„Miért az emberek szeretnek utazni” projekt

4.Bibliografiya 18

kérelem
bevezetés
Utazás - talán az egyik legérdekesebb tevékenységét ember.

Egy ember ősidők óta szeretett utazni. Hát nem érdekes, hogy megtudja, mi tele van ez vagy az a sötét sarokban, egy kietlen barlangban? Született, született, kezdjük utazni, felfedezni valami új, tanulni, mi rejlik a láthatáron.

Saját projekt „Miért az emberek szeretnek utazni.” Vettem ezt a projektet, mert nagyon szeretek utazni. A munkám során, úgy döntött, hogy megtalálja a választ a kérdésekre, és hogy az emberek miért utaznak. Csakúgy, mint dolgozik ezen a projekten, utaztam vissza az időben, és találkozott sok nagy utazók.

Az élet nélkül lehetetlen utazás során. Az emberek kezdtek utazni régen. A legkorábbi utasok voltak felfedezők, akik elutaztak keresve gazdagság, vagy valami más. Köztük volt olyan kiemelkedő utazók és felfedezők, Willem Barents, Álvaro de Mendaña de Neira, Ermak Timofeevich, Francis Drake, és még sokan mások (lásd. Prilozhenie).

Az utazási nagyon veszélyes volt, de az emberek továbbra is megy a feltérképezetlen földeket.

Most már nem olyan veszélyes, és még kényelmesebb. El akar menni valahová? Vannak száz vállalat, amely segít. Ezek vigyázni a jegyek, és minden, ami szükséges. Nem beszéli a nyelvet az országban, ahova utazik? Vannak fordítók, aki segíthet.

A modern szolgáltatási szint lehetővé teszi, hogy járja a világot. Több száz ember utazik: utaznak akár üzleti vagy öröm. Ezek utazik repülővel, vonattal, hajóval, autóval, kerékpárral vagy akár gyalog.

Ami engem illet, én szívesebben utazik repülővel vagy vonattal, mint utazás repülővel - a leggyorsabb és legkényelmesebb módja. Vonattal lassabb, mint repülővel, de megvannak a maga előnyei. Végtére is, akkor egy sokkal látnivalók az országban, amelyen utazik. Modern vonatok vannak felszerelve, nagyon kényelmes ülések. Ezen túlmenően, hálókocsik és étkezőkocsiban, hogy még a leghosszabb utazás öröm.

Sebesség és kényelem - a fő előnye a vonatok és a repülők. Ezért én inkább azokat más járművek.

Minden évben a szüleim és én valahol a déli, illetve néhány külföldi országban nyaralni. Bár a tenger, a nap és a homok mindenütt ugyanaz, igyekszünk minden évben menni egy másik helyre, mert az állatok, növények és a levegő mindenhol más. Volt egy pihenésre Szocsiban, a Fekete-tenger, Egyiptom, Tunézia.

Szeretném elmondani neked a nyári szünet, én töltött Tunéziában.
Mintegy TUNÉZIA
Ez volt két évvel ezelőtt. Ültem a szüleimmel a nappaliban, és megbeszéltük terveinket a nyáron. Apám azt javasolta, hogy mentünk Tunéziába. Ezt hallva, beugrottam az öröm, és azt mondta, hogy ez egy jó ötlet. Anya is nem volt ellene. Elhagyása előtt, azt akartam, hogy információkat gyűjtsön az országban. És tanultam különböző forrásokból az alábbiak szerint:
A földrajzi helyzet Tunéziában

Tunézia - (hivatalos neve - a Tunéziai Köztársaság) kifejezés a Maghreb országokban. Az északi és keleti Földközi-tenger a nyugati és dél-nyugati határolja Algéria, a dél-kelet - Líbiával. Mintegy harmada az ország keleti lábánál az Atlasz-hegység, a többi terület borítja szavanna és többnyire lakatlan.

A főváros Tunézia - Tunis. A fő lakosság arab.

Hivatalos nyelv - arab.

Valuta - dinár.

A legalacsonyabb pont Tunéziában - Chott El Garza (17 m tengerszint alatt), és a legmagasabb - az Chambi Nemzeti Park (1544 m). Területenként, ez a legkisebb ország a Maghreb.

Tunézia címere - hajó fehér vitorlák, oroszlán karddal és mérleg. A központban alatt a hajó is van, az arab szöveg a nemzeti mottója: „A szabadság - Order - Justice”. Központi embléma nemzeti zászló pajzs felett. A háttér arany valamennyi szegmensében.

Tunéziában is könnyen megközelíthető sík, akkor is megközelíthető helikopterrel és hajóval. A fő bevétele Tunézia - turizmus.

Légi közlekedési kapcsolatok Tunézia Afrika és Európa szolgált a belső légi útvonalai. Repülőterek: Tunisz, Monastir Habib Bourguiba nevet és mások.

Nemzetközi fuvarozás tengeri úton szállított. A fő kikötők az ország: Khalq el Oued, Sfax, Bizerte, Sehira, Sousse.

A hossza a vasúti hálózat, az ország által ellenőrzött SNCFT több mint 1900 km, ebből szélessége 1435 mm - 473 km és 1674 km hosszú pálya szélessége 1000 mm.

A fontos szerepet játszanak a közúti hazai közlekedésben.

UTAZÁS TUNÉZIA
Szóval, miután egy általános képet az ország megyünk, hogy nézze, én alig várom, hogy az indulás napján. És egy szép nyári reggel mentünk egy utazás Tunéziába.

M
s repült egy repülőgépen. Átkelés a légtér Tunézia, a horizonton láttunk hegységek és oázisok. Ezek a csodálatos az érintetlen szépség, a hely, hűvös luxus oázis, a sziget zöld közepén egy száraz, csupasz, korrodálódott homokviharokra a terep azonnal mély benyomást tett rám.

Megérkeztünk a repülőtérre, majd elment busszal a szállodába. A hely, ahol volt található a szálloda, ez nagyon festői: a gyönyörűen parkosított medencével, gyönyörű pálmafákkal és sok zöld.

És nagyon tetszett az étel tunéziai. A szállodában voltunk kínált különböző európai ételeket, de nekik, hogy megyünk Tunéziába. Nemzeti ételek - ez az, amit akartunk. Megpróbáltuk a levest „shorba” zöldséges marhahús, „tégla” - mellbimbótakaróval töltött tojás, tonhal, omlett csirke. Pope tetszett a bárány egy bankot, amely ünnepélyesen törött a szemünk előtt. És mi van az anyámmal tetszett a hal paradicsommal és édes paprika. Az íze ízletes fogásokat emlékezetes köszönhetően ősidők itt használt fűszerek: pér, sáfrány, koriander, ánizs, fahéj.

Aztán voltunk szolgált édes desszertek: baklava, sütemény ízesített, szaglás narancsvirág, mandula, pisztácia, füge és a méz. És mindezt rengeteg finomságot, azt mossuk le egy frissítő zöld tea mentával.
Következtetés: A turistákat vonzza különböző nemzeti ételeket.
KLÍMA
Ez az egyik legcsodálatosabb helyen jártam. Az időjárás gyönyörű volt. Kíváncsi voltam, hogy megtudja, milyen az éghajlat Tunéziában. És ez az, amit tanultam.

Mi pihent Hammamet. Korábban úgy volt, egy ősi halászati ​​kikötő, és most ez az egyik legnépszerűbb az ország, és fontos központja a tunéziai turisztikai tengerparti üdülőhelyek. Élveztük a friss levegő és a napsütés egész nap. Délután teniszezett, úszott a meleg tengervíz és a napozás. Beach - a hagyományos cél a nyári utazási több ezer ember számára. Mindenki azt akarja, hogy menjen a strandra. Észrevettem, hogy a nap, surf és a homok fejtenek mágneses hatása a több millió látogató. Napozás után, úszás egy szép tengervíz, csónakázás hoz nagy öröm. S az ilyen pillanatokban nem gondol semmit, és csak élvezni az életet.

Este szerettem ülni a parton, és élvezze a naplementét.
Következtetés: A tenger - az egyik legcsodálatosabb helyen, amely vonzza a turistákat a világ minden tájáról.
KIRÁNDULÁSOK

Tölteni az időt a tengerparton - egy csodálatos vakáció, de kombinált napozás múzeumlátogatások és látnivalók, kirándulások.

Hála a túra, megtudtam, hogy Tunézia elfogadott iszlám, van egy elnöki fórumon. A tunéziai iskola második osztályos tanul csak az arab és a francia.

Kiderült, hogy Tunézia része volt a Római Birodalomban. Tunézia ott berber települések. A VII században az arabok. Ők alapították az első arab város Észak-Afrikában. Kairouan volt a 4. szent muzulmán város (miután Mekka, Medina és Jeruzsálem). Ő lett a központja a transz-szaharai kereskedelem. Tunézia később része lett az Oszmán Birodalom.

Azonban, mivel a végén a XVI században a hatalom a török ​​szultán itt vált par - kimondta az ország gyakorlatilag független bég, aki megalapította 1612-ben a dinasztia Muradidov. 1705-ben jött létre egy független állam uralma alá Tunézia bégek a Huseynidov dinasztia, aki felismerte a szultán csak vallási vezető. A 1881-1883 Franciaország kiszabott protektorátus Tunézia, lezúduló be a gyarmatbirodalom.

Jelenleg 97% -át a lakosság - az arabokat. Van azonban egy kis része (1%) Berber. Alapvetően a berberek Tunézia beszélnek egyik dialektusa az Amazigh nyelv, gyakran nevezik Shelha. Élt az országban, és cserkesz (1,5%).

Következtetés: Tunézia - egy muszlim országban, az államvallás - iszlám.

Hivatalos nyelvek - az arab és a francia.

„Star Wars” a Szaharában

A tunéziai sivatagban forgatták „Star Wars”. Én egy csoport turista és egy idegenvezető ment a homokdűnék a Szahara.

a politikai életben
A politikai életben Tunéziában, tanultam a következő: A legjelentősebb szerepe van a kormányzó Demokrata Alkotmányos Rally (RCD). De a legnagyobb ellenzéki párt a Progresszív Párt (PDP). Van egy másik nagy párt, a Demokrata Fórum és Munkaügyi Freedom. Kiderült, hogy a tunéziai egykamarás parlament (képviselőház), amely 182 férőhelyes. Képviselőház választják 5 évre.

Az ellenzék minden évben játszik egyre fontosabb szerepet tölt be a vitát, és megalakult az állam hazai és külföldi politikai, de ritkán előadott saját számláit. Ezen túlmenően, az ellenzék szinte soha nem blokkolja-hez a kormányzó párt, az elnök és a kormány, és így csak kisebb változásokat.

Ami a bírói, akkor hivatalosan is független, de egyértelműen kövesse az utasításokat a kormány és a végrehajtó hatalom, különösen a politikai eljárás.
NYARALÁS
Azon tűnődtem, milyen szabadság létezik Tunéziában. Megkérdeztem erről a vezetőnk. Itt van, amit mondott:

Május 1. - a munka ünnepe

Amikor eljött az ideje, hogy haza, voltunk sajnálom, hogy elhagyja ezt a csodálatos országot.

De visszatérve, rájöttem, hogy az én hazám a legjobb.

Következtetés: városnézés segít jobban megismerni az országot, és ismerje meg a történelem és a kultúra.

Fedor Konyukhov
Traveler - az a személy, aki elkötelezett a felfedezés és a keresési az ismeretlen. Merész és bátor.

Egy példája számomra Fedor Konyukhov Filippovich - a kortárs és honfitársa. Ő utazik az országok és kontinensek, büszkén hordozza a zászló az Orosz Föderáció jachtján részecskeként a mi nagy ország, még a távoli sarkából a világ, ahol lenni

talán az első alkalommal jön a jacht az orosz zászlót.

Fedor Konyukhov gyermekkori megmutatta a vágy, hogy utazni, és fedezze fel a sokszínűség a világon. Az első expedíció tette az elmúlt 15 évben. A csónakázás halászhajó átlépte a Azovi-tenger.

És 50 éve működik, több mint 40 egyedi expedíciók és mászik.

A világon egyedülálló módon az utas, aki elérte az öt oszlopot bolygónk:

A földrajzi észak (3-szor)

Pole viszonylagos elérhetetlensége a Jeges-tengeren

Everest (Pole magasság)

Cape Horn (vitorlázók pólus)

Fedor Konyukhov lett pap, és úgy döntött, hogy hagyja abba utazás:

„Van negyven évvel az utazás, mint Mózes a pusztában. Kevés idő maradt, hogy imádkozzon. ... egy érett ember, rájöttem, hogy nincs magány a világon. Végtére is, az óceán mellett úszni bálnák vagy delfinek, madarak szárnyalni az égen, és a módja annak, hogy a pole vannak a medvék és a tömítéseket. És biztosan tudom, hogy mindig van Isten szent, és hogy imádkozni. A hatalmas óceán, de őket senki nem fogja tudni segíteni. "

Fedor Konyukhov írta ikon utazó

A híres utazó, és most egy ortodox pap az egyházmegye Zaporizhzhya apa Fjodor Konyukhov festett ikon Szent Miklós, a jobb kezében, amely a Horn-fokot, és a bal kezében - a hajót. Hagyományosan az apja Fjodor felhívja ikon Szent Miklós „Cape Gornskogo”. Ikon - ortodox jutalom utazó körbejárja a Horn-fokot. Nagyon nehéz átadni a Horn-fokot (tengeri terminál) - ez egyenértékű azzal, mászni az Everest oxigén nélkül. Kiderült, hogy a kalózok volt egy hagyomány - telt Cape Horn viselt fülbevalót. A mecénás utazók ikon Szent Miklós - a hagyomány az ortodox csak tengerészek. "

„Ahhoz, hogy jó pap - a csúcsra egy jóval összetettebb, mint bárhol a Horn-fokot, és mássz Everest” Apa Fjodor mondta.

A hátoldalon az ikon Fedor Konyukhov tette egy ilyen felirat: „Ez az első írt nekem egy képet tiszteletére Szent Miklós a védőszentje tengerészek és utazók, a szíve, írtam, amikor fellebbezett ez a nagy szent Isten legszomorúbb és nehéz a buzgó ima körülményeit, utazások és utazások. Ez fog szolgálni a kényelmet összes utazó útjuk. "

Az élet ez a különleges ember is elég lenne 10.20 személy.

Én felmérést végzett a hallgatók körében az én osztály, hogy megtanulják, hogy mit gondolnak az utazás. Az ülésen részt vett 25 fő. Itt vannak a kérdések, és az felméréseim

Tehát Munkám próbálták megtalálni a választ arra a kérdésre, hogy az emberek miért szeretnek utazni. Ehhez készítettem egy lenyűgöző időutazásra könyvet olvas a nagy felfedezők, és egy csomó érdekes felfedezést. Mesélt utazás Tunéziába és osztotta meg benyomásait. Azt körében felmérést végzett az osztálytársaikkal, és nézd meg, hogy szeretnek utazni, és miért. Összegyűjtését és elemzését követően az összes információt, nyugodtan mondhatom, hogy az emberek szeretnek utazni. Igen, a szeretet. Végtére is, az út - ez egy jó lehetőség, hogy kiad nagy idő, hogy új ország, városnézés, pihenni és szórakozni egy időben. Általános szabály, hogy hozza az új kapcsolatokat. A beszélgetés az emberek különböző országokból javítja nyelvtudással.

Ami engem illet, én kap nagy öröm, utazás különböző országok és városok Oroszországban. Szeretem az angol nyelvet, és amikor utazik, hogy egy idegen országban, kommunikál a külföldiek, azt fejleszteni az angol.

A jövőben álmodom hajója vagy kisebb csónak járja a világot, és fedezze fel a sokszínűség a világban, mint egy nagy felfedező és matróz Fedor Konyukhov Filippovich. És ha szerencséd van, hogy adja át a Horn-fokot segítségével az ikon a Szent Miklós - védőszentje utazók és hajósok.