Golden Horseshoe - Olesk-Pidhirtsi - Zoloshiv - Lions - a város templomok és kávézók - rv3aca honlapja

"Golden Horseshoe" - Olesk-Pidhirtsi-Zoloshiv

Annak ellenére, hogy a tegnapi hosszú séta a nap, a reggel 7 órakor kezdődött. Miféle rendetlenség? Nyolc órát, mielőtt megpróbálja meggyőzni magam, hogy újra elaludni, de minden erőfeszítésük hiábavaló felébreszteni Sasha sajnálom - még emelkedik feltérképezték a 9, így vegye fel a könyvet.

Hajtogatva hátizsák kabátok, esernyők, útmutató és térkép Lviv, útnak. 10:15 egy kisbusz, már nincs itt az ideje - az órát 9:50, de 10:55 - abban az időben, ismét figyelmen kívül hagyva a tömegközlekedés - a legjobb ismét megy át a városon. Időjárás kívül csodálatos - a nap és nagyon meleg. A negyedik, egy nap megy le a közepén: Ivan Franko Street Dóm tér, majd galíciai közterületi emlékmű Prince Danilo Galicki tér, a hotel „George”, Adam Mickiewicz tér, a Szabadság sugárút közelében emlékművet Tarasz Sevcsenko Operaház, és több már a térképen, hogy a terület a Szent Theodore útközben is szerezni kártya Lviv régióban.

Mert minibuszok jönnek 25 perccel az indulás előtt. Bár van egy időben, mi bontakozik ki a térképen a terület. Igen, „nincs messze” van szó hat kilométerre nyolc, becslésünk szerint. Ez a távolság gyalog fogjuk legyőzni, ha valami, de Zolochiva származó Pidhirtsi - kilométernél 20. Ott, mint valamiféle ösvény fut, elkapni semmit. Tól Zlochiva hogy Peremyshlyane további 20 km-re, hanem a Zlochiva pontosan gyalogos busz Lviv, de hogyan lehet kijutni a Peremyshlyany Lviv - nem ismert. Oké, tájékozódni a helyszínen.

Az út a Olesko vesz 1,5 óra. Valahol a Bousquet egy kisbusz betöltött több helyi lakosok, és kezdik tanulni az ukrán nyelvet merítéssel. Azonban, mivel a beszéd kezeli, hogy megragad a „nem tudás”, minden mást tekintik egyetlen végtelen folyam a szavak (hi). Röviddel megjelenő jelek „Olesko”, és egy kicsit később a hegyen értesítést és a vár is. buszsofőr jelentette, hogy „turista megy oda.”

Kimegyünk a friss levegőre a busz. Igen, ebben az időjárás jobb feküdni a tenger (hi). Az út a vár jeleit mutatják, de elég nehéz eltévedni - a vár, és így jól látható.

Így látjuk a Olesko Castle - egy emlékmű építészeti, történelmi tartja XIII-XVIII században. A XIV században volt egy hatalmas ősi vár. A XV-XVI században, a vár rezidenciája lett mágnások és átépítették az olasz reneszánsz stílusban 1620-ban. 1629-ben született a király Jan III Sobieski, később itt élt, és egy gyűjtemény a műalkotások. A XVIII században a vár tartozott a család Rzewuski. A várat helyreállították alatt 1965-1975.

Kiderült jegypénztár bejáratánál található a múzeum. Jegyet, és ezzel egyidejűleg Sasha érdekli, hogyan jutunk el a vár Pidhirtsi. A pénztáros azt mondja, hogy meg kell, hogy a Lviv-Kijev autópálya mentén, amit hajtott, hogy a pálya Zoloche majd mozgatni. Kitűnő, csak meg kell találni a járművet. Például egy taxi.

Addig fogjuk ellenőrizni a zárat. szinte semmi sem maradt a díszítés - néhány helyen festett üvegablakok maradt. A vár járni több csoport egy útmutató, de az ukrán és a lengyel. Az egyik szobában nekünk a fiatalember, és azon tűnődött, nem pedig Lengyelországban azt. Látható Sasha vette át a lengyel gyökerei (hi).

Miután egy séta a kastély megyünk külseje körül a várat, és próbálja meg, hogy Pidhirtsi Castle. Nem látható. Napozzon körülbelül 10 percig a padon, és ahhoz, hogy élvezze a kilátást a hegyre, úgy döntünk, hogy folytatjuk utunkat.

A kilépés a vár is megér egy pár lengyel turistabuszok. Sasha kínál kérni, talán mennek Pidhirtsi vár és megragad egy pár turista mentén. Itt végül jól jön az angol nyelv ismerete. Sajnos, ők csak ott. Mindenesetre, a parkolóban nézünk ki semmit hasonlít egy taxi. És itt hiba. Útközben a kastély parkoló taxi is számoltak, ezért úgy dönt, hogy az autópályán - biztos, hogy bárki is egyetértenek abban, hogy dobja számunkra. A végén, ez az út út busz „Lviv-Brody vezeték”, amely minden bizonnyal fog dobni minket az út Zoloshiv.

Tehát, a perzselő nap, mi felé mozdult el az út Zolochev. 40 percen belül utunk nem vagyunk valami, ami nem ültetett, a szavazás nem fog megállni egy autó. Mi azonban elhaladt egy idegen autó, vagy feltöltsék a tetején a dolgokat, és a család a „Lada” és „A kozákok”, és nem álltunk elvileg kamionosok. Hogy a forma volt teljesen fizetésképtelen, hogy mi tűnt nagyon fenyegető (hi).

Amikor egy térképet a célunk továbbra is félig, szedtünk fel egy taxi „Lviv-Brody vezeték.” A vezető, hogy jó úton haladunk, hogy Zolochev, mi volt az ülések. 10 perc múlva vettem észre a távolban a célunk - Pidhirtsi vár, és 500 méterre egy mutatót a „Pidgirtsi - 2 km, a” felirattal. Azonnal elhatározta, hogy elhagyja, a vezető motyogott valami ilyesmi, és nem kell mondanom, vettünk egy 1 oz. és elköltöztünk az első a vár fölé emelkedő.

Szerint tájak körülöttünk - Moszkva külvárosában. 30 perc múlva jön a hegy lábánál a vár. Készíts egy kis pihenő, és elkezd emelkedni fel a hegyre, hogy a célunk, amely most rejtve van előlünk fákat, de az út, mint egy, így reméljük, hogy mi megy a helyes irányba. 15 perccel később Pidhirtsi Castle vették minket a vihar. Nem voltunk az egyetlen vendégek - a vár körül járt turistacsoportok. Csak azokat az embereket hajtott fel a várhoz vezető úton, és jön a központi sugárútján, és nem egy hegyi kecske van valahol az oldalán a fa (hi).

15 perc múlva kimerült ül a pavilonban - itt van, a mozgásszegény életmód! Előttünk Pohoretsky zár, például az építészet, a késő reneszánsz-ben épült, 1635-1640 években, és tartozott a család Rzewuski a XVIII. Együttes Castle egy palotát körülvevő falak és várárok, a Szent József templom közepén épült a XVIII században barokk stílusban és park fennmaradt a XVIII században hársak. Ellentétben Olesko vár érezte elhanyagolt és alig érezte a jelenlétét a restaurátorok. Ennek ellenére, a kapunál lóg egy emléktábla információra ráfordítási árak - 1 oz. Palace rossz állapotban van, ennek ellenére lehetséges, hogy megérintse a régi falak, és viszket egy sétát a régi lépcsők és erkélyek, és élvezze a lenyűgöző kilátás nyílik a hegyre.

Mi végigvezet a mész sugárúton - a vár messziről, amíg sokkal jobban néz ki, mint a közelben. Most el kell döntenünk azt a kérdést, hogy hogyan lehet eljutni Zolochiva. A bejáratnál a vár találunk megáll az emberek. Kérdezd meg, hogyan lehet eljutni Zolochiva. Mi a válasz, hogy most egy kisbusz. Csodálatos! Várjuk!

10 perc elteltével taxi érkezik. A bejáratnál két lány és egy srác érdekel Zlochive zár. Ok, hadd tartsa őket, bár találni az előző zár nem volt probléma, a hegyek voltak feltűnő. 20 percen vagyunk Zlochive. Hamar megtanulják, hogy milyen gyakran utazik a városi busz, azt mondják, hogy minden 20 percben. Pár perc még gondoltam, hogy mit kell tennie az első - enni, vagy látogasson el a várat, de az idő az óra (körülbelül 20 perc öt) hajlamosak azt gondolni, hogy az első zár - munkaidő Podgoretskii vár akár 5 órán keresztül, alig különbözik itt.

Kezdjük, hogy utolérjék a trió: sikerült elszakadni, amíg meg nem találjuk meg az összes kérdést. Először is bátran megy előre, és azután előttünk. Nincs jele a zár első látásra. Itt az ideje, hogy működjenek együtt a helyi lakosság. Ahead lásd nagyi, jönnek és kérdezik, és ahol a vár itt. Ez az első alkalom találkozunk teljesen oroszul.

A vár érkezünk időben - 20 perc, akkor zár. Nem meglepő, hogy nem vettük észre, hogy - az összes épület a vár nem a hegyen, hanem védi a magas halmok. Zoloshiv Castle-ben épült a 30-as években a XVII században, mint a citadella bástyák és egyértelműen Sobieski és Radziwills a XVII-XVIII században. A kastély szinte semmi sem maradt, csak a kapu és a várfal, de jól megőrzött és a Kínai Nagy paloták. Helyreállítása a kínai Palace majdnem kész, legalábbis kívülről, de ez nem engedélyezett, de a nagy kastély a nyilvánosság számára nyitott, abban a pillanatban van egy kiállítás szentelt az áldozatok az egykori itt a második világháború idején koncentrációs táborban.

Ezen a jártasságot a Lviv régióban végződik zárak. Megismertük a három zár alkotó úgynevezett „Golden Horseshoe”. Vacsora előtt Lviv, akkor nem élnek, így összeesik az első helyi autóbusz-állomás étterem étkezés közben. Én nem most elhagyott bébi elefánt, töltött bárány, töltött kacsával töltött garnélarák. Belseje az étterem hasonlít egy étteremben minden nap a 70-es években a múlt század - a legjobb szovjet hagyományokat. Sasha emlékszik a rossz étkezési élményt az ebédlőben, a város Pechora, de a vágy, és erőt, hogy néznek ki, különösen mást többé. A pincérnő hozza a menüt, de aztán felolvasta listáját mi áll rendelkezésre. Ez nem Rio de Zhaynero (hi). Álmaim leves, úgy tűnik, nem lesz. Bezrybe borschok krutonnal - borscs. Reméljük, hogy borschok - ez ugyanaz a levest, csak egy kis (hi). A második Sasha megrendelések gombócokat, és sült krumplival. Várva a megrendelt, akkor vajon miért nem hoztunk a kanalat, hogy borschka, és úgy gondolom, hogy a sült nem igazán egy darab sült hús és hús szeletek mártással. A fenébe, mindig elfelejtem, hogy ez (hi).

Borschok kiderül, a húslevest, és szolgált nekünk a körökben. Ezért nem nyújtott kanál (hi). Annak ellenére, hogy valamennyi aggályt Sashka, étel elég tisztességes, részletekben nagyok és sült burgonyával - minden túl dicséret: ez sült krumpli, mint a hagyományos krumpli, és őt annyira, hogy még nem tudom befejezni eszik minden! Miután egy ilyen étkezés nem volt szükség vacsora (hi). Kávé dönt, hogy elhagyja a Lvov - megy egy örmény kávézó.

Ezt követően, már csak meg kell mozgatni magát egy kisbusz (hi). Várva a távozását a busz, azt vesszük észre, taxi elé, és egy csomó szabad gép. Ó, igen, ha tudtuk, hogy Zolochive olyan jól a közlekedés, akkor kezdték el túra innen, majd volna, taxival.

Az út Sasha megy aludni, és nézem az út (amit a dombok és mezők hasonlítanak pusztai Krím), és megemészteni a napi benyomások.

Valahol Egy óra ültetett a város szélén - a végén az utca Lychakivska. A tehetetlenség kezd elmozdulni a város központjában, séta a folyamat nehéz. Megpróbáljuk kitalálni, hogy mi köze van az esti - akár a kávét, és most megy a hotel, vagy, hogy a szálloda most dobja a dolgokat, és megy az esti kávét. Meghallgatása után a test, megértjük, hogy ha lesz egy vízszintes helyzetbe, majd húzza sehol ma már nem minden áron, így tovább. Szintén a kézikönyv egy külön út „Lychakov”, hogy az út a központba, akkor felfedezni néhány érdekes templomok.

Elhaladunk a két meglévő görög katolikus templomok - a Szent Antal-templom, amelynek építése kezdődött 1669-ben rovására Prince Vishnevetzkogo azonban az építkezés nem fejeződött be. Csak 1718-ban kezdték építeni az első új projekt. Ben szentelték 1739-ben. 1765-ben, építész Kulchytsky épült oromzat, amely a templom barokk stílusban. Alján a bejáratnál, hogy a templom a szobor a Szűz Szeplőtelen Fogantatás (Fesinger szobrász, a közepén a XVIII század), amely egy klasszikus példája a Lviv barokk. A szobor felújított 1901-ben.

Kis távol utunk hirdetmény másik gyönyörű templom, elgondolkodom hogy messziről, és Sasha megtalálja az erőt, hogy menjen egy kicsit előre, és elfog a memóriában. A templom épült 1876-1888 években a neoromán stílusban A. Zakharevich. Jelenleg a templom a templom Ivan Aranyszájú és kolostor helyiségeiben veszi Lviv Rabbiképző.

Lychakivska az utcán megy Mytnaya terület - ha, és itt már tud mindent. Nos, itt van, hogy az örmény székesegyház. Mintegy örmény kávé mi körülbelül 07:30. Sajnálatos, de működik és 19:00 óra között. Oké, menjünk keresni egy másik helyre. Opt az „olasz udvar”. A bejáratnál, hogy hallja a zenét - hegedű és gitár. Ó, ez az, amit szükség van egy jó éjszakát, még mindig van fagylalt kávéval. Szinte az összes asztal foglalt, de még mindig van számunkra.

Courtyard épült Isten tudja, mikor, zene, fagylalt, kávé, mindez felfedezésével töltött nap után a várak. Minden, én személy szerint nem kell semmit, hogy boldog legyen.

Hamarosan hozzánk a nőt, és azt mondta, hogy közel kilenc kávézóban. Mi választ, hogy igen, persze, megy össze kell gyűjteni, de ez megállít minket - csak akkor kell fizetni, úgy, hogy zárja be a pénztárgép, és mi lehet ülni, és azon túl. Aztán van még fagylalt, egy csésze kávét, és a számlát.

Nem számít, milyen jól van, és meg kell mozgatni az irányt a házat. Miután kávét és fagylaltot lesz egy kicsit könnyebb, és a hagyományos útvonalon, akkor vissza a szállodába.

Sasha küldött, hogy vizsgálja meg a szaunát, és visszatért az üzenetet, hogy mi lehet beiratkozni csak 1130. Kétséges, nem az, hogy megyünk aludni addig. Mindenesetre, mi meg a riasztást 23:20 és kezdjük a csomag egy hátizsák Sashka reggel dolgokat fog terjedni, hogy a tároló kamrába, hogy ne kösse magát kell, hogy menjen vissza a szállodába. Sokkal jobb, ha az időt, mielőtt a vonat ismét megy a városban, és nyugodt vacsora - wow végre egy normális borscs íze. Saját hátizsák még mindig velünk van - mint egy hagyományos tartály kabátok, esernyő, térképek és útikönyvek, illetve az összes holminkat kell csomagolni egy táska és egy táska. Csináljuk, de Sashka hátizsák lesz szinte elviselhetetlen.

Ezt követően, miközben egy vízszintes helyzetben, kezdjük, hogy kitaláljuk, az útvonal holnap. Az útmutató információkat továbbra is a régi erőd IX-XIII században a sziklák közelében, a falu Urich. Szinte azonnal, úgy döntöttek, hogy nem megyünk be Skole, és próbálja, hogy nézze ezeket a romokat - az ugyanabba az irányba, mint Szkole, és a térképen szinte Kárpátok ott. Ez csak nem világos, hogyan juthatunk el oda: autópálya 40 km-re kiderült, hogy lehetetlen járni, de még meg kell fogni a vonat Kijev. Általánosságban elmondható, hogy észre ötlet csak egy módon - a taxi. A kérdés az egyik - amennyiben az esélyeinket egy sikeres keresést fölé: akár striák, vagy Truszkavec. Térkép a Urich körülbelül azonos, hogy a striák, hogy Truszkavec. Fenntartjuk a döntést, amíg a reggel - megérkezik az állomásra, hogy egy pillantást, és ha van egy kisbusz Truszkavec, aztán dönteni. Egyrészt, Stryi Truszkavec a térképen nagyobb, másrészt, Truskavets - üdülőhely szanatórium város, ahol a szolgáltatás legyen a tetején, de hirtelen egy másik csoportban. Ha megyünk keresztül Stryi, de nem talál egy taxi, vagy nem lesz képes meggyőzni senkit ezt a kalandot, akkor ülj le egy kisbusz, és menjen Szkole. Ok, van egy terv.