Kunashir sziget

Saját kalandok a Kuril-szigetek között voltak a legemlékezetesebb. Fogalmad sincs, meddig álmodtam az, hogy látogassa meg a fenséges helyen. Szilaj Okhotsk Sea elcsábította a szépség már nem egy turista. Meglátogattam a sziget Kunashir.

Hogyan lehet eljutni a sziget Kunashir?

Az út nagyon hosszú. 8 óra repülőgépen, sikerült aludni 2 alkalommal, enni, és nyerni néhány versenyen a sakkban a lemez. Flight, természetesen elengedhetetlen. De kapcsolatos nehézségek az út - ez csak értelmetlen, míg az álmaimat, és elvárásait, amit most lát egy csodálatos és titokzatos hely. El tudja képzelni? Fly, fly, és a föld Oroszországban újra. Ez csak repült Szahalin. Itt van, hogy kiterjedt hazánk.

Leszállás után a Juzsno-Szahalinszk Take a shuttle busz a rakodóhely, és leült egy hajó, amely megy a sziget Kunashir. By the way, a turisták figyelmét. A hajó a szigetre megy csak hetente 2-szer, így gondosan megtervezni az érkezés, annak érdekében, hogy ne pazarolja az idejét.

Kunashir sziget

Tengeren menni a sziget majdnem egy nap, de még mindig jobb, mint várni a jó idő, hogy repül egy repülőgép. Ott szinte mindig egy nagyon rossz időjárás és a repülés, természetesen napryazhenka. Az időjárás itt nagyon kiszámíthatatlan. Ez a nap sütött, és néhány perc múlva az ég beborult, és volt egy nagy felhőszakadás.

Nos, én Kunashir

Kunashir sziget - a legdélibb Kuril-sziget. Más néven fekete föld. Ez három sziklás gerincek. A csúcs a szigeten - egy vulkán apa. Kunashir hossza mintegy 125 kilométer. A sziget mossa a Japán-tenger és a Csendes-óceán.

Megjegyzés: Ahhoz, hogy menjen a szigetre, hogy egy különleges engedélyt, mivel ez a határ menti területen, és ingyenes belépést biztosít a szigeten tilos.

Kunashir sziget
Az utak a szigeten csak szörnyű, minden törött néhol darab aszfalt. Találtam az út, hogy az internet nő, aki beleegyezett, hogy menedéket nekem, és fedezze fel a szigetet. Most az egyetemesen gyakorolt ​​Kanapészörfös. Ez az, ahol az emberek a világ minden tájáról felkérik, hogy maga él szabadon turisták más országok, cserébe mi szokott lenni képes is jönnek látogatóba. Barátom hívott Anna. Ő él születése óta a Kuril-szigetek és meg tudja mondani egy csomó érdekes dolgot. Anna azt mondta, hogy talán ebben az évben kerül aszfalt. Nagyon remélem, hogy megy egy ilyen gödrök egyszerűen lehetetlen. És, ha megy, akkor csak olyan gépeken igen nagy a forgalom.

Anna odaértünk a szélén a szigeten. Álltak a parton. A tengeren vihar volt, és erős szél, hogy majdnem leütött. Ó, nem képzeltem sziget Kunashir, ó rossz. Nos, mit csinálsz? Azt fogja vizsgálni a helyi szépség. A falu nagy része alacsony nő, házak, és ez nem véletlen, mert vannak rendszeres földrengések. Minden szürke, nyirkos, és még a szüntelen eső! De annak ellenére, hogy az árnyalatok füstölt - ez nagyon szép. Itt valahogy a földre, és a tomboló víz elem.

Különösen szeretném megjegyezni, hogy nagyon tiszta levegő körül a tiltó hegyek és tomboló tenger, amely táplálja a helyi lakosok, és bünteti. Időszakonként a halászok nem térnek vissza a tűzhely és az otthon.

tengeri halászat
Kunashir sziget

Anna meghívott, hogy hogyan hal itt készült. Tengeri halászat - ez nagyon izgalmas, és én azonnal beleegyezett. A kapitány a hajó megjelent testvére barátom. A hatalmas hajó kikötött. De annak ellenére, hogy az ígért vihar, halászok vissza kellett térni a termelés halat. Elvégre, ha jön a fogási jelenti - lesz pénz. A nem -, így vissza az elemeket.

A hajó hatalmas, több rekesszel és egy nagy csapat. Van is egy szakács, egy nő, aki előkészíti finomságok minden halász. Találtam egy csodálatos szauna, ahol meleg a hidegrázás csontok és még lebeg. El tudja képzelni? Szauna a halászhajón. Soha nem gondolta volna.

És megmutatta nekem a helyi mosoda. A mosás és szárítás gépek, amelyek a matrózok érezték magukat. Hogy mást? Miután elhagyják a tenger néhány hét, és az élet kell megszervezni a szinten.

Az utcán köd és szemerkélt az eső, de a matrózok minden után, amit. Kuril-szigetek - a kertben a birodalom Pikul írta. És ez valóban így van. Késő este találkoztunk egy halraj. Tengerészek kezdett vonóhálós. Ez érdekes. És nagyon boldog, mert a fogás függ a jóléti tengerészek és családjaik számára. Amikor felemelte a net, én csak elképedt. Mennyi volt a hal. Nagyon, nagyon.

Kunashir sziget
Van még néhány tőkehal és sávos tőkehal, és géb. A fogás leszűrjük, és megfagyott.

Délben a következő nap a számunkra Anna hajóval jöttek, és mentünk a Földön. Hosszú ideig a fejemben nem jött ki ez a halászati ​​és a sorsa ezeknek az embereknek. Mik ezek a nagy, és bár egy állandó zárt térben egy hajón, és nehéz fizikai munka maradtak, vidám és pozitív.

Forrási tó a Kuriles tényleg csapódik?
Kunashir sziget

A hajón érkezett a szigetre, és elment a fortyogó forró tó, ahol van egy csodálatos természetvédelmi terület. Van Annie be nekem, hogy a vezető Catherine. Kate mesélt helyi állatok, a növények és rovarok. Láttam két nagy mély tavak tiszta vízzel.

A tartalék annyira zöld. Ez annyira szokatlan, hogy összekapcsolják nem illő. Távol a trópusi éghajlat, az északi szél a déli napsütésben. Van egy párhuzamos Szocsiban. Éppen ezért nem lehet hallani az ének a kabócák és a nap sugarai verte le annyira, hogy itt az ideje, hogy távolítsa el a burkolat és a meleg. Mintegy bambusz, amely mentési sziget öblítéssel vízben.

Ő egy sűrű rács, ás gyökerei a földbe, és még miután a heves esőzések, nem csúszik a tengerbe nem egy darab földet. Azonnal hortenzia virágzik. Ezek buja virágok közül kiemelkedik egy lázadás a zöld.

A tó így nevezték, mert egyikük tényleg csapódik ki, mint egy edény fölött a tűz, még a gőz terjed. Hot-tó csak forró. Mégis vannak jó iszapfürdő lehet venni, de ez nem becsapni. Mert azt akartam, hogy vizsgálja meg, amennyire csak lehetséges, de az idő nem annyira.

By the way, Catherine azt mondta, hogy a közelmúltban jelent meg a szigeten mérges kígyók, amely a születéstől nem ez a helyzet. És felfedeztük mérges pókok, amelyek szintén nem egyértelmű, mint volt a szigeten. És ezek a gazemberek most itt kényelmesen élni, és aktívan szaporodik. Spiders - tarantellák azt. És élnek lyukakban a parton, és ez az, ahol minden ember nyugszanak. Ijesztő.

Itt az igazság, nem is vártam, hogy miután találkoztam barátságtalan Kuriles látok néhány helyi szépséget. De a forrásban lévő félelmeimtől eltűnt, mint a füst. Láttam, hogy a Kuril-szigetek nem csak kemény és fenyegető, hanem zöld, puha és virágos.

Mivel a medve lopni halat a halászok
Kunashir sziget

Este a férje Catherine kaptunk egy gyönyörű leves frissen fogott halat. Mint kiderült, ő éppen visszatért a halászat egy jó fogás. De panaszkodott, hogy szükségessé vált, hogy a termelés kisebb, mivel a medvék és a tömítések megtanulták, hogyan kell megtörni a hálózat és egy pimasz tyryat kifogott halat.

Annyira megdöbbentett ez a történet. Itt egyszer elképzelni, mint egy medve, így néz körül, mint egy tolvaj, mászik a hasukat, hogy a hálózatokat. Ezután mardossa őket, dobás halat a zsákba, és berohant a den. Amikor hangot adtam gondolatok, minden cég barátságosan felnevetett. De a tény az, az állatok is megtanulták, hogy menjen el az idő. Leggyakrabban, ezért a medve a takarmány a fiatal.

Ahol lehet horgászni a kezét?
Kunashir sziget

Reggel volt egy túra a sziget körül hajóval. Én is láttam néhány folyó. Itt vannak rövid és sekély, ez nem a térd fölött. És a tenger zátonyok lazac jutott kapsz. És ebben a tekintetben, a parton voltak medve, amely most egy csomó ételt. És azért, mert igazi ínyenceknek evett csak hal feje és a többi halat csak feküdt a parton.

Látod, hogy a medve a halakat - ez az opció esik nem minden turista. Egy kicsit tovább, leszálltunk, és azt látta, hogy a hal a folyóban, ami a horror itt annyi. Hatalmas lazac könnyen beépülő kezét. Ez egyszerűen hihetetlen. Varázslatos. Fogtam a halakat olyan szenvedély, ami nem is vesszük észre, mint a csizma felhívta tele vízzel. Amikor az első lelkesedés elmúlt, rájöttem, hogy elég sok megfagyott.

A séta után hazamentünk, hogy meleg, és gőzfürdő. Seprűk főként bambuszból és illata a fű. Hogyan alakult ki nagy után, mint egy fárasztó nap, ezért itt, hogy meleg, és teát inni a málna.

By the way, a helyi tanulási japán nyelv és a japán sör hasonlók. Ők tanítják a japán magukat, és teljesen ingyenes. És ez csodálatos.

vulkán Daddy

Én maradtam Kunashir másik nap, hogy a vulkán apa. A terület a vulkán - egy terület a medve. Elmentem itt egy útmutató. A hely nagyon veszélyes. Meg kell mozgatni nagyon óvatosan, és hallgatni a hangokat. És biztos, hogy tartsa be a pályák. Ahogy sétáltunk, én nagyon ideges, és félt. Mint mondta, a vezető, akkor csak kap, hogy bátor a vulkán. Ő közelebb. Amikor kijött a bambusz, majd berohant a fekete sivatagban.

Kunashir sziget
Mint kiderült, égett minden vegetáció során kitörés a Valiant. 15 méter láva tiporják. Ez már valami. Az arány odaértünk a kráter. Volt egy szörnyű szél, hogy én ütötték le. De ezeket a nehézségeket és veszélyeket is megéri, hogy ez a vad és ismeretlen természetű.

Cape Stolbchaty Kunashir

A leglátványosabb hely a Kunashir a Cape Pier. Itt közvetlenül a víz ragasztás hatalmas tömbökben. Itt tartották annak szükségességét, hogy szűk tropinochke hogy szél, mint egy kígyó.

Kunashir sziget
Scared értelmetlen. Nincs biztosítás. Minden alkalommal egy hajmeresztő, de nem kapcsolja vissza most, csak megy előre. Valahol volt, de valahol meglehetősen kúszott csendben imádkozott, hogy ne essen bele a szakadékba. És hisztéria nem lehet félni mondani. Csak azt akarta, hogy sírni és mégis vallanom, hogy én gyenge lány, és nem különleges erők.
Brains, akkor persze, hogy tudtam, hogy ha elestem, és grohnu a tengerbe, bátor vezetők megpróbálják megmenteni engem, de az esélye, hogy valami nem elég. Tudod, ez olyan rohanás az érzelmek és az adrenalin, hogy ezt követően a keskeny földsáv, elkezdi értékelni minden pillanatban az életét. Hogy őszinte legyek, a sokk Átmentem csak egyszer öntöttem egy pohár vodkát.

Hot csúnya folyadék égette a torkát, és elkezdte váltani érzelmek. Fél óra múlva, én már nevetett a félelmeiket. De valahol mélyen, és én maradtam az állat terror kúszik be a szervezetbe, és okoz merevítő karját és lábát. És az összes bátor egyének, akik képesek voltak átadni ezt a tesztet, őszintén szeretném, ha minden a legjobb, és én szinte számíthat rájuk testvér-in-arms. Fegyver ebben az esetben az erő a szellem és elszántságot.

És itt élnek hihetetlen, vendégszerető és őszinte ember. Én annyira életemben megtett helyek vannak a mi földi labda, de ritkán sors elvitt ilyen hihetetlen és segítőkész emberek.

Kunashir marad a szívemben örökre.

Kunashir sziget
Rájöttem, hogy ez lenyűgöző szépsége nem fogom látni soha életemben. Ez egy vad természet érintetlen ember. Azt viszi azokat az emlékeket egész életében próbál, hogy ne öntsön egy csepp.

Azok, akik szeretnék, hogy megnyugtassák között szépségeit ókorban, nem szükséges figyelembe venni a viszonylag fiatal korban a Jordán Királyság. Bár a függetlenségét, jön a brit mandátum, az állam kapott végétől a második világháború nyomot hagyott itt: pogány Babylon egyiptomiak. Az ókori rómaiak, bizánciak, keresztes invázió, az arab kalifátus, az Oszmán Birodalom és a mamelukok. Ilyen egy igazi érdeklődés ezen a területen volt [...]

Mivel beteg voltam Tae, történelem ledyanyaschaya vér vagy „áldás”. Cordyceps Cordyceps Cordyceps Cordyceps'll kezd nagyon messze van. Gondok vannak a gerinc és a nyak nagyon hosszú ideig, mert tizenöt év. Az eredmény négy sérv hátul, kettő a nyakán. Kezeltek .... Wow, hol és mit az imént kezelt .... Öv, és [...]

Kunashir sziget

Minden nyáron a Krímben rohanás a tömeg akarnak sütkérezni a forró déli napsütést. Ne kerülje a figyelmet és a kis üdülőváros Krím - Szudak. Ezt segíti elő a kiváló, tiszta, felszerelt strandok. Amely homokos strandok. Ez a történet Szudak strandok. Sudak kvarchomok BEACH Néhány strand egyedi kvarchomok, amely sehol máshol nem található a tengerparton, a Krím-félszigeten. Színes kvarc [...]