a halászat jelentés

Abban a pillanatban én vagyok egy kis pihenés partján Bukhtarma Hamir és folyók. Mint mondják: - látogatás egy tündérmese. A srácok itt szervezett kulturális ünnep a családok, a húgom barátja hajtott egy kényelmes házat a parton a tározó Bukhtarma bennünket, kihasználva a vendéglátást, hengerelt 4 napon három család.

Egy kis odafigyelés feleségeikkel és gyermekeikkel, siettem gyerekkori barátja Dennis, hogy a díj a víz. Egy helyen, erősen viszkető! Emlékek a fiatalok folyamatosan termelő halászat nem engedélyezett pihenni, mi „psihanuli a posyariku”, és elment a sziget a kristálytiszta víz kék árnyalat.

Hihetetlen számú sirályok, kárókatonák közvetve megerősíti a bizalmat a féktelen csípős, de obkidav minden svalchiki megye csipetnyi jelenlétében egy ragadozó, nem találtuk meg.

a halászat jelentés

A szakács leves a folyón a víz volt a célja az első napon tartózkodás, ezért úgy dönt, hogy változtatni a helyét és halászati ​​módszer. A szépség a hegyvidéki terep arra, hogy mindig megtalálja Zatyshok ahol a szél nem zavarja halászat. Költöztünk egy pár kilométert gorochku és bujkál a nád. Félretesszük fonás, konfigurálható téli horgászbot a fedélzeten.

Denis felszabadítja a ráz a vízbe, de nem találtam az alsó, „Chet nem érti az a hit, vagy mi?” udilku megfeszíti a tetején. Opa! Sorozhka már régóta a horogra.

Követve az azonos helyzetben történik velem. Hal a hajó alatti csak hemzsegnek a kár, hogy a fényképezőgép nem tud fókuszálni a krasoten. Körülbelül 200-300 állatok elszállítását alattunk, távolodik a kézlegyintéssel alatt végigsöpör és csillogó a nap ezüst. Ez az álom minden horgász! És milyen öröm látni, hogy mi történik a víz alatt a saját szemével íme ráz süllyedni kezdett. sorozhka repült egy, kettő, három. és itt az ideje vyvazhivat. Nem rassusolivany falatok és homályos, minden világos! Bottom találtunk körülbelül 15 percig, amikor egy hatalmas nyáj hal eltűnt, hirtelen, ahogy megjelent.

Minden csendes volt. Megérintettem az alján a sablont (ez 4,5 méter), elkezdtem fokozatosan le, és kapott egy bólintással kanyarban alatta amikor ostor téli horgászbotot kirepült a dokkoló nyél lyuk.

Karas! Ilyen egy jó ponty.

a halászat jelentés

Ennél úgy döntöttünk, hogy rendezze le, és menj készíteni Ushitsa. Horgászat húsz perc elég volt ahhoz, hogy készítsen egy két füles 13 fő.

Az idő nagy részében mi pihentünk család vett a víz a késő délután, így nem volt olyan meleg a víz. Tanított a gyerekek a halakra.

És egy kicsit szórakozott.

a halászat jelentés

Across sorozhka, keszeg, ide, sügér, Peled

volt egy pár nyugdíjazások csuka pergetett, de a fő fogás maradt itt, mint háromdimenziós sorozhka,

amely érkezéskor vált megőrzi. Sokatmondó, a hal jobban reagáltak a féreg felét.

Köszönjük Tim és Lola a vendéglátást. Cottage elegáns: meleg víz, szauna, füstölő, grill, teljesen tele konyha, barátságos szomszédok, hogy a gyerekek lovagolni egy quad és félelmetes kék tenger!

a halászat jelentés

Szeretném, ha minden a horgászat! NHNCH.

PS. Ha az időjárás nem okozott csalódást, folytatta.