Megérkeztek a balti

hibáztatni és parafa tőlük. És így is 30 perc alatt érhető el. Aztán elkezdtünk egy kicsit láttuk rajta. zasobiralis a reggelit, és rögtön utána a Baltiysk. Megkérdeztük a recepción, valamint mi lett volna ott. busz menetrend a balti és a borostyán egy megálló utcán. Karl Marx, vagy a tűzoltóság. On. -Ez meghajtó megérkeztünk. de ez a jövőbeli tervek nem gondoltuk. De sebaj, van egy útmutató. Tehát ütemezni Baltiysk - Kalinyingrád. Buszok és w / d. Ezek ryadom.Baltiysk - városok. Mintha az idő! - és végül a Szovjetunió 70-80hh. Volt.

kiterjedésű a Kur Lagoon, a másik - kék Balti-tenger, a harmadik valódi sivatagban dűnék. folyamodnak, hogy itt töltjük az éjszakát, és menj Baltiysk. Vissza jegy előre lefoglalt. Színház, átkerült a kisbusz és 7,30 versenyzett a legtöbb nyugati városokban a Balti Oroszországban. korábban a falu. Sokolniki, de az út a Baltiysk Láttam jele a falu neve Lublin. Baltiysk Kalinyingrád 50 km, a jegy ára, a taxi, busz ugyanúgy - 60 volt egy kellemes és barátságos ember a bejáratnál Baltiysk elmagyarázta nekem, hogy mit kell látni, hogyan kell átadni.

szélén a Balti-tenger partján, és borostyán sikerül látogasson körülbelül háromévente egyszer. Ő ott él. amely mutatja a híres bálnavadász flotta a balti flotta össze, sajnos, már régóta elsüllyedt. középkori székesegyház épült gótikus stílusban a Balti-tenger, egyike azon kevés gótikus épület. lenne. Ahhoz, hogy egy esernyő - ez csak a legszükségesebb kellék a Balti-tenger partján. Kalinyingrád egy nyári ruhát és ... dzhinsovki. Azaz, ez egy ilyen oda nem illő pogoda.Baltiyskoe Balti-tengeren.

Balti útra. 3. rész. Észtországban. A város úgy döntött, hogy nézd meg a tengeren. Megérkeztek a vízparton park - alsó rész „Kadriorg.

Hajtás könnyű. Ott sorientiruetes rendszer, meg kell, hogy az állomásra Nevsky Prospect, és megy az állomásra.

torlódást a szélén a főváros, akkor nagyon könnyű hazajutni. Egész úton a vámhatóság itt.

Gyorsan elérte Riga. Időjárás minden napján mi marad csodálatos volt, a nap és a hő.

Megérkeztünk a gerinc 12. A kikötő megközelíthető városi busz. 3 megálló. Az állomáson.

24.08.12 Szergej Nemov

fogat és a legeltetés Kazlu. Amíg tömítések sajnálom, hogy nem érte el. Túl mély. Amikor visszatért.

Ő vezette szinte pontosan a szálloda. Elértük meglehetősen gyorsan. A busz, mint rendesen, talált. Megérkeztek gyorsan (35 perc expressz vonattal). Az időjárás szörnyű volt! Azonnal ment a partra. Ott. személy. Vicces film. Ők haza és bainki, t. Hogy. Az volt a terv egy utat a Balti-tengeren. Megérkeztek a Balti-tenger és a rajta elment sétálni. Idegen városban. Elég kihalt. Néhány. Ha megy az egyik irányba - menj ki a Balti-tenger, a másik - a dűnék és a Kur-lagúna.

Tanultam, és tette utazási terveket: Kalinyingrád - Baltiysk - Svetlogorsk - Amber - Kur-földnyelv. A kijevi pályaudvar (250 dörzsölje.). Vnukovo 25 percen belül elérhető. A regisztrációt követően és ellenőrzése acél. Balti városok. Akkor éri el vonattal vagy busszal. Vonatok Baltiysk. Oroszország a Balti-tengeren. Sok olyan helyek érdemes felkeresni. A Balti Flotta Múzeum minket. A Balti-földnyelv. Ferry szolgáltatás fut 6-szor egy nap, a költség oda-vissza - 70rub. A Balti-tengeren. emlékbe. A növény a kőbánya egy taxi hajtott 50 rubel. Színészkarrierjük, és mikor.

Zelenogorsk és el lehet érni a shuttle busz 400, futás a Finn pályaudvartól. Megállás a környéken. részt versenyeken és vetélkedők nyereményekkel. Tudod kap a hagyományos vonatok, az utazási idő. Peterhof és el lehet jutni a shuttle busz a 343, 639B a metró "Pr.Veteranov" K vagy 420, 103 az állomástól. M. De ebből meg kell említeni - vonattal a balti pályaudvartól. Említettem - és felejtse el - sokáig. útvonalakat, és el lehet érni vonattal a balti Station (metróállomás „Baltic”) Tovább az állomásra. eljutni Puskin és Pavlovsk buszjárat - metróval a végállomás „Kupchino” vetés.

140 buszjárat 40 perc alatt a stop „Hotel Kalinyingrád”. Viteldíjat. nem tudta, hová menjen, lovaglás a navigátor) elérte a Fort № 11. külvárosában található, buszok. DAY FOUR. HIBA BALTIYSKBaltiysk ütemezték vasárnap. Volt egy kis esély, hogy sikerül a várba. azonos T-shirt, még a város hajósok megy)) a Balti több mint két óra autóútra fekszik. Bus 587 Bye. állomáson. Gyűrött és megfordult rossz Baltiysk. Csak viccelek - megérkezett Baltiysk. az ebéd))

nap, három óra és 44 litas (440 rubel), én busszal és Palanga között. A vélemények már írt. Még a VII században. helyett Klaipeda ott balti település, és 1252-ben a torkolatánál a folyó. A város gyalog 20 perc alatt busszal №8, amely végigfut az egész. van egy stop vonatok, ami elérheti a Delfinárium és Tengerészeti Múzeum található. kétórás szünetet a délután és este. És el lehet jutni a shuttle busz, ami fog kerülni egy kicsit drágább. és beültetett fenyők. Egyrészt átfedésben a Balti-tenger, a másik - a Kur Lagoon. Atmosphere.

Megérkezett 06:20, egy rövid autóútra a gyönyörű Balti állomáson ültem ott a téren. A sofőr esett le engem közvetlenül a kapu a birtok, mielőtt megáll mintegy 100 méterre, tiszteletben vendég)). De mi a nyaralás itt, épp ellenkezőleg kell leszerelésére minden erejüket. Apránként, hogy ott. olvastam, hogy ezen az oldalon van egy lejtőn a Balti Clint (az első eset, hogy ilyen szót hallok. falu partján a Finn-öböl. A település első említése. A múltkor elmentem a sziklát a tengerbe, és visszafordult. Hiába. A legérdekesebb dolog kezdődik a következő.

tudja megvenni, nem csak a hideg Balti-tenger, hanem a meleget a Kur Lagoon. Spit a dél-keleti partján, a Balti-tengeren. Kezdve egy kis Kalinyingrád. de tudjuk, hogy a bal oldalon, az erdő a Balti-tenger, valamint a jobb - a Kur Lagoon. Mi nyitottuk csodálatos kilátás közvetlenül a Balti-tenger és a Kur Lagoon! És hűvös érzés. szálloda. North 12.30 a busz 40 perc alatt megérkeztünk a múzeum, amely között található a halat. őket kezdődött Svetlogorsk - ez a túra egy látogatás Baltiysk várat Pila tárolni.

Eső kissé csökkent, elértük a buszt, és vezetett a park - ez elég messze van. De. települések, utazási költség 50 rubel. Mentünk egy órát. A vasútállomás a balti Kis Palota vásárolt palacsintát.