Szabadidő központok migee benyomásaim - rafting

· Először is élek a közelben

· Másodszor, a terep könnyű a víz típusú nyaralást

· Harmadszor, megengedheti magának

· És a végén minden, a szépség, az ilyen programot sziklák, sziget közepén a folyó, viharos zúgó, kanyargós folyómeder ... Általában minden, hogy szeretek enni is!

Szabadidő központok migee benyomásaim - rafting

Persze, értem, hogy az emberek különböző kedvezmények a tény, hogy a szeretet számomra, nem egészen tetszik. Általában sört egy csésze teát, vagy csak umostites vissza, míg én miattad során ügyek, ami történt velem a múlt nyáron, és remélem, nem lesz ebben az évben.

Szabadidő központok Migee - mertem utazni

Korábban Migee Voltam egy halászati ​​út nyárson ment ott, de a rafting, ez újdonság volt. Gyorsan körülbelül gyapjú internet megtudtam, hogy meg kell, hogy vigyen magával és kezdje el gyűjteni. A reggel hat órakor, amikor a nap kezdett csak felállni, és én már a lábam, hallottam a csengő gyűrűt. Nos, azt hiszem, te találtad ki áll az ajtó előtt. Tehát egy óra után utazás egy álmos mód és kémkedett a kocsi ablakán, hogy megcsodálják a természetes szépségét ezen a területen, megvan a cél.

Finom kebab füst))

- Kell valami rágni. Ez az első gondolat, hogy eljött hozzám után néhány friss levegőt, a táborunk.

Csak a kezemet belenyúlt a zsákba a stratégiai tartalékok formájában szendvicsek, hallottam a legcsodálatosabb szó, hogy lehet hallani abban az időben: „A reggeli lesz 20 perc.” Azt követően ezt a kifejezést, rájöttem, hogy én kezdik tetszik ez a nyaralás.

Töltse ki a gyomor dump mindenféle nyalánkság, emlékszem saláták, burgonya a tűz és myasko I raznezhilsya on, még kissé fűtővíz, V Lezhebochil én nem tartott sokáig, mert a közelebb délben is megkeresték az oktató, és elkezdte gyűjteni az első utasítást. Meghallgatása után egy előadást a biztonság, a viselkedési szabályokat, a víz, és a feladatokat, amelyek az egyes csapat tagja, elkezdtük a második része a magyarázatot, de a víz. Persze, rövidnadrágban és cipők a tutaj nem engedélyezett. Fogadása kabátok, sisakot és elkezdtünk egy közeli ismerős a hajó, amely az volt, hogy utazni. Nem fogom untatni a részleteket, csak annyit, hogy az oktató, amire szüksége van!

Az első rafting a Bug és a vihar az érzelmek előfordulását

Szabadidő központok migee benyomásaim - rafting

Az első vadvízi evezés, cool!

Ezt követően a kapott pozitív töltés visszatérünk a táborba, ahol szűk ebéd finom ételeket főzött a tűzben (nyárs, burgonya, fül), és az óra csendes nyugodt. Napozzon, úgy döntöttünk, hogy ne hagyja abba a minap a padló járását, és elment a kőbánya, ahol estig úszni a kristálytiszta vízben.

A falu MIG éjszakán szabadban

Üdülőközpont ahol pihent egy teljes körű szolgáltatást, ezért kellett a választás: menj a hotel minden kényelmi vagy pitch sátor és tölteni az éjszakát a tiszta, csillagos ég. Az igazat megvallva, ragaszkodott a kényelmes ágy, TV, hűtőszekrény és mini bár, de mivel az ünnepek alatt is megismertem egy pár lány Kijev, akik támogatói az éjszakát az éjszakai ég, persze, az én választásom gyorsan megváltozott. Csaknem két éjszaka ültünk a tábortűz körül, gyógynövények történetek, nevetett, ivott port sült burgonyával és hallgatta a sír békák. Miután egy nagy éjszakát, mind járt sátraikat, és ha nem a szúnyogok volna békésen aludt. Az egyetlen dolog, ami hagyott negatív benyomást voltak a rovarok, és mindezt az a tény, hogy nem vettem semmilyen védelmet tőlük.

Kiváló cég egy ...

Még két napig pihentünk a Migee üdülőtelepen, és sajnos azóta elhagyta őt, de csak fizikailag, az emlékek van, mint a turizmus és rafting marad örökre. És mit akarsz ...