk végtelen „Nos, mikor?”.

Most sétáltunk Kushskogo öbölben, ahol a hattyúk.

A Kur-földnyelv

És ezeket a képeket én csak lenyűgözött.

A vízparton - a pálya gyalogosok és kerékpárosok számára. Kerékpárok lehet biztonságosan venni a bérleti, hanem később, és kihasználtuk. És a vízparton park kő szobrok.

Itt az egyik ezek közül

A Kur-földnyelv

A Kur Lagoon úszni nem elfogadott. Vannak halászat. Még a bejáratnál, hogy Juodkrante által Nida Itt beállítható annyira szokatlan hal, készült pólusok és hálózatok. Eye - egy úszó. Tail - származó dvuhruchnyh ittak. Mestere az emberek fanatziey. Nagyon szerettük a halat! És nem messze tőle szárított halászati ​​eszközöket.

Az a tény, hogy tamoshenogo emberek fantáziáját, és esze mind jól látjuk, ismételten. Itt az első példa

és itt a második

A Kur-földnyelv

Ahogy egy ilyen hinta? Első pillantásra semmi szokatlan chtoo nem az - egyszerű, fából készült hinta. És itt-ott! Nézd meg közelről - látható egy fokkal túlnyúló napló? Anyaguk különböző emberek lovagolni. súlyát. A fiúk a különbség évesen 6 éves lehet lovagolni a segítségünk nélkül! Csak meg kell ülni rendesen. És mégis!

Ha leteszi a ház körül, mint sütjük fa (és minden gazda saját!) Ez azt jelenti, hogy az értékesítés a füstölt hal. A házigazdák egy hűtőszekrény kirakat. Gyere és választani. És akkor ott csak nem - az sügér a angolna. Legfrissebb halat, még a délelőtt pedig plyvala az Öböl. Mi is füstölt angolna íze van! Ízletes - egy szót sem!

Házak ápolt palisadnichki - mindkét kép

A Kur-földnyelv

Közel Juodkrante felé Nida egy kolónia kárókatonák és gémek. Mi volt a kerékpárt kölcsönözni. mert a legfiatalabb mindössze 3 éves, az egyik kerékpárok gyermekülés hátul. És mentünk. -Öböl mentén nagyon jó lépés a kerékpárutak, kényelmes és nem félek. Akkor el kellett menni az út szélén. És én még mindig a lovas, nem volt ilyen félelem - az én kedves anyám. By seprőgépek, megelőzve a férje egy finom, a közepén a legidősebb, aki csak 9 éves, itt vagyok. De eljutottam! Kerékpár egyszerűen mellé a megfigyelő fedélzeten lépcsőn, remélve, hogy az őszinteség mások. Felmentünk az emeletre. Fent a platform - a tető. Kezdetben ez okozott nekünk zavarba - miért? De amikor a következő repülő izmos kormorán, egyszerre világossá vált. Ahhoz, hogy valaki a semmi leesett.
A kormoránok fészkelnek fák tetején, és fészket raknak gém mellett - az oldalsó ágak fenyők. Európában ez az egyik legnagyobb telepek ezeket a madarakat. De a lehangoló táj! Pines majdnem fehér. Ők viszont a fehéret madárürülék. Egyes fák száraz. Nagyon sajnálom!

A szomszédban nálunk, egyszer láttam egy stand tájékoztatást dendrológiai nyomvonalat. Kíváncsiak voltunk, és ment át rajta. Hossza -1600 m. Annak ellenére, hogy a bírság csak 3 éves, azt nem hagyta abba. Nem található a régi erdő. Sétáltunk egy fülkében, hogy egy másik, a jeleket, csak kívánó, hogy minden információ a litván és angol nyelven. Valami érteni, amit nem nagyon. De még mindig ment szépen. Minden elégedettek voltak.

Között Nida és Juodkrantė van szürke dűnék. Több hívják őket halott. Mint ilyen, nincs nyilvános buszmegálló közelében ezek dűnék, de a vezető nem tagadta minket, és átvette a visszavezető utat. Átadás a zöldterületek magáról a sivatagi úton. A hűvös szél a tenger itt nem éri el a perzselő nap és a szürke homok. Az egyik legmagasabb dűnék és a tenger tiszta, és a Kur-lagúna. Ön nem tud egy képet a kár. Nagyon szép!

Juodkrante van a középső része litván Kurshskaya köpött között Nida és Smiltene (falu, ami lesz fölé Klaipeda komp). Tehát lovagolni a buszon, hogy Nida hogy Smiltene, csak fél óra. Nagyon kényelmes.

Amikor megtudta, hogy az északi része a nyárson egy tengeri múzeum és akvárium dolphinarium, mi, természetesen, odamentem. Után megy a mólón, a cél a busz a sétányon kínálják a tengeri hajók (ahol lehet mászni, hogy a fiúk is tette)

A Kur-földnyelv

Láttunk egy delfin. Azáltal, jegyvásárlás a következő teljesítmény, mentünk a Tengerészeti Múzeum és Akvárium.

A Tengerészeti Múzeum található a tenger erőd a 19. században, amelynek célja az volt, hogy megvédje Klaipeda. A központi erőd most egy akvárium. Ezt veszi körül szabadtéri medencével pecsétek és oroszlánfókák. Mintegy minden medence írott menetrend állatok etetésére. Ez egy igazi kis cirkusz. A gyerekek nagyon megörültek, amikor az illető hangok és halat dobnak.

Nida, mi is ment a buszon. Menetrend van írva a buszmegállóban, a busz megérkezett pontosan leírt. Fél óra menni. Nida - a legnagyobb település a litván része a Kur-földnyelv. Van 1500 ember él. A város megőrizte ősi halászati ​​építészet.

A Kur-földnyelv

A hagyomány szerint, az épület festett barna, vörös vagy kék színű, és dísztárgyak - fehér vagy kék. A házakat szalmával borított.

Azért jöttünk, hogy az evangélikus egyház

Mellette, a régi temetőben, a sírok egyedülállóak ezeken a helyeken sírkövek - krikshty. Vágták a fáról, és elhelyezni a lába az elhunyt. Ezek nagyon érdekes alakú, faragott dísztárgyak.

Bementünk és a Amber Múzeum. Az ablak az épület oldalán volt egy gép borostyán. Időszakonként a mester leül, és megmutatja, hogyan kell ezt csinálni. A múzeumban galériáját csak nem volt borostyán - az tejfehér fekete, egyszerű és különböző zárványok.

És a következő látogatás Nida megmásztuk a dűne Parnidis.

A Kur-földnyelv

Ahogy sétáltunk, azt nem szüntette meg a zöld telepítések, pulóverek és kabátok, de amikor mentünk a dűne is - rájöttünk, hogy ez természetes sivatagban! Homok és a nap! Levette a cipőjét, és lecsupaszított T-shirt. Micsoda izgalom a fehér forró homok járni mezítláb!

Dyuny- magassága 52 m. A tetején a dűne, ahol másztunk, látható volt és a Balti-tenger és a Kur-lagúna. Nézd ugyanabban az irányban - szilárd Sands, druguyu- fenyő. Általában az a hely érdekes.

Amikor lement, észrevettük között homok finom ibolya. Hogyan éli túl az ilyen körülmények között? Riddle!

A Kur-földnyelv

Mint írtam az elején, hogy Klaipėda a Kur-földnyelv és vissza, meg kell hajózni a komp, azaz félóránként.

Klaipeda lett litván város csak 1923-ban, ezt megelőzően nem volt a német város Memel által alapított német ordenomv 13. században. És a német befolyás nyilvánvaló a megjelenése a városban. Az Old Klaipeda mintegy 20 favázas házak, tipikus német.

A terület előtt a Dráma Színház - a központi tér a város

Körül a régi város felvonóhíd. Bridge - Bridge Birzhos

szép házban egy öböl ablak

Az utcán Lepu (Linden) - az egyik legfontosabb a város utcáin - egy csomó más látnivalók: a posta a 19. század, művészeti galéria, múzeum óra. Óra Múzeum található egy gyönyörű, 19. századi kúriában. Belül néhány óra csak nem - és a víz, és a tűz, és a homok és a nap, stb különböző modellek.

A múzeum mellett (számára) A fennmaradó része a park. A zárt udvar park

szokatlan napóra

Klaipeda - egy hangulatos város, kellemes, minden tekintetben. Mivel az egész Kur-földnyelv és annak lakóit.

Általában utazik az emlékeinkben még csak a pozitív érzelmek és kellemes emlékeket. És mi más van szükség?