turista blog

... Egy nap, a családi tanács úgy döntött, hogy ha külföldre menni, akkor, hogy a határ ez azért van szükség, hogy az út, hogy néhány orosz (és jobb - és nem csak) városokban.

Tavaly, ily módon már átkerült a West - Bulgária (Kazan, Moszkva és Odessza). Mi - ez én vagyok a férje, lánya és 1206 éves fia. Az utalványok kerültek beszerzésre segítségével a bolgár utazási társaság „ASTREL” és a fizetett előre az interneten keresztül; mint mindnyájan kéznél w / jegyek és másolatait jegyet a buszon. Utazunk kizárólag út miatt aerophobia és skoromnogo költségvetési skálán utazással kapcsolatos a vágy egyszer látni, amennyire csak lehetséges.

Kazan + Moszkva

Szurgut Kazan, mentünk a rekesz nagyon kényelmes autó. Mi négy kupé teljesen áll a rendelkezésünkre, hogy megy a tőke a Tatár 35 óra - ez az utazás alig unalmas. Kazan érkeztünk kora reggel; Mi voltunk a napon az Universiade. Az a tény, hogy a város valami folyik, egyértelmű volt, a rengeteg külföldi (nagyon aranyos koreaiak például adtak a gyerekek matricákat a szimbólumok a jövőbeni események Korea), és az orosz önkéntesek öltözött egy speciális formája, és segítőkészen nyújtó sport relikviákat vagy csak szórakozni hullámzó pipidastrami.

By the way, az állomás mellett, az utcán Rustem Yakhina elég tisztességes „Good room” ahol lehet enni, ízletes és olcsó étel.

turista blog

Tekintettel a Kazan Kreml egy kilátó. A vízparton - szentelt rendezvények Universiade

Amit látni Kazan? Mi már évek óta 10:00 - elég volt, hogy megismerjék a Kazan Kreml és séta Kazan Arbat (lehet fogni egy buszos városnézés a város).

A zajos és zsúfolt Kazan Arbat (Bauman Street), továbbá a Szent Miklós-templom és a legmagasabb a harangtorony a Vízkereszt székesegyház (ahol operaénekesnő Fjodor Chaliapin egykor megkeresztelkedett), ott is sok kis „leletek”, „nulla” kilométer, visszaszámol a távolságot különböző részein a világ, stilizált edző Katalin II, és még „igazi indiánok”. By the way, pontosan ugyanazt indiánok pár nappal már láttuk Odessa (!).

Moszkva + Odessa

Éjszakai Moszkva, aludtunk nélküli vonatot a hátsó lábak. By the way, köszönhetően az Universiade, a vasútállomáson Kazan megjelent felvonók: Rise az átmeneti híd, majd menj le a platform szükséges akkor - nagyon kényelmes.

turista blog

Odesszában, mi maradt egy nap az úton „van”, és egy hétig, a mozgó hátsó: persze, van valami, hogy emlékezzen, és beszélni a városban. Azonban a legutóbbi események fényében eddig nem világos, hogy az orosz turisták ebben kikötőváros rohanás. Ezért Odessa része utunk, én nem hiányzik (nagyon remélem, hogy tudok visszatérni erre a témára a közeljövőben).

Csak azt tudom mondani, hogy az odesszai mi nem maradt a szállodában és apartmanok (első alkalommal - egy stúdióban, a második - a hálószobában). Mindkettő közel Deribasovskaya. Mi lefoglalt és kifizetett egy házat airbnb.ru rendszerben. Kényelmes, nem drága, és nincs átfedés, a tulajdonosok az emberek elég megfelelő és barátságos.

Odessa + Varna

Busz Odesszától Várna 18 óra: elindultunk egy órakor megérkezett a buszpályaudvar Varna hatkor reggel.

turista blog

Őszintén, körülbelül 18 óra, tanultam csak Odesszában (őszintén hiszik, hogy a nyolc elég lesz), csak nem adja meg, és a férje, aki foglalkozott a jegyvásárlás, úgy döntöttem, hogy nem árt. Azonban az út nem volt rettenetesen fárasztó; legkönnyebben költözött gyermekeivel - aludtak a buszon nyugodtan. Nálunk Mentem egy másik csoportja a hallgatók, így a kifejezetten gyermekek számára félúton bemutató rajzfilmeket. És az egész román területen (kivéve közvetlenül Ukrajna és Bulgária, a busz áthalad Románia és Moldova), a nagy öröm a lányával dolgozott Wi-Fi-vel. Románia és Moldova sikerült látni az úton vissza, mint az út Várna mentünk velük késő este és éjszaka.

Hat reggel a buszmegálló (buszpályaudvar) Várna nagyon kevesen; Csak készpénzes és a munka WC-vel. De a közelben van egy nagyon szép kávézó és egy játszótér: forró kávé, muffin, mézes tea (méz Bulgáriában eldobható csomagolás alkalmazzák tea kötelező), hogy felcsillan a várakozás az utazási iroda vezetője - a találkozó a tervek kilenckor reggel. Egy középkorú nő Marina, oroszul, ő adott nekünk az eredeti dokumentumok és velünk várta munkavállaló autóbérlésre, hogy úgy döntöttünk, hogy az autó Bulgária nem zavarja, mert az élő voltunk egy bungalóban a nyári alapuló „Kamchia” 28 km-re Várna.

By the way, a nyelvi kérdés: a kávézókban, éttermekben, üzletekben és az utcán orosz, mint általában, hogy megértsék, főleg az idősebb generáció. A másik dolog az, hogy értem a kérdést, akkor válaszolni bolgár. Nyelve testvéri nép nagyon hasonlít az ószláv: „I” Bulgária - „Én vagyok az” egy - „önmagát”, szia - „közös”, kérem - „mole” (nyilvánvalóan összefügg az orosz „koldulni”). Azonban gyakran nem világos, hogy mit mondtam! Ezért, ha tud angolul, beszélni vele, sok bolgárok is tudja.

Kamchia, Nessebar, Burgas

turista blog

A földszinten a bungaló nappali (TV-vel, ami mindig tökéletesen mutatja az első orosz csatorna), konyha, WC és zuhanyzó. A második - két hálószoba elválasztva egy folyosón és egy szekrény. Cook maga is (tűzhely, hűtőszekrény, asztal, mosogató, edények - minden volt), de készek vagyunk, mint általában, csak a reggeli (ritka - vacsora). Wi-Fi a strandon is jelen volt, de a „fogás” csak akkor lenne közel a bungaló adminisztrátorok, vagy a kávézó a szomszédban.

Amit látni Varna.

Látnivalók Várna kicsit, de vannak. Mindenképpen érdemes a figyelmet a Nagyboldogasszony székesegyház, található a város központjában, a négyzet a Cirill és Metód. Temple hatású, fedezték fel a 19. század végén.

turista blog

Nagyon tisztességes a várnai Régészeti Múzeum, található egy épület a tizenkilencedik század végén. Ez egy felbecsülhetetlen értékű arany ékszer. nagy múzeumi gyűjtemények sok - hat éves fia láthatóan fáradt tett látogatása után.

Kíváncsi és szerény Múzeum a várnai; és a gyerekek tett benyomást található Seaside Park Navy Múzeum, amelynek a területén, különösen a gyűjtemény tengeri fegyver, a régi világítótorony és az egyik első bolgár rombolók. nem tudtuk figyelmen kívül hagyni, és tengerparti vidámpark - egy nagyon tisztességes és nagyon olcsó.

Beach Seaside Park Varna

turista blog

Varna. A továbbra is a római fürdők

Old Nessebar, amelyre től kapott Kamchia a gép maga vonzereje: ez érdekes séta a régi, kövezett utcák, tekintete a régi és ajándéküzletek ... Itt tettünk szert egy antik fából készült furulya - gyűjtemény.

Burgasz mentünk kizárólag a Néprajzi Múzeum, amely őszintén, sok olyan benyomást tett ránk készült. De a „Wonderful Rocks” - „egyedülálló természeti jelenség”, mint a bolgárok - nagyon lenyűgözött. Ahhoz, hogy elérjük őket, autóval mentünk, 7 bolgár falvak!

Bulgária híres savanyú tej konyha: sajttételekre (sajt Bulgária - nevezzük fehér sajt, sárga sajt ismerős számunkra - „Kashkaval”), túró, tejföl, joghurt ( „Hayryan”, „Kiselev mlyako”). A központi piac Várna sokféle gyümölcs, zöldség, méz, megfizethető áron. Nagyon elégedett a bolgár gyorsétterem: ízletes, kiadós, olcsó (őszintén meglepett turisták, fenntartása a hosszú sorok a „McDonald”).

És Várna sikerült látogasson el a műhely Dimitar Traycheva „Stalker” - festő, grafikus és poszter művész, az egyik a zsűri tagjai az utolsó Surgut KARIKATURUM, a nyertesek ami jön városunkba ezen a nyáron. Ő vezetett bennünket, hogy a munkáját, és sokat elárulnak szülővárosában és a benyomást tett rá Szurgut.

Apropó: Mivel a szervezett utazás magad, csináld magad, és a vízumot. Férj szükséges egy bolgár vízumot két bejegyzés + görög vízum (utazás férje részt vett a Nemzetközi tudományos konferencia Athén), különben is, mi is időben korlátozott. Ezért úgy döntöttünk, hogy biztonságosabb lenne alkalmazni a Moszkva cégek (bár ilyen cégek a Szurgut). Ami a pénzügyeket, akkor biztosan nem nyer, de hoztak nekünk vízumot közvetlenül a vonatot.

Tervezés és fejlesztés -
web-stúdió "SMIA AAI PRESS"