A falu ad otthont Temryuk kerület, Krasznodar régióban, Oroszország - „település hazájukért

Hátrányok: nincs ATM, a tenger le a hegyről, amikor a szél fúj le, ha egy zápor, majd egy három napos, jól lyuk, rossz időjárás, közlekedési ritkán megy

Azovi-tenger. Mud vulkánok, kék agyag, vörös homok, kagyló, lótusz. És a nyugodt pihentető nyaralás.

Az árak a magánszektorban a falu szoba 1500 rubelt, kétágyas szoba. 2 ágy, WC, zuhanyzó, hűtőszekrény, Conder, televízió. Kitchen megosztott.

Tudtam, hova megyek, és én egyáltalán nem lepte apróbb kellemetlenségeket. De amikor megérkezett, és elkezdte, hogy ott lakjál, kis dolgok érződnek.

A faluban nincs ATM. Nem azt, és a közeli poselke- Peresyp. Az ATM a Akhtanizovskaya falu. Van Temryuk a Golubitskaya. A Akhtanizovskaya én nem akartam, szerettem volna látni Golubitskaya. Én halogatta az utazást, amíg az utolsó pillanatban, amíg elfogyott a pénz venni.

Ahogy a busz, nehéz megérteni. Valahogy rendezni a menetrend, mentem egyedül. 25 perc múlva visszavitt engem a faluba A Hazáért. Azon voltam, hogy menjen ki, menjen megbetegedett, de a pénzt a viteldíjat már előre megadott.

Golubitskaya térkép volt vele. Én vezettem őt, és vissza nem tudja, hogyan kell a buszon. Szerencsém volt, hogy velem a visszatérési útvonal ugyanaz volt társait, akik utaztak Golubitskaya, és nem volt vissza Akhtanizovskaya. Nélkülük mentem volna a másik irányba.

Általánosságban elmondható, hogy Kuchugury irreális. A Golubitskaya a A Hazáért lovagol a busz 103, és az oldalsó Kuchugury semmi nem megy! Szavazzon a pályán?

Nagyon szokatlan név A Hazáért. Így van ez hallható a buszon „számomra, hogy haza kell, hogy mennyi az utazás?” vagy „hazamegy”, „jönnek fel az ország?”

A Siltings sétált, amikor nem tudod, hogy a busz menetrend, hogy egy utazás a lótusz. 1 óra 20 perc!

A falu A Hazáért 3 üzlet (egyik az utca végén), 1 sátor az utcán Red. És még néhány standokon nyitott, zöldség, gyümölcs. Ezt nevezik a büszke szó „piac”. 40 rubel egy kiló paradicsom, cukkini 30 rubel egy kiló, hagyma 40 rubelt, saját dátumok, nem emlékszem az árat, nem dió apróra vágott, egy nő volt, apróra vágott dió, aztán beszorult, hogy a mandula. Valahol 1500 rubelt kilónként nekem ment mandulát. 800 rubelt apróra vágott dió.

Bor otthon, 200 rubelt per 1,5 literes. Eladtam savanyú. Eleinte jó volt, majd erjesztik. Nos, nem volt ideje vezetni haza. Csak semmi, hogy készítsen. A pénzt vissza.

Sárga szilva pohár 20 rubelt, nem fogjuk venni acél, majd ettek khalyavnykh az utcán. Vettem áfonya 1 alkalommal.

Van sárgadinnye és a görögdinnye. Dinnye 30-35 rubelt kilónként. Görögdinnyék voltak 10 rubel, 25 rubelt sárga, mag nélküli 35 rubelt kilónként.

Azt hittem, őszibarack naemsya. Minden zöld szilárd, nem eszem ezeket.

Alma kislyuschie a 50-60-70 rubelt. 70 nem savanyú.

Itt is, ott rábukkantam a sárgarépa és a répa nyersen.

Értékesítés főtt kukorica. És sütemények. Sütemények mindenhol! Kergettek minket. Nem veszi, nem eszik, de mindenütt a felirat: „pite”, és mindegyik kínál számunkra.

Van 2 kávézókban. Café Maxim, akikkel találkoztunk egy taxi. Taxi transzferek 1500 rubelt Anapa a faluba. A falu került 1350 rubel. Anapa. Segített táv táskák, kifejtette, ahol a platform, az utat mutatta a vonat menetrend.

Mégis van egy kávézó szélén az utca, ahol a torony, akkor nem megy oda.

Cafe zárva a rossz időjárás! Standokon is. Még a közös konyha az 1. emeleten (éltünk a második) nem vysunesh orrát, amikor a rossz időjárás.

Voltak zuhanyzók és a szél. hogy kiütötte a villamos energia és vodu- baleset volt a víz-csatorna. Ezután indítsa el mindenki maga vklyuchatsya- fény, légkondicionálás. Rettenetesen. Mindannyian ki van kapcsolva, Conder távolítani az aljzatból. Dalby a tetőn, így azt hiszem, nem fog sikerülni. Laktunk, a második emeleten. Vibrált lámpa a mennyezeten, én lecsavarta a fedelét, majd életbe.

Felhőszakadás végét és szakadó újra, ahányszor a sorban. Minden fehérneműt az erkélyen oblilo eső. Az ajtót nem lehet nyitni a szél! Szél nem. Amikor vyydesh- huzatos és fúj le. Diko.

El tudod képzelni, hogy mi folyik a tengerben? Hullám meghaladó növekedést, a víz hideg.

Az időjárás nem voltunk szerencsések.

Az üzletek mind drága üdülőfalu. Egyszer vett nyers magok, ettem egy kicsit, majd a bogarak kezdett mászni. És egy csomó belőle! Fu, utálatos. Hoztam vissza a boltba. Általános áruház úgynevezett n. Vesszük vissza, és mérlegelni a pénzt vissza a fennmaradó súlya. Mennyit vannak voltak, hogy a bogarak tenyésztenek?

És ez jó szállítási, így a boltban. Lemért smotryu- 58 rubel 30 kopecks. Azt mondják, hogy „veletek 59 rubel.” Hilo nem így folyamatosan. Nem az első alkalom, hiszen lekerekített. Nem káromkodás.

Mandula én is vették őket nyersen. Hiba nélkül, de csak 1 doboz, hogy gyorsan véget számomra, de már nem importált. Az ára 346 rubel egy doboz, 1340 rubel egy kiló mandulával. Nos, mint mi.

Vettünk többnyire vízben. 27 rubelt gáz nélkül. Egy másik bolt a közelben Beacon 30 rubelt. Tovább a 25. Bow 40 rubelt kilónként Selpo. És a piros és a szokásos hagyma ugyanolyan. Mi általában drágábbak, mint a piros.

Burgonya nyers 45 rubelt kilónként, fokhagyma 150 rubelt kilogrammonként az általános tárolni.

üzletek és Selpo Tracker

Makréla svezhemorozhennaya 200 rubelt kilónként ott. Túrós egy közeli boltban Tracker mint 50 rubel egy csomagban. Kefír az olvasztott tejből joghurt és nem emlékszem, hogy mennyi.

Millet kukoricadara az általános bolti 30 rubel per 800 gramm.

Mi szükséges tömítések, az ár a 75 rubelt per 10 db általános tárolni, általában a legolcsóbb.

Van egy bódé az utcán mágnesekkel és strand kiegészítők. Nem mindig nyitva. Ott vagyunk napernyő vásárolt 500 rubelt. A legolcsóbb. Ez még mindig több mint 700 És a nap nem lesz a következő napokban. A szél a küllők egy esernyő a torokszorító.

Általában, ha szüksége van emléktárgyak, lehet kapni Peresyp a piacra (a piac). De nem olcsó.

Ott lehet egy vezetett túra. Vettem a sós tó. Mintegy fogja írni külön.

Taxi a Siltings 100 rubelt. Mivel megfosztották 150. Ismerje meg az árakat az első helyi.

Kecsketej eladják a szomszéd házban a miénk, a mi 1/4 utca. Red. Worth 60 rubelt 500 ml. A tej jó. Már nem eladni, a felirat törlődik. Van még egy taxi van, de hordozza a durva ember. Becsukta a bejárati ajtót magam mögött, amikor jöttem vásárolni tejet. Előbb jön. Tej értékesítik, de a küszöb a hajógyár nem megengedett, meg kell várni az utcán, még az udvaron tőlük.

Ezek a kecskék legelnek egész nap a környéken. Néha még látni őket a szobából. Keresi hol gyalog őket privyazhut. Trava- egy halott fa, nincs mit enni.

Cool animáció oknom- kukát és kecskék. De a zene nem kiabált. De a szél pezseg, és verni az eső. És a zseblámpa ragyogott az éjszakai mezőbe.

Jó mézet Krasznaja utca 4. De ez nagyon drága. Vettem. Nem emlékszem az ár. 600 rubelt tetszik megadott egy üveg 500 ml.

A strand 300 méterre a helyiek azt mondják. Gyalog 15 perc alatt le a hegyről, majd a fából készült lépcső.

Útközben sok autó vetnek fel a port. Road Ország.

Coquina strand és homok. Ha séta a bal oldalon van egy vulkán a hely Tizdar Tizdar, látogatás fizetett 400 rubelt személyenként. Fizessen az őr. Jegyek adnak, így emlékezetessé.

Azovi tenger meleg, kicsi, de nem túl kicsi: mélységig nem olyan messze. Sirályok repülnek, kiabálva valami, a kifogott halak a légy.

Hullámok vihar nagy támadás a tenger, nem teszik lehetővé, hogy menjen, leütött, és elmúlik, és a fejét a laikus)

Sea homályos. Piszkos, akkor nem nevet.

De nepriyatno- egy döglött hal a tengerben. Lépés azokat véletlenül a tengerbe szemben. És a parton, hogy lásson is undorító.

A parton van egy betét, kék agyag. Nakovyryat lehet magukra és maszatos. Törtem a kést. Miután a heves esőzések elárasztották minden lyukat, ahol kidugta agyag.

A bank kagyló is posobirat vagy homok építeni valamit.

Pihenés javasolt, de ez még mindig egy lyuk még mindig ugyanaz.