Három - négy nappal a vonaton, mint egy archívum

Sőt, akkor először meg kell tudni, hogy a kor a fiát, hogy mondjon valamit.

Mentünk a vonaton, amikor a baba még csak nem is egy éves. De UTB biztosan nem volt 3-4 napig. Azt hiszem, ha van egy rekesz csak neked, a gyermek megbolondul, és nem zavarja senki ezt elérni.

Mi voltunk a gyerekekkel nagyon dvizenie vonat nem meskhalo, de azt akarta, hogy mászni mindenütt, a földön ülve, futni, ugrani, stb Eslestvenno valaki mentén - lehetetlen volt, mert az emberek ugrás a fejét, azt mondta neki, hogy nem engedheti meg magának .: -)

A mosás én nem is tudom. Ezután mossuk át polotenechkom és pelenkák megváltozott segítségével nedves törlőkendők. Poprobuyte magával kakuyuchto tartályt, majd mossuk egy rekeszbe, hogy a gyermek mártással egy törülközőt, és a dörzsölés (ez így látom).

Ettem a fiunk nem sokban különbözik majd vissza, így könnyű volt. Ismét minden attól függ, a gyermek vozras :-)

Fia már bolshenky 10 év. Megy Kínában, mint például a vasúttársaság, szeretnék menni egy két helyen kupé.

csak felkarolta a gyerekkori emlékek. Amikor én voltam 8 éves, éltünk Mongóliában. Moszkva vonattal majdnem 5 nap. És így öt év. Emlékszem nosztalgiával csak. Számomra ez egy igazi testvér útja. Bár van egy család, így mi nagyon szereti az utazási, előre összes tervezési, álmodik, mint enni, amit csinálunk. Mentünk a normál kupé 4-ro minket: a szülők és a bátyám. Vett egy doboz étel: hogy a hosszú neportitsya füstölt kolbász, csirke, tojás, vaj a bankban vízzel konchervy néhány, zöldség, gyümölcs, sütemény. De ahhoz, hogy a bátyám tetszett a legjobban, amikor az autók mennek a termoszok: leves, főétel (burgonyapürével szósszal és myasov) vett tea, kávé. A harmadik napon, amikor több eszünk, de valami megromlott, elment az étkezőkocsiban, vagy az állomásokon a vásárolt kartocheshku Nézőpont savanyúsággal és csirke. Sok vagonedetey mindannyian már ismerték egymást, és nem unatkozik öt napig. Magukkal egy kis sakk és dáma, Tetris most lehetséges-e olyan könyveket, keresztrejtvények.

vonattal. Mentünk három napig Üzbegisztánból Moszkvába, hogy változtatni kell egy másik vonat, majd újabb 1,5 napig Krasnodar. Beauty! Azóta a vonat nagyon. És mentünk a rekesz és a fenntartott helyet. Sőt, az út - ez volt a külön út. A bátyám és én szerettem ezeket a kirándulásokat, ők mindig könnyű, és gond nélkül. Bevenni étkezés, vásárolt az állomásokon, étkezési az étkezőkocsiban. És, mint Vikushi, az étel az étteremben autó és nagymamák tetszett sokkal több, mint egy otthon. Harcoltunk a felső polcon, játékkártya :-), megismerkedtem a többi gyerek. Most pedig légy boldog néhány napig a vonaton én vezettem :-). Kellemetlen érzés, persze, volt, de valamilyen oknál fogva emlékeztetett kellemetlenséget :-).

Nyáron nyaralni, és az őszi vissza az iskolába. Mossuk a fejét a WC-ben a csap alá, anyám is, mint a fej került, ott obtiralispolotentsem. Általában csak hagyott jó benyomást. Van egy szép pihenésre.

Köszönjük! De én biztosan jobban aggódnak a problémák a mindennapi életben (Nyilvánvalóan a nem tudva). Itt szeretnénk a gyerek menni az étkezőkocsiban vagy kimenni, de ahogy a dolgok a térben, és előfordulhat, hogy lopott, vagy bezárhatja a rekeszt. Természetesen a kérdés megrémít myvki-podmyvki. Köszönöm az élményt, bár valószínűleg pótolni a fejemben.

Kocsik és 2 férőhelyes rekesz különböző. Például, van egy CB van az országban megy, de van Németországban, például, vagy a Cseh Köztársaságban. Egy második kiviteli alakban a rekesz kisebb, mint, de tisztességes kölnivíz is ömlött a csapból.

De biztos, hogy minden esetben, egy zsák pénzt és dokumentumokat velük, így a Coupé amikor meglátogat egy étteremben, és kilép a buszmegállóban.
Kérdés podmyvki dönt kompromisszum - vigye bő tekercsben vagy csomag nedves törlőkendő. Egyes készítményekben a kocsi a séta, de nem tudom, mennyire realisztikus rendes utasok használni. Egy hagyományos WC fejem, véleményem lehetetlen, hogy mossa csak fizikailag (bár lehet, hogy a nemzetközi vonatok más héjak, nem tudom), nem is beszélve az elemi undor. Lehetőség van feltalál a lábait megmosni, de véleményem szerint ez inkább logikus és még könnyebb lemondani szalvéták. A termékeket minden esetben hozza magával konzerv ehető (csak hátránya. Knife ne felejtsük el), kekszet, gyümölcsöt vagy valami hasonló szál, amely lehet tárolni 3-4 napig hűtés nélkül.

A repülőgép annyira drága? Azt, őszintén szólva, nem megy jobban, mint 4 nap a vonaton.

A rekesz vezetékek átalakított

Igen, egy zsák pénzt és dokumentumokat általában sehol nem hagyott. SOHA. Sokkal jobb, hogy viselni egy különleges öv koshelechke. Vagy a ruha alatt (apám tette ezt, ruha, vele vagyok minden ülés ment 5 év) - nem is látható kívülről.

Olvassa el a választ Vikushi te és elvileg tudok mondani ugyanezt. sokkal kényelmesebb és egyszerűbb a nagy baba, azt hiszed, egy kicsit.

A mosás - valószínűleg még darabos - a tökéletes megoldás. Jól kézi szembe - egy fiú és anélkül akkor mossa le a WC-vel.

Egyél - már említettük. De azt is felajánlotta, hogy a szárított gyümölcs - nagyon kényelmes. Ha nem zárja be a rekesz - Mehetsz az étkezőkocsiban, élelemmel és hozza azt a rekeszt, és együtt eszik.

Több miközben nem ért el :-)

Mint egy gyerek, utazás vonatok csak, hogy fordítson le egy rekesz négy családtag. Apám mindig azt mondta, érdekes történetek és anekdoták különböző nemzetiségű és a terület, amelyen haladtunk. Mindig várom, hogy a folyó és a hidak a város. Peron folytatta félelem nélkül. Az út során mind ismerik egymást, és meg lehet bízni, hogy nézni a dolgokat.

Igen, ez már nem „a drágább”. Flight egy síkban Kínába városunk nem kell menni a másik kicsit több, mint 12 óra vonattal, onnan repülővel Pekingbe. És mégis, az utóbbi években sok bizalmatlanság a légi közlekedésben. Bár nyáron az idén, de azzal a feltétellel, hogy ez nem a tetemet, és a sárban.

De a kereskedők nem tudják, biztos, hogy megtudja, az összes jöttünk pihenni a tenger, nincs vágy, hogy elrontani az ünnepi káros közelsége a vonatot.

v detstve nravilos egy Teper kogda edu na rodinu, hogy pokupayu kupeyniy bilet! nenaviju kogda lyudi nachinayut pereodevatsya v halati, Domashnie tapochki, iz gazet nachinayut dostavat Domashnie buterbrodi i varenie yayza egy osobenno kogda pyut Vodku i nachinayut prosit prisoedinitsya k ih kompanii. NGM ochen nujno IMET svoyu territoriyu.
Egy na otechestvennih samoletah ne letayu, potomuchto boyus ih.

A vonat lehet (az egyik autó) van „lelkük”. „Zuhany” - túlzás, természetesen. Ez tömlő, amely összeköti a vezetőt a WC, bezárja és tisztítsák meg ott állt. Nem tetején a kényelem, persze, de egy hétre a vonaton a hő és nem annyira ért egyet :-). Mi vonattal 1-2-szor egy évben 7 napig az egyik irányba, Moszkvától Vlagyivosztokig. Minden normális tolerálható. Mivel a ház nem mosott, de lehet 3-4 nap, és túlélni.

Köszönöm szépen, Sakura, tájékoztató jellegű.