Kínai valóság Grigorij Patyomkin

Ha kérte tőlem hat hónappal ezelőtt, milyen az életem, én habozás nélkül válaszolt: egy érett alma. De ha megkérdezik róla a múlt héten, azt mondanám, az életem repedt és nézett ki, mint egy csavargó.

Akár tetszik, akár nem. Vagy inkább nem mondom. Mi a baj? Igen, minden nem így van. A teljes sötétség. Munkahelyen felemészti RAM. Munka után a fej valami fantom probléma. Állandó idő rövidsége. Az élet értelme elvész. Napok repülni, mint egy géppuska. Röviden, Fakivágás, de nem az élet.

Ott jön egy új nap. És tizenöt perc után reggeli, kapod magad arra gondolt, hogy most, és a vacsorát. A nap telt el. Mi történt? Dofiga tetszik tenni, de úgy gondolja, - semmi értelmes. Minden hiábavalóság.

A jóga nagyon hasznos. És nagyon hasznos könyv. Ez az osztály segítők. De nem így a mélysége és teljessége. Ezek azok az eszközök, de nem az alapítvány. Hol kap a horgonyt, hogy képes elkapni és megállítani mindezt őrület belül. Hol?

Tisztán éreztem a múlt héten, ez minden. Rendben van. Limit. Még néhány nap ebben a szemetet, és én sem tört, vagy (még rosszabb) vannak kialakítva. Én magam még nem sajátította. Csak kellett maradni szellemileg erős emberek a társadalomban. Csak maradjon. A közelben.

Aztán hívtam.

Helló Lehet jönni? Néhány napig. Talán egy hét. Igen? Köszönöm. A beszélgetés volt csak egy pár percig. Néhány órával később már a repülőtéren. Így találtam magam daocskom kolostor.

A kolostor található, a Kína déli részében. Egy nagyon szép hely. A hegyekben. A parton a folyó. zárt kolostorban. A látogatók néha jön, de miután egy telefonhívás, és nyissa ki az ajtót nekik. Itt él és gyakorolja a hét szerzetesek. Voltam a nyolcadik. És én voltam az első, „fehér”, aki tartózkodott itt élni.

Ha a szemétbe, akkor válik különösen érzékenyek. Minden érzés csodálatosan akut. Akkor kezdik észrevenni, hogy még soha nem látott. Megyek a kolostor és fizikailag érezzük, hogy van teljesen más energia. I! Harminchárom ember. Ebből hat hónappal ezelőtt nevetni beszélni energiát. Számomra ez becsapja a bejárati ajtót, és úgy érzem, hogy volt egy másik valóságban. Puha, csendes.

Kínai valóság Grigorij Patyomkin

Nem kér túl sok kérdést. Nem kérdezett semmit. Ők csak nézett rám. Úgy bólintott. És ő vitt be a szobába. A szobámban volt egy fából készült ágy nélkül matrac. Vékony párna. És takarók. A másik egy akasztó és egy ablak is. Előtte még soha nem aludt a fa táblák. Az első két napon a testem fájt. Aztán úgy döntött, hogy nem számít, és ez már nem releváns.

A szemközti falon seprűvénák, valamivel nagyobb, mint a tenyerem, és barna trópusi csótány. Eleinte volt egy nehéz kapcsolatot velük. De aztán rájöttem, hogy ez volt minden erőltetett a fejét. És csak megszoktam. Spider hívtam létfontosságú. Csótány - Stasik. Együtt éltünk egy hétig. A negyedik napon volt egy hosszú néma gyík. De a gyík jön.

A kolostor, nincs áram. Nincs internet. TV. Rádió. Nincs meleg víz. Teljes elszigeteltségben. Akkor is, ha szeretné tudni, hogyan működnek a dolgok az irodában, és úgy gondolja, a magát néhány új problémát, hogy technikailag nem lehetséges. Minden külső kihívás marad a külvilággal. Itt van velük csak. Az a házigazdák. És a szerzetesek.

Kínai valóság Grigorij Patyomkin

Taoisták - vegetáriánusok. Nem eszik húst, csirke, hal, tej, tojás és minden mást, ami valahogyan összefügg azzal az állatvilágban. Az étel nagyon egyszerű. Rice, gyógynövények, gombák, virágok, gyökerek, gyümölcsök. A kolostor főzni minden nap az erdőben, és kihozza valami újat. Aztán ír ki, és szárítja a napon. Az étkezés után nem a nehézség érzést és álmosság.

A 5-8 reggel a szerzetesek gyakorolják. Meditáció és Tai Chi. Akkor órákig nézni, ahogy mozog és dolgozik a szervezetben. Nem gondolja, hogy a szervezet lehet hajlítani, így elegánsan és ilyen repülőgépek. Kereszt zsineg akkor senki sem fog lepődni. Ez nem torna. Ez a munka az energia.

A reggeli - rizs zabkása, dió, gyömbér. Akkor olvass tovább. És imákat. Nevelkedtem a felső templomban, lefektetett ott a verandán a kerekasztal könyveit tanulmányozta a kínai. És amikor fáradt - váltottam olvasás. Ezalatt az idő alatt elolvastam „A nagy vallások a világ” Gregory Pomeranz. (Számomra ez egy nehéz és lassú könyv). És akkor a „felvilágosodás és a többi téveszmék” Karl Renz. Úgy fújt a fejemben.

Itt állt a tea tálca. Amikor a szerzetesek tették le a könyveket, leültünk inni Da Hong Pao. A nő szinte az összes környező hegyekre. Próbáltam, hogy láthatatlan, és hiszem, hogy ez működött. Majdnem nem mondott semmit. De hallgatni. Abból, amit hallottam, értem nem minden. A legjobb esetben - a fele. Számos konkrét szavak, hogy én nem tudom. Az első pár nap voltam szigetelve. Aztán megállt. És akkor lett nagyon kényelmes.

Kínai valóság Grigorij Patyomkin

Van egy csodálatos ember. Mélység megjelenés és nagyon jellemző a kínai emberek ráncokat. Amikor néznek a szemedbe néznek a szemedbe. Amikor teát pialki öntöttek tea pialki. Ezek nagyon a pillanatban. Folyamatosan.

Van bennük valami, ami teljesen lehetetlen szavakkal leírni, hogy kiderült, hogy nem naiv. Néhány hatalmas erőt, amellyel csak azt, hogy kb. Néhány rúd. Valami alapvető. Ezek azonban megmosolyogták és nevetni minden lehetőséget. A lépések azok fut fel a tizennégy és nézd méltóan fiatalos. Egyenes vissza. Élő gesztusok. Tudatosság.

Ebédre - ugyanaz a rizs, a gyógynövények, gombák, virágok, gyökerek. Sok borsot. És szinte só nélkül. Főtt étel a tűzifa. A felhasznált üzemanyag szárított bambusz szára. Bambusz szerzetesek séta a kapu az erdőbe. Ebéd után vettem a táskát, és maradt csendben csak néhány órával a hegyek. Visszatérve a naplemente. Aztán sétáltunk a folyó mentén. Az ég naplementekor piros.

Kínai valóság Grigorij Patyomkin

Ezután a jelenlegi erős. És, hogy menjen fel, meg kell harcolni. De nagy sziklák a víz mély, nyugodt és tiszta. Alján a fekete. Ez egy csodálatos érzés, amikor körül olvad nagy pontyok. Ezek azután nem volt fogás. Ezrével folyón. Úszó, mintha valami él. Negyven perccel az árral szemben kimosódik mindenkinek. Mindent.

Ezután szappannal mossuk a medencében a napi pólót és poloschesh neki a folyóba. És akkor samponnal a fejét is. A kolostor jött vissza szinte teljes sötétségben. Ezekben szélességeken sötét nagyon korai. A vacsora - rizs, zöldség, leves a gyökerek és a virágok, és bármi mást. A vacsora után - tea. A tér megvilágított egy vagy két gyertyát. Ahhoz, hogy megszokja a sötét elképesztően gyors. Aztán csak megáll észrevenné.

Vacsora után, harminc vagy negyven percet beszélt, majd a meditáció és az alvást. Öt reggel a madarak elkezdenek csipogni.

Kínai valóság Grigorij Patyomkin

A kolostor hatalmas. Monks szeretek csinálni semmit, de ez mindig elfoglalt valamit. Nem sokat. Mintha futólag. Könnyen. A taoizmus van egy koncepció 无为 -I-Wei. Meg lehet fordítani a „szemlélődő passzivitás és a tétlenség, leválás”. Nagyon szeretem ezt a kifejezést.

Ha megnézem a szerzetesek, akik egyszerű életet él, nem hiszem, hogy azok némileg korlátozott. Éppen ellenkezőleg, köztük van egy teltségérzet és a harmónia. A értelemben a gazdagság és a hatálya az élet. Paradox módon!

Egy hetet töltöttem kolostor. Az első két nap nagyon nehéz volt. Elmentem egy elveszett lélek, és minden gondolatot: „A fenébe, minek jöttem ide?” És én nem tudom, hol elrejteni a sötét gondolatokat. A harmadik napon könnyebbé vált. A negyedik végül eszébe jutott az az érzés, a gyermekkor, ha éppen nem siet, és akkor nem kell tennie semmit. És akkor minden nagyon rossz. A természetes és jó. Tudod, én nem akarom ezt az érzést szóródjon, és tartsa ki véglegesen.

Nehéz megmondani, hogy mit tanultam és tanultam. Beszéltünk a taoizmus és a buddhizmus, a gyakorlat és meditáció. De ezek a beszélgetések nagyrészt tudatlan, elsősorban azért, mert a nyelvi korlátok, másrészt, mert a tudatlanság. Csak soha nem olvassa el a történetét a keleti vallások. És úszni a egészséges. Bár most csak érezni a fizikai szomjúság a tudás.

Tudásom vettem ezt a kolostort, nem a fejemben, hanem valahol a mellkasa. Ez az érzés. Ezek nehéz közvetíteni, hogy a szavak, mert nem tudok megfogalmazni, még önmagának ...

Másnap reggel, vyrulivaya mélygarázs találtam magam érzés, hogy jól vagyok. Tettem a zene, kacsintott őrök, és megragadta a kormánykereket. Ha elkezd valami új ...

Oszd meg barátaiddal:

Oleg, azt hiszem, egy csomó helyen, ahol mozheno között élnek az erős és békés ember a világon. Biztos vagyok benne, sok közülük még a városban. Azt hiszem, nincs értelme, hogy megy a központi Kína része, és törés a nyelvi akadályok, hogy megpróbálja megérteni valamit magadról. Bár, ha úgy érzi, hogy szükség van, hogy így, a válasz - igen. Akkor gyere és élhessen, és szinte minden kolostorban Kínában. De anélkül, hogy a nyelv, akkor nehezebb lesz.

Köszönöm a választ. Nyilvánvaló, hogy ezek a helyek tele a világ, ők is egy csomó Oroszországban. De ebben az esetben arra voltam kíváncsi Kínában, már régóta megállapított szemét vele, különösen, ha ő volt a Habarovszk és Amur már Kína területének

Igen, Gregory! A felgyorsult élet, a tempót, a modulokat, internet nagyon vonzott „feketeség” a mi gondolataink és valójában megbirkózni ezzel nagyon nehéz! Csak a hit! Én a saját mindezt „pass” - így értem. Akkor úgy tűnik, egy nagyon érzelmes ember. Általános szabály, hogy nagyobb mértékben benne rejlik a nők. Mi aratás gyümölcsét civilizáció, a törekvés a pénz, újra ... kívánok békét hasznosítás. Az álmom az, hogy bekerüljön a túra, még nyitott a bolt teával!

Porodoksalno. Álmodunk béke hasznosítás sorban a hitelek „Mazda három.” ))))))))) Ez természetesen nem vonatkozik Önre, Valentine. Ez tettem. Általában. Ez vonatkozik több rám magad. Gyere velünk egy túra. Megbeszéljük. )

Nagyon hasonló érzi a napi rutin. Egyszer régen. mielőtt kinyitotta a lelki világban. Sok nem vette észre. Éltem „mint mindenki más.” Most azonban, minél távolabb. Az egyre érzem a élet értelmetlensége. aki ma vagyok. Nemrégiben volt szükség, hogy írjon egy jelentést az órák számát. aki dolgozott objektumot. amely 14 hónap volt. Számlálás, én elszörnyedt. Aztán úgy döntött, hogy órát töltött a munkahelyén még több alvás ideje. Napi 8 órában és azt az időt utazás és a munka. Ennek eredményeként, a kapott összeg, még jobban belevetette magát a horror. 14 hónap objektumot. 10 hónappal dolgoztam. Aludtam, és vezetett dolgozni. És ha ehhez hozzátesszük az időt bevásárlóközpontokban az élelmiszer-vásárlást. a város mozog. és a City of London nem is kicsi. ha nem az, hogy nem fog élni, én tettem. Én már régóta érdekelt a Tao. ugyanarról a pontról. Amikor először szembesül a szövegét Lao-ce, „Tao Te King” ... de ez, hogy ki a mocsárból. általa fel magát. Ez még nem lehetséges.

Üdvözlünk! Nagy történet! És meg lehet tanulni, hogyan lehet bejutni a kolostorba, hol van, és ha ez ingyenes? Tényleg akarok menni. Előre is köszönöm!